Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαταρία αυτοκινήτου...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαταρία αυτοκινήτου...
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 189
    • 190
    • 23 / 190
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    39
    3790
    70878
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bassstarlet
      bassstarlet last edited by

      Σε προηγούμενης γενιάς Astra (δεν θυμάμαι έτος βέβαια) φίλος είχε την ίδια απορία.
      13.2 του έδειχνε.

      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        citrovag last edited by

        Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
        Σε προηγούμενης γενιάς Astra (δεν θυμάμαι έτος βέβαια) φίλος είχε την ίδια απορία.
        13.2 του έδειχνε.

        Ενα σωστο δυναμο ειναι σιγουρα κοντα στα 14 ακομα και με αναμενα φωτα ....
        Συνηθως τα σωστα νουμερα ειναι απο 13,30 εως 14,80

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • J
          jerald last edited by

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dog80 last edited by

            Ο χρήστης jerald έγραψε:

            Κάνει για τους μικρούς ακροδέκτες που έχουν οι μπαταρίες των UPS.

            Θα αντέξει να φορτίσει μια άδεια μπαταρία 60Ah?

            Αν δε ζεσταινεται ο φορτιστης γιατι να μην αντεξει??

            Έχω ένα Η/Ζ το οποίο έχει δύο μπαταρίες 100Ah παράλληλα (συνολική χωρητικότητα 200Ah, 12V) για εκκίνηση. Θεωρητικά τις μπαταρίες τις φορτίζει αυτόματα απο τη ΔΕΗ όταν είναι σε αναμονή, αλλά η μέγιστη τάση που δίνει ήταν 12,5 Volt οπότε οι μπαταρίες ήταν μονίμως οριακά φορτισμένες και σε αυτή την περίπτωση δέν εκκινεί αυτόματα με την πτώση του ρεύματος (μόνο χειροκίνητα).

            Τελικά πήγα στο Πλαίσιο και αγόρασα το πιό φτηνό UPS που είχαν. Έβγαλα την μπαταρία που είχε μέσα, τράβηξα προέκταση στα καλώδια και τα συνέδεσα με κροκοδειλάκια πάνω στις μπαταρίες του Η/Ζ.

            Για να φτάσει η τάση απο τα 12,5 μέχρι τα 13,5 του πήρε πάνω απο 10 ημέρες αλλά τώρα οι μπαταρίες είναι φουλ φορτισμένες και εκκινεί κανονικά στο αυτόματο.

            Πιό παλιά είχα δοκιμάσει και με έναν απλό 12βολτο μετασχηματιστη σαν αυτόν

            αλλά το πρόβλημα ήταν οτι όταν σταθεροποιήθηκε η τάση ήταν κάπου κοντά στα 14,5Volt και φοβήθηκα οτι με τον καιρό θα τις κατέστρεφε τις μπαταρίες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dog80 last edited by

              Ο χρήστης citrovag έγραψε:

              Σε προηγούμενης γενιάς Astra (δεν θυμάμαι έτος βέβαια) φίλος είχε την ίδια απορία.
              13.2 του έδειχνε.

              Ενα σωστο δυναμο ειναι σιγουρα κοντα στα 14 ακομα και με αναμενα φωτα ....
              Συνηθως τα σωστα νουμερα ειναι απο 13,30 εως 14,80

              Ναί, και στο C4 που είχα μετρήσει κρατούσε γύρω στο 14 σταθερά και δέν έπαιζε πανω κάτω ανάβοντας τα ηλεκτρικά ή παίζοντας με το γκάζι. Απλά ρωτάω γιατί ορισμένα αυτοκίνητα έχουν αδύναμα δυναμό απο τη μάνα τους και μπορεί για το Polo να είναι φυσιολογικά τα νούμερα.

              Τελικά απ ότι μου είπε ο ιδιοκτήτης το ταμπλώ σε κάποια φάση άναψε σαν χριστουγενιάτικο δέντρο και έμεινε το αμάξι τελείως. Οπότε τα νούμερα αυτά δέν ήταν φυσιολογικά

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                slowmotion last edited by

                Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
                Μετρησα χθες την μπαταρια και μου εβγαλε 12.48V χωρις φορτιο,δηλαδη 75% φορτιση, θα το βγαλει λετε το καλοκαιρι ή να παρω μια καινουρια απο τωρα να ησυχασω? Στην πρωινη εκκινηση παιρνει με 3 μιζιες , στις επομενες ειναι τσακμακι...

                φίλε μου το 75% πως προκύπτει απο το 12,48V που μετράς?

                ποιό πάνω αναφέρω 14 και κάτι volt ότι παράγουν τα σύγχρονα δυναμό και αναλόγως τις καταναλώσεις που έχεις άντε πεύτουν το πολύ 0,5volt συνολικά...δηλαδη κυμαίνεται από 14,3 έως 13.7 αναλόγως και το αυτοκίνητο βεβαίως....

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  citrovag last edited by

                  Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:

                  Μετρησα χθες την μπαταρια και μου εβγαλε 12.48V χωρις φορτιο,δηλαδη 75% φορτιση, θα το βγαλει λετε το καλοκαιρι ή να παρω μια καινουρια απο τωρα να ησυχασω? Στην πρωινη εκκινηση παιρνει με 3 μιζιες , στις επομενες ειναι τσακμακι...

                  φίλε μου το 75% πως προκύπτει απο το 12,48V που μετράς?

                  ποιό πάνω αναφέρω 14 και κάτι volt ότι παράγουν τα σύγχρονα δυναμό και αναλόγως τις καταναλώσεις που έχεις άντε πεύτουν το πολύ 0,5volt συνολικά...δηλαδη κυμαίνεται από 14,3 έως 13.7 αναλόγως και το αυτοκίνητο βεβαίως....

                  Aν δεν κανω λαθος το μετρημα αυτο το εχει παρει με σβηστω κινητηρα αρα ειναι οκ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    slowmotion last edited by

                    Ο χρήστης citrovag έγραψε:

                    Μετρησα χθες την μπαταρια και μου εβγαλε 12.48V χωρις φορτιο,δηλαδη 75% φορτιση, θα το βγαλει λετε το καλοκαιρι ή να παρω μια καινουρια απο τωρα να ησυχασω? Στην πρωινη εκκινηση παιρνει με 3 μιζιες , στις επομενες ειναι τσακμακι...

                    φίλε μου το 75% πως προκύπτει απο το 12,48V που μετράς?

                    ποιό πάνω αναφέρω 14 και κάτι volt ότι παράγουν τα σύγχρονα δυναμό και αναλόγως τις καταναλώσεις που έχεις άντε πέφτουν το πολύ 0,5volt συνολικά...δηλαδη κυμαίνεται από 14,3 έως 13.7 αναλόγως και το αυτοκίνητο βεβαίως....

                    Aν δεν κανω λαθος το μετρημα αυτο το εχει παρει με σβηστω κινητηρα αρα ειναι οκ

                    το καταλαβα σύμφωνοι αλλά εννοώ με ποιο σκεπτικό μιλαμε για 75% δηλαδη στο 100% πόση τάση θα έβγαζε η μπαταρία?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      citrovag last edited by

                      Περιπου στο 12,70 ειναι στο 100%

                      Τωρα τον αναλυτικο πινακα τον εχω στο μαγαζι απο αυριο θα μπορεσω να σας πω αναλυτικα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drosxo last edited by

                        Παντα οι εναλλακτες-φορτιστες δινουν πιο μεγαλη ταση γιατι η μπαταρια εχει καποια εσωτερικη αντισταση που δημιουργει πτωση τασεως, οποτε τα 14 v του εναλλακτη ερχονται στα 'ισια' τους για να κρατανε τη μπαταρια φορτισμενη και να μη ζοριζουνε το κυκλωμα ,καθως χαμηλο βολταζ = περρισοτερα αμπερ για το ιδιο εργο = καψιμο του κυκλωματος . Τα 12.48 V που λετε προκυπτουν απ' αυτον τον χαρτηhttp://en.wikipedia.org/wiki/Car_battery

                        Open Circuit Voltage (12 V) Open Circuit Voltage (6 V) Approximate charge Relative acid density
                        12.65 V 6.3 V 100% 1.265 g/cm3
                        12.45 V 6.2 V 75% 1.225 g/cm3
                        12.24 V 6.1 V 50% 1.190 g/cm3
                        12.06 V 6.0 V 25% 1.155 g/cm3
                        11.89 V 6.0 V 0% 1.120 g/cm3

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • bassstarlet
                          bassstarlet last edited by

                          Τα volt όμως από μόνα τους, δεν δείχνουν αν η μπαταρία δεν πιο γρήγορα.

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jerald last edited by

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              slowmotion last edited by

                              Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                              Τα volt όμως από μόνα τους, δεν δείχνουν αν η μπαταρία δεν πιο γρήγορα.

                              ναι ναι βέβαια! μπορει να την έχεις 6 χρόνια και με μια γερή φόρτιση να φτάσει στο 100% και με μιση ώρα ξεχασμένο λαμπάκι πλαφονιέρας να αδειάσει!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • bassstarlet
                                bassstarlet last edited by

                                Ο χρήστης jerald έγραψε:
                                μια ερωτηση.... οι μπαταριες των UPS και των μηχανακιων , εχουν μεσα ηλεκτρολυτη υγρο (δηλαδη μπορω να συμπληρωσω για να τη συνεφερω) η ειναι σε στερεη μορφη??

                                Yγρό έχουν.

                                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • J
                                  jerald last edited by

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    citrovag last edited by

                                    Ο χρήστης jerald έγραψε:
                                    μια ερωτηση.... οι μπαταριες των UPS και των μηχανακιων , εχουν μεσα ηλεκτρολυτη υγρο (δηλαδη μπορω να συμπληρωσω για να τη συνεφερω) η ειναι σε στερεη μορφη??

                                    Οι μπαταριες απο τις μηχανες οι μαυρες ειναι MF δλδ χωρις συντηρηση μπαινει αρχικα ηλεκτρολυτης μετα ταπωνεται με την ταπα του και δεν ξανα ανοιγη .
                                    Αν εχει προβλημα και να βγαλεις το καπακι με καποιο τροπο να της βαλεις υγρα μπαταριας δεν θα σωθει δυσκολο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      slowmotion last edited by

                                      κάτι άσχετο αλλά και σχετικό όμως...είχα πάντα την απορία
                                      αν το δυναμό βγεί off λόγω ιμάντα ή για άλλον λόγο, μόνο με την μπαταρία μπορεί να λειτουργίσει το αυτοκινητο (όχι μόνο να πάρει μπρος) έστω και με τις ελάχιστες καταναλώσεις πάνω του?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
                                        κάτι άσχετο αλλά και σχετικό όμως...είχα πάντα την απορία
                                        αν το δυναμό βγεί off λόγω ιμάντα ή για άλλον λόγο, μόνο με την μπαταρία μπορεί να λειτουργίσει το αυτοκινητο (όχι μόνο να πάρει μπρος) έστω και με τις ελάχιστες καταναλώσεις πάνω του?

                                        Για ενα μικρο διαστημα ισως.Αν πεσει πολυ χαμηλα δεν θα δουλευει η τρομπα βενζινης ενω μπορει να σταματησει να δουλευει και ο εγκεφαλος .

                                        Αν σου κοπει ο ιμαντας το δυναμο ειναι το λιγοτερο που πρεπει να σκεφτεις αν ειναι στην ιδια γραμμη και η αντλια νερου .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dog80 last edited by

                                          Στο R6 μου είχε χαλάσει ο ανορθωτής (κλασσικό πρόβλημα στα Yamaha) και το δυναμό σταματούσε να φορτίζει μετά απο κανα 10λεπτο λειτουργίας. Απο κεί και πέρα μπορούσε να δουλέψει για κανα 5άλεπτο με την μπαταρία μόνο. Όμως η μπαταρία λόγω της πολύ γρήγορης εκφόρτισης υπερθερμαινόταν και πέταγε απο τις τάπες έξω όλα τα υγρά.

                                          Τρελά γλέντια με αυτό το μηχανάκι. Δέν ήταν λίγες οι φορές που ήθελα να το πετάξω απο κανα γκρεμό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            slowmotion last edited by

                                            thanx παιδιά!
                                            ο ιμάντας παίζει να είναι ξεχωριστός από την αντλία και φυσικά και από του χρονισμό των εκκεντροφόρων κ.λ.π.
                                            αλλα προφανώς αν πάρει μπρός θα γίνει αυτό που λέει ο φίλος με την μηχανη
                                            αντε τωρα με την μπαταρία να δουλέψουν τα μπουζι κ.λ.π κ.λ.π.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 23 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr