Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 939
    • 940
    • 27 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137177
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      320 τα 195/65/15 H

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        puntolord last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Τα turanza τα πήρες για ελλάδα;

        Ναι δρ, γιατί? Είναι για Άστρα 1.4 .....η τιμή είναι μόνο για αγορά, χωρίς περαστικά (επιπλέον 12€/ελαστικό το πέρασμα κοστίζει εδώ)

        320 τα 195/65/15 H

        Αυτή την τιμή που η βρήκες? Εδώ δείχνει πως το Bridgestone Turanza ER 300 πάντως κοστίζει 68,3€/ελαστικό, ήτοι 273,2€ η 4άδα ..... και το Continental PC2 κοστίζει 10€/ελαστικό παραπάνω από τα προηγούμενα....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Δεν λένε και πολύ αυτά τα ελαστικά για τους δρόμους μας... Είχα τα ER30, έχω οδηγήσει και τα ER300 στο δικό μου το αμάξι και δεν μου άρεσαν καθόλου.

          IMHO, πιο σωστά τα premiumcontact2.

          Όσο για την τιμή αυτών, τόσο τα έβαλα εγώ το 07. Στην τιμή του elastika-online βαλε και τα περαστικα/ζυγοσταθμιση (περίπου 50αρικο).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            puntolord last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            Δεν λένε και πολύ αυτά τα ελαστικά για τους δρόμους μας... Είχα τα ER30, έχω οδηγήσει και τα ER300 στο δικό μου το αμάξι και δεν μου άρεσαν καθόλου.

            IMHO, πιο σωστά τα premiumcontact2.

            Όσο για την τιμή αυτών, τόσο τα έβαλα εγώ το 07. Στην τιμή του elastika-online βαλε και τα περαστικα/ζυγοσταθμιση (περίπου 50αρικο).

            Τι αμάξι?? Για πολλά ΚΜ τα είχες?? Τι δε σου άρεσε?

            Βασικά σε όλα τα τεστ εδώ έχουν την 1η ή 2η θέση στη διάσταση αυτή, τα Conti επίσης είναι ψηλά-ισότιμα......έχει ήδη Bridgestone B330 ως ελαστικά 1ης τοποθέτησης το Άστρα, καλούτσικα ήταν και είπα να ξαναπάρω.....φαίνεται και μαλακό.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              peugeot 307 1,6
              Τα πέταξα τον πρώτο χρόνο αφού τα έλιωσα στην πίστα, κάπου στα 25k χιλιόμετρα.

              Δεν ζεσταίνονταν ποτέ στους ελληνικούς δρόμους, φρενάρισμα δράμα μέσα στην πόλη. Τα ER300 βελτιωμένα μεν, αλλά πάλι υποδεέστερα στις Ελληνικές συνθήκες σε σχέση με τα conti. Τα test αναφέρονται σε 'ευρωπαϊκές' συνθήκες δρόμων δυστυχώς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                puntolord last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                peugeot 307 1,6
                Τα πέταξα τον πρώτο χρόνο αφού τα έλιωσα στην πίστα, κάπου στα 25k χιλιόμετρα.

                Δεν ζεσταίνονταν ποτέ στους ελληνικούς δρόμους, φρενάρισμα δράμα μέσα στην πόλη. Τα ER300 βελτιωμένα μεν, αλλά πάλι υποδεέστερα στις Ελληνικές συνθήκες σε σχέση με τα conti. Τα test αναφέρονται σε 'ευρωπαϊκές' συνθήκες δρόμων δυστυχώς.

                Για τα ER30 μιλάς τώρα......εγώ ρώτησα για τα ER300 και τις εντυπώσεις σου, τι δε σου άρεσε από αυτά???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Σου είπα,δεν μου φάνηκαν ιδιαίτερα βελτιωμένα σε σχέση με τα ER30 όσον αφορά το πώς δουλεύουν σε καθημερινές συνθήκες. Λιγότερο θόρυβο όμως σε σχέση με τον προκάτοχό τους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aserf last edited by

                    Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                    Για τα ER30 μιλάς τώρα......εγώ ρώτησα για τα ER300 και τις εντυπώσεις σου, τι δε σου άρεσε από αυτά???

                    Σκληρά, δε ζεσταινόντουσαν με τίποτα σε αμάξι μεγέθους Corolla, σπινιάριζαν, έπιανε το ABS όλη την ώρα. Αλλάχτηκαν τελικώς με Michelin Pilot Exalto 2 και ανανεώθηκε το αυτοκίνητο εντελώς. Στην επόμενη αλλαγή φυσικά ξαναμπήκαν Exalto.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      famas last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      Σου είπα,δεν μου φάνηκαν ιδιαίτερα βελτιωμένα σε σχέση με τα ER30 όσον αφορά το πώς δουλεύουν σε καθημερινές συνθήκες. Λιγότερο θόρυβο όμως σε σχέση με τον προκάτοχό τους.

                      Επειδή πολλά φόκους φορούσαν από το εργοστάσιο τα ER30(όπως εγώ), τα οποία είναι άθλια, αρκετά παιδιά στο φορντ κλαμπ που έβαλαν τα ΕR300, έχουν να πουν μόνο καλά λόγια. Μιλάμε για 205/55/16

                      https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Σε σχέση με τα ER30 ίσως. Εγώ επειδή στο μεταξύ είχα βάλει τα conti, ούτε τα ER300 μου φανηκαν καλύτερα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          puntolord last edited by

                          Thanks guys, τώρα τα πήρα και δεν το ψάχνω άλλο, άλλωστε για την υπερ-συντηρητική οδήγηση της συζύγου θα είναι μια χαρά.....

                          ΥΓ: Κοιτάζοντας τα υπάρχοντα B330, είδα πως είναι με δείκτη ταχύτητας 'Τ'.. ......κι έχω ρίξει κάτι 200άρες με το αμάξι....έπρεπε να

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                            Thanks guys, τώρα τα πήρα και δεν το ψάχνω άλλο, άλλωστε για την υπερ-συντηρητική οδήγηση της συζύγου θα είναι μια χαρά.....

                            ΥΓ: Κοιτάζοντας τα υπάρχοντα B330, είδα πως είναι με δείκτη ταχύτητας 'Τ'.. ......κι έχω ρίξει κάτι 200άρες με το αμάξι....έπρεπε να

                            νομιζω πρεπει να πηγαινεις πολυ ωρα πανω απο το οριο για να διαλυθει το λαστιχο σου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              harlek last edited by

                              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                              νομιζω πρεπει να πηγαινεις πολυ ωρα πανω απο το οριο για να διαλυθει το λαστιχο σου

                              ...και με πλήρες φορτίο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aserf last edited by

                                Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                                ΥΓ: Κοιτάζοντας τα υπάρχοντα B330, είδα πως είναι με δείκτη ταχύτητας 'Τ'.. ......κι έχω ρίξει κάτι 200άρες με το αμάξι....έπρεπε να

                                Τα B330 όταν τα είχα στο φιατάκι μου φαίνονταν καλά για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, τα B340 που φοράει το Cordoba μου φαίνονται απλά απαράδεκτα και είναι και 205/45/16. Οκτώβριο πάω βουρ για Michelin Pilot Exalto II.

                                Η 'ατυχία' δε του να φοράς 45άρι προφίλ είναι ότι θα πληρώσω 450+ € τα ίδια λάστιχα που σε 55άρι προφίλ κάνουν 100 € λιγότερα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harlek last edited by

                                  Ο χρήστης aserf έγραψε:

                                  Η 'ατυχία' δε του να φοράς 45άρι προφίλ είναι ότι θα πληρώσω 450+ € τα ίδια λάστιχα που σε 55άρι προφίλ κάνουν 100 € λιγότερα

                                  Το 'τα ίδια' φίλε βάλτο σε πολλά εισαγωγικά!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aserf last edited by

                                    Ο χρήστης harlek έγραψε:

                                    Η 'ατυχία' δε του να φοράς 45άρι προφίλ είναι ότι θα πληρώσω 450+ € τα ίδια λάστιχα που σε 55άρι προφίλ κάνουν 100 € λιγότερα

                                    Το 'τα ίδια' φίλε βάλτο σε πολλά εισαγωγικά!

                                    Τι εννοείς;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harlek last edited by

                                      Εννοώ ότι το 45άρι προφίλ είναι πολύ πιο ενισχυμένο και πιο ακριβό στην κατασκευή από το 55άρι. Βέβαια η διάστασή σου είναι ακριβή επειδή είναι και πιο σπάνια, όμως δεν είναι μόνο αυτό - πρόκειται για αρκετά διαφορετικά λάστιχα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aserf last edited by

                                        Ο χρήστης harlek έγραψε:
                                        Εννοώ ότι το 45άρι προφίλ είναι πολύ πιο ενισχυμένο και πιο ακριβό στην κατασκευή από το 55άρι. Βέβαια η διάστασή σου είναι ακριβή επειδή είναι και πιο σπάνια, όμως δεν είναι μόνο αυτό - πρόκειται για αρκετά διαφορετικά λάστιχα.

                                        Οκ, ευχαριστώ για την εξήγηση. Ελπίζω τουλάχιστον να έχουν την ίδια μαλακιά γόμα μιας και αυτό που με ενδιαφέρει είναι κατά βάση η συμπεριφορά του ελαστικού στην καθημερινή οδήγηση και όχι όταν θα θελήσω να το πιέσω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
                                          Thanks guys, τώρα τα πήρα και δεν το ψάχνω άλλο, άλλωστε για την υπερ-συντηρητική οδήγηση της συζύγου θα είναι μια χαρά.....

                                          ΥΓ: Κοιτάζοντας τα υπάρχοντα B330, είδα πως είναι με δείκτη ταχύτητας 'Τ'.. ......κι έχω ρίξει κάτι 200άρες με το αμάξι....έπρεπε να

                                          Το αντίθετο, για την υπερσυντηρητική οδήγηση (=μονίμως κρύο) ΔΕΝ θα είναι μια χαρά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aserf last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                            Το αντίθετο, για την υπερσυντηρητική οδήγηση (=μονίμως κρύο) ΔΕΝ θα είναι μια χαρά.

                                            Σωστός! Το ίδιο σκέφτηκα αλλά δεν το έγραψα

                                            Το συγκεκριμένο λάστιχο αποδίδει αφού ζεσταθεί ενώ πιο πριν γλιστράει ακόμα και σε ήρεμες εκκινήσεις και ομαλά φρεναρίσματα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 27 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr