-
Λοιπον φιλοι μου, τωρα που πηραμε το καινουριο αμαξι, ψαχνω να αντικαταστησω και το Swift με κατι πιο καινουριο και θελω τα φωτα σας.
Ψαχνω να εχει καποια συγκεκριμενα πραγματα...
Λοιπον να ειναι μεχρι 1000κ.κ.
Το πολυ 7ετιας μοντελο με βασικες ανεσεις. Να ειναι σχετικα ευρυχωρο γιατι ο αντρας μου ειναι 1.87.
Να ειναι μικρο... ενα αυτοκινητακι πολης (οχι Σμαρτ ομως!!).
Προτιμω Ιαπωνικες εταιρειες ενω απο Ευρωπαικες προτιμα την Σιτροεν (η Ρενω αποκλειεται απο τον 'διαγωνισμο' χεχε).
Να εχει φθηνο σερβις και ανταλλακτικα.
Γενικα να μην ειναι ενα ελλατωματικο μοντελο, δηλαδη ενα μοντελο που εβγαλε πολλα προβληματα ...Αυτα... για πειτε μου, τι προτεινετε με αυτες τις προδιαγραφες και γιατι?
-
Λοιπον φιλοι μου, τωρα που πηραμε το καινουριο αμαξι, ψαχνω να αντικαταστησω και το Swift με κατι πιο καινουριο και θελω τα φωτα σας.
Ψαχνω να εχει καποια συγκεκριμενα πραγματα...
Λοιπον να ειναι μεχρι 1000κ.κ.
Το πολυ 7ετιας μοντελο με βασικες ανεσεις. Να ειναι σχετικα ευρυχωρο γιατι ο αντρας μου ειναι 1.87.
Να ειναι μικρο... ενα αυτοκινητακι πολης (οχι Σμαρτ ομως!!).
Προτιμω Ιαπωνικες εταιρειες ενω απο Ευρωπαικες προτιμα την Σιτροεν (η Ρενω αποκλειεται απο τον 'διαγωνισμο' χεχε).
Να εχει φθηνο σερβις και ανταλλακτικα.
Γενικα να μην ειναι ενα ελλατωματικο μοντελο, δηλαδη ενα μοντελο που εβγαλε πολλα προβληματα ...Αυτα... για πειτε μου, τι προτεινετε με αυτες τις προδιαγραφες και γιατι?
-
Λοιπον φιλοι μου, τωρα που πηραμε το καινουριο αμαξι, ψαχνω να αντικαταστησω και το Swift με κατι πιο καινουριο και θελω τα φωτα σας.
Ψαχνω να εχει καποια συγκεκριμενα πραγματα...
Λοιπον να ειναι μεχρι 1000κ.κ.
Το πολυ 7ετιας μοντελο με βασικες ανεσεις. Να ειναι σχετικα ευρυχωρο γιατι ο αντρας μου ειναι 1.87.
Να ειναι μικρο... ενα αυτοκινητακι πολης (οχι Σμαρτ ομως!!).
Προτιμω Ιαπωνικες εταιρειες ενω απο Ευρωπαικες προτιμα την Σιτροεν (η Ρενω αποκλειεται απο τον 'διαγωνισμο' χεχε).
Να εχει φθηνο σερβις και ανταλλακτικα.
Γενικα να μην ειναι ενα ελλατωματικο μοντελο, δηλαδη ενα μοντελο που εβγαλε πολλα προβληματα ...Αυτα... για πειτε μου, τι προτεινετε με αυτες τις προδιαγραφες και γιατι?
-
φιατ πουντο γιατι τα εχει ολα
-
Και υπάρχει να φανταστώ και κάποιο όριο στη τιμή, ε?
Πάνω κάτω πόσο? για να μην αρχίσουμε να λέμε ότι μας κατέβει... -
Κοιταξε να δεις, θα το παρω 2ο χερι οποτε πανω κατω ειμαι σιγουρη οτι θα βρω ενα στην τιμη που θελω απο τις αγγελιες αφου σκοπευω να το παρω απο ιδιωτη οχι απο μαντρα.
Δηλαδη δεν θα παρω Βολβο ή VW ... μεχρι 6 χιλιαρικα θα ελεγα... αλλα αν αποφασισω στο μοντελλο ολο και καποιο θα βρω στην τιμη που θελω δεν βιαζομαι κιολας, θα γινει μεσα σους επομενους 4 μηνες...
-
Yaris ετσι απλα . δεν του λειπει τπτ , κ ειναι ακομα επικαιρο σχεδιαστικα κ σιγουρα τρομακτικα αξιοπιστο
-
Ναι αλλα δεν εχει ακριβο σερβις και ανταλλακτικα η Toyota?
Ασε που ειναι λιγο μικρο για τα 'κυβικα' του αντρα μου και για το υψος του... επισης πισω, με δυσκολια καθονται τα παιδια με τα καθισματακια. -
Ο χρήστης Chocoholix έγραψε:
Ναι αλλα δεν εχει ακριβο σερβις και ανταλλακτικα η Toyota?
Ασε που ειναι λιγο μικρο για τα 'κυβικα' του αντρα μου και για το υψος του... επισης πισω, με δυσκολια καθονται τα παιδια με τα καθισματακια.Όχι φυσιολογικές τιμές έχει η Τoyota.
Πήγαινε σε αντιπροσωπίες και δες εσωτερικούς χώρους κλπ. To Yaris, Micra, τα τρίδυμα 1000άρια. Το μόνο σε μτχ ιαπωνικό που μου φαίνεται ιδανικό και για ψηλούς είναι το WagonR.
Προσωπικά προτείνω Micra οποιασδήποτε γενιάς. Εντελώς απροβλημάτιστο μικρό.
Το μόνο κακό που έχουν τα ιαπωνικά ακόμα και τα μικρότερα ... ακριβά ανταλλακτικά (σε ορισμένες περιπτώσεις ακριβότερα των ευρωπαικών) σε περίπτωση σύγκρουσης ... πόρτες, προφυλακτήρες, φτερά, κλπ. Σε άλλα ανταλλακτικά (μηχανικά, ηλεκτρολογικά κλπ) είναι λογικές οι τιμές. -
Σε οτι αφορα το υψος δεν θα χεις προβλημα . ο ξαδελφος μου ειναι 1.95 κ αδυνατο δεν τον λες ...κ χωραει μια χαρα.
-
daihatsu
-
Ο χρήστης Chocoholix έγραψε:
... Το πολυ 7ετιας μοντελο με βασικες ανεσεις ...Περιόρισε το στην 4ετία το πολύ για μτχ. Είναι αμαρτία να πληρώνεις 210€ τέλη ... παραπάνω απο το καινούριο πολυμορφικό 1600άρι ...
Μια και μπήκατε στην οικογένεια της Hyundai δεν κοιτάς και κανένα Getz (προσοχή μην είναι μόνο παλιό εταιρικό = 'κακοποιημένα' κακομεταχειρισμένο!) ή απο τα τελευταία Atos?
-
Για Getz εχω βρει ενα του 2004 με 20.000 χλμ μονο η μηχανη... ο αντρας μου ειναι πεποισμενος ομως οτι η μηχανη εχει καταστραφει γιατι το αμαξι ειναι 5 ετιας και εχει τοσα λιγα χλμ...
Εγω απο την αλλη, αν δεν το δω, δεν ξερω... εξαλλου εχουν εγγυηση (το συγκεκριμενο ειναι απο την εταιρια που πηρα και το Ματριξ) -
Αν είναι αντιπροσωπίας φανταζομαι θα έχουν το ιστορικό του που φαίνονται όλα, σέρβις, αλλαγές διορθώσεις κλπ ... Πάντως μικρό του 2004 με μόνο 20.000 χλμ ή κυκλοφορούσε αποκλειστικά μόνο σε πόλη ή 'ύποπτο'.
-
Yaris αμα ειναι για χιλιαρι.
-
και εγώ yaris θα πρότεινα μιας και έχω εμπειρία από τον κολλητό μου (αν και αυτός έχει το 1.3)
-
yaris
-
Αν εχει προβλημα λογο υψους το πουντο ειναι η λυση του.Ομως εγω θα προτεινα το καινουριο swift μιας και θελει κατι απο ανατολη!
-
Aφου προτιματε Ιαπωνικα swift.
Tα γιαρις ειναι πιο ακριβα στην αγορα, τα νταϊχατσου ειναι φωτια σε σερβις και ανταλλακτικα.
Αλλιως αν ευρωπαϊκο τοτε κανα 1200αρι polo/ibiza/fabia με προτιμηση απο θεμα αξιοπιστιας (ξεκιναει ο πολεμος) στα ibiza και fabia -
Ιαπωνικό, εγώ θα πήγαινα στο Micra, που και σαν χιλιάρι είναι αξιοπρεπές. Και το Yaris είναι καλό, αλλά πανάκριβο. Τα Polo/Ibiza/Fabia είναι το ίδιο αυτοκίνητο ουσιαστικά, με τα ίδια μηχανικά μέρη, επομένως δεν θα δεις διαφορά στην αξιοπιστία σημαντική. Γενικώς δεν είναι ό,τι καλύτερο σε αξιοπιστία ούτως ή άλλως...
Αν μπορείτε Yaris, πάρτε το Τουότα, αλλά να ξέρετε πως πληρώνετε πολύ το καλό όνομα που έχει στην Ελλάδα...
Βοηθηστε με να διαλεξω μικρο αμαξι!!