-
Γιατί είναι ένα χαζό γκάτζετ (προς διευκόλυνση επιτόπιων ελιγμών και οδήγησης στην πόλη), και νοθεύει τη συνολική αίσθηση στη γρήγορη οδήγηση...
Γενικώς, ένα καλό (όχι απόλυτο) κριτήριο για το αν κάποιο τεχνικό χαρακτηριστικό ή στοιχείο εξοπλισμού είναι ουσιαστικό για την οδήγηση ή είναι απλώς γκάτζετ, είναι εάν τοποθετείται/προσφέρεται στην Μ3 ή όχι. -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Γιατί είναι ένα χαζό γκάτζετ (προς διευκόλυνση επιτόπιων ελιγμών και οδήγησης στην πόλη), και νοθεύει τη συνολική αίσθηση στη γρήγορη οδήγηση...
Γενικώς, ένα καλό (όχι απόλυτο) κριτήριο για το αν κάποιο τεχνικό χαρακτηριστικό ή στοιχείο εξοπλισμού είναι ουσιαστικό για την οδήγηση ή είναι απλώς γκάτζετ, είναι εάν τοποθετείται/προσφέρεται στην Μ3 ή όχι...γενικότερα,αν χρησιμοποιείται απο το M Division.Αρκεί κανείς να θυμηθεί την Μ5 (e60)
-
Σκέφτομαι να ξεκινήσω το project μπλοκέ.
1ον...αξίζει σε 2λτ? Θα δω διαφορές? Τι διαφορές?
Βρήκα ένα quaife, αυτό που φοράει και ο Βασίλης, από τη Birds Auto...800 λίρες συν ΦΠΑ με μεταφορικά, δηλαδή γύρω στο 1000άκο-1.100, συν τοποθέτηση εδώ.
Αξίζει?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σκέφτομαι να ξεκινήσω το project μπλοκέ.1ον...αξίζει σε 2λτ? Θα δω διαφορές? Τι διαφορές?
Βρήκα ένα quaife, αυτό που φοράει και ο Βασίλης, από τη Birds Auto...800 λίρες συν ΦΠΑ με μεταφορικά, δηλαδή γύρω στο 1000άκο-1.100, συν τοποθέτηση εδώ.
Αξίζει?
Αξίζει το μπλοκέ.
Το λιγότερο που θα δεις είναι να αναβοσβήνει λιγότερο συχνά το esp (ή όπως το λέει η bmw ) και από εκεί και πέρα θα είσαι με χαμόγελο κάθε φορά που βγάζεις το esp και στρίβεις με το γκάζι.ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ.... το μπλοκέ!!!! Να το πάρεις μην το παιδεύεις...
-
Έχει και τα μείον του. Δεν θα έχεις χαζοσπινάρισμα σε στροφές και θα δυσκολεύεται να ξεκολλήσει αλλά όταν αρχίσει να φεύγει θα το κάνει πιο απότομα (αυτό είναι το μείον). Αφού φύγει όμως ο έλεγχος θα είναι πολύ καλύτερος με το γκάζι.
Ο κατασκευαστής συχνά ακόμα και σε πολύ δυνατά και ακριβά αυτοκίνητα επιλέγει να μην βάλει μπλοκέ προτιμώντας να εξαντλήσει τη δύναμη σε χαζοσπινάρισμα (σε προ ESP εποχές) παρά να πιάσει εξ' απροόπτου τον μέτριο οδηγό. Θυμάμαι την Porsche 928 που μόνο στο πιο σπορ μοντέλο είχε μπλοκέ παρά τις ροπές του πεντάλιτρου κινητήρα. -
αν και off topic...
όντως πολλές εταιρίες δεν βάζουν μπλοκέ στα απλά μοντέλα αλλά δεν το καταλαβαίνω.
Βλέπε bmw οι απλές 3άρες δεν έχουν αλλά η Μ3 έχει. Τα ίδια και στην 5άρα και στην 6άρα.
Το mx5 το ίδιο ... δεν έχει το 18άρι , έχει όμως το δίλιτρο. Παλιά δεν είχε το 16άρι αλλά είχε το 18άρι.
Ποιο πολλύ για λόγους marketing ... μάλλον.Το Rx8 ;exei , to 350Z έχει.
Τα merc παραδοσιακά δεν έχουν, παρά μόνο κάποια AMG κατόπιν παραγγελίας...Δε νομίζω ότι θα φεύγει απότομα... απλώς ξέρεις ότι πάντα αντιδράει το αυτοκίνητο το ίδιο. Χωρίς μπλοκέ άλλες φορές το αυτοκίνητο γυρνάει και άλλες χάνει τη δύναμη στο σπινιάρισμα του εσωτερικού τροχού.
Τέσπα... υπάρχει και το esp σήμερα... -
To μπλοκε κανει αποτομο το αυτοκινητο... Δεν ειναι για μεσαιους οδηγους... Μονο εμπειροι μπορουν να χειριστουν... Γι αυτο κ η bmw δεν βαζει μπλοκε παρα μονο στα μοντελα Μ. Μ παιρνουν οσοι ξερουν κ οταν απενεργοποιησουν τα ηλεκτρονικα γνωριζουν τι θα ακολουθησει... Το κουφο ειναι οτι ουτε στην 335 δεν βαζουν μπλοκε... Μ ενα παιδι που ειχα μιλησει μου ειπε, οτι υπαρχει μπλοκε να αγορασεις απο τη bmw performance και ειναι παρομοιο μ αυτο που φοραει η Μ3.. Οταν μου το ειπε ομως μιλουσαμε για την 335 κ οτι μονο σ αυτην η αντιπροσωπια το βαζει σαν εξτρα... Ωστοσο εγω προσωπικα δεν χω ρωτησει...
Τωρα Νικο πιστευω οτι αν κουβαλας τη τρελα του drift μεσα σου αξιζει να το βαλεις!!! Ειναι αλλη φαση κ το λενε ολοι! Αν εισαι απο Αθηνα πες μου να σου πω ενα μαγαζι που κανουν βελτιωσεις. Ο υπευθυνος εχει bmw βελτιωμενη κ γενικοτερα ξερει πολυ καλα τα αμαξια των βαυαρων... Στη δικη του εχει βαλει κ μπλοκε διαφορικο με ποσοστο εμπλοκης μεχρι 100% (σαν της Μ3)! Στειλε πμ ,αν θες, να σου πω διευθυνση κ τηλεφωνο.. Ακομα κ ερωτηση να του κανεις πιστευω οτι θα σε βοηθησει να αποφασισεις δεδομενου του οτι αυτος ειχε οδηγησει το αμαξι κ με αλλα κ χωρις μπλοκε...
-
Ο χρήστης Leon_G έγραψε:
To μπλοκε κανει αποτομο το αυτοκινητο... Δεν ειναι για μεσαιους οδηγους... Μονο εμπειροι μπορουν να χειριστουν... Γι αυτο κ η bmw δεν βαζει μπλοκε παρα μονο στα μοντελα Μ. Μ παιρνουν οσοι ξερουν κ οταν απενεργοποιησουν τα ηλεκτρονικα γνωριζουν τι θα ακολουθησει... Το κουφο ειναι οτι ουτε στην 335 δεν βαζουν μπλοκε... Μ ενα παιδι που ειχα μιλησει μου ειπε, οτι υπαρχει μπλοκε να αγορασεις απο τη bmw performance και ειναι παρομοιο μ αυτο που φοραει η Μ3.. Οταν μου το ειπε ομως μιλουσαμε για την 335 κ οτι μονο σ αυτην η αντιπροσωπια το βαζει σαν εξτρα... Ωστοσο εγω προσωπικα δεν χω ρωτησει...Τωρα Νικο πιστευω οτι αν κουβαλας τη τρελα του drift μεσα σου αξιζει να το βαλεις!!! Ειναι αλλη φαση κ το λενε ολοι! Αν εισαι απο Αθηνα πες μου να σου πω ενα μαγαζι που κανουν βελτιωσεις. Ο υπευθυνος εχει bmw βελτιωμενη κ γενικοτερα ξερει πολυ καλα τα αμαξια των βαυαρων... Στη δικη του εχει βαλει κ μπλοκε διαφορικο με ποσοστο εμπλοκης μεχρι 100% (σαν της Μ3)! Στειλε πμ ,αν θες, να σου πω διευθυνση κ τηλεφωνο.. Ακομα κ ερωτηση να του κανεις πιστευω οτι θα σε βοηθησει να αποφασισεις δεδομενου του οτι αυτος ειχε οδηγησει το αμαξι κ με αλλα κ χωρις μπλοκε...
Δεν έχει μπλοκέ η Performance σειρά!
Στείλε ΡΜ και όταν επιστρέψω θα ρωτήσω!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σκέφτομαι να ξεκινήσω το project μπλοκέ.1ον...αξίζει σε 2λτ? Θα δω διαφορές? Τι διαφορές?
Βρήκα ένα quaife, αυτό που φοράει και ο Βασίλης, από τη Birds Auto...800 λίρες συν ΦΠΑ με μεταφορικά, δηλαδή γύρω στο 1000άκο-1.100, συν τοποθέτηση εδώ.
Αξίζει?
Αν ως Βασίλη εννοείς τον ΒΑΣΙΛΗ, δεν φοραέι μπλοκέ Quaife (τύπου Τόρσεν), αλλά Drexler (δισκάτο).
Αν προτίθεσαι να γεράσεις με το 120, μπάξε - αλλιώς περίμενε, γιατί ό,τι παράδες μπάζεις, δεν τους παίρνεις ποτέ πίσω.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σκέφτομαι να ξεκινήσω το project μπλοκέ.1ον...αξίζει σε 2λτ? Θα δω διαφορές? Τι διαφορές?
Βρήκα ένα quaife, αυτό που φοράει και ο Βασίλης, από τη Birds Auto...800 λίρες συν ΦΠΑ με μεταφορικά, δηλαδή γύρω στο 1000άκο-1.100, συν τοποθέτηση εδώ.
Αξίζει?
Όχι.....
-
μόνο ζελατίνες και xenon να βάζετε....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
μόνο ζελατίνες και xenon να βάζετε.... -
εγω έβαλα extra το e-pass!!! κι αυτό στο ντουλαπάκι...
Αντε λέμε την κάνανε όλοι και έμεινα στο γραφειο σαν λαλακας.... !!!!
-
καλημερα του ολλ, δεν ξέρω αν έχετε πάει Χιλιαδού,
λοιπόν εγώ πήγα πρώτη φορά το σκ που μας πέρασε μονοήμερο. Σάββατο πρωί και Σάββατο απόγευμα επιστροφή. τρελός δρόμος... από τα 250μ υψόμετρο στα 1050 μέσα σε 6 χλμ και μετά από τα 1050 στα 0 μέσα σε 13 χλμ, αλλά τρελή ανάβαση και κατάβαση! 'Απειρο λάστιχο στο δρόμο άφησε το 'τρακτέρ' μου. Η παραλία πολύ καλή, αλλά πολύ βαθειά και νιώθεις ότι έχει ρεύμα σε κάποια σημεία.
και λόγω της γρήγορης διαδρομής και των άπειρων στροφών κάποιες σκέψεις, προσωπικές πάντα.
το active steering δίνει ρέστα! τιμονιές όπως πρέπει, όσο πρέπει, λές και διαβάζει πως θέλεις να στρίψεις, πως να διορθώσεις...
το κιβώτιο, αλήθεια δεν μπορώ να φανταστώ να κάνω την διαδρομή έτσι όπως την έκανα, αλλά ανακατεύοντας με τον μοχλό. Το κιβώτιο είναι απλά τέλειο, τα χέρια πάνω στο τιμόνι για ότι λάχει κ ότι θελεις να κάνεις. Τελικά το χειροκίνητο μόνο σαν αναχρονιστικό στοιχείο μου φαίνεται πλέον... παλιά μπορεί να ήταν ότι καλύτερο αλλά όχι πλέον, πάντα κατά την γνώμη μου. Το κιβώτιο δεν αλλάζει όποτε θέλει, αλλά όποτε θέλεις εσύ. Μάλιστα για να ομολογήσω, στο γυρισμό το είχα στο τελείως αυτόματο, ε, θα ομολογήσω ότι έκανε καλύτερη δουλειά από μένα με τα paddles όταν πήγαινα, είχα περισσότερη δύναμη όταν την ήθελα και βεβαίως ακόμα πιο συγκεντρωμένος στην οδηγηση. Οπότε δεν νοείτε καινούργιο αμάξι χωρίς καλό αυτόματο κιβωτιο... πάντα η άποψη μου.
Η ροπή δίνει ρέστα στην έξοδο, ιδίως αν έχεις 'φοβηθεί', όπως εγώ καμιά φορά στην είσοδο, και φρέναρα πολύ ή πάρα πολύ ( ε, δεν είμαι κ τόσο καλός οδηγός η αλήθεια να λέγεται), ή έχανα την κορυφή. αλλά και σε κάτι προσπεράσεις από φουρκέτα σε φουρκέτα, απλά νομίζω ότι έδωσαν ρέστα τα 70 κιλά... με τρομερές κλοτσιές σε pedal on metal, και βεβαίως εκτόξευση από στροφή σε στροφή.
Συμπέρασμα όμως, το να οδηγείς με ροή είναι πολύ μα πολύ πιο απολαυστικό απο το εκτόξευση-φρεεεεεεεεεεεεενα-στροφη και πάλι το ίδιο...
με ροή ειναι απόλαυση
Φρένα, απίστευτα! τα 355χλς δούλεψαν τέλεια, ιδίως σε τσαρουχώματα...στην εθνική απλά τα κλασσικά, να σε προκαλούν καμιά φορά για κάτι παραπάνω...
κατανάλωση για το πέρα δώθε, πάνω κάτω, 268χλμ όλα κ ολα, 9,4λτρ/100χλμ. ( σε ανοιχτό δρόμο είναι καλύτερα σε θέμα κατανάλωσης μετά την αναβάθμιση, αλλά σε στροφιλίκι, χμ, ειναι 15% πάνω)Δοκίμασα με άλλες πιέσεις, 34psi και νομίζω είναι καλύτερα... θα δούμε,έχω διαβάσει ότι με 36 γίνεται ακόμα καλύτερο απλά πιο απόλυτο και δεν το’χω ακόμα αυτό!
@nikos120i να βάλεις μπλοκέ, λέει κατά την γνώμη μου ιδίως για δρόμους σαν της Ελλάδος, άσε δε που θα απολαύσεις πολύ περισσότερο τα drifts... αλλά κ σαν ολικό έλεγχο του αυτοκινήτου.
/g -
Αρχισαμε...
-
Ο χρήστης tibet έγραψε:
το κιβώτιο, αλήθεια δεν μπορώ να φανταστώ να κάνω την διαδρομή έτσι όπως την έκανα, αλλά ανακατεύοντας με τον μοχλό. Το κιβώτιο είναι απλά τέλειο, τα χέρια πάνω στο τιμόνι για ότι λάχει κ ότι θελεις να κάνεις. Τελικά το χειροκίνητο μόνο σαν αναχρονιστικό στοιχείο μου φαίνεται πλέον.
Φιλαρακο ποιο κιβωτιο εχεις? Το SMG II??? Μου καει εντυπωση γτ εχεις 70 κιλα ροπη!!! Την αντεχει το κιβωτιο??? Ρωταω γτ ειχα ακουσει οτι τα αυτοματα δεν αντεχουν στις ακραιες βελτιωσεις του κινητηρα, ιδιως οταν ανεβαινει κατα πολυ η ροπη!
-
Ο χρήστης Leon_G έγραψε:
το κιβώτιο, αλήθεια δεν μπορώ να φανταστώ να κάνω την διαδρομή έτσι όπως την έκανα, αλλά ανακατεύοντας με τον μοχλό. Το κιβώτιο είναι απλά τέλειο, τα χέρια πάνω στο τιμόνι για ότι λάχει κ ότι θελεις να κάνεις. Τελικά το χειροκίνητο μόνο σαν αναχρονιστικό στοιχείο μου φαίνεται πλέον.
Φιλαρακο ποιο κιβωτιο εχεις? Το SMG II??? Μου καει εντυπωση γτ εχεις 70 κιλα ροπη!!! Την αντεχει το κιβωτιο??? Ρωταω γτ ειχα ακουσει οτι τα αυτοματα δεν αντεχουν στις ακραιες βελτιωσεις του κινητηρα, ιδιως οταν ανεβαινει κατα πολυ η ροπη!
έχω το 6άρι STEPTRONIC με αναβάθμιση και βελτίωση από την schnitzer ετσι ώστε να αντέχει την επιπλέον ροπή από τη αναβάθμιση... καμία σχέση με το SMG II
και έχεις καταλάβει ότι πάντα μιλάμε για το 335d?
/g -
Ο χρήστης tibet έγραψε:
το κιβώτιο, αλήθεια δεν μπορώ να φανταστώ να κάνω την διαδρομή έτσι όπως την έκανα, αλλά ανακατεύοντας με τον μοχλό. Το κιβώτιο είναι απλά τέλειο, τα χέρια πάνω στο τιμόνι για ότι λάχει κ ότι θελεις να κάνεις. Τελικά το χειροκίνητο μόνο σαν αναχρονιστικό στοιχείο μου φαίνεται πλέον.
Φιλαρακο ποιο κιβωτιο εχεις? Το SMG II??? Μου καει εντυπωση γτ εχεις 70 κιλα ροπη!!! Την αντεχει το κιβωτιο??? Ρωταω γτ ειχα ακουσει οτι τα αυτοματα δεν αντεχουν στις ακραιες βελτιωσεις του κινητηρα, ιδιως οταν ανεβαινει κατα πολυ η ροπη!
έχω το 6άρι STEPTRONIC με αναβάθμιση και βελτίωση από την schnitzer ετσι ώστε να αντέχει την επιπλέον ροπή από τη αναβάθμιση... καμία σχέση με το SMG II
και έχεις καταλάβει ότι πάντα μιλάμε για το 335d?
/gA.. ok .. καταλαβα... Αληθεια τα αυτοματα εκτος του steptronic (δηλ τα διπλου συμπλεκτη κ τα SMG) δεχονται βελτιωση?? Στο steptronic μηπως γνωριζεις τι αλλαξανε για να αντεχει το παραπανω???
-
-
BMW FORUM