-
Πόσα gr CO2 εκπέμπει το αυτοκίνητο σας σύμφωνα με την άδεια κυκλοφορίας ?
174gr CO2
Volvo V50 1,8 My2008
EURO4 -
Πόσα gr CO2 εκπέμπει το αυτοκίνητο σας σύμφωνα με την άδεια κυκλοφορίας ?
174gr CO2
Volvo V50 1,8 My2008
EURO4 -
Πόσα gr CO2 εκπέμπει το αυτοκίνητο σας σύμφωνα με την άδεια κυκλοφορίας ?
174gr CO2
Volvo V50 1,8 My2008
EURO4 -
GP T-jet --> 155 gr/Km
H νομοθεσια Euro 5 τι ακριβως λεει για τις εκπομπες CO2?
-
οι προδιαγραφές EUROX, δεν έχουν σχέση με το CO2.
-
Ferrari F430 420 gr/Km
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
οι προδιαγραφές EUROX, δεν έχουν σχέση με το CO2.Υπαρχει καποιο Link περι EuroX για να μαθουμε και εμεις τι στο διαολο ειναι αυτο?
-
http://en.wikipedia.org/wiki/European_e ... _standards
-
Eυχαριστω πολυ καλο link , τωρα καταλαβα τι σημαινει EuroX...
Και απο οτι φαινεται ο στοχος των 120gr/km (μεσος ορος) για το 2012 δεν θα επιτευχθει εκτος απο την Fiat και την Peugeot...
-
Scirocco 1.4 160 Euro 5 154g/km
-
η φιατ κανει πολυ μεγαλη προσπαθεια για να βγαλει οσο το δυνατον καθαροτερα αμαξια.
βεβαια στην χαζοελλαδα οι χαζοελληνεςδεν το σεβονται αυτο και εχουν κολησει εκει στα αλογα και στα γαιδουρια. -
Ο χρήστης D1FF έγραψε:
Scirocco 1.4 160 Euro 5 154g/kmΤο περιεργο ειναι οτι με Dsg εχει μεγαλυτερες εκπομπες CO2.
Γιατι συμβαινει αυτο? -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
η φιατ κανει πολυ μεγαλη προσπαθεια για να βγαλει οσο το δυνατον καθαροτερα αμαξια.
βεβαια στην χαζοελλαδα οι χαζοελληνεςδεν το σεβονται αυτο και εχουν κολησει εκει στα αλογα και στα γαιδουρια.Βεβαια η Fiat , Peugeot κλπ εχουν το πλεονεκτημα των μικρων αυτοκινητων ενω Mercedes , BMW κλπ
-
RAV4 MK2 f/l πρέπει να είναι πάνω από 200 μαι μέχρι 215 αλλά δεν ξέρω πόσο ακριβώς. Γνωρίζει κάποιος να με διαφωτίσει?
-
Εδώ έχει ένα συγκεντρωτικό πίνακα http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=73590
1.300-1.400 κ.εκ
Στην κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων με κινητήρα 1.300 έως 1.400 κ.εκ., το μοναδικό υβριδικό μικρομεσαίο της ελληνικής αγοράς είναι και αυτό που ξεχωρίζει στον τομέα των εκπομπών ρύπων. Το Honda Civic 1,3 Hybrid, λοιπόν, με 109 γραμ. CO2 ανά χλμ. διακρίνεται έναντι των υπολοίπων, αφού οι εκπομπές ρύπων του είναι αντίστοιχες ενός μίνι μοντέλου με 1.000άρη κινητήρα. Αντίστοιχα, και η μέση κατανάλωση των 4,6 λτ./100 χλμ. είναι στα επίπεδα πολύ μικρότερων μοντέλων. Από εκεί και πέρα, μεταξύ των συμβατικών βενζινοκίνητων ξεχωρίζουν το Honda Civic 1,4 των 100 ίππων με 135 γραμ./χλμ. και το Kia Rio 1,4 4d με 138 γραμ./χλμ.CO2* λτ./100 χλμ
Honda Civic 1,3 Hybrid 109 4,6
Honda Civic 1,4 100 PS 135 5,9
Kia Rio 1,4 4d 138 6,2
VW Golf 1,4 TSI 122 PS 144 6,2
Hyundai i30 1,4 145 6,1
Kia Ceed 1,4 145 6,1
VW Golf TSI 160PS 145 6,3
Hyundai Accent 1,4 146 6,2
Opel Astra 1,4 146 6,1
Fiat Linea 1,4 148 6,3
Mercedes A150 BlueEFFICIENCY 148 5,8
VW Golf 1,4 149 6,4
Citroen C4 1,4 153 6,4
Audi A3 1,4 TFSI 154 6,5
Seat Cordoba 1,4 85 PS 154 6,4
Peugeot 308 1,4 155 6,5
Seat Leon 1,4 TSI 155 6,4
Lancia Delta 1,4 120 PS 156 6,6
Ford Focus 1,4 157 6,6
VW Mazda 3 1,4 157 6,7
VW Jetta 1,4 TSI 122 PS 157 6,4
Fiat Bravo 1,4 158 6,7
Fiat Bravo 1,4 T 120 PS 158 6,7
Toyota Corolla 1,4 158 6,7
Seat Cordoba 1,4 101 PS 158 6,6
Seat Leon 1,4 159 7,0
Toyota Auris 1,4 163 6,9
Dacia Logan 1,4 165 7,0
Lancia Delta 1,4 150 PS 165 7,1
Renault Megane 1,4 165 6,7
Fiat Bravo 1,4 T 150 PS 167 7,1
VW Beetle 1,4 170 7,0
Chevrolet Lacetti 1,4 171 7,0
VW Jetta 1,4 GT 172 7,31.400-1.600 κ.εκ
Στα 1.400 έως 1.600 κ.εκ. παρατηρούμε ότι κανένα μικρομεσαίο μοντέλο δεν ξεπερνά το όριο των 130 γραμ./χλμ. εκπομπών CO2. Το μοναδικό που το προσεγγίζει είναι η BMW 116i, η οποία, χρησιμοποιώντας την πρόσφατη τεχνολογία EfficientDynamics, καταφέρνει να μειώσει στα 139 γραμ./χλμ. τις εκπομπές CO2. Συνολικά, μόλις 11 από τα 32 μικρομεσαία μοντέλα αυτού του κυβισμού βρίσκονται κάτω από το δεύτερο όριο των 160 γραμ./χλμ., ενώ αξιοσημείωτα μεγάλες είναι οι εκπομπές CO2 της Alfa Romeo 147 1,6, οι οποίες προσεγγίζουν τις εκπομπές ρύπων ακόμη και 2λιτρων 4X4! Στην κατανάλωση, η BMW 116i πρωτεύει και πάλι, αφού απαιτεί 5,8 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ. μεικτής διαδρομής.CO2* λτ./100 χλμ
BMW 116i 139 5,8
Hyundai i30 1,6 152 6,2
Kia Ceed 1,6 152 6,4
Mitsubishi Lancer Sports Sedan 1,5 153 6,4
Opel Astra 1,6 155 6,5
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 157 6,4
Mercedes A170 BlueEFFICIENCY 157 6,1
Opel Astra 1,6 Sedan 158 6,6
Citroen C4 1,6 159 6,7
Ford Focus 1,6 159 6,7
Peugeot 308 1,6 159 6,7
Mazda 3 1,6 162 6,9
Nissan Qashqai 1,6 162 6,7
Toyota Corolla 1,6 162 6,9
Citroen C4 1,6 T 164 6,9
Renault Megane 1,6 164 6,8
Lada Aquarius 1,6 165 6,7
Lada Venus 1,6 165 6,7
Nissan Tiida 1,6 165 6,9
Suzuki SX4 1,6 165 6,8
Toyota Auris 1,6 166 7,1
Peugeot 308 1,6 T 150 PS 167 7,1
Volvo C30 1,6 167 7,0
Audi A3 1,6 169 7,0
Subaru Impreza 1,5 176 7,5
Chevrolet Lacetti 1,6 178 7,1
Citroen C4 Sedan 1,6 179 7,6
Peugeot 308 GT 180 7,6
Seat Leon 1,6 180 7,5
Opel Astra 1,6 T 185 7,7
VW Beetle 1,6 185 8,1
Alfa Romeo 147 1,6 194 8,2 -
αν τελικά φορολογήσουν και με τις εκπομπές CO2, μεγάλο ρόλο θα παίξει πως θα επιλέξουν τις κλίμακες. Έχουν όμως και το πεπόνι (data) και το μαχαίρι, οπότε θα μας γδάρουν με το γάντι ..... και για το καλό του περιβάλλοντος, αυτή την φορά, θα κληθούμε να πληρώσουμε περισσότερα Τ.κ
στην Αγγλία είναι κάπως έτσι
και τι γίνεται στην υπόλοιπη Ευρώπη
http://www.google.gr/url?sa=t&source=we ... kMSLU5LByw
-
Kαι στο site των 4Τ έχει στοιχεία για κάθε μοντέλο.
δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν ο ίδιος κινητήρας να έχει άλλους ρύπους στα παρακάτω μοντέλα:
Leon 1.8 ΤSI 174 γρ./χλμ.
Α3 Sportback 1.8 TFSI 159 γρ./χλμ.
Οctavia 1.8 TSI 163 γρ./χλμ.
-
Όσο πιο premium τόσο λιγότεροι ρύποι
Μόνη αιτιολόγηση θα ήταν να είχαν διαφορετικό γρανάζωμα, αεροδυναμική και βάρος. Αλλά από όσο ξέρω έχουν όλα ίδιες σχέσεις και σιγά τη διαφορά στους αεροδυναμικούς συντελεστές και το βάρος.
Μάλλον γτπ. -
κιβώτια ...
αεροδυναμική ...
βάρος ... -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
κιβώτια ...
αεροδυναμική ...
βάρος ...παρεμφερή είναι τα βάρη τους, ίδια τα κιβώτιά τους και όσο από αεροδυναμική δεν πιστεύω ότι το Octavia & A3 είναι πιο αεροδυναμικά από το Leon.
ΓΤΠΚ τα στοιχεία που ανακοινώνουν οι εταιρείες μου φαίνεται
Πόσα gr CO2 εκπέμπει το αυτοκίνητο σας ?