-
Προχθες στο Mercedes του μπαμπα μου (c180k 143hp)αναψε το λαμπακι του κινητηρα.Δεν δωσαμε πολυ σημασια πιθανολογοντας οτι ειναι απο κακη βενζινη.Τελικα οταν το πηγαμε στο συνεργειο διαπιστωσαν οτι το αυτοκινητο δουλευε τρικιλινδρα και ο 3ος κυλινδρος ειχε τη μιση πιεση απο τους αλλους.Ποσο σοβαρη ειναι αυτη η ζημια; Θα μπορουσε να εχει αλλες χειροτερες επιπτωσεις στον κινητηρα;Ειναι υπερβολικο να ζητησουμε αντικατασταση κινητηρα μιας που ειναι ακομη στην εγγυηση;(27000χλμ)
-
Προχθες στο Mercedes του μπαμπα μου (c180k 143hp)αναψε το λαμπακι του κινητηρα.Δεν δωσαμε πολυ σημασια πιθανολογοντας οτι ειναι απο κακη βενζινη.Τελικα οταν το πηγαμε στο συνεργειο διαπιστωσαν οτι το αυτοκινητο δουλευε τρικιλινδρα και ο 3ος κυλινδρος ειχε τη μιση πιεση απο τους αλλους.Ποσο σοβαρη ειναι αυτη η ζημια; Θα μπορουσε να εχει αλλες χειροτερες επιπτωσεις στον κινητηρα;Ειναι υπερβολικο να ζητησουμε αντικατασταση κινητηρα μιας που ειναι ακομη στην εγγυηση;(27000χλμ)
-
Προχθες στο Mercedes του μπαμπα μου (c180k 143hp)αναψε το λαμπακι του κινητηρα.Δεν δωσαμε πολυ σημασια πιθανολογοντας οτι ειναι απο κακη βενζινη.Τελικα οταν το πηγαμε στο συνεργειο διαπιστωσαν οτι το αυτοκινητο δουλευε τρικιλινδρα και ο 3ος κυλινδρος ειχε τη μιση πιεση απο τους αλλους.Ποσο σοβαρη ειναι αυτη η ζημια; Θα μπορουσε να εχει αλλες χειροτερες επιπτωσεις στον κινητηρα;Ειναι υπερβολικο να ζητησουμε αντικατασταση κινητηρα μιας που ειναι ακομη στην εγγυηση;(27000χλμ)
-
Καλημέρα Στέλιο!
Μπορεί να οφείλεται σε διάφορα πράγματα, τα περισσότερα από τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα σοβαρά! Μπορεί να είναι κάποια βλάβη στην ανάφλεξη (μπουζί, πολλαπλασιαστής κλπ), ή στην τροφοδοσία (κολλημένο μπεκ; ). Μια σημαντική λεπτομέρεια είναι αν άναψε απλά το λαμπάκι ή αν αναβόσβηνε: αν αναβόσβηνε είναι πιο πιθανό να υπάρχει κάποια βλάβη στην ανάφλεξη. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να κοιτάξεις και τον καταλύτη, γιατί είναι πιθανό να έχει πάθει σοβαρή ζημιά αν δεν ακινητοποιήσατε το αυτοκίνητο αμέσως. Σε κάθε περίπτωση δε νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα δύσκολο να εντοπίσουν το πρόβλημα με τα διαγνωστικά τους, κι ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό. Για αλλαγή όλου του κινητήρα εντός εγγύησης δε γνωρίζω...
-
Aνεβοκαταβηκαμε το σαββατοκυριακο Αθηνα με το λαμπακι να αναβει μονιμα περιπου στην Κατερινη κατεβαινοντας.Αρα καναμε ετσι περιπου 1000 με το λαμπακι αναμμενο.Πηγαινοντας το στο συνεργειο δε του εδωσα κα μια τελικη να δω ποσο πιανει και η διαγνωση εκει οπως ειπα ειναι οτι το αυτοκινητο δουλευει τρικυλινδρα και ανοιγουν το καπακι.
-
Aνεβοκαταβηκαμε το σαββατοκυριακο Αθηνα με το λαμπακι να αναβει μονιμα περιπου στην Κατερινη κατεβαινοντας.Αρα καναμε ετσι περιπου 1000 με το λαμπακι αναμμενομονιμα. Πηγαινοντας το στο συνεργειο δε του εδωσα κα μια τελικη να δω ποσο πιανει και η διαγνωση εκει οπως ειπα ειναι οτι το αυτοκινητο δουλευει τρικυλινδρα.Συγκεκριμενα ο τεχνικος μου ειπε οτι η μια βαλβιδα δεν πατουσε καλα επανω στον κυλινδρο και οτι απο εκει χανει πιεση.
-
Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
Συγκεκριμενα ο τεχνικος μου ειπε οτι η μια βαλβιδα δεν πατουσε καλα επανω στον κυλινδρο και οτι απο εκει χανει πιεση.Ε πέστο κι αυτό... Είναι κάπως πιο σοβαρό... Οπωσδήποτε να κοιτάξετε και τον καταλύτη αν δουλεύει ακόμα, κι αν δε δουλεύει να ζητήσετε να σας τον αλλάξουν στην εγγύηση, με το σκεπτικό ότι καταστράφηκε από άλλη βλάβη του αυτοκινήτου. Καλή συνέχεια!
-
Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
Aνεβοκαταβηκαμε το σαββατοκυριακο Αθηνα με το λαμπακι να αναβει μονιμα περιπου στην Κατερινη κατεβαινοντας.Αρα καναμε ετσι περιπου 1000 με το λαμπακι αναμμενομονιμα. Πηγαινοντας το στο συνεργειο δε του εδωσα κα μια τελικη να δω ποσο πιανει και η διαγνωση εκει οπως ειπα ειναι οτι το αυτοκινητο δουλευει τρικυλινδρα.Συγκεκριμενα ο τεχνικος μου ειπε οτι η μια βαλβιδα δεν πατουσε καλα επανω στον κυλινδρο και οτι απο εκει χανει πιεση.Το πρόβλημα που περιγράφεις είναι γνωστό σε αυτούς τους κινητήρες κανονικά θα στο βγάλουν εγγύηση χωρίς να το ζητήσεις. Πάντως όλα τα Μερτσέντες μετά ττην 1-1-2002 έχουν 2 χρόνια εγγύηση ανεξάρτητα χιλιομέτρων, μήπως καλύπτεσαι ακόμη;
-
Σιγουρα καλυπτομαι γιατι το αυτοκινητο αγοραστηκε τον 11ο του 2002 αλλα αυτο που ειπε ο catalyst (για τον καταλυτη)θα τους το ζητησω.Ελπιζω να μην φτασουμε σε ακραιες συμπεριφορες γιατι αυτοι ειναι και λιγο παραξενοι.Catalyst thanks
-
Το τελευταίο πράγμα που θα φοβάσαι θα είναι ο καταλύτης! Δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Ενδεικτικά στην 190 που είχε την ατυχία να εξοπλίζεται με ένα από τα πλέον ανώμαλα συστήματα ψεκασμού(το ΚΕ JETRONIC) αυτοκίνητα είχαν για μεγάλο διάστημα τόσο παραπάνω καυσαέρια και HC που τελικιάζαν τις ενδείξεις του αναλυτή (πάνω από 10% CO και 3000ppm HC) παρόλαυτά όταν επισκευάστηκαν τα καυσαέρια γίναν πάλι μηδενικά, σαν να μην έγινε τίποτα.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Το τελευταίο πράγμα που θα φοβάσαι θα είναι ο καταλύτης! Δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Ενδεικτικά στην 190 που είχε την ατυχία να εξοπλίζεται με ένα από τα πλέον ανώμαλα συστήματα ψεκασμού(το ΚΕ JETRONIC) αυτοκίνητα είχαν για μεγάλο διάστημα τόσο παραπάνω καυσαέρια και HC που τελικιάζαν τις ενδείξεις του αναλυτή (πάνω από 10% CO και 3000ppm HC) παρόλαυτά όταν επισκευάστηκαν τα καυσαέρια γίναν πάλι μηδενικά, σαν να μην έγινε τίποτα.Καμία σχέση τα μοτρονικ που χρησιμοποιούν τα καινούρια Μερτσέντες με τα ΚΕ τζετρόνικ!
Στου φίλου μας το αυτοκίνητο θα αλλαχτεί το καπάκι στην εγγύηση και θα είναι όλα ΟΚ!Παρεπιπτώντος το ΚΕ (και το ΚΑ) είναι πολύ παρεξηγημένα κυρίως λόγω τον άσχετων συνεργείων Το μόνο αρνητικό είναι ότι το βασικότερο εξάρτημα του, ο διανομέας καυσίμου είναι πλύ ακριβώς και όταν χαλάσει δεν επισκευάζεται.
-
Βεβαίως. Εκείνα ήταν πολύ χειρότερα όταν χαλούσαν/νε. Γι αυτό και δεν πρέπει να φοβάται για καταλύτη από το Μοτρόνικ. Ότι και να πάθει το Μοτρόνικ δεν μπορεί να βγάλει ό,τι έβγαζαν εκείνα!
Προβλημα Mercedes