Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιαπωνικά σπόρ αυτοκίνητα στην Ελλάδα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ιαπωνικά σπόρ αυτοκίνητα στην Ελλάδα
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    17
    29
    129
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Ο χρήστης booZe έγραψε:
      Γιατί το 350z είναι κατά 15~20.000 ευρά ακριβότερο από τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης;

      Διότι υπάρχει ακόμα υψηλή φορολογία στα άνω των 2.000κ.εκ. αυτοκίνητα (50%), αλλά και λόγω υψηλότερου κέρδους λόγω της έλλειψης ικανού και άμεσου ανταγωνιστή σε αυτά τα ευρώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        technik last edited by

        Ο χρήστης Petros έγραψε:
        Σήμερα μέσα σε ένα μόνο πρωινό σε ταξίδι Θεσ/νίκη-Αθήνα είδα τρία (3) 350Z!!!

        Δε μπορώ να σκεφτώ καλύτερο πραγματικό σπορ-κουπέ για τα λεφτά του. Και όπως φαίνεται, το ίδιο και αρκετοί ακόμη Έλληνες.

        ...Aν δεν σε ενοχλεί ο έντονος θόρυβος που μεταφέρεται στην καμπίνα του οδηγού

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petros last edited by

          Ο χρήστης technik έγραψε:

          Σήμερα μέσα σε ένα μόνο πρωινό σε ταξίδι Θεσ/νίκη-Αθήνα είδα τρία (3) 350Z!!!

          Δε μπορώ να σκεφτώ καλύτερο πραγματικό σπορ-κουπέ για τα λεφτά του. Και όπως φαίνεται, το ίδιο και αρκετοί ακόμη Έλληνες.

          ...Aν δεν σε ενοχλεί ο έντονος θόρυβος που μεταφέρεται στην καμπίνα του οδηγού

          Πίστεψέ με, θα έκανα πέτρα την καρδιά μου, και θα... επιβίωνα μαζί του!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            technik last edited by

            Ο χρήστης Petros έγραψε:

            Σήμερα μέσα σε ένα μόνο πρωινό σε ταξίδι Θεσ/νίκη-Αθήνα είδα τρία (3) 350Z!!!

            Δε μπορώ να σκεφτώ καλύτερο πραγματικό σπορ-κουπέ για τα λεφτά του. Και όπως φαίνεται, το ίδιο και αρκετοί ακόμη Έλληνες.

            ...Aν δεν σε ενοχλεί ο έντονος θόρυβος που μεταφέρεται στην καμπίνα του οδηγού

            Πίστεψέ με, θα έκανα πέτρα την καρδιά μου, και θα... επιβίωνα μαζί του!

            Εσύ ναί !
            Οι περισσότεροι όμως Έλληνες (δεν τους κατηγορώ), προτιμούν στη θέση του 350Ζ να έχουν μία CLK 200 kompressor, μία Ζ4 3λιτρη, μία 330 ci, μία PORSCHE boxster 2.7-με 10Κ euro επιπλέον.

            Και κάνουν πέτρα την καρδιά τους μέχρι να συγκεντρώσουν το ποσό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • elteo
              elteo last edited by

              Ο χρήστης technik έγραψε:

              Το θέμα είναι ότι αν είναι κάποιος να δώσει 50-60 χιλ. euro για ένα κουπέ, θα προτιμήσει τελικά το Γερμανικό

              Αυτο αφορα εσενα...γιατι εγω θα προτιμουσα σιγουρα ενα 350Ζ..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eizo last edited by

                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                Το θέμα είναι ότι αν είναι κάποιος να δώσει 50-60 χιλ. euro για ένα κουπέ, θα προτιμήσει τελικά το Γερμανικό

                Αυτο αφορα εσενα...γιατι εγω θα προτιμουσα σιγουρα ενα 350Ζ..

                Για το μέσο όρο μιλάει ο technik και το ίδιο και εγώ,όταν λέμε πως ο Έλληνας προτιμάει γερμανικά,όταν δίνει λεφτά.
                Στο δρόμο αυτό φαίνεται,άλλωστε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dog80 last edited by

                  Το 350Ζ δεν έχει καμία σχέση με τα γερμανικά. Τελείως διαφορετικός προσανατολισμός. Τα γερμανικά είναι για πούλ-μούρ, ενώ το 350Ζ είναι να το βάλεις στην πίστα και να το αρχίσεις στα drift!

                  Κανονικά είναι ένα φτηνό αυτοκίνητο και όχι το επόμενο Silvia. Αλλωστε αυτό φαίνεται και απο την έλειψη του Super HICAS. Το αυτοκίνητο κανονικά κάνει κάτω απο 10 εκατομμύρια, ασχετα αν οι έξυπνοι εισαγωγείς εδω πέρα χρεώνουν όσα τους λείπουν

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    technik last edited by

                    Ο χρήστης eizo έγραψε:

                    Το θέμα είναι ότι αν είναι κάποιος να δώσει 50-60 χιλ. euro για ένα κουπέ, θα προτιμήσει τελικά το Γερμανικό

                    Αυτο αφορα εσενα...γιατι εγω θα προτιμουσα σιγουρα ενα 350Ζ..

                    Για το μέσο όρο μιλάει ο technik και το ίδιο και εγώ,όταν λέμε πως ο Έλληνας προτιμάει γερμανικά,όταν δίνει λεφτά.
                    Στο δρόμο αυτό φαίνεται,άλλωστε.

                    Aκριβώς αυτό εννοώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      titsataki last edited by

                      Ο χρήστης citastak έγραψε:
                      Na ρωτησω κατι? το skyline βγαινει με τιμονι αριστερα?? Εχω δει στην Ηλιουπολη skyline αλλα με αγγλικες νομιζω πινακιδες και δεξιοτιμονο.. Ισως να ειναι και αυτος ενας λόγος

                      Μονο με μετατροπη. Απο την μανα του το skyline δεν εχει κατασκευαστει με αριστεροτιμονο τιμονι. Η επομενη γενια(35 GT-R) λενε οτι θα ειναι και δεξιοτιμονο και αριστεροτιμοτνο και θα εξαχθει παντου. Που ειναι φυσικο γιατι αν ερθει στις ΗΠΑ θα υπαρχει μεγαλη ουρα αγοραστων για να το αποκτησουν.

                      Νικος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        paradisos9 last edited by

                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                        Παρατηρώ οτι ελάχιστα απο τα σπόρ ιαπωνικά εισάγωνται στην Ελλάδα. Και δέν μιλάω μόνο για αυτοκίνητα τύπου Skyline, αλλά και για μικρότερα, πχ το Mitsubishi Colt με τον κινητήρα Mivec (αντίπαλος του Civic Vti), ή τα λίγο μεγαλύτερα FTO κτλ. Επίσης τόσα χρόνια δεν εισαγώταν η σειρά Type-R του Civic για παράδειγμα.

                        Είναι διαφορετική η νοοτροπία του Έλληνα? Για παράδειγμα, το τελευταίο MR-2 της Toyota, εδώ στην Ελλάδα είναι αυτοκίνητο για 'κομμώτριες' και 'τραγουδίστριες', αλλά στην Ιαπωνία λόγω στησίματος είναι απο τα πιο κοντράδικα αυτοκίνητα.

                        Πιστεύετε οτι δεν υπάρχει ζήτηση στην Ελλάδα για τέτοια αυτοκίνητα, γιαυτό δεν εισάγονται?

                        ποτε θες να σε κουρεψω και να σου τραγουδαω ταυτοχρονα!!!!

                        Να υποθέσω οτι έχεις MR2?

                        Για να μήν παρεξηγηθώ, δέν είμαι εναντίον του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, ίσα-ίσα μου αρέσει πολύ κιόλας.

                        Απλά, απο τους 100 που το αγοράσανε στην Ελλάδα, οι 95 το πήραν επειδή είναι διθέσιο κάμπριο και 'θα βγεί το μάτι της Σούλας της γειτόνισας όταν το δει', και μόνο 5 επειδή ζυγίζει λιγότερο απο τόννο και έχει middle-rear layout.

                        καλα καταλαβες οτι εχω mr2

                        και εγω ξερω 100 ατομα που το αγορασανε στην Ελλαδα που οι 95 το πηραν επειδή ζυγίζει λιγότερο απο τόννο και έχει middle-rear layout και 5 που το πηραν για μοστρα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr