-
Άντε ωραία! Πάει κι αυτό!
Μου έβγαλε τη ψυχή ο 'μικρός' και νομίζω μας στεναχώρησε όλους.
Με καθαρό μυαλό πλέον, σκεφτείτε τι γλύτωσε ο άνθρωπος ε? Μέσα στην ατυχία του, τελικά στάθηκε τυχερός.
-
Μετά τη δημιουργία του σχετικού poll, όλες οι συζητήσεις για την επιστροφή του MS θα συνεχιστούν εκεί
-
Βγήκε από την ενταντική ο Φελίπε:
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 5711.shtml
-
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 3542.shtml
-
Μέσα στο χαμό των ημερών με το Massa και την επιστροφή του Schumi από το ράφι, η παρακάτω είδηση πέρασε στα ψιλά, και είναι κρίμα:
Piquet slams Briatore as relationship breaks down'(Flavio) only cares about profits and 'doesn't understand shit about F1'.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Μέσα στο χαμό των ημερών με το Massa και την επιστροφή του Schumi από το ράφι, η παρακάτω είδηση πέρασε στα ψιλά, και είναι κρίμα:
Piquet slams Briatore as relationship breaks down'(Flavio) only cares about profits and 'doesn't understand shit about F1'.
Πράγματι. Τη στιγμή που τον κρατούσε τόσον καιρό στην ομάδα αυτό ακριβώς απέδειξε ο Flavio, ότι είναι άσχετος από F1. Ooooops!
-
Η αποχώρηση της BMW μοιάζει με το χρονικό ενός πραναγγελθέντος θανάτου.Ήταν απόρροια μιας σειράς λανθασμένων τεχνικών και αγωνιστικών επιλογών ....όλων σχεδόν αποκλειστικής ευθύνης του Thyessen,ο οποίος απεδείχθη τελικά πολύ λίγος.
Αφού κατάφεραν να χάσουν μέσα από τα χέρια τον Alonso,μετά το κάζο του τελευταίου στη McLaren...αποφάσισαν να πορευθούν με τους δύο σημερινούς ....και ιδίως με τον ανεκδιήγητο Heidfield.Δεν πραγματοποίησαν ποτέ αξιόλογες μεταγραφές τεχνικών,ούτε φρόντιζαν να κλείνουν εγκαίρως δυνατές χορηγίες,με αποτέλεσμα να εξαρτώνται από τον προϋπολογισμό της μητρικής εταιρείας σχεδόν αποκλειστικά (ίδιο λάθος με την Honda).Δεν κατάφεραν ποτέ να πουλήσουν κινητήρες σε άλλες ομάδες (μειώνοντας έτσι το δικό τους κόστος εξέλιξης και παραγωγής ή ακόμα και κερδίζοντας κάτι).Θέλησαν με κάθε κόστος την επιβολή του Kers,το οποίο απεδείχθη μια καταστροφή.Πλήρωσαν ένα κάρο χρήματα για τη δημιουργία της τελειότερης αεροδυναμικής σήραγγας (την οποία ετοιμάζονται να πουλήσουν για πενταροδεκάρες στον Sauber) και του super υπολογιστή.Η οικονομική κρίση είναι μόνο μια αφορμή για την αποχώρηση.Το πρόβλημα σήμερα για τους μεγαλοκατασκευαστές στην F1 δεν είναι τα χρήματα....αλλά το γεγονός ότι όπως παίζεται το παιχνίδι,το κοτέτσι είναι γεμάτο από κόκορες....αλλά το κουμάντο το κάνει μόνον ένας... και οι υπόλοιποι κοιτάζουν.
Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να εμπλέκονται σε αγώνες που θα έχουν έναν ή το πολύ δύο ανταγωνιστές,έτσι ώστε να αυξάνονται οι πιθανότητές τους να μοιράζονται τη δόξα και τη διαφήμιση.Στα rally δεν είναι διαφορετικά τα πράγματα.Για πολλά χρόνια η Citroen κέρδιζε τα πάντα...και οι υπόλοιποι,ένας ένας άρχισαν να εγκαταλείπουν το μαντρί.
Οι χρυσές εποχές των πολλών κατασκευαστών στο ίδιο πρωτάθλημα είναι πραγματικά λίγες.Ίδια ήταν η κατάσταση στο πρωτάθλημα Gt1 πριν καμιά δεκαριά χρόνια και στο Wtcc σήμερα.Τα χρήματα δεν παίζουν κανέναν ρόλο.Το σημαντικό είναι το να αποφύγεις να τα ξοδεύεις....με μόνο αποτέλεσμα να καταστρέφεις την εικόνα σου.Το τελευταίο ισχύει ιδιαίτερα για την Toyota,η οποία έχω την εντύπωση πως θα είναι η επόμενη που θα τα παρατήσει....και δευτερευόντως για τη Renault,όπου εκεί η παρουσία του San Briatore τουλάχιστον,εξασφάλιζε δυνατούς σπόνσορες και τη δυνατότητα να νικάνε πού και πού,ξοδεύοντας λίγα.Ας ληφθεί ακόμα υπόψιν ότι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έχουν το ίδιο ανταποδωτικό όφελος από τη συμμετοχή τους στην F1.Στην πραγματικότητα οι αγοραστές των υβριδικών ή των ανοικονόμητων SUV ελάχιστα ενδιαφέρονται για το αν η BMW την Κυριακή νικήσει ή χάσει....ιδίως στην σημερινή F1 των ανύπαρκτων προσπερασμάτων και θεάματος.Αντιθέτως η Ferrari εξακολουθεί να απευθύνεται ακόμα σε πελατολόγειο 100% Old-Style (επιδόσεις,machismo,θόρυβος)και είναι από τις ελάχιστες εταιρείες οι οποίες βγάζουν χρήμα και κάνουν πωλήσεις ελέω συμμετοχής στην F1....και για το λόγο αυτό το παιχνίδι δεν μπορούν να το πετάξουν από τα χέρια τους,όσο αυτό υπάρχει.
Την αποχώρηση της Renault ή της Toyota μπορώ να την δικαιολογήσω.Δεν είναι δυνατόν να πετάς τα χρήματά σου σε αγώνες,χωρίς να αυξάνεις τις πωλήσεις σου....ακόμα και αν νικάς.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Η αποχώρηση της BMW μοιάζει με το χρονικό ενός πραναγγελθέντος θανάτου.Ήταν απόρροια μιας σειράς λανθασμένων τεχνικών και αγωνιστικών επιλογών ....όλων σχεδόν αποκλειστικής ευθύνης του Thyessen,ο οποίος απεδείχθη τελικά πολύ λίγος.
Αφού κατάφεραν να χάσουν μέσα από τα χέρια τον Alonso,μετά το κάζο του τελευταίου στη McLaren...αποφάσισαν να πορευθούν με τους δύο σημερινούς ....και ιδίως με τον ανεκδιήγητο Heidfield.Δεν πραγματοποίησαν ποτέ αξιόλογες μεταγραφές τεχνικών,ούτε φρόντιζαν να κλείνουν εγκαίρως δυνατές χορηγίες,με αποτέλεσμα να εξαρτώνται από τον προϋπολογισμό της μητρικής εταιρείας σχεδόν αποκλειστικά (ίδιο λάθος με την Honda).Δεν κατάφεραν ποτέ να πουλήσουν κινητήρες σε άλλες ομάδες (μειώνοντας έτσι το δικό τους κόστος εξέλιξης και παραγωγής ή ακόμα και κερδίζοντας κάτι).Θέλησαν με κάθε κόστος την επιβολή του Kers,το οποίο απεδείχθη μια καταστροφή.Πλήρωσαν ένα κάρο χρήματα για τη δημιουργία της τελειότερης αεροδυναμικής σήραγγας (την οποία ετοιμάζονται να πουλήσουν για πενταροδεκάρες στον Sauber) και του super υπολογιστή.Η οικονομική κρίση είναι μόνο μια αφορμή για την αποχώρηση.Το πρόβλημα σήμερα για τους μεγαλοκατασκευαστές στην F1 δεν είναι τα χρήματα....αλλά το γεγονός ότι όπως παίζεται το παιχνίδι,το κοτέτσι είναι γεμάτο από κόκορες....αλλά το κουμάντο το κάνει μόνον ένας... και οι υπόλοιποι κοιτάζουν.
Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να εμπλέκονται σε αγώνες που θα έχουν έναν ή το πολύ δύο ανταγωνιστές,έτσι ώστε να αυξάνονται οι πιθανότητές τους να μοιράζονται τη δόξα και τη διαφήμιση.Στα rally δεν είναι διαφορετικά τα πράγματα.Για πολλά χρόνια η Citroen κέρδιζε τα πάντα...και οι υπόλοιποι,ένας ένας άρχισαν να εγκαταλείπουν το μαντρί.
Οι χρυσές εποχές των πολλών κατασκευαστών στο ίδιο πρωτάθλημα είναι πραγματικά λίγες.Ίδια ήταν η κατάσταση στο πρωτάθλημα Gt1 πριν καμιά δεκαριά χρόνια και στο Wtcc σήμερα.Τα χρήματα δεν παίζουν κανέναν ρόλο.Το σημαντικό είναι το να αποφύγεις να τα ξοδεύεις....με μόνο αποτέλεσμα να καταστρέφεις την εικόνα σου.Το τελευταίο ισχύει ιδιαίτερα για την Toyota,η οποία έχω την εντύπωση πως θα είναι η επόμενη που θα τα παρατήσει....και δευτερευόντως για τη Renault,όπου εκεί η παρουσία του San Briatore τουλάχιστον,εξασφάλιζε δυνατούς σπόνσορες και τη δυνατότητα να νικάνε πού και πού,ξοδεύοντας λίγα.Ας ληφθεί ακόμα υπόψιν ότι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έχουν το ίδιο ανταποδωτικό όφελος από τη συμμετοχή τους στην F1.Στην πραγματικότητα οι αγοραστές των υβριδικών ή των ανοικονόμητων SUV ελάχιστα ενδιαφέρονται για το αν η BMW την Κυριακή νικήσει ή χάσει....ιδίως στην σημερινή F1 των ανύπαρκτων προσπερασμάτων και θεάματος.Αντιθέτως η Ferrari εξακολουθεί να απευθύνεται ακόμα σε πελατολόγειο 100% Old-Style (επιδόσεις,machismo,θόρυβος)και είναι από τις ελάχιστες εταιρείες οι οποίες βγάζουν χρήμα και κάνουν πωλήσεις ελέω συμμετοχής στην F1....και για το λόγο αυτό το παιχνίδι δεν μπορούν να το πετάξουν από τα χέρια τους,όσο αυτό υπάρχει.
Την αποχώρηση της Renault ή της Toyota μπορώ να την δικαιολογήσω.Δεν είναι δυνατόν να πετάς τα χρήματά σου σε αγώνες,χωρίς να αυξάνεις τις πωλήσεις σου....ακόμα και αν νικάς.
+2009
-
Σωστος ο Alba!
απο την εποχη που ηταν στη williams o Thyssen φαινοταν οτι ηταν λιγος...
Δεν ειναι μικρο να συνεχιζει να παλευει (ναι, με χρεη...)ο γερο-Φρανκ με τον Χεντ με την ιδιωτικη τους εταιρια και ο πολυς-μουστακιας να βαζει την ουρα στα σκελια και να την κανει...
Αχ και να ημουν διπλα απο το καροτσακι του ΣερΦρανκ να τον εβλεπα να γελα με ικανοποιηση...
Και να φανταστειτε οτι τους εβριζα εκει στο Γκροουβ επειδη αφησαμε τη μπε-εμ-βε να φυγει...ρε ουστ αποτυχημενοι!!!Μου ειχατε αφησει οδηγο τον Ραλφ επειδη ηταν γερμανος και ετρεχε...Χιλιες φορες Καζουκι που προσφερει και γελιο(&χορηγους$$$!)!!! -
Ένα απλό λίνκ από το rally.gr θα ήταν χρήσιμο αγαπητέ μου. Όχι και να μας κοροϊδεύεις στο ίδιο μας το σπίτι αντιγράφωντας τις 2 πρώτες παραγράφους του http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=f1-news-article&race_id=0&article_id=16747...[mod mirage]
ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ - Ιούλιος 2009