Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Octavia5 vs. VW GOLF VI vs. SEAT LEON
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Octavia5 vs. VW GOLF VI vs. SEAT LEON
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    55
    196
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      marg last edited by

      Και κάτι άλλο που ξέχασα να ρωτήσω. Έχοντας το VIN, που μπορώ να βρω τις πληροφορίες για το αμάξι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 8
        888888 last edited by

        Ο χρήστης marg έγραψε:
        Και κάτι άλλο που ξέχασα να ρωτήσω. Έχοντας το VIN, που μπορώ να βρω τις πληροφορίες για το αμάξι;

        You have pm

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          markvag last edited by

          Ο χρήστης CHRIS-ASTRA έγραψε:
          Παιδες, θα ηθελα να μου πειτε ποια καταναλωση ενος 1,4tsi κινητηρα σε πολη και σε δρομο με νορμαλ 'στροφες' κινητηρα (1800-2500 r\m) θεωρειτε καλη??

          Aυτές δεν είναι νορμάλ στροφές, αυτές είναι από χαμηλές (2500) έως πολύ χαμηλές (1800). Το αστείο είναι ότι ο tsi σου επιτρέπει κίνηση ακόμα και με τέτοιες στροφές, λόγω ροπής.

          Προσωπικά, εάν με τέτοια οδήγηση έκαιγε πάνω από 7 λίτρα θα ήμουν ψιλοαπογοητευμένος (όχι στην πόλη βέβαια) ... Εάν έκαιγε πάνω από 8-8,5 θα χτυπούσα το κεφάλι μου στον τοίχο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            marg last edited by

            Πλάκα πλάκα ρε παιδιά, για ασφάλεια που μπορώ να μάθω;
            Στο προηγούμενο αμάξι πλήρωνα κάτω από 300 ευρώ το χρόνο, ενώ τώρα που ρώτησα μου βγαίνει στη καλύτερη ~200 ευρώ το εξάμηνο. Έχουν αλλάξει τόσο οι τιμές; Υπάρχει τρόπος να μάθω τι παίζει από τιμές;

            Αν πάω να πάρω το αμάξι χωρίς να έχω ασφάλεια υπάρχει πρόβλημα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 8
              888888 last edited by

              Ο χρήστης marg έγραψε:
              Πλάκα πλάκα ρε παιδιά, για ασφάλεια που μπορώ να μάθω;
              Στο προηγούμενο αμάξι πλήρωνα κάτω από 300 ευρώ το χρόνο, ενώ τώρα που ρώτησα μου βγαίνει στη καλύτερη ~200 ευρώ το εξάμηνο. Έχουν αλλάξει τόσο οι τιμές; Υπάρχει τρόπος να μάθω τι παίζει από τιμές;

              μπες εδω:
              http://www.asfalistra.gr

              Αν πάω να πάρω το αμάξι χωρίς να έχω ασφάλεια υπάρχει πρόβλημα;

              Φυσικα και υπαρχει προβλημα:
              Αλλο ενα ανασφαλιστο αυτοκινητο στο δρομο.
              Αν και νομιζω οτι αν δε προσκομισεις ασφαλιστηριο ειδικα αν το αυτοκινητο το εχεις παρει μεσω χρηματοδοτησης δεν θα στο παραδωσουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chris-astra last edited by

                CHRIS-ASTRA έγραψε:
                Παιδες, θα ηθελα να μου πειτε ποια καταναλωση ενος 1,4tsi κινητηρα σε πολη και σε δρομο με νορμαλ 'στροφες' κινητηρα (1800-2500 r\m) θεωρειτε καλη??

                Aυτές δεν είναι νορμάλ στροφές, αυτές είναι από χαμηλές (2500) έως πολύ χαμηλές (1800). Το αστείο είναι ότι ο tsi σου επιτρέπει κίνηση ακόμα και με τέτοιες στροφές, λόγω ροπής.

                Προσωπικά, εάν με τέτοια οδήγηση έκαιγε πάνω από 7 λίτρα θα ήμουν ψιλοαπογοητευμένος (όχι στην πόλη βέβαια) ... Εάν έκαιγε πάνω από 8-8,5 θα χτυπούσα το κεφάλι μου στον τοίχο...

                Μαρκο, πρωσπαθω να 'στρωσω' το μοτερ (γι'αυτο και τοσο χαμηλες στροφες), αν και μου ειπαν απο την αντιπροσωπεια οτι τα μοτερ ειναι 'στρωμενα' απο το εργοστασιο και απλα να μην το 'σκιζω' με κρυα μηχανη στις πρωτες 3 ταχυτητες (οταν ζεσταθει η μηχανη μπορω με 4η 5η 6η να κανω οτι θελω..)
                Η καταναλωση με 6η και 100χλμ στο κοντερ, με το στροφομετρο να δειχνει 2050 r\min, ειναι 3,9lit\hr
                στην πολη παιζει απο 4,5lit\hr εως 6,6lit\hr (με σταθερο γκαζι) και σε επιταχυνσεις απο 7,5lit\hr εως οσο θελεις...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  chris-astra last edited by

                  [**quote='CHRIS-ASTRA']CHRIS-ASTRA έγραψε:
                  Παιδες, θα ηθελα να μου πειτε ποια καταναλωση ενος 1,4tsi κινητηρα σε πολη και σε δρομο με νορμαλ 'στροφες' κινητηρα (1800-2500 r\m) θεωρειτε καλη??

                  Aυτές δεν είναι νορμάλ στροφές, αυτές είναι από χαμηλές (2500) έως πολύ χαμηλές (1800). Το αστείο είναι ότι ο tsi σου επιτρέπει κίνηση ακόμα και με τέτοιες στροφές, λόγω ροπής.

                  Προσωπικά, εάν με τέτοια οδήγηση έκαιγε πάνω από 7 λίτρα θα ήμουν ψιλοαπογοητευμένος (όχι στην πόλη βέβαια) ... Εάν έκαιγε πάνω από 8-8,5 θα χτυπούσα το κεφάλι μου στον τοίχο... **

                  Μαρκο, πρωσπαθω να 'στρωσω' το μοτερ (γι'αυτο και τοσο χαμηλες στροφες), αν και μου ειπαν απο την αντιπροσωπεια οτι τα μοτερ ειναι 'στρωμενα' απο το εργοστασιο και απλα να μην το 'σκιζω' με κρυα μηχανη στις πρωτες 3 ταχυτητες (οταν ζεσταθει η μηχανη μπορω με 4η 5η 6η να κανω οτι θελω..)
                  Η καταναλωση με 6η και 100χλμ στο κοντερ, με το στροφομετρο να δειχνει 2050 r\min, ειναι 3,9lit\hr
                  στην πολη παιζει απο 4,5lit\hr εως 6,6lit\hr (με σταθερο γκαζι) και σε επιταχυνσεις απο 7,5lit\hr εως οσο θελεις... [/quote]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 8
                    888888 last edited by

                    Τι θελει να πει ο ποιητης???

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      chris-astra last edited by

                      Ο χρήστης 888888 έγραψε:
                      :roll:
                      Τι θελει να πει ο ποιητης???

                      τι δεν καταλαβες??

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης CHRIS-ASTRA έγραψε:

                        :roll:
                        Τι θελει να πει ο ποιητης???

                        τι δεν καταλαβες??

                        Εχεις μπερδεψει τις παραθεσεις και δεν βγαινει ευκολα νοημα ποιος εχει γραψει τι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          markvag last edited by

                          Ο χρήστης CHRIS-ASTRA έγραψε:

                          Μαρκο, πρωσπαθω να 'στρωσω' το μοτερ (γι'αυτο και τοσο χαμηλες στροφες), αν και μου ειπαν απο την αντιπροσωπεια οτι τα μοτερ ειναι 'στρωμενα' απο το εργοστασιο και απλα να μην το 'σκιζω' με κρυα μηχανη στις πρωτες 3 ταχυτητες (οταν ζεσταθει η μηχανη μπορω με 4η 5η 6η να κανω οτι θελω..)
                          Η καταναλωση με 6η και 100χλμ στο κοντερ, με το στροφομετρο να δειχνει 2050 r\min, ειναι 3,9lit\hr
                          στην πολη παιζει απο 4,5lit\hr εως 6,6lit\hr (με σταθερο γκαζι) και σε επιταχυνσεις απο 7,5lit\hr εως οσο θελεις...

                          Θα σου έλεγα να μην οδηγείς με τόσο χαμηλές στροφές ακόμα και στο στρώσιμο... Αν είσαι μεταξύ 2.000 και 4.500 σαλ είσαι μια χαρά...

                          Όσο για την κατανάλωση, καλά με 5η και 100 και η Νίτσα δείχνει κανένα 5άρι... Λογικά βέβαια, εσύ θα πρέπει να είναι κάπου στα 7 με φυσιολογική χρήση... Είναι ωραίο μοτέρ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            marg last edited by

                            Το παρέλαβα και εγώ χτες! Με μια πρώτη ματιά όλα καλά. Με μια 2η όλο και κάτι μικρολεπτομέρειες φάνηκαν. Ας πούμε τα κορδονάκια τις εταζέρας φαίνονται φαγωμένα σε κάποια σημεία. Για τέτοιες λεπτομέρειες λέω.

                            Ότι άλλο θα το δω στην πορεία. Καλά καλά δεν έχω βρει μια θέση οδήγησης που να με βολεύει.

                            Πάντως να ρωτήσω και το εξής: το αμάξι δεν είχε μέσα ούτε τρίγωνο, ούτε φαρμακείο, ούτε πυροσβεστήρα. Όταν μου το παραδίδανε ρώτησα και μου είπαν ότι πρέπει να πάρω μόνος μου. Να πάρω της πλάκας απλά για να μην με γράφουν ή να πάρω κάτι πιο καλό και από που;

                            Επίσης 2-3 ερωτήσεις που τους έκανα αλλά θα ήθελα και τη δική σας άποψη:

                            1. Τι βενζίνη πρέπει να βάζω; (1.4 TSI είναι ο κινητήρας). Στη τάπα γράφει 95RON νομίζω. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν να βάζω απλή αλλά καλό θα ήταν κάθε 3-4 γεμίσματα να βάζω σούπερ. Είναι όλες οι εταιρείες το ίδιο σαν ποιότητα (μέχρι τώρα έβαζα συνήθως από ένα AEGEAN που θεωρούσα ότι δεν ήταν νοθευμένο και ήταν και φτηνό).
                            2. Πρέπει να στρώσω το αμάξι; Για πόσα χιλ.χιλιόμετρα και μέχρι τι στροφές; Στην αντιπροσωπεία μου είπαν αρχικά ότι είναι στρωμένος από το εργοστάσιο, αλλά στη συνέχεια μου είπαν ότι άμα θέλω να προσέχω στην αρχή να μην πάω πάνω από 3500-4000 στροφές για το πολύ μέχρι τα 3000χλμ.
                            3. Με το τούρμπο πρέπει να προσέχω; Να το ζεσταίνω στην αρχή, να το κρυώνω στο τέλος; Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δε χρειάζεται να προσέχω τπτ. Απλά λέει το χειμώνα, άμα έχει πολύ κρύο, όταν ξεκινάω τη μηχανή, μπορεί στο ρελαντί να έχει περισσότερες στροφές για λίγο στην αρχή από ότι συνήθως. Να περιμένω λέει μέχρι να πέσουν στο κανονικό και τότε να ξεκινάω.
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 8
                              888888 last edited by

                              Ο χρήστης marg έγραψε:
                              Το παρέλαβα και εγώ χτες!

                              Kαλοριζικο, καλα ασφαλη και απροβληματιστα χιλιομετρα

                              Πάντως να ρωτήσω και το εξής: το αμάξι δεν είχε μέσα ούτε τρίγωνο, ούτε φαρμακείο, ούτε πυροσβεστήρα. Όταν μου το παραδίδανε ρώτησα και μου είπαν ότι πρέπει να πάρω μόνος μου. Να πάρω της πλάκας απλά για να μην με γράφουν ή να πάρω κάτι πιο καλό και από που;

                              Eυχομαι ειλικρινα να μη χρειαστεις ποτε κανενα απο τα τρια...
                              Αλλα επειδη ολα ειναι μεσα στη ζωη αν χρειαστεις καποιο απο αυτα να ξερεις οτι δε θα εχει καθολου πλακα και το τελευταιο που θα εχεις να σκεφτεις θα ειναι να μη σε γραψουν...

                              Επίσης 2-3 ερωτήσεις που τους έκανα αλλά θα ήθελα και τη δική σας άποψη:

                              1. Τι βενζίνη πρέπει να βάζω; (1.4 TSI είναι ο κινητήρας). Στη τάπα γράφει 95RON νομίζω.

                              Αφου το γραφει στη ταπα γιατι να ξοδευεσαι??

                              Στην αντιπροσωπεία μου είπαν να βάζω απλή αλλά καλό θα ήταν κάθε 3-4 γεμίσματα να βάζω σούπερ.

                              Γιατι??
                              Για αλλαγη της διατροφης του??
                              Τι λενε μωρε τα ατομα...
                              Αν διαβασεις πουθενα στο βιβλιο οδηγιων χρησης του αυτοκινητου τετοιο πραγμα καντο, τι να πω

                              Είναι όλες οι εταιρείες το ίδιο σαν ποιότητα (μέχρι τώρα έβαζα συνήθως από ένα AEGEAN που θεωρούσα ότι δεν ήταν νοθευμένο και ήταν και φτηνό).

                              Τοτε να συνεχισεις να βαζεις εκει.Ολες οι εταιρειες στην Ελλαδα απο το ιδιο καζανι ψωνιζουν...

                              1. Πρέπει να στρώσω το αμάξι; Για πόσα χιλ.χιλιόμετρα και μέχρι τι στροφές; Στην αντιπροσωπεία μου είπαν αρχικά ότι είναι στρωμένος από το εργοστάσιο, αλλά στη συνέχεια μου είπαν ότι άμα θέλω να προσέχω στην αρχή να μην πάω πάνω από 3500-4000 στροφές για το πολύ μέχρι τα 3000χλμ.

                              Στην αντιπροσωπεια μπορουν να λενε οτι θενε...
                              Για τετοια ζητηματα κατα τη γνωμη μου το Βιβλιο Οδηγιων Χρησης του αυτοκινητου επεχει θεση Ευαγγελιου.
                              Το ιδιο και για τη συντηρηση του...

                              1. Με το τούρμπο πρέπει να προσέχω;

                              Ναι.
                              Να μη κανεις ταρζανιες επειδη εχεις τουρμπομοτερ.

                              Να το ζεσταίνω στην αρχή, να το κρυώνω στο τέλος;

                              Τα εχουμε ξαναπει αυτα.Στη σελιδα 9

                              ...
                              Αυτο θα πρεπει να γινεται μονο μετα απο παρατεταμενη λειτουργια του κινητηρα σε ιδιαιτερα υψηλους ρυθμους περιστροφης (π.χ. συνεχεις κοντρες, χρηση του αυτοκινητου σε πιστα κλπ).
                              Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις που θα αντιμετωπισεις ο καθημερινος οδηγος αυτα ειναι περιττα και αγγιζουν μαλλον τα ορια του αστειου.
                              Τα πραγματα ειναι εξαιρετικα απλα για να πανικοβαλεσαι.
                              Λογου χαρη:
                              -Μετα απο ενα πολυωρο ταξιδι με υψηλες μεσες ωριαιες ταχυτητες ας πουμε, αρκει να οδηγησεις χαλαρα τα τελευταια 3-4 χιλιομετρα ή αν θελεις τα τελευταια 5-10 λεπτα να γινουν σε χαλαρο ρυθμο.
                              -Τα κρυα πρωϊνα αρκει να οδηγησεις 5-10 λεπτα χαλαρα ή αν θελεις κατω απο μισο των ωφελιμων στροφων του κινητηρα.

                              ...Οι συγχρονες τουρμπινες εχουν επαρκη συστηματα ψυξης-λιπανσης αρκει επαναλαμβανω να μην υπερβαλλουμε.
                              ...

                              Με μια φραση, το τουρμπομοτερ υπο φυσιολογικες συνθηκες χρησης και οδηγησης δε διαφερει σε τιποτα απο ενα οποιοδηποτε ατμοσφαιρικο.

                              Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δε χρειάζεται να προσέχω τπτ. Απλά λέει το χειμώνα, άμα έχει πολύ κρύο, όταν ξεκινάω τη μηχανή, μπορεί στο ρελαντί να έχει περισσότερες στροφές για λίγο στην αρχή από ότι συνήθως. Να περιμένω λέει μέχρι να πέσουν στο κανονικό και τότε να ξεκινάω.

                              Eιπαμε:
                              Οτι λεει το 'ευαγγελιο'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chris-astra last edited by

                                Ο χρήστης marg έγραψε:
                                Το παρέλαβα και εγώ χτες! Με μια πρώτη ματιά όλα καλά. Με μια 2η όλο και κάτι μικρολεπτομέρειες φάνηκαν. Ας πούμε τα κορδονάκια τις εταζέρας φαίνονται φαγωμένα σε κάποια σημεία. Για τέτοιες λεπτομέρειες λέω.

                                Ότι άλλο θα το δω στην πορεία. Καλά καλά δεν έχω βρει μια θέση οδήγησης που να με βολεύει.

                                Πάντως να ρωτήσω και το εξής: το αμάξι δεν είχε μέσα ούτε τρίγωνο, ούτε φαρμακείο, ούτε πυροσβεστήρα. Όταν μου το παραδίδανε ρώτησα και μου είπαν ότι πρέπει να πάρω μόνος μου. Να πάρω της πλάκας απλά για να μην με γράφουν ή να πάρω κάτι πιο καλό και από που;

                                Επίσης 2-3 ερωτήσεις που τους έκανα αλλά θα ήθελα και τη δική σας άποψη:

                                1. Τι βενζίνη πρέπει να βάζω; (1.4 TSI είναι ο κινητήρας). Στη τάπα γράφει 95RON νομίζω. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν να βάζω απλή αλλά καλό θα ήταν κάθε 3-4 γεμίσματα να βάζω σούπερ. Είναι όλες οι εταιρείες το ίδιο σαν ποιότητα (μέχρι τώρα έβαζα συνήθως από ένα AEGEAN που θεωρούσα ότι δεν ήταν νοθευμένο και ήταν και φτηνό).
                                2. Πρέπει να στρώσω το αμάξι; Για πόσα χιλ.χιλιόμετρα και μέχρι τι στροφές; Στην αντιπροσωπεία μου είπαν αρχικά ότι είναι στρωμένος από το εργοστάσιο, αλλά στη συνέχεια μου είπαν ότι άμα θέλω να προσέχω στην αρχή να μην πάω πάνω από 3500-4000 στροφές για το πολύ μέχρι τα 3000χλμ.
                                3. Με το τούρμπο πρέπει να προσέχω; Να το ζεσταίνω στην αρχή, να το κρυώνω στο τέλος; Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι δε χρειάζεται να προσέχω τπτ. Απλά λέει το χειμώνα, άμα έχει πολύ κρύο, όταν ξεκινάω τη μηχανή, μπορεί στο ρελαντί να έχει περισσότερες στροφές για λίγο στην αρχή από ότι συνήθως. Να περιμένω λέει μέχρι να πέσουν στο κανονικό και τότε να ξεκινάω.

                                marg καλοταξιδο!

                                1. Σε μηχανικους που ρωτησα μου ειπαν ακριβως τα ιδια! Το χειροτερο ειναι η νοθευμενη βενζινη και οχι τα λιγα οκτανια (αυτο ισχυει και στους ατμοσφαιρικους)!
                                2. Το μοτερ εχουν 'ρολαρει' απο το εργοστασιο για 2-3 ωρες (εαν θυμαμαι καλα), αλλα προσοξε, αυτο εχει γινει σε κενο φορτιο (αρα οχι ετοιμος 100%)!! Επισης, δεν εχουν στρωθει (παρει τις ανοχες τους) και αλλα μερη του συνολου, οπως ειναι το σασμαν για παραδειγμα... Στα παλια οχηματα δεν δοκιμαζονταν οι κινητηρες τους με αποτελεσμα το ευλαβικο στρωσιμο να ειναι απαραιτητο για την συνεχεια... Αρα μεχρι τα 2500-3000χλμ καλο ειναι να μην το ζοριζεις για πανω απο 3500rpm και να αλλαξεις τα πρωτα λαδια (και μονο τα πρωτα λαδια) τοτε και οχι στα 15000χλμ, ωστε να αποβληθουν αμεσα ολα τα ρινισματα που θα δημιουργηθουν στον κινητηρα!
                                3. Με το turbo ο τεχνικος μου ειπε οτι σε καθε κρυο ξεκινημα του κινητηρα ειναι απαραιτητο το 1 λεπτο στο ρελαντι ανεξαρτητου εξωτερικης θερμοκρασιας! Τωρα εαν πας στην δουλεια σου, εχει φθασει η θερμοκρασια στους 90oC και μετα απο λιγες ωρες αποφασισεις να φυγεις παλι με το οχημα με αυτες τις καλοκαιρινες θερμοκρασιες που επικρατουν, ακομα κι αν φενεται οτι εχει παγωσει η μηχανη, βαζεις εμπρος και φευγεις χωρις 'γκαζιες' μεχρι να ξαναπιασει τους 90oC...Τον χειμωνα εαν εχει παγωσει η μηχανη στο ενδιαμεσο διαστημα μεχρι να ξαναφυγεις τοτε κρατησε περιπου 1 λεπτο στο ρελαντι..Στο σβυσιμο τωρα, εαν δεν ζοριζεις τον κινητηρα με σκισηματα στην καθημερινη οδηγηση στην δουλεια σου η' στην βολτα σου δεν χρειαζεται να το κρατας στο ρελαντι, απλα οδηγησε σε χαμηλες στροφες λιγο πριν σταματησεις. Οταν ομως εισαι σε ταξιδι τοτε καλο ειναι να τον κρατησεις στο ρελαντι για 1 -1,5 λεπτο ωστε να πεσει η πιεση των λαδιων και να ψυχθει γρηγοροτερα το turbo (το tsi εχει turbotimer οπου συνεχιζει να ψυχει το turbo για περιπου 3 λεπτα μετα το σβυσιμο του κινητηρα)!
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  marg last edited by

                                  Ο χρήστης 888888 έγραψε:

                                  Επίσης 2-3 ερωτήσεις που τους έκανα αλλά θα ήθελα και τη δική σας άποψη:

                                  1. Τι βενζίνη πρέπει να βάζω; (1.4 TSI είναι ο κινητήρας). Στη τάπα γράφει 95RON νομίζω.

                                  Αφου το γραφει στη ταπα γιατι να ξοδευεσαι??

                                  Στην αντιπροσωπεία μου είπαν να βάζω απλή αλλά καλό θα ήταν κάθε 3-4 γεμίσματα να βάζω σούπερ.

                                  Γιατι??
                                  Για αλλαγη της διατροφης του??
                                  Τι λενε μωρε τα ατομα...
                                  Αν διαβασεις πουθενα στο βιβλιο οδηγιων χρησης του αυτοκινητου τετοιο πραγμα καντο, τι να πω

                                  Απλά κάπου είχα ακούσει ότι 95RON είναι ουσιαστικά η 98άρα (και καλά στην υπόλοιπη Ευρώπη η 95άρα είναι καλύτερη από εδώ και είναι σαν την 98αρα τη δικιά μας).

                                  1. Πρέπει να στρώσω το αμάξι; Για πόσα χιλ.χιλιόμετρα και μέχρι τι στροφές; Στην αντιπροσωπεία μου είπαν αρχικά ότι είναι στρωμένος από το εργοστάσιο, αλλά στη συνέχεια μου είπαν ότι άμα θέλω να προσέχω στην αρχή να μην πάω πάνω από 3500-4000 στροφές για το πολύ μέχρι τα 3000χλμ.

                                  Στην αντιπροσωπεια μπορουν να λενε οτι θενε...
                                  Για τετοια ζητηματα κατα τη γνωμη μου το Βιβλιο Οδηγιων Χρησης του αυτοκινητου επεχει θεση Ευαγγελιου.
                                  Το ιδιο και για τη συντηρηση του...
                                  Eιπαμε:
                                  Οτι λεει το 'ευαγγελιο'

                                  Βρήκα τλκ που το λέει στο 'ευαγγέλιο'. Λέει για τα πρώτα 1000 χλμ. να μην ξεπερνάς τα 3/4 των στροφών του κινητήρα, και από 1000-1500 χλμ. να αρχίσεις σιγά σιγά να ανεβάζεις στροφές.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mindfresh-kilbreeze last edited by

                                    Ο χρήστης marg έγραψε:

                                    Απλά κάπου είχα ακούσει ότι 95RON είναι ουσιαστικά η 98άρα (και καλά στην υπόλοιπη Ευρώπη η 95άρα είναι καλύτερη από εδώ και είναι σαν την 98αρα τη δικιά μας).

                                    φαντασου την 98ρα τους.Θα ναι σαν τη δικια μας την ...105αρα

                                    Παντως δεν ειναι εντελως ραδιο αρβυλα.Κατα καιρους διαφορα εκπαιδευτικα ιδρυματα της χωρας μας δημοσιευουν αποτελεσματα ερευνων σχετικα με την ποιοτητα,καθαροτητα,αποδοση κ.α χαρ/κα των καυσιμων που βρισκουμε στη λιανικη,ενω επιχειρουν και συγκριση με αντιστοιχα ευρωπαικα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 3
                                    • 3 / 3
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr