Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI S3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI S3
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 172
    • 173
    • 9 / 173
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    118
    3454
    7770
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vellerefontis last edited by

      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

      τι μου συμβαινει?

      πούρεψες

      Καιρός είναι να δώσεις και το S3 ...

      σε μένα για ανταλλακτικά!!! μιας που εγώ θα τα χρειαστώ με το κυνήγι που του κάνω...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zx-lover last edited by

        Qsis ασ' τους να λενε εμενα μου αρεσουν πολυ τα καθισματα σου απλα μια φορα το μηνα ή το 2μηνο ριξε καμια περιποιηση, κανα καθαρισμα μην γινει γκρι το δερμα στο σημειο που ειναι ανοιχτοχρωμο...
        Αληθεια , ποσο πηγαινουν τα extra Recaro bucket (σαν του RS4...)?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης zx lover έγραψε:
          Qsis ασ' τους να λενε εμενα μου αρεσουν πολυ τα καθισματα σου απλα μια φορα το μηνα ή το 2μηνο ριξε καμια περιποιηση, κανα καθαρισμα μην γινει γκρι το δερμα στο σημειο που ειναι ανοιχτοχρωμο...
          Αληθεια , ποσο πηγαινουν τα extra Recaro bucket (σαν του RS4...)?

          σε ευχαριστω
          δεν ειναι τελειως ασπρα ειναι απο τη φυση τους γκρι
          για ασημι τα πουλαει η audi

          τους ριχνω αλοιφη ολη την ωρα, πρεπει να εχω ριξει πανω απο 2 λιτρα αυτα τα 2 χρονια

          τα recaro κανουν 4500, ΟΜΩΣ πριν φρικαρεις με αυτα τα λεφτα ντυνουν με μαυρο δερμα και τα πισω καθισματα και βαζουν μαυρο δερμα στις πορτες μπρος και πισω

          στο s3 ο,τι βλεπεις μαυρο για να καταλαβεις ειναι στανταρ (στανταρ ημιδερματινα , ισχυει και στα πισω καθισματα)
          το μεσαιο το ασπρο ειναι στην ουσια το εξτρα και το χρεωθηκα γυρω στα 2500 χιλιαρικα (για αυτο και τα κιλα αλοιφης )

          αρα με τα 4500 αλλαζεις το καθισμα μεν , αλλα γεμιζεις παντου με μαυρο δερμα για αυτο και τετοια τιμη

          οταν πηγα να παρω τιμη ρωτησα για αυτα..

          μου πεταξαν ενα 4μηνες+ παραδοση αν τα εβαζα, μου ειπαν και τη τιμη εκεινη την ωρα και κοντεψα να πνιγω (γιατι νομιζα οτι μετα θα επρεπε να δωσω κι αλλα για να βαλω δερμα πισω, παρεξηγηση, χαζουλης ) και δεν το συζητησα περεταιρω

          στην ουσια θα επρεπε να δωσω αλλα 2Κ απο αυτα που εδωσα για το ασπρο/ασημι και θα ειχα ρεκαρο, αλλα δεν υπηρχε περιπτωση να περιμενω τοσο

          παντως κι ας μην τους φαινεται στο ματι εχουν καλη στηριξη και πολυ καλυτερη απο τα στανταρ recaro του προηγουμενου s3
          (αυτο μου το ειπε φιλος μου που το εχει οταν οδηγησε το δικο μου)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zx-lover last edited by

            Εμενα και τα στανταρ καθισματα του μια χαρα καθισματαρες μου φαινονται! Και αν δεν ειναι και τοσο κ@υλοπιστονος ο κατοχος ή ειναι πανω απο 25-27 χρονων καλυτερα τα στανταρ...Πολυ πιο ανετα για ενα ταξιδακι...Αλλα οπως και να το κανεις για εμας τους πιτσιρικαδες ειναι φετιχ τα Recaro! Παντως δεν με φρικαρει τοσο η τιμη...Αν σκεφτεις οτι η Peugeot ζηταει για ενα καινουργιο ζευγος Recaro απο RC πενατψηφιο νουμερο που αρχιζει απο 5! Tουλαχιστον στο S3 το κοστος ειναι εναρμονισμενο με το κοστος του αυτοκινητου...By the way μιας και πιασαμε καθισματοσυζητηση...Ξερεις ποσο πουλαει η ταπεινη και ποταπη Citroen τον σκελετο μονο απο καθε ενα απο τα μπροστινα αστεια καθισματα του C2...?
            750€!!! Για εναν μονο ΣΚΕΛΕΤΟ καθισματος χωρις airbag και υφασμα-μαξιλαρι!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              ε τοτε μια χαρα χρεωνει η audi
              αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι ενω τα δειχνουν στο site της recaro , η ιδια η audi δεν θελει να γραφει πανω recaro το καθισμα οπως εκανε στο προηγουμενο s3 ή οπως εχω δει να συμβαινει σε τοσες αλλες εταιρειες μεταξυ των οποιων και η porsche

              πολυ ντιβες την εχουν δει

              τα καθισματα του c2 ειναι πουτανιαρικα

              και ευτυχως που εχουν λαβες να ρυθμιζεις τη κλιση τους και δεξια και αριστερα γιατι στο καθισμα του οδηγου η μια απο τις 2 εχει φυγει (και δε τη βρισκω ) και δε θα μπορουσα να ριχνω το καθισμα μου

              μπουρδελακι, αλλα το αγαπω κι αυτο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zx-lover last edited by

                Καλα κανει...Κι εγω αν ειχα RS4 ή S3 δεν θα ηθελα να γραφει Recaro λες και ειναι aftermarket...Τωρα αν ειχα π.χ. Golf R32 που ξερω οτι τα παιρνει κι αυτο σαν extra ε δεν θα ενδιεφερε και τοσο! Για το ματζαφλαρι που σου εφυγε απο το C2 πρεπει να εχω ενα spare πεταμενο καπου αν θυμαμαι καλα...


                Σκεψου παντως αυτα τα καθισματα στο αυτοκινητο σου....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vellerefontis last edited by

                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                  ε τοτε μια χαρα χρεωνει η audi
                  αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι ενω τα δειχνουν στο site της recaro , η ιδια η audi δεν θελει να γραφει πανω recaro το καθισμα οπως εκανε στο προηγουμενο s3 ή οπως εχω δει να συμβαινει σε τοσες αλλες εταιρειες μεταξυ των οποιων και η porsche

                  πολυ ντιβες την εχουν δει

                  τα καθισματα του c2 ειναι πουτανιαρικα

                  και ευτυχως που εχουν λαβες να ρυθμιζεις τη κλιση τους και δεξια και αριστερα γιατι στο καθισμα του οδηγου η μια απο τις 2 εχει φυγει (και δε τη βρισκω ) και δε θα μπορουσα να ριχνω το καθισμα μου

                  μπουρδελακι, αλλα το αγαπω κι αυτο

                  και αυτά που έχει πάνω του το S3 Recaro είναι νομίζω, όπως σε πολλές περιπτώσεις ακριβών προιόντων όπου δεν θέλει ο κατασκευαστής να φαίνεται το όνομα του άλλου, δήθεν γιατί έχει κάνει ειδικές προδιαγραφές και τις έχει ζητήσει π.χ. από την Recaro...

                  Απλά τα άλλα είναι ημι-αγωνιστικά, με αποτέλεσμα σε ένα μαυρο που μου είχε δώσει για test-drive αντιπρόσωπος που τα φόραγε, έκανα βόλτα 20λεπτών και πιαστηκε ο κώλος μου... δεν είναι για ταξίδι, αλλά για λίγα στροφιλίκια και μετά σπίτι στον καναπέ!

                  το ίδιο συμβαίνει με την Porsche και την Mercedes-Benz, έχουν συμβάσεις κατασκευής με τις Recaro, Brembo, Bilstein αλλά δεν φάινεται στο τελικό προιόν. Στα αμορτισέρ είναι πιο εύκολο από την αυτοκόλλητη ταμπελίτσα, στα καθίσματα και τα φρένα ψάξε βρές!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    εννοεις τα εξτρα οχι τα κανονικα , ετσι δεν ειναι?

                    τα εξτρα ειναι ρεκαρο τα εχουν στο site τους http://www.recaro.com/index.php?id=3287 ... tml%3F&L=2
                    (εκει δειχνει κι αλλα αυτοκινητα στα οποια βαζουν καθισματα , οπως carrera gt)

                    η audi δε το αναφερει πουθενα

                    επισης δε θυμαμαι αν αυτα τα καθισματα εχουν πλευρικους αεροσακους
                    νομιζω πως οχι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cpp last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                      παντως κι ας μην τους φαινεται στο ματι εχουν καλη στηριξη και πολυ καλυτερη απο τα στανταρ recaro του προηγουμενου s3
                      (αυτο μου το ειπε φιλος μου που το εχει οταν οδηγησε το δικο μου)

                      Διαφωνώ δεν έχουν πολύ καλύτερη στήριξη από τα standard recaro του προηγούενου s3.
                      Σε κάποια μοντέλα εώς πριν από 2 χρόνια (Α4, Α6, allroad) αυτά που φοράει το S3 τώρα προσφέρονταν σαν sport καθίσματα και τα Recaro σαν extra ένα σκαλί πιο πάνω και έχουν πολύ διαφορά στην στήριξη, υπερ του recaro φυσικά. Επιπλέον στα recaro extra ήταν καλύτερη η στηριξη και για τους πίσω καθώς και εκεί είναι διαφορετικά τα καθίσματα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        πισω στο παλιο s3 οπως και στο τωρινο αν δε βαλεις ζωνουλα φευγεις δεξια αριστερα

                        εγω δεν ειπα τη δικη μου γνωμη, απλα μετεφερα τη γνωμη ατομου που εχει κανει πανω απο 100.000 χλμ με το προηγουμενο s3 αφου εκανε απλα μια βολτα 20+ χλμ σε γρηγορη διαδρομη με στροφες οδηγωντας το δικο μου

                        τωρα τι να σου πω..

                        δε θα ελεγα παντως οτι στα καθισματα μου σφηνωνεις/κουμπωνεις κτλ (οπως σε ενα clio rs, καμια σχεση!) θα ελεγα οτι εχουν αξιοπρεπεστατη στηριξη παραμενοντας πολυ ανετα

                        ισως επειδη ειμαι και 90 κιλα σφηνωνω πιο ευκολα τι να σου πω

                        ας μας πει ο vellerefontis που ειχε και τα 2 s3

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cpp last edited by

                          Δεν πιστέυω ότι όταν διέθετε ταυτόχρονα αυτά τα καθίσματα για κάποια μοντέλα η audi δεν υπήρχε λόγος που τιμολογούσε πολύ ακριβότερα τα Recaro

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ratanplan last edited by

                            Ο χρήστης zx lover έγραψε:
                            Εμενα και τα στανταρ καθισματα του μια χαρα καθισματαρες μου φαινονται! Και αν δεν ειναι και τοσο κ@υλοπιστονος ο κατοχος ή ειναι πανω απο 25-27 χρονων καλυτερα τα στανταρ...Πολυ πιο ανετα για ενα ταξιδακι...Αλλα οπως και να το κανεις για εμας τους πιτσιρικαδες ειναι φετιχ τα Recaro! Παντως δεν με φρικαρει τοσο η τιμη...Αν σκεφτεις οτι η Peugeot ζηταει για ενα καινουργιο ζευγος Recaro απο RC πενατψηφιο νουμερο που αρχιζει απο 5! Tουλαχιστον στο S3 το κοστος ειναι εναρμονισμενο με το κοστος του αυτοκινητου...By the way μιας και πιασαμε καθισματοσυζητηση...Ξερεις ποσο πουλαει η ταπεινη και ποταπη Citroen τον σκελετο μονο απο καθε ενα απο τα μπροστινα αστεια καθισματα του C2...?
                            750€!!! Για εναν μονο ΣΚΕΛΕΤΟ καθισματος χωρις airbag και υφασμα-μαξιλαρι!

                            Τα ανταλακτικα παντα ειναι πολυ ακριβα και δεν εχουν καμια σχεση με το να βαλεις εξτρα εξοπλισμο στην γραμμη παραγωγης

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mixanag last edited by

                              χθες το απογευμα οδηγησα το S3 με stronic , και το ΤΤS με χειροκινητο κιβωτιο.
                              σαφως ποιο σπορ το ΤΤS , η τετρακινηση εστω και με χαλντεξ δουλευει πολυ καλα και στα δυο , εμφανως μεγαλυτερα τα περιθωρια μεσα στην στροφη σε σχεση με το προσθοκινητο ΤΤ μου αρκει βεβαια να μην φοβηθεις και να μεινεις στο γκαζι.
                              μοτερ εξαιρετικα , ο θορυβος στο ΤΤS και το stronic στο S3 καυλα....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                Δεν πιστέυω ότι όταν διέθετε ταυτόχρονα αυτά τα καθίσματα για κάποια μοντέλα η audi δεν υπήρχε λόγος που τιμολογούσε πολύ ακριβότερα τα Recaro

                                μα εγω δε σου συγκρινω τα τωρινα ρεκαρο με τα τωρινα απλα, σου συγκρινω τα τωρινα απλα με τα τοτε ρεκαρο

                                αποκλειεις δηλαδη την προοδο?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
                                  χθες το απογευμα οδηγησα το S3 με stronic , και το ΤΤS με χειροκινητο κιβωτιο.
                                  σαφως ποιο σπορ το ΤΤS , η τετρακινηση εστω και με χαλντεξ δουλευει πολυ καλα και στα δυο , εμφανως μεγαλυτερα τα περιθωρια μεσα στην στροφη σε σχεση με το προσθοκινητο ΤΤ μου αρκει βεβαια να μην φοβηθεις και να μεινεις στο γκαζι.
                                  μοτερ εξαιρετικα , ο θορυβος στο ΤΤS και το stronic στο S3 καυλα....

                                  πως τα βρηκες και τα 2 μαζι? σε αντιπροσωπεια?

                                  ειναι θεικο το ΤΤ που ειναι πιο ελαφρυ και καλοζυγισμενο και σιγουρα αξιζει τα παραπανω χρηματα

                                  αυτο που λες για τη στροφες και το να μεινεις στο γκαζι το προσυπογραφω

                                  οσο για το χαλντεξ το θεμα ειναι να κανει τη δουλεια , αλλωστε υπαρχουν παρα πολλα (πολυ πιο ) σπορ 4κινητα που δεν εχουν κεντρικο διαφορικο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mixanag last edited by

                                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                    χθες το απογευμα οδηγησα το S3 με stronic , και το ΤΤS με χειροκινητο κιβωτιο.
                                    σαφως ποιο σπορ το ΤΤS , η τετρακινηση εστω και με χαλντεξ δουλευει πολυ καλα και στα δυο , εμφανως μεγαλυτερα τα περιθωρια μεσα στην στροφη σε σχεση με το προσθοκινητο ΤΤ μου αρκει βεβαια να μην φοβηθεις και να μεινεις στο γκαζι.
                                    μοτερ εξαιρετικα , ο θορυβος στο ΤΤS και το stronic στο S3 καυλα....

                                    πως τα βρηκες και τα 2 μαζι? σε αντιπροσωπεια?

                                    ειναι θεικο το ΤΤ που ειναι πιο ελαφρυ και καλοζυγισμενο και σιγουρα αξιζει τα παραπανω χρηματα

                                    αυτο που λες για τη στροφες και το να μεινεις στο γκαζι το προσυπογραφω

                                    οσο για το χαλντεξ το θεμα ειναι να κανει τη δουλεια , αλλωστε υπαρχουν παρα πολλα (πολυ πιο ) σπορ 4κινητα που δεν εχουν κεντρικο διαφορικο

                                    ναι με την ευκαιρια των 100 χρονων της AUDI εχουν κατεβει και θα ειναι εδω μεχρι και την κυριακη επιπλεον το S5 (θα το οδηγησω και αυτο) το φοβερο R8 και το τερας RS6.
                                    οι πλακες που μπορεις να κανεις με το RS6 σε ανυποψιαστους ειναι σιγουρα για βιντεακι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vellerefontis last edited by

                                      Ο χρήστης cpp έγραψε:

                                      παντως κι ας μην τους φαινεται στο ματι εχουν καλη στηριξη και πολυ καλυτερη απο τα στανταρ recaro του προηγουμενου s3
                                      (αυτο μου το ειπε φιλος μου που το εχει οταν οδηγησε το δικο μου)

                                      Διαφωνώ δεν έχουν πολύ καλύτερη στήριξη από τα standard recaro του προηγούενου s3.
                                      Σε κάποια μοντέλα εώς πριν από 2 χρόνια (Α4, Α6, allroad) αυτά που φοράει το S3 τώρα προσφέρονταν σαν sport καθίσματα και τα Recaro σαν extra ένα σκαλί πιο πάνω και έχουν πολύ διαφορά στην στήριξη, υπερ του recaro φυσικά. Επιπλέον στα recaro extra ήταν καλύτερη η στηριξη και για τους πίσω καθώς και εκεί είναι διαφορετικά τα καθίσματα

                                      κι όμως έχουν καλύτερη στήριξη τα σημερινά απλά από τα παλιά Recaro, εξάλλου, όπως είπα και πιο πάνω και τα τωρινά απλά Recaro είναι... όλα τα sport καθίσματα σε Audi είναι φτιαγμένα και σχεδιασμένα από Recaro + Audi!

                                      Είχα και το πρώτο S3 και έχω το τωρινό όπου η στήριξη των νέων είναι στον σκελετό του σώματος, δηλαδή πιάνει λεκάνη και ωμοπλάτες πριν στρίψει το αυτοκίνητο ενώ τα παλιά standard (Recaro) έπιαναν τα μπούτια και τα πλευρά όταν έστριβες σε κλειστές στροφές... Καμία σχέση με τα σημερινά extra Recaro που είναι για πίστα!

                                      πάντως ένα και μοναδικό το δικό μου επόμενο βήμα. Μετά από πολύ σκέψη, το TT RS! κλειστό... Αν θέλετε συζητάμε και για τα extra τα οποία έχω σκεφτεί ένα προς ένα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cpp last edited by

                                        Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                                        παντως κι ας μην τους φαινεται στο ματι εχουν καλη στηριξη και πολυ καλυτερη απο τα στανταρ recaro του προηγουμενου s3
                                        (αυτο μου το ειπε φιλος μου που το εχει οταν οδηγησε το δικο μου)

                                        Διαφωνώ δεν έχουν πολύ καλύτερη στήριξη από τα standard recaro του προηγούενου s3.
                                        Σε κάποια μοντέλα εώς πριν από 2 χρόνια (Α4, Α6, allroad) αυτά που φοράει το S3 τώρα προσφέρονταν σαν sport καθίσματα και τα Recaro σαν extra ένα σκαλί πιο πάνω και έχουν πολύ διαφορά στην στήριξη, υπερ του recaro φυσικά. Επιπλέον στα recaro extra ήταν καλύτερη η στηριξη και για τους πίσω καθώς και εκεί είναι διαφορετικά τα καθίσματα

                                        κι όμως έχουν καλύτερη στήριξη τα σημερινά απλά από τα παλιά Recaro, εξάλλου, όπως είπα και πιο πάνω και τα τωρινά απλά Recaro είναι... όλα τα sport καθίσματα σε Audi είναι φτιαγμένα και σχεδιασμένα από Recaro + Audi!

                                        Είχα και το πρώτο S3 και έχω το τωρινό όπου η στήριξη των νέων είναι στον σκελετό του σώματος, δηλαδή πιάνει λεκάνη και ωμοπλάτες πριν στρίψει το αυτοκίνητο ενώ τα παλιά standard (Recaro) έπιαναν τα μπούτια και τα πλευρά όταν έστριβες σε κλειστές στροφές... Καμία σχέση με τα σημερινά extra Recaro που είναι για πίστα!

                                        πάντως ένα και μοναδικό το δικό μου επόμενο βήμα. Μετά από πολύ σκέψη, το TT RS! κλειστό... Αν θέλετε συζητάμε και για τα extra τα οποία έχω σκεφτεί ένα προς ένα!

                                        Παίδες πριν βγει το καινούργιο S3, το 2006 και το 2007 στα Α4,Α6, Allroad στις επιλογές καθισμάτων υπήρχε το απλό, το sport (που είναι αυτό που έχουν τώρα τα μαμά S3) και τα Recaro που ήταν τα Recaro του απερχόμενου τότε S3.
                                        Tα Recaro σαν επιλογή έπρεπε υποχρεωτικά να είναι ηλεκτρικα και απέιχαν στην σημαντικά στην τιμη από τα sport.
                                        Δεν ξέρω πόσα κιλά έιστε αλλά εγώ στη σύγκριση βρίσκω τα Recaro καλύτερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cpp last edited by

                                          οι επιλογές ήταν τότε

                                          vs

                                          στην αμερική μάλιστα που δεν πήγαιναν τα recaro από την audi έτρεχαν όλοι να βάλουν aftermarket και να βγάλουν τα sport

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            καλα εγω δε μιλαω αν δε τα ξαναδω ολα απο κοντα, αλλα για να μου το χουν πει 2 (πλεον) κατοχοι παλιων s3 πιστευεω οτι κατι θα ξερουν περισσοτερο απο μενα..

                                            ο φιλος μου που μου το ανεφερε πρωτη φορα παντως ειναι παρα πολυ αδυνατος

                                            **
                                            @ vellerefontis**, το ΤΤRS ειναι πολυ δυσκολη αγορα, παρα πολλα λεφτα
                                            εγω προσωπικα θα κοιτουσα στα ιδια λεφτα s4 και ας εχανα σε γκαζι πιστευω οτι παιρνεις κλασεις ανωτερο αυτοκινητο περα απο τις οποιες επιδοσεις

                                            και ειναι και κουκλι το Α5 ειναι αμαξαρα!!!

                                            με βελτιωση (μιας και τα πειραζεις) σε κομπρεσσορατο δεν ξερω τι παιζει

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 9 / 173
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr