-
Παρα τις περι του αντιθετου υποθεσεις, που εχουν εκφρασθει σε αλλα threads, εγω πιστευω οτι το φετινο πρωταθλημα θα εχει μεγαλο ενδιαφερον.
Για τη δευτερη θεση φυσικα...
Δυστυχως ειναι φανερη μια 'εξομοιωση προς τα κατω', με τη χειροτερευση Williams, McLaren και τη βελτιωση Renault, BAR. Η Ferrari μοιαζει να τρεχει μονη της.
Αντε να δουμε τι θα σκαρφιστουν παλι σε επιπεδο κανονισμων για να δωσουν ενδιαφερον, γιατι αν περιμενουμε απο τους ανταγωνιστες των Ιταλων, αστα καλυτερα. Μερικες προτασεις για τη FIA:
-Να μπει οριο ηλικιας στους πιλοτους (δεκτοι μονο οι γεννηθεντες μετα το 1970, για λογους ασφαλειας!!! )
-Να απαγορευται η συμμετοχη συγγενων (αδελφια, ξαδελφια κλπ). Στη περιπτωση που υπαρχουν δυο πιλοτοι συγγενεις μεταξυ τους, να επιλεγεται ο νεοτερος (μετρο που αντιγραφηκε απο την εληνικη Βουλη για την παταξη της οικογενειοκρατιας).
-Αν εισαι πρωταθλητης, να ξεκινας παντα τελευταιος στην εκκινηση.
-Ο δευτερος της βαθμολογιας του Πρωταθληματος να παιρνει υποχρεωτικα το δευτερο κοκπιτ της Φερραρι, μηπως και φιλοτιμηθει να κοντραρει τον Μιχαλακη, γιατι ο Μπαρικελο εχει μαζεψει τα μορια που απαιτουνται και κοντευει να διορισθει στο Δημοσιο μεσω ASEP (Another Season Equally Predictable).Παρακαλω αλλες προτασεις να σταλουν κατευθειαν στη διευθυνση bernie@boringseason2004.com με κοινοποιηση στο forum.
Αν και τετοιας μορφης μετρα μοιαζουν να νοθευουν τον αγνο και αδολο ανταγωνισμο, ειναι η μονη λυση για να αποφευχθουν εκατονταδες θανατοι φιλων της F1 λογω βαρεμαρας.
Αυτα και περαστικα μας...
ΥΓ: Ελπιζω και ευχομαι τα παραπανω να διαψευστουν θεαματικα, αλλα δεν θα στοιχηματιζα κιολας επ' αυτου...
-
Παρα τις περι του αντιθετου υποθεσεις, που εχουν εκφρασθει σε αλλα threads, εγω πιστευω οτι το φετινο πρωταθλημα θα εχει μεγαλο ενδιαφερον.
Για τη δευτερη θεση φυσικα...
Δυστυχως ειναι φανερη μια 'εξομοιωση προς τα κατω', με τη χειροτερευση Williams, McLaren και τη βελτιωση Renault, BAR. Η Ferrari μοιαζει να τρεχει μονη της.
Αντε να δουμε τι θα σκαρφιστουν παλι σε επιπεδο κανονισμων για να δωσουν ενδιαφερον, γιατι αν περιμενουμε απο τους ανταγωνιστες των Ιταλων, αστα καλυτερα. Μερικες προτασεις για τη FIA:
-Να μπει οριο ηλικιας στους πιλοτους (δεκτοι μονο οι γεννηθεντες μετα το 1970, για λογους ασφαλειας!!! )
-Να απαγορευται η συμμετοχη συγγενων (αδελφια, ξαδελφια κλπ). Στη περιπτωση που υπαρχουν δυο πιλοτοι συγγενεις μεταξυ τους, να επιλεγεται ο νεοτερος (μετρο που αντιγραφηκε απο την εληνικη Βουλη για την παταξη της οικογενειοκρατιας).
-Αν εισαι πρωταθλητης, να ξεκινας παντα τελευταιος στην εκκινηση.
-Ο δευτερος της βαθμολογιας του Πρωταθληματος να παιρνει υποχρεωτικα το δευτερο κοκπιτ της Φερραρι, μηπως και φιλοτιμηθει να κοντραρει τον Μιχαλακη, γιατι ο Μπαρικελο εχει μαζεψει τα μορια που απαιτουνται και κοντευει να διορισθει στο Δημοσιο μεσω ASEP (Another Season Equally Predictable).Παρακαλω αλλες προτασεις να σταλουν κατευθειαν στη διευθυνση bernie@boringseason2004.com με κοινοποιηση στο forum.
Αν και τετοιας μορφης μετρα μοιαζουν να νοθευουν τον αγνο και αδολο ανταγωνισμο, ειναι η μονη λυση για να αποφευχθουν εκατονταδες θανατοι φιλων της F1 λογω βαρεμαρας.
Αυτα και περαστικα μας...
ΥΓ: Ελπιζω και ευχομαι τα παραπανω να διαψευστουν θεαματικα, αλλα δεν θα στοιχηματιζα κιολας επ' αυτου...
-
Παρα τις περι του αντιθετου υποθεσεις, που εχουν εκφρασθει σε αλλα threads, εγω πιστευω οτι το φετινο πρωταθλημα θα εχει μεγαλο ενδιαφερον.
Για τη δευτερη θεση φυσικα...
Δυστυχως ειναι φανερη μια 'εξομοιωση προς τα κατω', με τη χειροτερευση Williams, McLaren και τη βελτιωση Renault, BAR. Η Ferrari μοιαζει να τρεχει μονη της.
Αντε να δουμε τι θα σκαρφιστουν παλι σε επιπεδο κανονισμων για να δωσουν ενδιαφερον, γιατι αν περιμενουμε απο τους ανταγωνιστες των Ιταλων, αστα καλυτερα. Μερικες προτασεις για τη FIA:
-Να μπει οριο ηλικιας στους πιλοτους (δεκτοι μονο οι γεννηθεντες μετα το 1970, για λογους ασφαλειας!!! )
-Να απαγορευται η συμμετοχη συγγενων (αδελφια, ξαδελφια κλπ). Στη περιπτωση που υπαρχουν δυο πιλοτοι συγγενεις μεταξυ τους, να επιλεγεται ο νεοτερος (μετρο που αντιγραφηκε απο την εληνικη Βουλη για την παταξη της οικογενειοκρατιας).
-Αν εισαι πρωταθλητης, να ξεκινας παντα τελευταιος στην εκκινηση.
-Ο δευτερος της βαθμολογιας του Πρωταθληματος να παιρνει υποχρεωτικα το δευτερο κοκπιτ της Φερραρι, μηπως και φιλοτιμηθει να κοντραρει τον Μιχαλακη, γιατι ο Μπαρικελο εχει μαζεψει τα μορια που απαιτουνται και κοντευει να διορισθει στο Δημοσιο μεσω ASEP (Another Season Equally Predictable).Παρακαλω αλλες προτασεις να σταλουν κατευθειαν στη διευθυνση bernie@boringseason2004.com με κοινοποιηση στο forum.
Αν και τετοιας μορφης μετρα μοιαζουν να νοθευουν τον αγνο και αδολο ανταγωνισμο, ειναι η μονη λυση για να αποφευχθουν εκατονταδες θανατοι φιλων της F1 λογω βαρεμαρας.
Αυτα και περαστικα μας...
ΥΓ: Ελπιζω και ευχομαι τα παραπανω να διαψευστουν θεαματικα, αλλα δεν θα στοιχηματιζα κιολας επ' αυτου...
-
ετσι ετσι
-
Edited by me:
efoson sas enoxlei to post mou to allaksa..
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
Skeftikes poly gia ola ta parapano ?E re koblex poyxete kapioi me tin FERRARI ....
Δηλαδη για κατσε ρε φιλε,αυτο που ειδες στους δυο πρωτους αγωνες εσενα σου αρεσε;Αλλα τι θελω και ρωταω την Ferrari δεν υποστηριζεις
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
Skeftikes poly gia ola ta parapano ?E re koblex poyxete kapioi me tin FERRARI ....
Ενδεικτική τοποθέτηση έλλειψης χιούμορ
Ο οπαδός της Ferrari διασκεδάζει και δεν επιτίθεται με χαρακτηρισμούς. Ο οπαδός του αθλήματος διασκεδάζει αλλά και προβληματίζεται. -
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Skeftikes poly gia ola ta parapano ?
E re koblex poyxete kapioi me tin FERRARI ....
Δηλαδη για κατσε ρε φιλε,αυτο που ειδες στους δυο πρωτους αγωνες εσενα σου αρεσε;Αλλα τι θελω και ρωταω την Ferrari δεν υποστηριζεις
Oso parakoloutho f1 thimame mia zoi na pernei protathlima Mclaren & Williams kai i ferrari evgene 2i eite apo eksipnades tou soumi [Jerez '97] eite apo provlimatiko aftokinito [1996]
Molis idate tin Ferrari na saronei,pesate oloi na tin fate
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
Skeftikes poly gia ola ta parapano ?
................
E re koblex poyxete kapioi me tin FERRARI ....Δηλαδη για κατσε ρε φιλε,αυτο που ειδες στους δυο πρωτους αγωνες εσενα σου αρεσε;Αλλα τι θελω και ρωταω την Ferrari δεν υποστηριζεις
Oso parakoloutho f1 thimame mia zoi na pernei protathlima Mclaren & Williams kai i ferrari evgene 2i eite apo eksipnades tou soumi [Jerez '97] eite apo provlimatiko aftokinito [1996]
Molis idate tin Ferrari na saronei,pesate oloi na tin fate
Η αρχικη μου δημοσιευση δεν ηταν κατα της Φερραρι. Ισα-ισα γραφω για την ανικανοτητα των ανταγωνιστων της. Εγω προσπαθησα να κανω λιγο 'ΧΟΥΜΟΡ' για μια σεζον που τη φανταζομαι πολυ βαρετη και να θυμισω τις προπερσινες αλλαγες κανονισμων, που αποσκοπουσαν να μειωσουν την τεραστια διαφορα μεταξυ Φερραρι και υπολοιπων που ειχαμε το 2002. Και νομιζω οτι ο καλοπροαιρετος καταλαβαινει οτι η ειρωνεια μου στοχευε στη FIA, στις υπολοιπες ομαδες και στον Μπαρικελο, και οχι τη Φερραρι και το Σουμι. Εκτος κι αν καποιος εμεινε ικανοποιημενος απο το συναγωνισμο των δυο πρωτων αγωνων.
Τα περι του ποιος εχει κομπλεξ κλπ δεν θελω να τα σχολιασω. Η απαντηση αλλωστε ειναι προφανης...ΥΓ: Για μια χιουμοριστικη τοποθετηση μπορεις να αδιαφορησεις, αν δεν την βρισκεις αστεια. Καταντα ομως πολυυυυ κουραστικο ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ, ακομα και το πιο 'ασχετο', να εξελισσεται σε κοντρα Φερραρικων και αντι-φερραρικων.
-
Εγώ πάντως νομίζω πως όλα γίνονται για χάρη της Ferrari.Το συμπέρασμα το βγάζω επειδή ακριβώς είχε να πάρει χρόνια πρωτάθλημα τη σπρώχνουμε λιγάκι και αφού πουλάει στους φανατικούς οπαδούς α! έχουμε και τον καλύτερο οδηγο την σπρώχνουμε λίγο παραπάνω.....Ισως είναι λίγο σκληρή η κριτική αλλά έχω βαρεθεί ρε παιδιά να ακούω και να βλέπω πράγματα που πριν λίγα χρόνια δεν γινόταν.Γιατί ένας κινητήρας για όλο το ΠΣΚ?Γιατί κατάργηση του αυτόματου συστήματος εκκίνησης και αντικατάστασή του με άλλο παραπλήσιο?Γιατί τόσος ντορος για το traction control?Γιατί ο ντόρος με τα michelin και bmw?Γιατι μηχανικές οποσδήποτε αναρτήσεις?Γιατί αυτή η αλλαγή στα δοκιμαστικά!Ολα αυτά εμένα μου φαίνονται ότι ευνοούν ομάδες που έχουν ήδη στήσει ένα καλό μονοθέσιο και δεν αφήνουν καινούργιες ομάδες να ανεβούν ψηλά.Μακάρι να κάνω λάθος............
-
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
Εγώ πάντως νομίζω πως όλα γίνονται για χάρη της Ferrari.Το συμπέρασμα το βγάζω επειδή ακριβώς είχε να πάρει χρόνια πρωτάθλημα τη σπρώχνουμε λιγάκι και αφού πουλάει στους φανατικούς οπαδούς α! έχουμε και τον καλύτερο οδηγο την σπρώχνουμε λίγο παραπάνω.....Ισως είναι λίγο σκληρή η κριτική αλλά έχω βαρεθεί ρε παιδιά να ακούω και να βλέπω πράγματα που πριν λίγα χρόνια δεν γινόταν.Γιατί ένας κινητήρας για όλο το ΠΣΚ?Γιατί κατάργηση του αυτόματου συστήματος εκκίνησης και αντικατάστασή του με άλλο παραπλήσιο?Γιατί τόσος ντορος για το traction control?Γιατί ο ντόρος με τα michelin και bmw?Γιατι μηχανικές οποσδήποτε αναρτήσεις?Γιατί αυτή η αλλαγή στα δοκιμαστικά!Ολα αυτά εμένα μου φαίνονται ότι ευνοούν ομάδες που έχουν ήδη στήσει ένα καλό μονοθέσιο και δεν αφήνουν καινούργιες ομάδες να ανεβούν ψηλά.Μακάρι να κάνω λάθος............Φυσικά και όποια ομάδα ανεβάζει τη θεαματικότητα και συμφέρει εμπορικά τη FIA θα έχει σπρώξιμο απ'αυτήν. Πόσες φορές έχει βρεθεί αντικανονικό το μονοθέσιο κ' όχι μόνο δεν τιμωρήθηκε η Ferrari αλλά ούτε καν αναφέρθηκε το συμβάν? Πόσες φορές ζήτησε η ομάδα να πάρει ποινή κάποιος οδηγός άδικα?(πχ. Montoya πέρυσι στη Μαλαισία) Δεν θέλει πολύ να καταλάβεις ότι η F1 είναι πρώτα ένα διαφημιστικό 'τρικ' κ' μετά μηχανοκίνητο sport. Καλά όμως είναι μέχρι να φύγει απο το θρόνο του ο Ecclestone(υπομονή και θα έρθει η ώρα) να τρώμε αυτό που έχει να μας σερβίρει η τηλεόραση κ' να μην λέμε πολλά γιατί θα πούνε ότι τα'χουμε χάσει...
-
Ok file tote mallon den katalava kala ta osa egrapses...
Gia mena xronia me sinagonismo itan i persini kai fetos mallon tha epanalifthei to skiniko tis xronias 2002...
-
Αμαν ρε παιδιά με τις 'θεωρίες συνομωσίας'.
Το 2003 αλλάζουν οι κανονισμοί και όλοι λένε πως έγινε για να μειωθεί η (χαώδης το 2002) απόσταση της Ferrari και του MS από τους υπόλοιπους και να έχει ενδιαφέρον η χρονιά. Δηλ. 'αντι-Ferrari'.
Το 2004 που η Ferrari (μέχρι στιγμής) 'πετάει', πάλι την 'σπρώχνουν'. Δηλ. 'υπερ-Ferrari'.
Αποφασίστε πια!
-
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
Εγώ πάντως νομίζω πως όλα γίνονται για χάρη της Ferrari.Το συμπέρασμα το βγάζω επειδή ακριβώς είχε να πάρει χρόνια πρωτάθλημα τη σπρώχνουμε λιγάκι και αφού πουλάει στους φανατικούς οπαδούς α! έχουμε και τον καλύτερο οδηγο την σπρώχνουμε λίγο παραπάνω.....Ισως είναι λίγο σκληρή η κριτική αλλά έχω βαρεθεί ρε παιδιά να ακούω και να βλέπω πράγματα που πριν λίγα χρόνια δεν γινόταν.Γιατί ένας κινητήρας για όλο το ΠΣΚ?Γιατί κατάργηση του αυτόματου συστήματος εκκίνησης και αντικατάστασή του με άλλο παραπλήσιο?Γιατί τόσος ντορος για το traction control?Γιατί ο ντόρος με τα michelin και bmw?Γιατι μηχανικές οποσδήποτε αναρτήσεις?Γιατί αυτή η αλλαγή στα δοκιμαστικά!Ολα αυτά εμένα μου φαίνονται ότι ευνοούν ομάδες που έχουν ήδη στήσει ένα καλό μονοθέσιο και δεν αφήνουν καινούργιες ομάδες να ανεβούν ψηλά.Μακάρι να κάνω λάθος............Εγω αντιθετως νομιζω οτι αυτα γινονται για να αναπτυχθει περισσοτερος ανταγωνισμος,να ειναι πιο φτηνη η κατασκευη ενος μονοθεσιου για τις μικρες ομαδες.Τωρα αν αυτο δεν επιτυνχανεται δεν νομιζω οτι φταιει ο οποιος πρωτος αλλα ολοι οι αλλοι που δεν τον φτανουν(με απαραιτητη προυποθεση ολα να ειναι μεσα στο οριο των κανονισμων).Πιο παλια που η FERRARI σερνοταν ολοι μιλουσαν για τον ξεπεσμο της ,τωρα που προταγωνιστει ολοι λενε οτι καταστρεφει το θεαμα αντι να τα χωνουν στους αλλους που πηγαινουν απο το κακο στο χειροτερο.Και εμενα δεν μου αρεσει να βλεπω ενα αγωνα που θυμιζει ραλι αντικας αλλα αφου δεν υπαρχει (ακομα ) αξιος ανταγωνιστης δεν φταιει η FERRARI.Γνωμη μου .
Αλλαγη κανονισμων