-
Χαιρετώ τα μέλη του φόρουμ.
Είμαι σε φάση αναζήτησης αυτοκινήτου (μικρο)μεσαίας κατηγορίας. Ξεκίνησα με τη λογική να δώσω 15-16 χιλιάδες ευρώ, αλλά από ότι κατάλαβα δε τη γλιτώνω με λιγότερα από 18-19.Είδα αρκετά αυτοκίνητα αλλά ουσιαστικά μόνο γερμανικά και γαλλικά (και βέβαια ισπανικά κ τσέχικα).
Τα C4, 308, Megane, Focus, Astra δε μπορώ να πω ότι με ικανοποίησαν. Το Leon δε με ικανοποίησε το εσωτερικό του, είδα και το C5 αλλά νομίζω δεν είναι για μένα. Αυτά που δεν ενθουσιάζουν αλλά και τα μοναδικά θα έλεγα που δεν απογοητεύουν είναι το Octavia5 και το Golf.
Έτσι θα ήθελα λοιπόν την άποψή σας για τις εξης περιπτώσεις (και τιμές που πήρα τις 2 τελευταίες εβδομάδες):
- Skoda Octavia5 1.4 TSI 122hp, έκδοση ELEGANCE ~19.000 (+600 για το ESP)
υπέρ:
- ποιότητα στο εσωτερικό
- χώροι & άνεση
- χωρητικότητα πορτ μπαγκαζ
- τιμή service
- ...
κατά:
- χωρίς ESP
- (μόνο) 4 αερόσακοι
- 4 αστέρια στο EuroNCAP
- μοντέλο από το 2004 (αλλά με φετινό facelift)
- και χωρίς να ενοχλεί πολύ ο ... κώλος!
- ...
- VW Golf VI 1.4 TSI 122hp, έκδοση Highline (+ESP) ~21.000
υπέρ:
- ποιότητα στο εσωτερικό
- 7(;) αερόσακοι
- 5 αστέρια στο EuroNCAP
- είναι το 'αυθεντικό'
- καινούριο μοντέλο (αλλά χωρίς μεγάλες διαφορές απο το V)
- ...
κατά:
- τιμή αγοράς
- τιμή service
- ...
- SEAT Leon 1.4 TSI 122hp, έκδοση STYLE ~17.000 ή SPORT UP ~18.000 (χωρίς ESP)
υπέρ:
- τιμή αγοράς
- στήσιμο
- 6(;) αερόσακοι
- ...
κατά:
- ποιότητα στο εσωτερικό
- 4 αστέρια στο EuroNCAP
- μοντέλο από το 2005 (αλλά με φετινό facelift)
- ...
Προφανώς δε χρειάζεται να πω κάτι για τον κινητήρα/επιδόσεις/κατανάλωση αφού είναι πάνω κάτω ίδια. Έχω οδηγήσει το Leon και το Octavia5 (και το Focus και το C5). Μου άρεσαν και τα 2 και θα έλεγα ότι ουσιατικά ήταν τα ίδια. Το Octavia5 θα έλεγα μου άρεσε πιο πολύ στην οδήγηση αλλά από την άλλη το Leon το οδήγησα πολύ φοβισμένα (ήταν το 1ο μου test drive). Θέλω να πάω να οδηγήσω και το Golf αλλά κρίνοντας και από τα άλλα δε νομίζω να έχει μεγάλες διαφορές (αντίθετα με τα ατμοσφαιρικά που οδήγησα).
Από εκεί και πέρα και τα 3 αμάξια μοιράζονται το ίδιο πάτωμα και δε ξέρω και τι άλλο. Όλα έχουν ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω , διζωνικό κλιματισμό (σε αυτές τις εκδόσεις) κτλ.
Με τα μέχρι τώρα δεδομένα είμαι πιο πολύ προς το Octavia5. Ωστόσο δε μου φαίνεται αρκετά φτηνό σε σχέση με το Golf ώστε να το προτιμήσω εκτός του ότι έχει και κάποιες ελλείψεις σε σχέση με αυτό. Αξίζει να δώσω τα παραπάνω λεφτά όμως; Στο Leon το εσωτερικό του με έχει χαλάσει πολύ (ενώ πριν δω τα αμάξια από κοντά, στα χαρτιά ήταν φαβορί). Αν θα πήγαινα προς το Leon μάλλον θα πήγαινα λόγω τιμής. Αξίζει όμως να 'θυσιάσω' το καλό εσωτερικό και την ποιότητα του Octavia5 και του Golf για αυτή τη διαφορά;
Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας πάνω σε αυτά που ανέφερα αλλά κυρίως για πράγματα που παρέλειψα.
Ευχαριστώ όσους είχαν την αντοχή να διαβάσουν το μακροσκελές αυτό μύνημα.
- Skoda Octavia5 1.4 TSI 122hp, έκδοση ELEGANCE ~19.000 (+600 για το ESP)
-
Χαιρετώ τα μέλη του φόρουμ.
Είμαι σε φάση αναζήτησης αυτοκινήτου (μικρο)μεσαίας κατηγορίας. Ξεκίνησα με τη λογική να δώσω 15-16 χιλιάδες ευρώ, αλλά από ότι κατάλαβα δε τη γλιτώνω με λιγότερα από 18-19.Είδα αρκετά αυτοκίνητα αλλά ουσιαστικά μόνο γερμανικά και γαλλικά (και βέβαια ισπανικά κ τσέχικα).
Τα C4, 308, Megane, Focus, Astra δε μπορώ να πω ότι με ικανοποίησαν. Το Leon δε με ικανοποίησε το εσωτερικό του, είδα και το C5 αλλά νομίζω δεν είναι για μένα. Αυτά που δεν ενθουσιάζουν αλλά και τα μοναδικά θα έλεγα που δεν απογοητεύουν είναι το Octavia5 και το Golf.
Έτσι θα ήθελα λοιπόν την άποψή σας για τις εξης περιπτώσεις (και τιμές που πήρα τις 2 τελευταίες εβδομάδες):
- Skoda Octavia5 1.4 TSI 122hp, έκδοση ELEGANCE ~19.000 (+600 για το ESP)
υπέρ:
- ποιότητα στο εσωτερικό
- χώροι & άνεση
- χωρητικότητα πορτ μπαγκαζ
- τιμή service
- ...
κατά:
- χωρίς ESP
- (μόνο) 4 αερόσακοι
- 4 αστέρια στο EuroNCAP
- μοντέλο από το 2004 (αλλά με φετινό facelift)
- και χωρίς να ενοχλεί πολύ ο ... κώλος!
- ...
- VW Golf VI 1.4 TSI 122hp, έκδοση Highline (+ESP) ~21.000
υπέρ:
- ποιότητα στο εσωτερικό
- 7(;) αερόσακοι
- 5 αστέρια στο EuroNCAP
- είναι το 'αυθεντικό'
- καινούριο μοντέλο (αλλά χωρίς μεγάλες διαφορές απο το V)
- ...
κατά:
- τιμή αγοράς
- τιμή service
- ...
- SEAT Leon 1.4 TSI 122hp, έκδοση STYLE ~17.000 ή SPORT UP ~18.000 (χωρίς ESP)
υπέρ:
- τιμή αγοράς
- στήσιμο
- 6(;) αερόσακοι
- ...
κατά:
- ποιότητα στο εσωτερικό
- 4 αστέρια στο EuroNCAP
- μοντέλο από το 2005 (αλλά με φετινό facelift)
- ...
Προφανώς δε χρειάζεται να πω κάτι για τον κινητήρα/επιδόσεις/κατανάλωση αφού είναι πάνω κάτω ίδια. Έχω οδηγήσει το Leon και το Octavia5 (και το Focus και το C5). Μου άρεσαν και τα 2 και θα έλεγα ότι ουσιατικά ήταν τα ίδια. Το Octavia5 θα έλεγα μου άρεσε πιο πολύ στην οδήγηση αλλά από την άλλη το Leon το οδήγησα πολύ φοβισμένα (ήταν το 1ο μου test drive). Θέλω να πάω να οδηγήσω και το Golf αλλά κρίνοντας και από τα άλλα δε νομίζω να έχει μεγάλες διαφορές (αντίθετα με τα ατμοσφαιρικά που οδήγησα).
Από εκεί και πέρα και τα 3 αμάξια μοιράζονται το ίδιο πάτωμα και δε ξέρω και τι άλλο. Όλα έχουν ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω , διζωνικό κλιματισμό (σε αυτές τις εκδόσεις) κτλ.
Με τα μέχρι τώρα δεδομένα είμαι πιο πολύ προς το Octavia5. Ωστόσο δε μου φαίνεται αρκετά φτηνό σε σχέση με το Golf ώστε να το προτιμήσω εκτός του ότι έχει και κάποιες ελλείψεις σε σχέση με αυτό. Αξίζει να δώσω τα παραπάνω λεφτά όμως; Στο Leon το εσωτερικό του με έχει χαλάσει πολύ (ενώ πριν δω τα αμάξια από κοντά, στα χαρτιά ήταν φαβορί). Αν θα πήγαινα προς το Leon μάλλον θα πήγαινα λόγω τιμής. Αξίζει όμως να 'θυσιάσω' το καλό εσωτερικό και την ποιότητα του Octavia5 και του Golf για αυτή τη διαφορά;
Θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας πάνω σε αυτά που ανέφερα αλλά κυρίως για πράγματα που παρέλειψα.
Ευχαριστώ όσους είχαν την αντοχή να διαβάσουν το μακροσκελές αυτό μύνημα.
- Skoda Octavia5 1.4 TSI 122hp, έκδοση ELEGANCE ~19.000 (+600 για το ESP)
-
Θα συμφωνήσω με τον Yama... Φίλος πήρε το Leon 1.8 Tsi πριν κανένα μήνα. Μια χαρά εσωτερικό έχει ρε παιδιά (έχει και το clima με την μεγάλη οθόνη αυτός βέβαια οπότε κάνει διαφορά). Όλοι από Bentley και Rolls Royce κάνετε downsizing και σας φαίνεται τόσο χάλια το Leon? Leon 1.8 από μένα... είμαι 30άρης και πιστεύω ότι αυτό αρμόζει στην ηλικία μας!
-
Ποιό αυτοκίνητο όμως είναι σήμερα για τα μπάζα; Μόνο κάτι κινέζικα της κακιάς ώρας μπορώ να σκεφτώ. Ακόμα και τα Dacia είναι πραγματικά τίμια αυτοκίνητα που βασίζονται σε παλαιότερα Renault. Ίσως για αυτό δεν βλέπεις θάψιμο πλέον...
-
Ο χρήστης bourasnik έγραψε:
Θα ήθελα να εκφράσω και γω τις απόψεις μου για το θέμνα που ανοίχτηκε και απασχολεί με διαφοροποιήσεις πολύ κόσμο.
Καταρχάς να πω ότι έχω ένα Touran 140Tsi με DSG ενώ πριν είχα ένα Renaul Scenic 1.4
Η εμπειρία μου λέει ότι όσο πιο φτηνό 'αντέχεις' να έχεις τόσο το καλύτερο. Όσο ακριβότερο είναι το αυτοκίνητο τόσο περισσότερο θα σε 'πονέσει' η πρώτη γρατζουνιά ή μικροζημιά.
Όσο ακριβότερο τόσο ακριβότερη η συντήρηση (παραδόξως δεν έχει σχέση με τον κινητήρα αλλά με το πόσο ακριβό είναι το μοντέλο που συντηρείς). Για παράδειγμα ίδιο σέρβις σε ίδια εταιρία για τρία διαφορετικά αυτοκίνητα με ίδιο κινητήρα (Renault Clio, Megane, Scenic όλα με 1.4) τιμολογούνται διαφορετικά.
Πρίν απο 5 χρόνια όταν ρώτησα ένα μάστορα τι χρωστάω για τις εργασίες που είχε κάνει με ρώτησε τι δουλειά κανω και μου είπε τιν τιμή (ακόμα παρακαλάω νατου είχα πεί 'άνεργος' και ευχαριστώ το Θεό που δεν του είπα 'δικηγόρος').
Συνήθως ένα πιο ακριβό αυτοκίνητο έιναι και λίγο καλύτερο απο ένα πιο φθηνό. Νομίζω όμως ότι συμφέρει να αγοράζουμε άνα λίγο φτηνότερο και να το αλλάζουμε πιο συχνά.
Όσο για την αξιοπιστία νομίζω είναι κυρίως θέμα τύχης, παρά ουσίας. Για παράδειγμα η Μερσεντες έχει δέικτη βλαβών 5% και η Ρενώ 10% (τυχαία τα νούμερα). Αυτό σημαίνει πως πρέπει να είσαι ατυχότερος κατά 50% για να έχεις βλάβη με Μερσεντες....κολοκύθια, αν σου κάτσει έκατσε.
Βρες λοιπόν ένα αμάξι που σου κάνει (μην φοβηθείς το ότι έιναι οικονομικό ή τι λένε άλλοι κλπ) και πάρτο. Αν θες τη γνώμη μου τελικά έχω καταλήξει ότι το μόνο αξίόπιστο κρητήριο επιλογής έιναι το γυναικείο 'το είδα ... μου γυάλισε ... και το πήρα'.
Εγω τέλος και πιο συγκεκριμένα θα έπαιρνα το οικονομικότερο που να ικανοποιεί τις ανάγκες μου.
Σε ότι αφορά στο Τουράν της VW είναι καλό (εντυπωσιακός ο κινητήρας και το κιβώτιο) αλλά όχι απροβλημάτιστο ή εξαιρετικό. Είναι και αυτό ένα αυτοκίνητο σαν όλα τα άλλα. Δυστηχώς για μένα όταν αγόρασα τα δυο πολυμορφικά που προανέφερα δεν υπήρχε κάτι αξιόλογο απο πλευράς Κορεατών. Έτσι στο τέλος όταν έμεινα ανάμεσα στο Τουράν και το Ζαφίρα έριξα κορώνα γράμματα (δώστε χώρο στην τύχη, μην την υποτιμάτε).
Καλή υπομονή και αγορά ότι και αν αποφασίσεις. Να θυμάσαι πως η τέλεια επιλογή απλά δεν υπάρχει. Αν σε ρωτάει δε κανείς μετά την επιλογή-αγορά γιατί δεν διάλεξες το τάδε η το δείνα να τους λες πως είχαν προσφορά τα πατάκια δώρο και δεν μπορούσες να μην ενδώσεις- θα ψαρώσουνΔηλαδή να οδηγήσεις αυτά που από οικονομικής άποψης και πλευράς προδιαγραφών σε καλύπτουν (άλλος θέλει ευρύχωρο, άλλος γρήγορο, άλλος όμορφο) και να καταλ'ηξεις σε αυτό που σου άρεσε σαν μηχάνημα οδήγησης περισσότερο αλλά ταυτόχρονα μπορείς να 'σηκώσεις' οικονομικά δεν 'παίζει'; Πρέπει να το ρίχνουμε κορώνα-γράμματα ή να αποφασίζουμε σαν γκόμενες (όχι γυναίκες... έχει διαφορά);
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Κάτσε, σε λίγο θα συμφωνήσουμε και στην buggati...Το σιχαίνομαι το παρτάλι! FXX Rules!
-
Ενώ η Ferrari είναι bas class?
-
O αναποφάσιστος αγοραστής ξαναχτυπά...
-
marg καλοριζικο!
μολις διαβασα το topic... Ειχα γραψει για το ιδιο σχεδον θεμα (octavia 1.4 tsi ή jetta 1.4 tsi) τον μαρτιο περιπου...
Τελικα παρηγγηλα το octavia 1.4 tsi elegance + esp σε ανθρακι χρωμα στις 20 Μα'ι'ου και μεχρι σημερα 20/07 δεν το εχω παραλαβει ακομα (ειρθε στην αντιπροσωπεια αλλα περιμενω πινακιδες).
Φιλε μου επειδη το εψαξα αρκετα, ρωτησα και μιλησα και με ταριφες που το ειχαν (αυτοι μου ειπαν να το παρω με κλειστα ματια) ειδα οτι ειναι απο τα καλυτερα (το καλυτερο αυτοκινητο κοστιζει απο 100.000ε και βαλε), σε γενικες γραμμες ειναι απο τα πιο ολοκληρωμενα βασει των αναγκων μου (34 ετων με εναν μπομπιρα προς το παρον, διοτι επεται και συνεχεια πρωτα ο θεος).
Πιστευω οτι εκανες κι εσυ καλη επιλογη, δεν μενει τιποτε αλλο απο το να αποδειχθει σε βαθος χρονου... -
Ευχαριστώ. Καλορίζικο και σένα.
Εγώ έχω μάλλον διαφορετικές ανάγκες από εσένα αλλά με κέρδισε σαν αμάξι ουσιαστικά από την 1η στιγμή που το είδα από κοντά. Το πάλεψα λίγο μέσα μου για να το αποφασίσω αλλά θέλω να πιστεύω ότι δεν έκανα λάθος.
Εμένα πάντως μου είπαν ότι είναι ετοιμοπαράδοτο. Όταν είχα πάει αρχικά μου είχαν πει ότι ετοιμοπαράδοτα με ESP υπήρχαν πολύ λίγα και μόνο σε μαύρο χρώμα. Αργότερα μου είπαν ότι δεν υπήρχαν πια. Όταν πήγα να παραγγείλω τελικά μου είπαν ότι βρέθηκε ένα με ESP (μαύρο φυσικά) από ακύρωση. Αυτό με την ακύρωση λίγο με ανυσήχησε αλλά ήθελα το ESP οπότε το πήρα. Υποθέτω θα το έχω την επόμενη εβδομάδα... -
Ο χρήστης marg έγραψε:
... Όταν πήγα να παραγγείλω τελικά μου είπαν ότι βρέθηκε ένα με ESP (μαύρο φυσικά) από ακύρωση. Αυτό με την ακύρωση λίγο με ανυσήχησε αλλά ήθελα το ESP οπότε το πήρα...Συνήθως η ακύρωση είναι λόγω μη πίστωσης απο την Τραπεζα του αγορστή ... για διαφορους λόγους που δεν έχουν σχέση με το αυτοκίνητο. Αλλη περίπτωση είναι να μετανιωσε για την συγκεκριμένη επιλογή του (πχ. χρώμα) και να επέλεξε κάτι άλλο. (το έχω κάνει και εγώ αυτό πριν χρόνια, 2 μέρες πριν την παραλαβή).
-
Με γειες παίδες!
-
Καλοτάξιδα τα τουτούνια σας
-
Παίδες ευχαριστω..
το παραλαμβανω αυριο πεμπτη...
θα ενημερωσω για τις πρωτες εντυπωσεις συντομα.. -
Ήθελα να σας ρωτήσω κάτι. Ανάμεσα στα 'δώρα' που μου κάνει η αντιπροσωπεία είναι και φώτα Xenon. Προφανώς δε μιλάμε για φώτα από το εργοστάσιο αλλά φώτα που θα μπούνε μετά και λογικά δε θα είναι ίδια με αυτά που μπαίνουν από τη 'μαμά'.
Ένας φίλος μου είπε να είμαι λίγο προσεκτικός με το θέμα. Υπάρχει λόγος να μη με συμφέρει να μου βάλουν αυτά τα φώτα; Πρέπει να προσέψω κάτι; -
Κατά πάσα πιθανότητα θα σου βάλουν τα φτηνότερα(=χειρότερα) δυνατά.
Αν σε ενδιαφέρουν τα φώτα ξένον, ζήτα κάτι άλλο, και αφού το ψάξεις με την ησυχία σου βάλτα μόνος.
Αν δεν σε ενδιαφέρουν, .... προφανώς ζήτα τους κάτι άλλο... -
Γμτ. Πραγματικά δεν είμαι σίγουρος για το τι να κάνω. Μου είπαν ότι η αξία τους είναι γύρω στα 450 Ευρώ. Δε ξέρω τι ακριβώς παίζει από τιμές και ποιότητες. Δεν είναι ότι με ενδιαφέρουν κιόλας απλά αφού μου τα προσφέρουν δε με χαλάει κιόλας. Δε νομίζω πάντως ότι στην παρούσα φάση με παίρνει να ζητήσω κάτι άλλο αφού το αμάξι το έχω κλείσει ήδη με συγκεκριμένη συμφωνία. Απλά σκέφτομαι ότι ίσως να τους πω να μην τα βάλουν τλκ αν δεν αξίζει.
-
Η περίπτωση να τα έχει ήδη το συγκεκριμένο διαθεσίμο που ζήτησες αλλά για εσένα δεν είναι στις απαιτήσεις σου που πληρώνεις για να τα έχεις και να μην στο έθεσαν στα έξτρα που πρέπει να πληρώσεις ... παίζει?
-
Δε το πιστεύω αυτό γιατί ρώτησα και μου είπαν ότι θα μπούνε μετά από την αντιπροσωπεία. Και ήταν υποτίθεται ένας τρόπος να με πείσουν να παραγγείλω (χωρίς εκείνη τη στιγμή να ξέρουν π.χ. σε τι χρώμα το θέλω το αμάξι).
-
Φιλε marg, το παρελαβα εχθες και οι πρωτες εντυπωσεις ειναι θετικοτατες...
Φωτα xenon μονο μαμισια...
εγω το αγορασα απο την Πατρα (διοτι εδω κατοικω) και μου εδωσαν σαν δωρα το συναγερμο και τους αισθητηρες παρκαρισματος... στην Αθηνα που ρωτησα τηλεφωνικως (INTER AUTO) μου προσφεραν ως δωρο το ESP (-600€ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ), τελικα το πηρα απο εδω...
Skoda Octavia5 vs. VW GOLF VI vs. SEAT LEON