-
MOLIS PARIGILA TO FORD FOCUS ST170. AKOUO POLLA GIA VELTIOSEIS. YPARXOYN OIKOI GIA KATI TETOIO KAI POIOI EINAI AYTOI??? EPISHS TI MPOREI NA GINEI KATA TH GNOMI SAS????
-
MOLIS PARIGILA TO FORD FOCUS ST170. AKOUO POLLA GIA VELTIOSEIS. YPARXOYN OIKOI GIA KATI TETOIO KAI POIOI EINAI AYTOI??? EPISHS TI MPOREI NA GINEI KATA TH GNOMI SAS????
-
MOLIS PARIGILA TO FORD FOCUS ST170. AKOUO POLLA GIA VELTIOSEIS. YPARXOYN OIKOI GIA KATI TETOIO KAI POIOI EINAI AYTOI??? EPISHS TI MPOREI NA GINEI KATA TH GNOMI SAS????
-
Ο διλιτρος Zetec ειναι ενα απο τα αγαπημενα παιχνιδια των Αγγλων βελτιωτων, ξεκινα να ψαχνεις στο νετ και δεν θα χασεις.
Επισης, κομπρεσσορας απο Jackson Racing. 220 αλογακια -
Απορία:
Πόσο κάνει το ST;
Πόσο θα κοστίσει η βελτίωση;
Πόσο κάνει το RS;
Ποιό θα είναι καλλίτερο και πόσο; Το βελτιωμένο ή το RS; -
Το βελτιωμενο Rs
-
Perna apo to
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Απορία:Πόσο κάνει το ST;
Πόσο θα κοστίσει η βελτίωση;
Πόσο κάνει το RS;
Ποιό θα είναι καλλίτερο και πόσο; Το βελτιωμένο ή το RS;Έχεις δίκιο αλλά πού θα βρεις τώρα RS???
Όσο για την απορία του φίλου μας dimiako, δεν σε φτάνουν 170 άλογα?
Αν υποθέσουμε πως όντως δε σε φτάνουν, αναγκαστικά πρέπει να πας σε υπερτροφοδότηση. 170 άλογα από δίλιτρα κινητήρα είναι πολλά και δύσκολα θα πας παραπάνω, ατμοσφαιρικά, χωρίς να χαλάσεις την απόδοση του κινητήρα σου στις χαμηλές στροφές. turbo λοιπόν. Το θέμα είναι πού, πώς και πόσα. Για τα δύο πρώτα δεν μπορώ να σου απαντήσω, για το τρίτο όμως, υπολόγιζε από 4000+ Εuro μέχρι 6000+. Πιθανόν για μία επώνυμη και αξιόπιστη μετατροπή να φτάσεις και τα 10Κ. Εδώ πια ο συλλογισμός του gvala βρίσκει γερό πάτημα... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Όσο για την απορία του φίλου μας dimiako, δεν σε φτάνουν 170 άλογα?
Αν υποθέσουμε πως όντως δε σε φτάνουν........και αφού δεν σε φτάνουν τα 170, γιατί δεν πρόσθεσες και τα λεφτά της oιασδήποτε μετατροπής και να δεις κάτι άλλο, αφού όπως λες 'μόλις το παράγγειλες'. Εκτός αν είσαι 'κολλημένος' με τα focus.
-
Ρε παιδια ειστε απιστευτοι, τα εχουμε συζητησει ξανα αυτα. Αλλη γλυκα εχει το πειραγμενο. Αμα ηταν ετσι, να τα κελισουν τα μαγαζια τους οι βελτιωτες.
Το παιδι θελει ST και να το φτιαξει. Απο κει και περα, το τουρμπο ειναι το τελευταιο που θα σκεφτει στην συγκεκριμενη περιπτωση, καθως υπαρχει κομπρεσσορας bolt-on με εγγυημενα απο τελεσματα (και απο αποψη δυναμης αλλα και αξιοπιστιας) καθως και κιτακι της NOS συγκεκριμενο για το Focus ST, επισης εγγυημενο απο δυναμη και αξιοπιστια. -
Mε 6000 λίρες νομίζω πουλάει η mountune καινούριο μοτέρ με 4πετάλουδο, εγκέφαλο πλεξούδες κτλ.
Hardcore Μεν αλλά φαντάσου τον κατοχο του RS που δεν σε πιάνει πουθενά...!
VELTIOSI GIA FORD FOCUS ST170 KAI POU?????