-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
τα καλυτερα σασι βγαζουν οι ιταλοι
Αυτό το καθολικό συμπέρασμα από πού προκύπτει;
απο το οτι πλεον θελουν να εχουν τα πιο ακαμπτα αμαξωματα και πιο στιβαρα απο πριν και τα καινουρια ιταλικα ειναι γουρουνια
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
τα καλυτερα σασι βγαζουν οι ιταλοι
Αυτό το καθολικό συμπέρασμα από πού προκύπτει;
Απ τα αμερικάνικα κρας τεστ προφανώς
-
Να μη μιλησω καλυτερα για το δικο μου 33 που ειχε σκουριες μεχρι και στα τζαμια, και το πορτ μπαγκαζ χτυπουσε σαν τρελλο στις λακουβιτσες... Οι πορτες δε ,για να κλειδωσουνε ηθελαν μαγικα....
-
Επιστροφη στο θεμα μας παρακαλω!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Επιστροφη στο θεμα μας παρακαλω!ευχαριστώ
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Επιστροφη στο θεμα μας παρακαλω!
ευχαριστώ
Μήπως να αλλάζες και τον άκρως μπερδευτικό του τίτλο
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Επιστροφη στο θεμα μας παρακαλω!
ευχαριστώ
Μήπως να αλλάζες και τον άκρως μπερδευτικό του τίτλο
ο τίτλος είναι απλά κορυφαίος και μην τολμήσετε να τον αλλάξετε
-
Απορω που κανεις δεν εχει προτεινει του παιδιου τα KW.Φιλε κοιτα τα KW2 και KW3
http://www.troxos.net/gr/products/view/ ... ant_2.html
http://www.troxos.net/gr/products/view/ ... ant_3.html -
Κι εγω προτεινω να πας se cilover λυση:
ΚW ή bilstein pss (ή handmade by κυρλαγκιτση)
Για πιο hardcore καταστασεις παμε σε ohlins.
Επισης κοιτα και για hotbits.Επισης τις παραπανω αναρτησεις ισως σε συμφερει να τις παραγγειλεις μεσω ιντερνετ.
Οσον αφορα το κοπανημα, η εννοια ειναι σχετικη.
Συνηθως αυτο προερχεται απο τα αθλια σε αποδοση προοδευτικα ελατηρια χαμηλωματος(που συνηθως ειναι και πιο μαλακά απο τα εργοστασιακα, απλα ειναι πιο κοντα) και οχι απο το αμορτισερ.
Για παραδειγμα κονι κιτρινα με ελάτηρια 3π. HR σε 206, το αμαξι κοπανουσε.
Με κονι και εργοστασιακο ελατηριο οχι.τελος οι coilover αναρτησεις με στενο γραμμικο ελατηριο(που μπορει να μετρηθει η σκληροτητα τους)
ναι μεν ειναι οι πιο σκληρες λυσεις αλλα εκει το κοπανημα δεν υφισταται.
Απλα διαβαζουν πιο πολυ το δρομο και αυτη η απωλεια ανεσης ισως απο καποιους να θεωρηθει κοπανημα.
Βεβαια στο πρωτο κατηφορικο στροφιλικι η απολαυση που σου προσφερει η coliover δε συγκρινεται με κανενα αλλο σετ αμορτισερ-ελατηριου, οποτε χαλαλι η μειωμενη ανεση,. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Για παραδειγμα κονι κιτρινα με ελάτηρια 3π. HR σε 206, το αμαξι κοπανουσε.
Ποιος σας είπε ότι τα HR είναι ελατήρια αναφοράς και μπαίνουν παντού και πάντα με όλα τα αμορτισέρ?
Να είσαι σίγουρος ότι με ελατήρια ΚΟΝΙ το αμάξι δε θα είχε καμία σχέση με τα κοπανιστήρια της HRΜε κονι και εργοστασιακο ελατηριο οχι.
Aπό που και πως προκύπτει αυτό?
Κι εγω προτεινω να πας se cilover λυση.....
Αποψή μου.
Coilover ανάρτηση όταν το αμάξι μπαίνει πίστα.
Αλλιώς είναι πεταμένα λεφτά.
Τα χέρια κάνουν το αμάξι κι όχι τα χιλιάρικα..... -
Αγαπητε G60,
το συμπερασμα για τα κονι προκυπτει απο το γεγονος οτι περνουσες αεροπορια πανω απο τα κατσαρα και με λακουβες οδοστρωματα, και η αναρτηση δουλευε καλυτερα, ειχε διαδρομη και περνουσε χωρις γκαπ γκουπ οπως με τα hr.
Οσον αφορα τα coilover δε διαφωνω οτι τα χερια κανουν τον οδηγο, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.
Απλα εγω σαν μετριος οδηγος πιστευω πως με τα coilover εχω καλυτερη αισθηση και απολαμβανω καλυτερα το αυτοκινητο μου.
Αυτο omvw δε σημαινει πως ενα αυτοκινητο σαν το S3 εχει αναγκη απο coilover. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Αγαπητε G60,
το συμπερασμα για τα κονι προκυπτει απο το γεγονος οτι περνουσες αεροπορια πανω απο τα κατσαρα και με λακουβες οδοστρωματα, και η αναρτηση δουλευε καλυτερα, ειχε διαδρομη και περνουσε χωρις γκαπ γκουπ οπως με τα hr.
Οσον αφορα τα coilover δε διαφωνω οτι τα χερια κανουν τον οδηγο, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.
Απλα εγω σαν μετριος οδηγος πιστευω πως με τα coilover εχω καλυτερη αισθηση και απολαμβανω καλυτερα το αυτοκινητο μου.
Αυτο omvw δε σημαινει πως ενα αυτοκινητο σαν το S3 εχει αναγκη απο coilover.μα δεν είναι τα εμπρός(μακφέρσον) μαμά σαν coil over? Ούτως ή άλλως τα πίσω είναι ανεξάρτητα αμορτισέρ-ελατήρια πάνω σε πολλαπλών συνδέσμων ανάρτηση κ έτσι παραμένουν όταν βάλεις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις... Τα εμπρός έχουν το ελατήριο πάνω από το αμορτισέρ δηλαδή όπως τα κόιλ όβερ...
αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι μερικοί μου λέτε να βάλω κάτι καλύτερο κι άλλοι ότι πρέπει να μάθω να οδηγώ αυτό που έχω καλύτερα... πέραν τούτου τα μεγαλύτερα περιθώρια είναι πλεονέκτημα, είτε είσαι καλός οδηγός είτε όχι. Κάνω λάθος?
-
διπλο ποστ
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Αγαπητε G60,
το συμπερασμα για τα κονι προκυπτει απο το γεγονος οτι περνουσες αεροπορια πανω απο τα κατσαρα και με λακουβες οδοστρωματα, και η αναρτηση δουλευε καλυτερα, ειχε διαδρομη και περνουσε χωρις γκαπ γκουπ οπως με τα hr.
Οσον αφορα τα coilover δε διαφωνω οτι τα χερια κανουν τον οδηγο, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.
Απλα εγω σαν μετριος οδηγος πιστευω πως με τα coilover εχω καλυτερη αισθηση και απολαμβανω καλυτερα το αυτοκινητο μου.
Αυτο omvw δε σημαινει πως ενα αυτοκινητο σαν το S3 εχει αναγκη απο coilover.μα δεν είναι τα εμπρός(μακφέρσον) μαμά σαν coil over? Ούτως ή άλλως τα πίσω είναι ανεξάρτητα αμορτισέρ-ελατήρια πάνω σε πολλαπλών συνδέσμων ανάρτηση κ έτσι παραμένουν όταν βάλεις πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις... Τα εμπρός έχουν το ελατήριο πάνω από το αμορτισέρ δηλαδή όπως τα κόιλ όβερ...
αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι μερικοί μου λέτε να βάλω κάτι καλύτερο κι άλλοι ότι πρέπει να μάθω να οδηγώ αυτό που έχω καλύτερα... πέραν τούτου τα μεγαλύτερα περιθώρια είναι πλεονέκτημα, είτε είσαι καλός οδηγός είτε όχι. Κάνω λάθος?
Τα aftermarket cilover οπως bilstein pss ή kw variant εχουν ρυθμιζομενα πιατελα(εκει που πατα το ελατηριο δλδ) οποτε μπορεις να ρυθμισεις ως προς το υψος.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
....
αγαπητέ S3 είχα PSS9 σε προηγούμενο αυτοκίνητο, σ΄ένα A3 2.0TFSI Quattro S-Line... ήταν οι εκπληκτικότερες αναρτήσεις που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα. Οι δε KW είναι λίγο όμορφες για τα γούστα μου (κι όχι πολύ έξυπνες) και δεν καταλαβαίνω γιατί εν ελλάδι πρέπει να είναι από ανοξείδωτο ατσάλι τα αμορτισέρ μου... Πάντως μια Ohlins θα την γούσταρα πολύ! Να δώ πως θα πηγαίνω ρε παιδάκι μου!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Πάντως μια **Ohlins **θα την γούσταρα πολύ! Να δώ πως θα πηγαίνω ρε παιδάκι μου!Φίλε vellerefonti, μπορείς να δώσεις κάποιες επιπλέον πληροφορίες γι'αυτή την ανάρτηση?Πρώτη φορά την ακούω και το google δεν έβγαλε κάτι που να μπορώ να βασιστώ ή να αποκτήσω έστω μία πρώτη εντύπωση.
-
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Πάντως μια **Ohlins **θα την γούσταρα πολύ! Να δώ πως θα πηγαίνω ρε παιδάκι μου!
Φίλε vellerefonti, μπορείς να δώσεις κάποιες επιπλέον πληροφορίες γι'αυτή την ανάρτηση?Πρώτη φορά την ακούω και το google δεν έβγαλε κάτι που να μπορώ να βασιστώ ή να αποκτήσω έστω μία πρώτη εντύπωση.
αγωνιστικού επιπέδου... σου στέλνω το τηλέφωνο του αντιπροσώπου prive
μήπως την έγραψα λάθος? πάντως θέλει και umlaud στο όμικρον!
αμορτισέρ για σασσί golf V - τί προτείνετε;