Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έλεγχος καυσαερίων στα ΚΤΕΟ και άλλες ερωτήσεις
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έλεγχος καυσαερίων στα ΚΤΕΟ και άλλες ερωτήσεις
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    2
    5
    19
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antiriad last edited by

      Ξέρει κανείς ποιά είνα τα στάνταρντ για να περάσει ένα αυτοκίνητο απο έλεγχο καυσαερίων στα ΚΤΕΟ. Εννόω πόσo HC, NOx, CO και CO2 σε ppm (parts per million). Είναι τα στανταρτ βασισμένα με βασή τον χρονολογία η τον τύπο και τα κυβικά του αμαξιού.

      Είναι αλήθεια οτι σε ορισμένα μέροι τις Ελλάδας ουτε καν περνάνε τα αμάξια απο έλεγχο λόγο την ικανότητας για έλεγχο καυσαερίων. ΠΧ νησιά

      Ξέρει κανείς τι γίνεται με τα 'παλιότερα' αμάξια που δεν είναι καταλυτικά. Υπάρχει μήπος καποια απαλλαγή για τις αντίκες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antiriad last edited by

        Ξέρει κανείς ποιά είνα τα στάνταρντ για να περάσει ένα αυτοκίνητο απο έλεγχο καυσαερίων στα ΚΤΕΟ. Εννόω πόσo HC, NOx, CO και CO2 σε ppm (parts per million). Είναι τα στανταρτ βασισμένα με βασή τον χρονολογία η τον τύπο και τα κυβικά του αμαξιού.

        Είναι αλήθεια οτι σε ορισμένα μέροι τις Ελλάδας ουτε καν περνάνε τα αμάξια απο έλεγχο λόγο την ικανότητας για έλεγχο καυσαερίων. ΠΧ νησιά

        Ξέρει κανείς τι γίνεται με τα 'παλιότερα' αμάξια που δεν είναι καταλυτικά. Υπάρχει μήπος καποια απαλλαγή για τις αντίκες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antiriad last edited by

          Ξέρει κανείς πια είναι η διαφορά μεταξύ ρυθμιζόμενου/Αρίθμιστου τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα. Μήπως ο ρυθμιζώμενος είναι αυτός στον οποίο εισάγουνε αέρα μέσω αντλίας (Smog Pump)

          http://www.yme.gr/trans/kek/kek7.html

          Βρήκα επίσης αυτές τις πληρωφορίες. Αλλά μου κάνει εντύπωση οτι δεν τους νοιάζουν οι εκπομπές ΝΟx!

          Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό..

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
            Ξέρει κανείς πια είναι η διαφορά μεταξύ ρυθμιζόμενου/Αρίθμιστου τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα. Μήπως ο ρυθμιζώμενος είναι αυτός στον οποίο εισάγουνε αέρα μέσω αντλίας (Smog Pump)

            http://www.yme.gr/trans/kek/kek7.html

            Βρήκα επίσης αυτές τις πληρωφορίες. Αλλά μου κάνει εντύπωση οτι δεν τους νοιάζουν οι εκπομπές ΝΟx!

            Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό..

            Ο ρυθμιζομενος καταλυτικος μετατροπεας ειναι αυτος που εχει αισθητηρα λ (oxyzen sensor).
            Μη ρυθμιζομενος ειναι ο οξυδωτικος καταλυτης .Νομιζω οτι ελαχιστα μοντελα κυκλοφορησαν με τετοιο συστημα (μονο το ΝΙΣΑΝ ΣΑΝΙ θυμαμαι).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              antiriad last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

              Ξέρει κανείς πια είναι η διαφορά μεταξύ ρυθμιζόμενου/Αρίθμιστου τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα. Μήπως ο ρυθμιζώμενος είναι αυτός στον οποίο εισάγουνε αέρα μέσω αντλίας (Smog Pump)

              http://www.yme.gr/trans/kek/kek7.html

              Βρήκα επίσης αυτές τις πληρωφορίες. Αλλά μου κάνει εντύπωση οτι δεν τους νοιάζουν οι εκπομπές ΝΟx!

              Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό..

              Ο ρυθμιζομενος καταλυτικος μετατροπεας ειναι αυτος που εχει αισθητηρα λ (oxyzen sensor).
              Μη ρυθμιζομενος ειναι ο οξυδωτικος καταλυτης .Νομιζω οτι ελαχιστα μοντελα κυκλοφορησαν με τετοιο συστημα (μονο το ΝΙΣΑΝ ΣΑΝΙ θυμαμαι).

              Μήπως εννοείς τα καταλυτικά με καρμπυρατέρ. Μην ξεχνάτε οτι πολλές σειρές αυτοκινήτων άρχιζαν να εξοπλίζωνται με καταλυτικούς μετατροπείς στις αρχές του 1970 άλλα ήταν στα τέλη του 1980 όπου πήγαν στο λ-Sond(Fuel Injection).

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης Antiriad έγραψε:

                Ξέρει κανείς πια είναι η διαφορά μεταξύ ρυθμιζόμενου/Αρίθμιστου τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα. Μήπως ο ρυθμιζώμενος είναι αυτός στον οποίο εισάγουνε αέρα μέσω αντλίας (Smog Pump)

                http://www.yme.gr/trans/kek/kek7.html

                Βρήκα επίσης αυτές τις πληρωφορίες. Αλλά μου κάνει εντύπωση οτι δεν τους νοιάζουν οι εκπομπές ΝΟx!

                Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό..

                Ο ρυθμιζομενος καταλυτικος μετατροπεας ειναι αυτος που εχει αισθητηρα λ (oxyzen sensor).
                Μη ρυθμιζομενος ειναι ο οξυδωτικος καταλυτης .Νομιζω οτι ελαχιστα μοντελα κυκλοφορησαν με τετοιο συστημα (μονο το ΝΙΣΑΝ ΣΑΝΙ θυμαμαι).

                Μήπως εννοείς τα καταλυτικά με καρμπυρατέρ. Μην ξεχνάτε οτι πολλές σειρές αυτοκινήτων άρχιζαν να εξοπλίζωνται με καταλυτικούς μετατροπείς στις αρχές του 1970 άλλα ήταν στα τέλη του 1980 όπου πήγαν στο λ-Sond(Fuel Injection).

                Στην Ελλαδα πρεπει να κυκλοφορησαν μετα το 1990.Δεν θυμαμαι αμολυβδη βενζινη νωριτερα στα βενζιναδικα,αλλωστε με την αποσυρση κυκλοφορησαν μαζικα καταλυτικα αυτοκινητα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr