-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η κατανάλωση επίσης πέφτει δραματικά όταν αποφασίσεις ότι ΔΕΝ έχεις αυτοκίνητο και το κλειδώσεις!Δεν συμφωνώ στο ότι δεν έχεις συτοκίνητο, έτσι έλεγα κι εγώ αλλά άλλαξα γνωμη όταν τα οδήγησα.
Συμφωνώ στο σκέλος του μηδενισμού της κατανάλωσης.
Επίσης η αναφορά μου στο κιβώτιο και προσομοίωσή του με ποδηλάτου θέλει να προωθήσει την χρήση του ποδηλάτου σαν το ταχύτερο και οικονομικότερο μέσο μεταφοράς στο κέντρο της πόλης (δυστυχώς όχι και ασφαλέστερο ειδικά στην Ελλάδα)..... -
**cmarin:
**Δε μου φαίνεται ιδιαίτερα σωστή η μεταφορά του θέματος στην κατηγορία 'Αυτοκίνηση'. Το topic το άνοιξα για να πάρω μια γνώμη σχετικά με την αγορά ενός συγκεκριμένου αυτοκινήτου (που με τις αλλαγές που έχει υποστεί τελευταία θα μπορούσε και να θεωρηθεί νέο μοντέλο) και όχι για να συζητήσω περί αυτοκίνησης γενικά και αόριστα, όπως θα έκανε κάποιος που 'μπαίνει' στη συγκεκριμένη κατηγορία. Ας είναι..**onyx!:
**Επειδή έχω οδηγήσει το CityCoupe συμφωνώ εν γένει με όσα είπες και αν επιτρέπεις να προσθέσω τα εξής:
To FourTwo έχει:
κακή εκκίνηση **(εδώ διαφωνώ, φεύγει σφαίρα.....) **και αργές αλλαγές **(.....μέχρι να χρειαστεί να αλλάξεις ταχύτητα, που όμως με λίγο σήκωμα του πεντάλ γκαζιού κατά την αλλαγή τα πράγματα βελτιώνονται σημαντικά)
**κοπανάει λίγο σε ανωμαλίες [/b](ιδίως το παλιό) **(με το καινούριο τι γίνεται, ξέρει κανείς;;;; Άλλαξε τίποτα;;)
**έχει εκνευριστικά αργό τιμόνι (3,5 στροφές) **(και ούτε το ηλεκτρουδραυλικό σώζει την κατάσταση γιατί έχει την ίδια ακριβώς κρεμαγιέρα...όντως ήθελε λίγο πιο γρήγορο)
**ποιότητα υλικών κατασκευής απλώς καλή **(πάντως άρθρα σε sites εξωτερικού που έχω διαβάσει, τη βγάζουν πολύ καλή. Ίσως τα σκληρά πλαστικά και οι σκληροί διακόπτες δεν εμπνέουν)
**χωράει μόνο 2 άτομα (άρα δεν γίνεσαι ο ταξιτζής της παρέας) **(σωστότατο!!!!!! πιο σημαντικός λόγος και από το εύκολο παρκάρισμα )
**λόγω μεταξονίου σχετική νευρικότητα σε υψηλές ταχύτητες **(πράγματι, αλλά όχι επικίνδυνα πιστέυω)
**τιμή ακριβή σχετικά (μάλλον όπως και να το δείς) **(αυτό που σκοπεύω να πάρω, αν τελικά το αποφασίσω, έρχεται 13.800 με extra πλευρικούς αερόσακους, ηλεκτρουδραυλικό τιμόνι και ηλεκτρικούς καθρέφτες. Είναι πράγματι πολλά!)**αλλά
είναι και αυτόματο (παλιά ήταν extra, τώρα δεν ξέρω) **(μόνο στο passion είναι standard η επιλογή full auto, στα υπόλοιπα πληρώνεις 300 επιπλέον)
**τραβάει πολύ καλά με εντυπωσιακές ρεπρίζ **(πράγματι...)
**έχει αστεία κατανάλωση και μικρό ετήσιο τέλος **(τις 3 μέρες που το είχα νοικιάσει έκανε μέση 5,6lt/100km. Μόνο μέσα στην πόλη και με αρκετό σκίσιμο... )
Συμφωνώ και επαυξάνω σε όλα τα υπόλοιπα:
**έχει πάρα πολύ άνετους χώρους για δύο άτομα ακόμα και γίγαντες
στο παρκάρισμα είναι μακράν καλύτερο από ο,τιδήποτε άλλο (είναι 80 πόντους μικρότερο από το επόμενο μικρό...όσο είναι ένα Golf από μια S-class)
δίνει αίσθηση αυτοκινήτου και όχι παιχνιδιού
διαθέτει παθητική ασφάλεια καλύτερη των άλλων μικρών πόλεως
δημιουργεί μια ευχάριστη αίσθηση και διαθέτει μοναδικό στύλ (που ανεβάζουν την τιμή)Αν εκτιμάς τις μοναδικότητές του σε τομείς όπου είναι ασυναγώνιστο το πληρώνεις ενώ αν τα μειονεκτήματά του σου είναι αξεπέραστα δεν το πληρώνεις...απλά!
**Με το hill assist με προβλημάτισες λίγο...λες να είναι πρόβλημα; Δηλαδή φρενάρει το αυτοκίνητο πριν σταματήσεις τελείως και δε σου επιτρέπει να συνεχίσεις μέχρι να σταματήσεις τελείως;[b]newlynx:
**Κοίτα, σε κανά χρόνο θα έχω garage οπότε τουλάχιστον στο σπίτι μου δε θα ψάχνω να παρκάρω. Το astra αν και δεν μπορώ να το αποχωριστώ πρέπει να το πουλήσω γιατί δεν έχει a/c αλλά υπάρχει ήδη αντικαταστάτης του ΜΕ a/c (ένα rover 416). Οπότε μιλάμε καθαρά για 2ο αυτοκίνητο το οποίο θα κινείται αποκλειστικά και μόνο μέσα στην πόλη, θα κάνει τη διαδρομή σπίτι δουλειά με εμένα και 2 τσάντες μόνο, θα πηγαίνει supermarket (αν και γι αυτή τη δουλεία υπάρχει και το μεγάλο) και θα βγάζει εμένα και τη - μέλλουσα - γυναίκα μου βόλτα το βράδυ. Γιατί να κουβαλάω άλλες 2 άχρηστες θέσεις μαζί μου λοιπόν; Έχω πολύ λάθος; -
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
**cmarin:
**Δε μου φαίνεται ιδιαίτερα σωστή η μεταφορά του θέματος στην κατηγορία 'Αυτοκίνηση'. Το topic το άνοιξα για να πάρω μια γνώμη σχετικά με την αγορά ενός συγκεκριμένου αυτοκινήτου (που με τις αλλαγές που έχει υποστεί τελευταία θα μπορούσε και να θεωρηθεί νέο μοντέλο) και όχι για να συζητήσω περί αυτοκίνησης γενικά και αόριστα, όπως θα έκανε κάποιος που 'μπαίνει' στη συγκεκριμένη κατηγορία. Ας είναι..Φίλε Scotch, η κατηγορία 'Νέα Μοντέλα' είναι για συζητήσεις για τα καινούργια μοντέλα που κυκλοφορούν. Στην αυτοκίνηση συζητάμε συνήθως προβληματισμούς μελών για την αγορά αυτοκινητών, όπως το δικό σου θέμα.
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
[b]Με το hill assist με προβλημάτισες λίγο...λες να είναι πρόβλημα; Δηλαδή φρενάρει το αυτοκίνητο πριν σταματήσεις τελείως και δε σου επιτρέπει να συνεχίσεις μέχρι να σταματήσεις τελείως;Αυτό που λέω το νιώθεις αν τύχει και πας σε μέρος χωρίς φανάρια αλλά πολλά στενά που υποχρεωτικά είτε με STOP είτε όχι σταματάς, κοιτάς και ξεκινάς. Δοκίμασέ το σε αυτές τις συνθήκες. Εκεί εγώ αισθανόμουνα ότι το σύστημα με προδίδει αφού αυτό πατάει φρένο για 0,7 δευτερόλεπτα από τότε που εσύ αφήνεις το φρένο και πατάς γκάζι. Δεν ακούγεται πολύς ο χρόνος και ίσως να μπορείς να προσαρμοστείς αλλά εμένα με ενόχλησε. Ίσως είμαι απλά νευρικός και κάνω απότομες κινήσεις....
Aφού σου φαίνεται ότι ξεκινάει γρήγορα από στάση είσαι καλός και εύκολος υποψήφιος πελάτης. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτό που λέω το νιώθεις αν τύχει και πας σε μέρος χωρίς φανάρια αλλά πολλά στενά που υποχρεωτικά είτε με STOP είτε όχι σταματάς, κοιτάς και ξεκινάς. Δοκίμασέ το σε αυτές τις συνθήκες. Εκεί εγώ αισθανόμουνα ότι το σύστημα με προδίδει αφού αυτό πατάει φρένο για 0,7 δευτερόλεπτα από τότε που εσύ αφήνεις το φρένο και πατάς γκάζι. Δεν ακούγεται πολύς ο χρόνος και ίσως να μπορείς να προσαρμοστείς αλλά εμένα με ενόχλησε. Ίσως είμαι απλά νευρικός και κάνω απότομες κινήσεις....
Aφού σου φαίνεται ότι ξεκινάει γρήγορα από στάση είσαι καλός και εύκολος υποψήφιος πελάτης.Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω δει στην πράξη αλλά όπως το περιγράφεις σίγουρα ακούγεται ενοχλητικό. Δηλαδή, έστω ότι σταματάς σε ένα στενό και πας να ξεκινήσεις. Για 0,7 secs αισθάνεσαι να σε 'κρατάει' το αυτοκίνητο παρόλο που πατάς γκάζι η απλά δεν του επιτρέπει να κινηθεί ούτε εμπρός ούτε πίσω ΜΕΧΡΙ να πατήσεις γκάζι; Συγγνώμη που επιμένω αλλά ακούγεται όντως επικίνδυνο αν πρόκειται για την πρώτη περίπτωση.
Επίσης, αν ήμουν καλός και εύκολος πελάτης δε θα προβληματιζόμουν εδώ και 3 μήνες, θα το είχα πάρει ήδη!
-
Δεν έχει σχέση με το γκάζι, δεν είναι 0,7'' από τότε που πατάς γκάζι αλλά από τη στιγμή που αφήσεις το φρένο. Η ιδέα είναι ότι σε ανηφόρα θα έχεις προλάβει να πας το πόδι σου στο γκάζι και να πατήσεις γκάζι προτού αρχίσει να κυλάει πίσω ώστε να μην χρειάζεσαι το χειρόφρενο. Εγώ ίσως έχω γρήγορο πόδι και πάω αμέσως στο γκάζι και το ένιωσα. Άλλοι μπορεί να αφήνουν το φρένο από πριν αφού είναι επίπεδος δρόμος οπότε μέχρι να πατήσουν το γκάζι δεν έχουν το 'πρόβλημα'.
Καλός και εύκολος πελάτης δε σημαίνει και κορόιδο!
Εδώ περιοδικό παίρνουμε και κοιτάμε να δούμε ότι δεν είναι τσαλακωμένο.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν έχει σχέση με το γκάζι, δεν είναι 0,7'' από τότε που πατάς γκάζι αλλά από τη στιγμή που αφήσεις το φρένο. Η ιδέα είναι ότι σε ανηφόρα θα έχεις προλάβει να πας το πόδι σου στο γκάζι και να πατήσεις γκάζι προτού αρχίσει να κυλάει πίσω ώστε να μην χρειάζεσαι το χειρόφρενο. Εγώ ίσως έχω γρήγορο πόδι και πάω αμέσως στο γκάζι και το ένιωσα. Άλλοι μπορεί να αφήνουν το φρένο από πριν αφού είναι επίπεδος δρόμος οπότε μέχρι να πατήσουν το γκάζι δεν έχουν το 'πρόβλημα'.Καλός και εύκολος πελάτης δε σημαίνει και κορόιδο!
Εδώ περιοδικό παίρνουμε και κοιτάμε να δούμε ότι δεν είναι τσαλακωμένο....Φαντάζομαι αν δεν το οδηγήσω δεν θα καταλάβω ποτέ αν αυτό που περιγράφεις αποτελεί 'πρόβλημα' και για μένα. Προβλέπω να με κράζουν στη Smartlain αν εμφανιστώ για ένα 3ο test drive ...
-
Προβλέπω να με κράζουν στη Smartlain αν εμφανιστώ για ένα 3ο test drive...
Πήγαινε στην Compact Line για το 3ο
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Φαντάζομαι αν δεν το οδηγήσω δεν θα καταλάβω ποτέ αν αυτό που περιγράφεις αποτελεί 'πρόβλημα' και για μένα. Προβλέπω να με κράζουν στη Smartlain αν εμφανιστώ για ένα 3ο test drive ...Μπορείς να πας και σε άλλο υποκατάστημα ή και στην Kosmart.
Eπίσης ίσως να σε ενδιαφέρει να συναντήσεις πολλά Smart μαζί με τους πολύ ενημερωμένους ιδιοκτήτες τους οπότε σου συνιστώ να ρίξεις μια ματιά στο forum του http://www.smartmania.gr ή να περάσεις κάθε δεύτερη Πέμπτη από το Σκλαβενίτη της Αχαρνών συνήθως γύρω στις 21:30. Εκεί μαζεύονται και μετά από μερικές ανωριμότητες σε ελεγχόμενο χώρο πάνε αλλού. Η επόμενη συνάντηση θα είναι Μεγάλη Πέμπτη! -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Προβλέπω να με κράζουν στη Smartlain αν εμφανιστώ για ένα 3ο test drive...
Πήγαινε στην Compact Line για το 3ο
Smartlain είπα;;; ...Ναι έχω μια άνεση με τα ονόματα εταιριών.. compact lain εννοούσα η οποία είναι και η μόνη αντιπροσωπεία smart.
Στο υποκατάστημα στο plaza στη Γλυφάδα έχω πάει 2 φορές για test drive και στο Λαϊνόπουλο στην Κηφισιά 2 φορές για πληροφορίες. Μάλλον πρέπει να ρωτήσω και αλλού.**Onyx **ευχαριστώ για το forum του http://www.smartmania.gr και τις πληροφορίες για το Σκλαβενίτη, δεν είχα υπόψη μου για κανένα από τα 2
Υποψήφιος και αναποφάσιστος αγοραστής Smart ForTwo...