-
15ο rally sprint ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΛΗΣ
Το Δ.Σ. της Λ.Α.Μ.Α. αποφασισε να γνωστοποιησει την ταυτότητα του αγωνα '15ο rally sprint ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΛΗΣ', και να αποστειλει δελτια τύπου πρός καθε ΜΜΕ που θα βοηθησει την οργανωση οπως παντα να φερει σε περας βασει των προσδοκιων της το εργο της διοργάνωσης, επιτυχως.
**ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΑ **
Οργάνωση: Λ.Α.Μ.ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ
Mε την υποστήριξη του Δήμου Αμφίκλειας.
**Ημερομηνία: **18 και 19 Ιουλίου 2009
Θεσμός: Κύπελλο Χωμάτινων Ράλλυ Σπριντ Νοτ. & Ηπειρωτικής Ελλάδος (4ος γύρος)
Διαδρομή: Πρόκειται για καινούργια χάραξη από την Βορειοδυτική πλευρά του Σιδηροδρομικου Σταθμου προς την περιοχη Βιρτζιανων και γενικότερα το Καλλίδρομο και επειτα από αλλαγη πορείας κατηφορίζει για τον κάμπο του Κηφισσού, οπου στα Ανω Καλυβια οδηγειται αριστερα και ακολουθει την Σκαμπανοστρατα για να τερματισει, αλλα και για να κυκλωσει δια μεσω αυτης παλι στον Σιδηροδρομικό σταθμό για το 2ο σκέλος του αγώνα, που συνολικά είναι σαν «καθαρη» αγωνιστικη ειδικη διαδρομή
13.600m Χ 2 φορές (απέχουσα 2 χιλιόμετρα από την Αμφίκλεια)
Μεγάλος χορηγός: 'Ελληνικές Επιχειρήσεις Βίντεο'
**Χορηγοί και υποστηρικτές: **BMW - 'Σ.& Ι.Παπαδογιάννης ΕΠΕ
Χορηγοί Επικοινωνίας: “Star” Κεντρικής Ελλάδας (TV & Radio),
«Το Φως» (Φθιώτιδας), «Βοιωτική Ώρα» & «Βοιωτικά Νέα»
Έναρξη εγγραφών συμμετοχής: Σάββατο 4-7-2009
Λήξη εγγραφών συμμετοχής: 14:30 μ.μ. Δευτέρα 13-7-2009
Τεχνικός Έλεγχος: Σάββατο 18-7-2009 σε χωρο και ωρα που θα ανακοινωθει με νεότερο δελτίο τύπου
Δοκιμές του αγώνα: Θα είναι ελεύθερες μετα την δημοσιοποίηση της διαδρομής, ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ της Κυριακής ημέρας τέλεσης του αγώνα.
Εκκίνηση Α’ σκέλους: Κυριακή 19-7-2009 (ωρα και ακριβές σημείο με νεότερο δελτίο τύπου)
Μισή ωρα μετα την διέλευση του ουραγού αυτοκινήτου του Α΄σκέλους θα γινει η Εκκίνηση Β’ σκέλους
**Aπονομή: **Κυριακή 19-7-2009 μετά το πέρας του αγώνα (ωρα και τόπος με νεότερο δελτίο τύπου)
Διευκρινήσεις αναφορικά με την απονομή: Στα συμμετέχοντα πληρώματα θα απονεμηθούν δίδυμα κύπελλα στους νικητές των κατηγοριών και μόνον. **Κατ εξαίρεση **αθλοθετήθηκαν από τους κ.κ. ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟ και ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟ και θα απονεμηθούν, 3 ζεύγη κυπέλλων στους τρείς πρώτους νικητές που θα συμμετάσχουν στον αγώνα, και οι οποίοι θα προέρχονται από τον Νομό Ηλείας, στην μνήμη της πρόσφατα θανούσης μητέρας των, της οποίας η καταγωγή ηταν από την Αρχαία Ολυμπία Ηλείας (Φλόκα). Όπως αναφέρεται αναλυτικά και στον συμπληρωματικό κανονισμό του αγώνα, καμμία άλλη απονομή δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί στον χώρο της επίσημης απονομής, και για κανένα άλλο λόγο.
Για καθε προσθετη πληροφορία θα υπαρχει διαρκης ενημερωση με δελτια τύπου απο το site της λέσχης που θα ενεργοποιηθει στην καινουργια του μορφή στις 4 Ιουλίου 2009 και στην διαδικτυακή διεύθυνση http://www.lamamfiklias.gr και απο τα κινητα τηλεφωνα 6971 890890 και 6936 888555 (Προεδρου) και 6937 062726 (Υπευθυνου Γραφείου τύπου).
Αναφορικα με την δηλωση συμμετοχης:
Διευκρινίζεται οτι η λέσχη θα επιθυμουσε η δήλωση συμμετοχής να 'κατεβαινει' απο την φόρμα του site και συμπληρωμενη να αποστελεται με e.mail στο karapetsanosj@hol.gr. Εναλλακτικά μπορεί να αποστέλεται με fax στο 22340 22666 παντα υπο την προυπόθεση ότι θα συνοδεύεται με το αποδεικτικό της κατάθεσης του παραβόλου των 200€ που θα πρέπει να εχει πραγματοποιηθει σε μία από τις παρακάτω τέσσερες τράπεζες:
ΕΘΝΙΚΗ Νο λογαριασμού: 311/746907-14
PROBANK Νο λογαριασμου: 024 209 9011018
ΕΜΠΟΡΙΚΗ Νο λογαριασμου: 19967794
EUROBANK Νο λογαριασμου: 0026 0119 97 0101004270
Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να λαμβάνουν υπ οψη στην κατάθεση ότι τα εξοδα (αν υπάρχουν) βαρύνουν αυτούς αφου δεν χρειάζεται να αναφέρουν στο αποδεικτικό κατάθεσης το ονομά τους, επειδη ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ οπωσδήποτε να επικοινωνήσουν με την οργανωτική επιτροπή, να αναφέρουν τα στοιχεία που θα τους ζητηθούν πιθανόν πρόσθετα προφορικά και να πληροφορηθουν ΑΜΕΣΑ αν η δήλωση συμμετοχής τους εγινε δεκτή αναφορικά με τον αγώνα. Εχει υπολογισθεί από την Οργανωτική επιτροπή ότι μπορεί να δεχτεί μέχρι 101 συμμετοχές.
Διευκρίνιση σχετικά με το παράβολο συμμετοχής: Γνωστοποιείται σε κάθε συμμετέχων πλήρωμα ότι ΜΕΡΟΣ του παράβολου συμμετοχής των 200€, μετά από εισήγηση στην ΕΘ.Ε.Α., την εγκρισή της και την αρωγό συμπαράστασή της ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΕΙ στην οικογένεια του Γιώργου Βελλή, ο οποίος ηταν ιδρυτικό μέλος της Λ.Α.Μ.Α. και πρόσθετα προς τιμή του μετανομάσθηκε και ο αγώνας σε «15ο rally sprint ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΛΗΣ».
Το Δ.Σ. της Λ.Α.Μ.Α.
ΣΗΜΕIΩΣΗ ΓΙΑ ΜΜΕ - PHOTO - TV
Οσοι επαγγελματίες εκ των κ.κ. φωτογραφων, δημοσιογραφων, βιντεογραφων και λοιπων κατόχων των ειδικών καρτών ελευθέρας της ΕΘ.Ε.Α. ενδιαφέρονται να 'καλύψουν' τον αγώνα, οφείλουν να εχουν πραγματοποιήσει ανάλογη ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ με e. mail, στο karapetsanosj@hol.gr, η fax στο νούμερο 22340 22666 ωστε να τους παρασχεθουν οι αναλογες διευκολυνσεις την ημέρα του αγωνα και ο αναλογος ενημερωτικός φάκελλος απο την γραμματεία με τα ειδικα «ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ» γιατι η ειδικη δεν πρόκειται να «ανοιξει» καθόλου στούς θεατές μεταξυ των 2 σκελων με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΝΕΝΟΣ και για πουθενά, ουτε και προς την φορα του αγώνα. Το συγκεκριμμενο μέτρο θα ελεγχθει αυστηρότατα απο ειδικη ομαδα ασφαλείας της οργάνωσης και δεν θα παραβιαστει για κανεναν.ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΘΕΑΤΩΝ
15ου RALLY sprint «ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΛΗΣ»ΓΙΑ ΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ
Αφου φτασουν στην Αμφίκλεια ακολουθουν την Παλαια Εθνική οδο για Λαμία και σε 1100 μετρα από την Κεντρική Πλατεία του χωριού θα συναντήσουν την χωμάτινη πολύ καλης βατότητας εισοδο για το Κ1 της ειδικής. Στην αφετηρία δεξια και αριστερα υπάρχουν τεράστια κομμάτια για παρκάρισμα. Στην αφετηρία φθάνει κανείς από το κατω μέρος του Σιδηροδρομικου Σταθμού, οπου δεξια και αριστερα υπάρχουν τεράστια κομμάτια για παρκάρισμα Επίσης αν από τον χωρο των σέρβις θέλει καποιος ακολουθει τον μοναδικό δρόμο οπου τον βγάζει στην διπλη διασταυρωση Κ1 και Κ13 ώστε να «δει» τα παντα. Και αγωνα και σέρβις και park ferme.
Εναλλακτικα οσοι θέλουν συνεχίζουν περίπου στα τεσσερα χιλιόμετρα για Λαμία (οπου συνοικισμός Ανω Καλύβια) και στριβουν δεξιά οπου ηδη στα τριακόσια μέτρα υπάρχει το περιβόητο γεφύρι υου Κηφισσού, αλλα και η δυνατότηα να βλέπει κάποιος κομματι της ειδικής που θα αλλαζει σε εκεινο το σημείο πορεία και την επισης επόμενη αλλαγη πορείας διπλα στις σιδηροδρομικες γραμμες. Πρίν την τεχνική στροφή του «γεφυριου» υπαρχει στα 200 μετρα το ωραιοτατο «πηδημα» από οπου η φωτογραφια «Ιαβερη» στην πρωτη σελιδα τοθ site. http://www.sitemaker.gr/lamaracingclub/page_GREEK_1.htmΓΙΑ ΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΛΑΜΙΑ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΣΟΦθάνοντας στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Λιλαίας στρίβεται για χωριό Δρυμαία. Στα 1300 μέτρα ξεκινά δεξια χωματόδρομος οπου σας βγαζει σε κομμάτι της ειδικής όπου «ατέλειωτη» κατηφόρα τεχνική και στροφή πανω στην εισοδο του γεφυριου. Εξυπακούεται ότι οι παρα πολλοι φίλοι που θα ερθουν από Πελοπόνησσο πρεπει να συνεχίσουν από Γραβιά για Μπραλλο και να ακολουθήσουν τις ταμπελες για Αμφίκλεια προς αποφυγή ταλαιπωρίας τους. Αυτοι που τηλεφώνησαν και θέλουν να συνδυάσουν Αράχωβα και Παρνασσό ας ακολουθησουν τις οδηγιες που υπαρχουν στο site για την προσβαση του 12ου ασφαλτινου rally sprint της Αμφίκλειας στον Παρνασσό, από την Πελοποννησο.
**ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ «ΚΛΕΙΣΤΟΥΝ ΜΕΣΑ»**Κανένα πρόβλημα να είναι μία ωρα πριν την εναρξη του αγωνα (για τους VIP εχοντες και κατεχοντες ειδική καρτα) και 1,30΄ πρίν για ολους τους υπόλοιπους. Η ειδική «μεσα» είναι πανεμορφη σε πολλα σημεία (κατεβαστε το road book) και αφου το συμβουλευτειτε οπου υπαρχει κριτής υπαρχει και χωρος για παρκάρισμα αυτοκινήτων θεατών κατω από τις οδηγίες των κριτων, εκτός από το «κομματι» μεταξυ Κ7 και Κ8 οπου λογω της στενοτητας και της μεγαλης κατηφόρας που θα «βγαλει» χιλιομετρα ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ!! Συμπερασματικα ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ κατι το οποιο θα ελεγχθει εμπεριστατομένα από το αυτοκίνητο ασφαλείας του αγωνα και τον υπευθυνο αγωνιστικού της λέσχης. Αποφύγετε τα σημεία των «τεχνητων εμποδιων» αφου σε πολύ λίγα μετρα μετα στα μεν πρωτα υπαρχουν οι κατηφορικες στροφες για τον Κηφισσό (δεν υπαρχει χωρος parking), στα δε δευτερα μετα από 100 μετρα υπαρχει το περοβόητο «πηδημα» (από οπου και η φωτο της LANCIA HF Ιαβερη στην κεντρική αρχικη σελιδα του site της λέσχης.
ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ.
ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ 6936888555 ΚΑΙ 6937 062726 ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΘΕΑΤΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΛΟΙ!!Το Δ.Σ. της Λ.Α.Μ.Α.
-
15ο rally sprint ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΛΗΣ
Το Δ.Σ. της Λ.Α.Μ.Α. αποφασισε να γνωστοποιησει την ταυτότητα του αγωνα '15ο rally sprint ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΛΗΣ', και να αποστειλει δελτια τύπου πρός καθε ΜΜΕ που θα βοηθησει την οργανωση οπως παντα να φερει σε περας βασει των προσδοκιων της το εργο της διοργάνωσης, επιτυχως.
**ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΓΩΝΑ **
Οργάνωση: Λ.Α.Μ.ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ
Mε την υποστήριξη του Δήμου Αμφίκλειας.
**Ημερομηνία: **18 και 19 Ιουλίου 2009
Θεσμός: Κύπελλο Χωμάτινων Ράλλυ Σπριντ Νοτ. & Ηπειρωτικής Ελλάδος (4ος γύρος)
Διαδρομή: Πρόκειται για καινούργια χάραξη από την Βορειοδυτική πλευρά του Σιδηροδρομικου Σταθμου προς την περιοχη Βιρτζιανων και γενικότερα το Καλλίδρομο και επειτα από αλλαγη πορείας κατηφορίζει για τον κάμπο του Κηφισσού, οπου στα Ανω Καλυβια οδηγειται αριστερα και ακολουθει την Σκαμπανοστρατα για να τερματισει, αλλα και για να κυκλωσει δια μεσω αυτης παλι στον Σιδηροδρομικό σταθμό για το 2ο σκέλος του αγώνα, που συνολικά είναι σαν «καθαρη» αγωνιστικη ειδικη διαδρομή
13.600m Χ 2 φορές (απέχουσα 2 χιλιόμετρα από την Αμφίκλεια)
Μεγάλος χορηγός: 'Ελληνικές Επιχειρήσεις Βίντεο'
**Χορηγοί και υποστηρικτές: **BMW - 'Σ.& Ι.Παπαδογιάννης ΕΠΕ
Χορηγοί Επικοινωνίας: “Star” Κεντρικής Ελλάδας (TV & Radio),
«Το Φως» (Φθιώτιδας), «Βοιωτική Ώρα» & «Βοιωτικά Νέα»
Έναρξη εγγραφών συμμετοχής: Σάββατο 4-7-2009
Λήξη εγγραφών συμμετοχής: 14:30 μ.μ. Δευτέρα 13-7-2009
Τεχνικός Έλεγχος: Σάββατο 18-7-2009 σε χωρο και ωρα που θα ανακοινωθει με νεότερο δελτίο τύπου
Δοκιμές του αγώνα: Θα είναι ελεύθερες μετα την δημοσιοποίηση της διαδρομής, ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ της Κυριακής ημέρας τέλεσης του αγώνα.
Εκκίνηση Α’ σκέλους: Κυριακή 19-7-2009 (ωρα και ακριβές σημείο με νεότερο δελτίο τύπου)
Μισή ωρα μετα την διέλευση του ουραγού αυτοκινήτου του Α΄σκέλους θα γινει η Εκκίνηση Β’ σκέλους
**Aπονομή: **Κυριακή 19-7-2009 μετά το πέρας του αγώνα (ωρα και τόπος με νεότερο δελτίο τύπου)
Διευκρινήσεις αναφορικά με την απονομή: Στα συμμετέχοντα πληρώματα θα απονεμηθούν δίδυμα κύπελλα στους νικητές των κατηγοριών και μόνον. **Κατ εξαίρεση **αθλοθετήθηκαν από τους κ.κ. ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟ και ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟ και θα απονεμηθούν, 3 ζεύγη κυπέλλων στους τρείς πρώτους νικητές που θα συμμετάσχουν στον αγώνα, και οι οποίοι θα προέρχονται από τον Νομό Ηλείας, στην μνήμη της πρόσφατα θανούσης μητέρας των, της οποίας η καταγωγή ηταν από την Αρχαία Ολυμπία Ηλείας (Φλόκα). Όπως αναφέρεται αναλυτικά και στον συμπληρωματικό κανονισμό του αγώνα, καμμία άλλη απονομή δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί στον χώρο της επίσημης απονομής, και για κανένα άλλο λόγο.
Για καθε προσθετη πληροφορία θα υπαρχει διαρκης ενημερωση με δελτια τύπου απο το site της λέσχης που θα ενεργοποιηθει στην καινουργια του μορφή στις 4 Ιουλίου 2009 και στην διαδικτυακή διεύθυνση http://www.lamamfiklias.gr και απο τα κινητα τηλεφωνα 6971 890890 και 6936 888555 (Προεδρου) και 6937 062726 (Υπευθυνου Γραφείου τύπου).
Αναφορικα με την δηλωση συμμετοχης:
Διευκρινίζεται οτι η λέσχη θα επιθυμουσε η δήλωση συμμετοχής να 'κατεβαινει' απο την φόρμα του site και συμπληρωμενη να αποστελεται με e.mail στο karapetsanosj@hol.gr. Εναλλακτικά μπορεί να αποστέλεται με fax στο 22340 22666 παντα υπο την προυπόθεση ότι θα συνοδεύεται με το αποδεικτικό της κατάθεσης του παραβόλου των 200€ που θα πρέπει να εχει πραγματοποιηθει σε μία από τις παρακάτω τέσσερες τράπεζες:
ΕΘΝΙΚΗ Νο λογαριασμού: 311/746907-14
PROBANK Νο λογαριασμου: 024 209 9011018
ΕΜΠΟΡΙΚΗ Νο λογαριασμου: 19967794
EUROBANK Νο λογαριασμου: 0026 0119 97 0101004270
Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να λαμβάνουν υπ οψη στην κατάθεση ότι τα εξοδα (αν υπάρχουν) βαρύνουν αυτούς αφου δεν χρειάζεται να αναφέρουν στο αποδεικτικό κατάθεσης το ονομά τους, επειδη ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ οπωσδήποτε να επικοινωνήσουν με την οργανωτική επιτροπή, να αναφέρουν τα στοιχεία που θα τους ζητηθούν πιθανόν πρόσθετα προφορικά και να πληροφορηθουν ΑΜΕΣΑ αν η δήλωση συμμετοχής τους εγινε δεκτή αναφορικά με τον αγώνα. Εχει υπολογισθεί από την Οργανωτική επιτροπή ότι μπορεί να δεχτεί μέχρι 101 συμμετοχές.
Διευκρίνιση σχετικά με το παράβολο συμμετοχής: Γνωστοποιείται σε κάθε συμμετέχων πλήρωμα ότι ΜΕΡΟΣ του παράβολου συμμετοχής των 200€, μετά από εισήγηση στην ΕΘ.Ε.Α., την εγκρισή της και την αρωγό συμπαράστασή της ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΕΙ στην οικογένεια του Γιώργου Βελλή, ο οποίος ηταν ιδρυτικό μέλος της Λ.Α.Μ.Α. και πρόσθετα προς τιμή του μετανομάσθηκε και ο αγώνας σε «15ο rally sprint ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΛΗΣ».
Το Δ.Σ. της Λ.Α.Μ.Α.
ΣΗΜΕIΩΣΗ ΓΙΑ ΜΜΕ - PHOTO - TV
Οσοι επαγγελματίες εκ των κ.κ. φωτογραφων, δημοσιογραφων, βιντεογραφων και λοιπων κατόχων των ειδικών καρτών ελευθέρας της ΕΘ.Ε.Α. ενδιαφέρονται να 'καλύψουν' τον αγώνα, οφείλουν να εχουν πραγματοποιήσει ανάλογη ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ με e. mail, στο karapetsanosj@hol.gr, η fax στο νούμερο 22340 22666 ωστε να τους παρασχεθουν οι αναλογες διευκολυνσεις την ημέρα του αγωνα και ο αναλογος ενημερωτικός φάκελλος απο την γραμματεία με τα ειδικα «ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ» γιατι η ειδικη δεν πρόκειται να «ανοιξει» καθόλου στούς θεατές μεταξυ των 2 σκελων με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΝΕΝΟΣ και για πουθενά, ουτε και προς την φορα του αγώνα. Το συγκεκριμμενο μέτρο θα ελεγχθει αυστηρότατα απο ειδικη ομαδα ασφαλείας της οργάνωσης και δεν θα παραβιαστει για κανεναν.ΠΡΟΣΒΑΣΕΙΣ ΘΕΑΤΩΝ
15ου RALLY sprint «ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΛΗΣ»ΓΙΑ ΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ
Αφου φτασουν στην Αμφίκλεια ακολουθουν την Παλαια Εθνική οδο για Λαμία και σε 1100 μετρα από την Κεντρική Πλατεία του χωριού θα συναντήσουν την χωμάτινη πολύ καλης βατότητας εισοδο για το Κ1 της ειδικής. Στην αφετηρία δεξια και αριστερα υπάρχουν τεράστια κομμάτια για παρκάρισμα. Στην αφετηρία φθάνει κανείς από το κατω μέρος του Σιδηροδρομικου Σταθμού, οπου δεξια και αριστερα υπάρχουν τεράστια κομμάτια για παρκάρισμα Επίσης αν από τον χωρο των σέρβις θέλει καποιος ακολουθει τον μοναδικό δρόμο οπου τον βγάζει στην διπλη διασταυρωση Κ1 και Κ13 ώστε να «δει» τα παντα. Και αγωνα και σέρβις και park ferme.
Εναλλακτικα οσοι θέλουν συνεχίζουν περίπου στα τεσσερα χιλιόμετρα για Λαμία (οπου συνοικισμός Ανω Καλύβια) και στριβουν δεξιά οπου ηδη στα τριακόσια μέτρα υπάρχει το περιβόητο γεφύρι υου Κηφισσού, αλλα και η δυνατότηα να βλέπει κάποιος κομματι της ειδικής που θα αλλαζει σε εκεινο το σημείο πορεία και την επισης επόμενη αλλαγη πορείας διπλα στις σιδηροδρομικες γραμμες. Πρίν την τεχνική στροφή του «γεφυριου» υπαρχει στα 200 μετρα το ωραιοτατο «πηδημα» από οπου η φωτογραφια «Ιαβερη» στην πρωτη σελιδα τοθ site. http://www.sitemaker.gr/lamaracingclub/page_GREEK_1.htmΓΙΑ ΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΛΑΜΙΑ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΣΟΦθάνοντας στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Λιλαίας στρίβεται για χωριό Δρυμαία. Στα 1300 μέτρα ξεκινά δεξια χωματόδρομος οπου σας βγαζει σε κομμάτι της ειδικής όπου «ατέλειωτη» κατηφόρα τεχνική και στροφή πανω στην εισοδο του γεφυριου. Εξυπακούεται ότι οι παρα πολλοι φίλοι που θα ερθουν από Πελοπόνησσο πρεπει να συνεχίσουν από Γραβιά για Μπραλλο και να ακολουθήσουν τις ταμπελες για Αμφίκλεια προς αποφυγή ταλαιπωρίας τους. Αυτοι που τηλεφώνησαν και θέλουν να συνδυάσουν Αράχωβα και Παρνασσό ας ακολουθησουν τις οδηγιες που υπαρχουν στο site για την προσβαση του 12ου ασφαλτινου rally sprint της Αμφίκλειας στον Παρνασσό, από την Πελοποννησο.
**ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ «ΚΛΕΙΣΤΟΥΝ ΜΕΣΑ»**Κανένα πρόβλημα να είναι μία ωρα πριν την εναρξη του αγωνα (για τους VIP εχοντες και κατεχοντες ειδική καρτα) και 1,30΄ πρίν για ολους τους υπόλοιπους. Η ειδική «μεσα» είναι πανεμορφη σε πολλα σημεία (κατεβαστε το road book) και αφου το συμβουλευτειτε οπου υπαρχει κριτής υπαρχει και χωρος για παρκάρισμα αυτοκινήτων θεατών κατω από τις οδηγίες των κριτων, εκτός από το «κομματι» μεταξυ Κ7 και Κ8 οπου λογω της στενοτητας και της μεγαλης κατηφόρας που θα «βγαλει» χιλιομετρα ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ!! Συμπερασματικα ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ κατι το οποιο θα ελεγχθει εμπεριστατομένα από το αυτοκίνητο ασφαλείας του αγωνα και τον υπευθυνο αγωνιστικού της λέσχης. Αποφύγετε τα σημεία των «τεχνητων εμποδιων» αφου σε πολύ λίγα μετρα μετα στα μεν πρωτα υπαρχουν οι κατηφορικες στροφες για τον Κηφισσό (δεν υπαρχει χωρος parking), στα δε δευτερα μετα από 100 μετρα υπαρχει το περοβόητο «πηδημα» (από οπου και η φωτο της LANCIA HF Ιαβερη στην κεντρική αρχικη σελιδα του site της λέσχης.
ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ.
ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ 6936888555 ΚΑΙ 6937 062726 ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΘΕΑΤΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΛΟΙ!!Το Δ.Σ. της Λ.Α.Μ.Α.
-
15ο rally sprint ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΛΗΣ (Λ.Α.Μ.Α.)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΩΣ ΤΑ 14ΟΟ c.c.
1 1 ΙΝΤΖΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΣ ΤΣΙΒΟΣ ΑΡΗΣ PEUGEOT 2O6 1,4 A5
2 2 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΦΙΛΩΝ ΣΩΤΗΡΧΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ PEUGEOT 2O6 1,4 A5
3 3 ΑΛΕΖ ΓΚΑΒΟΣ ΣΤΑΘΗΣ TOYOTA STARLET EP 82 E9 ΗΛΕΙΑ
4 4 ΡΕΛΑ ΑΛΥΓΙΖΑΚΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ MG ZR 105 A5
5 5 ΤΣΑΠΕΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ TOYOTA YARIS A5 ΗΛΕΙΑ
6 6 ΑΟΛΑΠ ΠΑΝΟΥΤΣΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΝΟΥΤΣΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ TOYOTA YARIS A5 ΗΛΕΙΑ
7 7 ΜΙΧΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ TOYOTA YARIS A5
8 8 ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΟΥΝΑΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ FORD ESCORT I2/C1
9 9 ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΛΥΜΠΕΡΗΣ ΚΙΟΥΣΗΣ ΠΑΥΛΟΣ ALFASUD TI I2/C1
10 10 ΑΟΛΑΠ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ TOYOTA STARLET KP 60 E9 ΗΛΕΙΑ
11 11 ΚΑΛΥΒΑΣ ΛΑΖΑΡΟΣ ΨΑΡΡΑΚΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ TOYOTA STARLET KP 60 I3/D1 ΜΙΚΤΟ
12 12 ΑΛΦΑΛ ΚΩΤΣΑΔΑΜ ΝΙΚΟΣ ΖΗΚΑΣ ΗΡΑΚΛΗΣ TOYOTA STARLET EP 91 A5
13 14 ΣΤΡΩΜΑΤΙΑΣ ΜΑΚΗΣ ΜΑΡΑΒΙΤΣΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ TOYOTA STARLET EP 91 A5
14 15 ΑΛΑΝ ΔΕΔΕΓΚΙΚΑΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΡΟΥΝΤΖΟΣ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 205 RALLY 1,3 E9
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΌ 1401 c.c. ΕΩΣ 1600 c.c.
15 16 ΑΛΑΛ ΚΟΥΓΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΑΡΑΚΛΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEYGEOT 206 XS A6
16 17 ΑΛΑΚ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ ΤΣΙΚΡΙΚΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ TOYOTA COROLLA AE 86 E10
17 18 ΑΟΛΑΠ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ TOYOTA COROLLA AE 111 A6 ΗΛΕΙΑ
18 19 ΑΛΑΜΑΠ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΡΙΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ TOYOTA COROLLA AE 86 E10 ΗΛΕΙΑ
19 20 ΚΛΩΤΣΟΤΥΡΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ TOYOTA STARLET KP 60 E10
20 21 ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΨΕΥΤΟΥΡΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ TOYOTA COROLLA AE 111 A6
21 22 ΑΛΑΚ ΣΙΑΣ ΜΠΑΜΠΗΣ PEUGEOT 106 RALLY S16 A6
22 23 ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΜΠΕΡΗ ΕΛΕΝΗ SUZUKI SWIFT SPORT N2 ΜΙΚΤΟ
23 24 ΚΑΦΑΝΤΑΡΗΣ ΗΛΙΑΣ ΛΙΑΝΤΖΟΥΡΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ TOYOTA STARLET EP 82 E10
24 25 ΛΑΜΑ ΤΣΑΜΑΚΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΣΑΜΑΚΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ DAEWOO LANOS N2
25 26 ΚΩΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΟΛΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ CITROEN SAXO VTS A6
26 27 ΧΕΚΙΜΙΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ DAIHATSU TERIOS T1
27 28 ΛΑΣΔΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΜΟΣ ΑΡΙΩΝ DAIHATSU FEROZA T8
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΌ 1601 c.c. ΕΩΣ 2000 c.c.
28 29 ΑΛΑΛ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΓΓΕΛΗΣ ΗΛΙΑΣ FORD ESCORT RS 2000 E11
29 30 ΑΛΑΛ ΔΗΜΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ FORD ESCORT RS 2000 E11
30 31 ΑΛΑΚ ΧΑΝΤΖΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΑΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ OPEL ASCONA 200 E11
31 32 'LE MAN' ΚΟΤΣΑΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ MG ZR S1600 A6
32 33 ΟΦΑΚ ΒΑΤΣΟΣ ΝΙΚΟΣ ΚΥΡΛΑΓΚΙΤΣΗ ΜΑΡΙΑ PEYGEOT 205 GTI E11 ΜΙΚΤΟ
33 34 ΠΑΡΑΘΥΡΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΡΟΥΞΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ PEUGEOT 106 MAXI A6+ ΜΙΚΤΟ
34 35 ΛΑΜΑ ΣΤΑΡΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΙΚΑΣ ΣΠΥΡΟΣ OPEL ASCONA 200 E11
35 36 ΑΛΑΛ ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΑΒΑΛΛΑΡΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ FORD ESCORT RS 2000 E11
36 37 ΛΑΜΑ ΒΕΡΙΚΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ 'ΝΕΝΑΚΙ' OPEL ASTRA EA11 ΜΙΚΤΟ
37 38 ΛΑΜΑ ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ FORD ESCORT RS 2000 E11
38 39 ΛΑΜΑ ΘΕΟΔΩΡΑΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΣΙΜΩΣΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ VW GOLF GTI II E11
39 40 ΛΑΜΑ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ SEAT IBIZA 2000 A7
40 41 THOURIOT XAVIER ΚΑΡΥΔΑΣ ΘΑΝΟΣ PEUGEOT 5O4 I2/C3
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΌ 2000 c.c.
41 42 ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΝΗΣ ΝΑΣΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO IX N4
42 43 ΚΥΡΚΟΣ Λ. ΠΟΛΥΖΩΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO IX N4
43 44 ΑΛΑΛ ΖΙΩΒΑΣ ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ MITSUBISHI LANCER EVO IX N4
44 45 ΚΤΕΟ Φ. ΧΑΛΚΙΑΣ ΘΕΜΗΣ ΜΑΧΑΙΡΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ SUBARU IMPREZA N14 N4
45 46 ΜΑΓΙΑΦΗΣ ΑΡΗΣ ΛΑΣΔΑ ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ MITSUBISHI LANCER EVO IX N4 ΜΙΚΤΟ
46 47 ΑΝΑΔΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΚΡΙΝΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ MITSUBISHI LANCER EVO VIII A8
47 48 ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΧΑΡΗΣ MITSUBISHI LANCER EVO VIII A8
48 49 ΑΛΑΝ ΝΙΤΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΒΑΛΟΥΡΔΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ TOYOTA CELICA GT4 E12
49 50 ΑΛΦΑΛ ΜΑΝΟΥΣΚΟΣ ΗΛΙΑΣ ΖΑΧΑΡΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ MAZDA 323 GTX E12
50 51 ΑΟΚΡΗΤΗΣ ΜΗΛΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΚΟΥΦΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ VW GOLF III KIT CAR A7
51 52 'ΑΡΧΟΝΤΑΣ' 'BIRD' MITSUBISHI LANCER EVO VI N4
52 53 ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ ΠΑΝΟΣ ΣΙΔΕΡΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO VIII N4
53 54 ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΟΥΛΙΑΔΟΥ ΟΡΣΑΛΙΑ PORSCHE 911 I3/D5 ΜΙΚΤΟ
54 55 ΛΑΜΑ ΧΡΗΣΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ MITSUBISHI PAJERO T1ΗΛΕΙΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΑΠΌ ΝΟΜΟ ΗΛΕΙΑΣ ΜΕ ΑΘΛΟΘΕΤΗΣΗ ΚΥΠΕΛΛΩΝ ΑΠΟ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΝΟ ΜΙΚΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΜΙΚΤΑ ΜΕ ΑΘΛΟΘΕΤΗΣΗ ΚΥΠΕΛΛΩΝ ΑΠΟ ΚΩΣΤΑ ΒΕΡΙΚΑΚΗ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΚΥΠΕΛΛΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΝΙΚΗΤΩΝ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΣΑΜΑΚΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΩΣ ΤΑ 14ΟΟ c.c. 14 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΌ 1401 c.c. ΕΩΣ 1600 c.c. 13 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΌ 1601 c.c. ΕΩΣ 2000 c.c. 13 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΌ 2000 c.c. 14 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
-
15ο rally sprint Αμφίκλειας 'ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΛΗΣ' : Αποτελέσματα
.
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Α/Α Νο. Συμ. ΤΕΑΜ ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ O/K ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
-1400
1 4 ΡΕΛΑ ΑΛΥΓΙΖΑΚΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ MG ZR 105 A5 0:21:00,37
2 6 ΑΟΛΑΠ ΠΑΝΟΥΤΣΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΝΟΥΤΣΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ TOYOTA YARIS A5 0:21:53,08
3 2 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΦΙΛΩΝ ΣΩΤΗΡΧΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ PEUGEOT 2O6 1,4 A5 0:21:54,89
4 10 ΑΟΛΑΠ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ TOYOTA STARLET KP 60 E9 0:21:58,14
5 14 ΣΤΡΩΜΑΤΙΑΣ ΜΑΚΗΣ ΜΑΡΑΒΙΤΣΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ TOYOTA STARLET EP 91 A5 0:22:41,69
6 15 ΑΛΑΝ ΔΕΔΕΓΚΙΚΑΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΡΟΥΝΤΖΟΣ ΝΙΚΟΣ PEUGEOT 205 RALLY 1,3 E9 0:22:51,64
7 11 ΚΑΛΥΒΑΣ ΛΑΖΑΡΟΣ ΨΑΡΡΑΚΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ TOYOTA STARLET KP 60 I3/D1 0:25:03,40
8 9 ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΛΥΜΠΕΡΗΣ ΚΙΟΥΣΗΣ ΠΑΥΛΟΣ ALFASUD TI I2/C1 0:25:16,19
9 1 ΙΝΤΖΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΣ ΤΣΙΒΟΣ ΑΡΗΣ PEUGEOT 2O6 1,4 A5 0:59:57,42
10 5 ΤΣΑΠΕΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ TOYOTA YARIS A5
11 7 ΜΙΧΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΙΩΣΗΦ TOYOTA YARIS A5
ΕΚΚΙΝΗΣΑΝΤΕΣ: 11
1401-1600
1 18 ΑΟΛΑΠ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ TOYOTA COROLLA AE 111 A6 0:21:02,79
2 21 ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΨΕΥΤΟΥΡΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ TOYOTA COROLLA AE 111 A6 0:21:47,02
3 20 ΚΛΩΤΣΟΤΥΡΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΛΟΥΚΑΣ TOYOTA STARLET KP 60 E10 0:22:08,79
4 28 ΛΑΣΔΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΜΟΣ ΑΡΙΩΝ DAIHATSU FEROZA T8 0:22:21,22
5 19 ΑΛΑΜΑΠ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΡΙΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ TOYOTA COROLLA AE 86 E10 0:22:51,20
6 26 ΚΩΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΟΛΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ CITROEN SAXO VTS A6 0:24:39,87
7 16 ΑΛΑΛ ΚΟΥΓΙΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΑΡΑΚΛΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEYGEOT 206 XS A6
8 24 ΚΑΦΑΝΤΑΡΗΣ ΗΛΙΑΣ ΛΙΑΝΤΖΟΥΡΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ TOYOTA STARLET EP 82 E10
ΕΚΚΙΝΗΣΑΝΤΕΣ: 8
1601-2000
1 29 ΑΛΑΛ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΓΓΕΛΗΣ ΗΛΙΑΣ FORD ESCORT RS 2000 E11 0:21:14,37
2 30 ΑΛΑΛ ΔΗΜΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ FORD ESCORT RS 2000 E11 0:21:33,23
3 35 ΛΑΜΑ ΣΤΑΡΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΙΚΑΣ ΣΠΥΡΟΣ OPEL ASCONA 200 E11 0:23:02,11
4 40 ΛΑΜΑ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ SEAT IBIZA 2000 A7 0:23:13,80
5 41 THOURIOT XAVIER ΚΑΡΥΔΑΣ ΘΑΝΟΣ PEUGEOT 5O4 I2/C3 0:23:58,84
6 37 ΛΑΜΑ ΒΕΡΙΚΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΥΡΙΔΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ OPEL ASTRA EA11 0:28:35,47
7 36 ΑΛΑΛ ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΑΒΑΛΛΑΡΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ FORD ESCORT RS 2000 E11 0:31:12,26
8 33 ΟΦΑΚ ΒΑΤΣΟΣ ΝΙΚΟΣ ΚΥΡΛΑΓΚΙΤΣΗ ΜΑΡΙΑ PEYGEOT 205 GTI E11
9 34 ΠΑΡΑΘΥΡΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΡΟΥΞΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ PEUGEOT 106 MAXI A6+
10 38 ΛΑΜΑ ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΝΑΣΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FORD ESCORT RS 2000 E11
ΕΚΚΙΝΗΣΑΝΤΕΣ: 9
2000+
1 42 ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΝΗΣ ΝΑΣΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO IX N4 0:18:09,28
2 46 ΜΑΓΙΑΦΗΣ ΑΡΗΣ ΛΑΣΔΑ ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ MITSUBISHI LANCER EVO IX N4 0:18:54,47
3 53 ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ ΠΑΝΟΣ ΣΙΔΕΡΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ MITSUBISHI LANCER EVO VIII N4 0:20:13,12
4 47 ΑΝΑΔΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΚΡΙΝΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ MITSUBISHI LANCER EVO VIII A8 0:20:53,33
5 49 ΑΛΑΝ ΝΙΤΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΒΑΛΟΥΡΔΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ TOYOTA CELICA GT4 E12 0:20:55,50
6 50 ΑΛΦΑΛ ΜΑΝΟΥΣΚΟΣ ΗΛΙΑΣ ΖΑΧΑΡΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ MAZDA 323 GTX E12 0:21:07,20
7 55 ΛΑΜΑ ΧΡΗΣΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ MITSUBISHI PAJERO T1 0:29:23,39
8 44 ΑΛΑΛ ΖΙΩΒΑΣ ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ MITSUBISHI LANCER EVO IX N4
9 52 '''ΑΡΧΟΝΤΑΣ''' '''BIRD''' MITSUBISHI LANCER EVO VI N4
ΕΚΚΙΝΗΣΑΝΤΕΣ: 9 -
[quote='karapetsanosj']
36 37 ΛΑΜΑ ΒΕΡΙΚΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ 'ΝΕΝΑΚΙ' OPEL ASTRA EA11 ΜΙΚΤΟΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΜΙΚΤΑ ΜΕ ΑΘΛΟΘΕΤΗΣΗ ΚΥΠΕΛΛΩΝ ΑΠΟ ΚΩΣΤΑ ΒΕΡΙΚΑΚΗ /quote]
**....ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ?
ΠΗΡΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΥΠΕΛΛΟ ΤΟ 'ΝΕΝΑΚΙ'....????
.....Η ΤΟΥ ΤΟ 'ΕΦΑΓΕ' ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ Η Κα ΣΤΑΥΡΙΔΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ??????...........ΣΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΛΕΩ ΕΓΩ.............**
-
Τι ακριβως παιχτηκε με αυτο το θεμα?
Δεν μας λετε και εμας να μαθαινουμε?? -
Ο χρήστης nikors έγραψε:
Τι ακριβως παιχτηκε με αυτο το θεμα?
Δεν μας λετε και εμας να μαθαινουμε??ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ.
ΑΦΟΥ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ...ΛΑΜΑ !!
ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ ΜΙΑ ΛΕΣΧΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ....... -
Μα γιατι κυριε Αντώνη?
Που ειναι το παράλογο σε αυτό που γράφετε ????Α, ρε Ελλαδάρα με τις πατέντες σου....
Πάλι καλά που το πηραν ειδηση τουλαχιστον και δεν αφησαν την μικρη να τρεξει....Υ.Γ. Και αυτο για το αίμαι μπορεί να ήταν ίδια ομάδα... Αν είχε χτυπήσει σοβαρα το οτι δεν την καλύπτει η ασφάλεια του αγώνα????
Αυτ που το βάζετε? -
Αγαπητοί κύριοι,
Επειδή δεν ήσασταν παρόντες την ώρα που ζήτησε ο αλητάρχης το δίπλωμα της συνοδηγού μου, δεν το είχε μαζί της και γυρίσαμε και το πήραμε.Έγινε ταυτοπροσωπία και συνεχίσαμε. Όσο για το καρνέ που αναφέρετε επειδή είχε ζημιά το αυτοκίνητο στο δεύτερο σκέλος, ζητήθηκε να ξεκινήσω τελευταίος, όπως και έγινε.Όσο για τα υπόλοιπα, πέστε ότι θέλετε, πιστεύετε ότι θέλετε.
Απ΄ ότι είδατε, το αυτοκίνητο έφερε ψευδόνυμα οδηγού και συνοδηγού για προσωπικούς λόγους.
Ευχαριστώ -
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ , ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΛΕΣΧΗ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΥΤΑΡΧΗ.
Α ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΕΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΕΠΡΑΞΕ (???)ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΓΙΑ 54 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΚΚΙΝΗΣΑΝ 37 !(ΔΗΛ. ΟΣΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ)ΦΙΛΙΚΑ
-
VRD Forever
Not come in peace... -
'quote='karapetsanosj']
36 37 ΛΑΜΑ ΒΕΡΙΚΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ 'ΝΕΝΑΚΙ' OPEL ASTRA EA11 ΜΙΚΤΟΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΜΙΚΤΑ ΜΕ ΑΘΛΟΘΕΤΗΣΗ ΚΥΠΕΛΛΩΝ ΑΠΟ ΚΩΣΤΑ ΒΕΡΙΚΑΚΗ
/quote]....ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ?
ΠΗΡΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΥΠΕΛΛΟ ΤΟ 'ΝΕΝΑΚΙ'....????
.....Η ΤΟΥ ΤΟ 'ΕΦΑΓΕ' ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΟΡΜΑ Η Κα ΣΤΑΥΡΙΔΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ??????...........ΣΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΛΕΩ ΕΓΩ.............'
Το νενάκι πήρε κύπελλο.Με την δική της φόρμα, γιατί της κας Σταυρίδου δεν της έκανε.
Εσείς ποια ακριβώς σχέσή έχετε με το χώρο και ποιο το νούμερο της φόρμας σας;....Πού ξέρεις μπορεί να μας χρειαστεί....!!!!! -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
46 χρόνια στα baked, δεν το είχα ξανασυναντήσει ΠΟΤΕ!!!!.
Ο αγωνιζόμενος Νο 37, πέρασε το Σάββατο ΤΕ, και ελέγξαμε και τα πυρίμαχα εσώρουχα!. Την Κυριακή μέσα από το κράνος της ενήλικου που ήταν δηλωμένη ως συνοδηγός, κρυβότανε ανήλικο κοριτσάκι, χωρίς καν δίπλωμα!!!!!……
Το πίρε χαμπάρι ο αλυτάρχης και τον έστειλε πίσω, αφού ο τσιφ της διαδρομής του πίρε το karne de rout !!. μετά από λίγο έφτασε ένα μηχανάκι, και ζήτησε από τον τσιφ το καρνέ του 37!!!!. ….. ο τσιφ του είπε ότι θα το πάρει μόνον ο οδηγός με το αυτοκίνητο!!. ΟΠΟΤΕ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ 37, ΕΓΙΝΕ ΤΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΙΑ!, ΠΙΡΕ ΤΟ ΚΑΡΝΕ ΚΑΙ ΕΤΡΕΞΕ!!!!!…..
Βεβαίως άκουσα, ότι το στόμα του 37, ήταν ‘θεϊκό’, διότι ‘έριχνε’ ‘καντήλια’!. Θα «ήταν η τελευταία φορά που έδωσε τα λεφτά του στην λέσχη…». Την καημένη!!.
Στην λέσχη που δεν έκανε αναφορά να χάσει μια και δια παντός την αγωνιστική του ταυτότητα. Την λέσχη που του ξανάδωσε τα χαρτιά να τρέξει.
Και ερωτώ: εάν συνέβαινε ατύχημα, και χρειάζονταν αίμα το αγγελούδι, θα του βάζανε το ρέζους της ενηλίκου????!!!!. Και το μυαλό στα κάγκελα.
Και τώρα άρχισα….
Antonis-team.Επειδή τα πράγματα που καταμαρτυρούνται είναι πάρα πολύ σοβαρά απαιτείται σοβαρότητα από όλους τους εμπλεκόμενους.....
Στην περίπτωση που το άνωθι περιγραφόμενο περιστατικό είναι αληθές....ε αξίζει μια παρέμβαση από την αρχή (;) του σπορ.....Και απέναντι στον οδηγό (;) αγώνων που επιχείρησε την 'εξυπνάδα' και απέναντι στους οργανωτές.....
Απίστευτα πράγματα αν όντως είναι έτσι......
-
Ο χρήστης VRD έγραψε:
Εσείς ποια ακριβώς σχέσή έχετε με το χώρο και ποιο το νούμερο της φόρμας σας;....Πού ξέρεις μπορεί να μας χρειαστεί....!!!!!
..ΑΠΑΝΤΑΩ ΛΟΙΠΟΝ
Γράψε στο google.gr :' Βρές τον Μάκη '
............και πάτα το ' Αισθάνομαι τυχερός 'ΚΑΝΕ ΤΟ...ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙΣ.
...ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ,...ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ!
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ. -
Για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, προσωπικά γνωρίζω 3 περιπτώσεις στο παρελθόν όπου άτομο μη δηλωθέν, κρυμμένο μέσα σε φόρμα και κράνος, έκανε τουλάχιστον μία ειδική διαδρομή στη θέση του δηλωθέντος συνοδηγού γιατί ο συνοδηγός είχε ξαφνικό πρόβλημα υγείας. Μάλιστα η μια περίπτωση (το '97) έγινε από πάρα πολύ γνωστό οδηγό.
Αλλά με ανήλικο κορίτσι... Αυτό ξεπερνάει κάθε όριο. Απ' ό,τι καταλαβαίνω, δεν υπάρχει επίσημη αναφορά, αλλά ακόμα κι έτσι, μήπως θα πρέπει το αρμόδιο όργανο της ΕΘΕΑ να διερευνήσει το θέμα; -
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, προσωπικά γνωρίζω 3 περιπτώσεις στο παρελθόν όπου άτομο μη δηλωθέν, κρυμμένο μέσα σε φόρμα και κράνος, έκανε τουλάχιστον μία ειδική διαδρομή στη θέση του δηλωθέντος συνοδηγού γιατί ο συνοδηγός είχε ξαφνικό πρόβλημα υγείας. Μάλιστα η μια περίπτωση (το '97) έγινε από πάρα πολύ γνωστό οδηγό.
Αλλά με ανήλικο κορίτσι... Αυτό ξεπερνάει κάθε όριο. Απ' ό,τι καταλαβαίνω, δεν υπάρχει επίσημη αναφορά, αλλά ακόμα κι έτσι, μήπως θα πρέπει **το αρμόδιο όργανο **της ΕΘΕΑ να διερευνήσει το θέμα;....ΑΡΜΟΔΙΟ ΟΡΓΑΝΟ ????????
.....ΕΘΕΑ....?????????
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΩ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ , ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΛΕΣΧΗ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΥΤΑΡΧΗ.
Α ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΕΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΕΠΡΑΞΕ (???)ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΓΙΑ 54 ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΚΚΙΝΗΣΑΝ 37 !(ΔΗΛ. ΟΣΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ)ΦΙΛΙΚΑ
Καλέ μου φίλε, έτσι όπως σοβαρά τα γράφεις, πήγα να τα πιστέψω και εγώ που ήμουν εκεί!!!.
Σίγουρα ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΑΝΑΦΟΡΑ «ΑΜΕΣΗ». Αν υπήρχε θα έπρεπε να υπάρχουν κιρρώσεις!!.
4 μάρτυρες και ο αλυτάρχης βεβαιώνουν Έμεσα τα λόγια μου!.
Δεν ξέρω για πόσους έδωσε ασφάλιστρα ο ΚΩΣΤΑΣ, ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ!. Μα είναι θέμα που θα χρειαζότανε ψάξιμο, όπως και είναι θέμα, που θα μπορούσε να είναι παράγωγο ζύμωσης!!.
Στον ΤΕ έγιναν 28 έλεγχοι. Όπως διαπιστώνεις δεν γράφω ΠΕΡΑΣΑΝ!.
Κανένας δικαστής δεν είναι παρόν στα αδικήματα, μα μέσω μαρτύρων που υπήρχαν, βγάζει την απόφαση. Δεν παίζω τον ρόλο του δικαστού, δεν μου έδωσε κανείς το δικαίωμα, μα και κανείς δεν μπορεί να μου αφαιρέσει της γνώσης μου για το αντικείμενο, που είναι πολλές. Είναι πρωτόγνωρο, όντας πιο ήπιος, θα έλεγα σπανιότατο, να φτάνεις στην εκκίνηση, χωρείς την αγωνιστική σου άδεια!. Όντας δε οργανωμένος όπως ήταν ο φίλος 37, θα ζητούσε από το ‘μηχανάκι’ του, να του την φέρει. Τότε όμως, θα έπρεπε να βγουν….. κράνη!.
Τα ψευδώνυμα είναι νομιμότατα, και εγώ έτρεχα σαν antonis-team, μα και οι πέτρες γνώριζαν ποίος είμαι, και άλλωστε η αγωνιστική άδεια γράφει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και ονοματεπώνυμο και υπάρχει και πρόσφατη Φώτο!. Κατά συνέπεια εγώ γράφω, ότι τα υπόλοιπα είναι ‘προφάσεις εν αμαρτία’.
Και τώρα άρχισα…
ΑΝΤΩΝΗΣ.ΔΙΟΡΘΩΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΦΩΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
...Σίγουρα ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΑΝΑΦΟΡΑ «ΑΜΕΣΗ». Αν υπήρχε θα έπρεπε να υπάρχουν κιρρώσεις!!.
...Κανένας δικαστής δεν είναι παρόν στα αδικήματα, μα μέσω μαρτύρων που υπήρχαν, βγάζει την απόφαση. Δεν παίζω τον ρόλο του δικαστού, δεν μου έδωσε κανείς το δικαίωμα, μα και κανείς δεν μπορεί να μου αφαιρέσει της γνώσης μου για το αντικείμενο, που είναι πολλές. Είναι πρωτόγνωρο, όντας πιο ήπιος, θα έλεγα σπανιότατο, να φτάνεις στην εκκίνηση, χωρείς την αγωνιστική σου άδεια!. Όντας δε οργανωμένος όπως ήταν ο φίλος 37, θα ζητούσε από το ‘μηχανάκι’ του, να του την φέρει. Τότε όμως, θα έπρεπε να βγουν….. κράνη!.
Τα ψευδώνυμα είναι νομιμότατα, και εγώ έτρεχα σαν antonis-team, μα και οι πέτρες γνώριζαν ποίος είμαι, και άλλωστε η αγωνιστική άδεια γράφει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ και ονοματεπώνυμο και υπάρχει και πρόσφατη Φώτο!. Κατά συνέπεια εγώ γράφω, ότι τα υπόλοιπα είναι ‘προφάσεις εν αμαρτία’.
Και τώρα άρχισα…
ΑΝΤΩΝΗΣ.Τουλάχιστον άρχισε σωστά....αφού άρχισες τώρα...
Σίγουρα δεν υπήρξε άμεση αναφορά και κατα συνέπεια κυρώσεις γιατί αυτά που λες δεν ευσταθούν.Σ ε αντίθετη περίπτωση που κάποιος έχει αποδείξεις για το γεγονός στο οποίο αναφέρεσαι, ασ πάει μια βόλτα στην Αγία Παρασκευή...ξέρεις που...
Στην εκκίνηση με πλησίασε ο αλητάρχης του αγώνα και μόνο.
Όπως προανέφες βρισκόσουν στον τεχνικό έλεγχο και μας έιδες.Άρα θα παρατήρησες την ηλικία και τον όγκο της συνοδηγού μου...και την κόρη μου την ξέρεις...Αλλά αν παρεβρισκόσουν πραγματικά στον ΤΕ θα γνώριζες επίσης ότι δεν είχαμε μαζί μας τις φόρμες και θα γινόταν έλεγχος στην εκκίνηση.Επίσης, η συνοδηγός μου φορούσε μαύρη φόρμα και τις τρείς φορές που πήγα στην εκκίνηση, ενώ η κόρη μου ΩΣ ΟΥΡΑΓΟΣ , φορούσε μπλέ.Σταμάτα να το παίζεις δικαστής...δεν σου επιτρέπω να ξανασχοληθείς με εμένα προσωπικά καθώς και με τη συμμετοχή μου στον εν λόγω αγώνα.
Αν πραγμαστικά ήσουν γνώστης των πραγμάτων, θα γνώριζες ότι τα τελευταία τρεία χρόνια οι αγωνιστικές άδειες δεν φέρουν φωτό και η ταυτοπροσωπία γίνετε με το δίπλωμα, το οποίο γυρίσαμε και πήραμε από το service.Προφανώς σας ενόχλησε το γεγονός ότι ήμουν ο χορηγός των κυπέλλων των μεικτών πληρωμάτων. Συνεχίστε την καλή δουλειά που κάνετε με τις τέλειες γνώσεις και θα μείνουν στους αγώνες 3 κσι εσύ...
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
[
3) Σε αντιλαμβάνομαι με το 100% για το σκηνικό.(έχω και εγώ δυο κορίτσια και καταλαβαίνεις..)
Antonis-team.sorry αλλα δε σας αντιλαμβανομαι καθολου???
δηλαδη αν ειναι αληθεια το σκηνικο και υπαρχει ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ πατερας που βαζει το παιδι του σε ενα αγωνιστικο ΠΑΡΑΝΟΜΑ για να τρεξει σε μια ειδικη αυτον τον ανθρωπο θα επρεπε να του παρουν τη λισανς ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ και η γυναικα του να του πεταξει το σιδερο στο κεφαλι -
Ο αγώνας διοργανώθηκε απο μία λέσχη της οποίας η τοποθέτηση δέν έχει γίνει ακόμη.. Που είναι η λέσχη???
15ο rally sprint "ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΛΛΗΣ" (Λ.Α.Μ.Α.)