-
Σε μεγάλη φόρμα ο Eddie...
-
Timo Glock was surprised to discover that his grid girl for the Spanish Grand Prix was a man. Holding the placard bearing his race number in Barcelona was Thomas, a model from London. 'I've never seen that before,' the Toyota driver smiled. 'At least a girl is holding the German flag,' Glock added.
Με τι κουράγιο να ξεκινήσεις μετά αγώνα άμα έχεις μπροστά τον Thomas αντί για κανά λιοκαμένο τεμάχιο εκ Καταλωνίας...
-
Ο χρήστης fn1m έγραψε:
Να πεσει στα γονατα να ζητησει συγνωμη απο τη Φερραρι τους οπαδους της και τον Σουμαχερ προσωπικα που τον ανεχτηκαμε τοσα χρονια και ισως τοτε τον λυπηθουμε.
Mάλλον αυτός σας ανέχτηκε θα έλεγα εγώ αλλά το χρήμα είναι πολύ γλυκό και δεν μπορούσε να πει όχι...
+100 ΣΩΣΤΟΣ
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Οχι ρε Λορδε δεν επρεπε να κερδισει. Ετσι να στρωσει χαρακτηρα ο κλάψας. Να πεσει στα γονατα να ζητησει συγνωμη απο τη Φερραρι τους οπαδους της και τον Σουμαχερ προσωπικα που τον ανεχτηκαμε τοσα χρονια και ισως τοτε τον λυπηθουμε.Τακτικες με παραπανω πιτ-στοπ λειτουργουσαν με τον Σουμαχερ, από τον οποιο ηταν καλυτερος ο κλάψας, άρα επρεπε να λειτουργησουν και με τον κλάψα. Δεν καταλαβαινω γιατί διαμαρτύρεται...
Μπράβο μπράβο ξύπνιε οπαδέ. Φάε τώρα ένα πρωτάθλημα σούπα από το Μονακό
-
Ο Noritoshi Arai έριξε λίγο φως στα προβλήματα της Toyota το ΣΚ που μας πέρασε.
'After finishing our program during Saturday morning’s free practice, we decided that our new aero package wasn’t at the stage where it was ready for racing. So, we changed back to our former aero package. In my opinion, this was the reason we didn’t qualify as strongly as we did at the Bahrain GP. The result of this decision was that we had a weaker downforce level in qualifying than we had been looking forward to. We were quick through Sector 1, but we were at a disadvantage through Sectors 2 and 3, where downforce determines speed.'
Με λίγα λόγια, οι Toyota έτρεχαν χωρίς ουσιαστικές αναβαθμίσεις... Με αυτή την οπτική μάλλον είχαν μια πολύ καλή κατάταξη το Σάββατο.
Όσο για την κακή εκκίνηση στον αγώνα:'Both cars were slow off the start, but for different reasons. Jarno’s reaction time was fine. It was our torque settings-tailored to prevent wheel spin-that backfired on us. Without enough torque to overcome the grip of the tires on the track, Jarno’s car took more time to get off.'
'Timo’s car belched smoke from the exhaust immediately off the start. It looks like oil mixed into the combustion chamber for some reason, causing a power low on the starting grid. We saw the same symptoms with Jarno’s car in Bahrain, and we addressed the issue immediately thereafter. For this reason, we think Timo’s trouble might have been caused by something else.'Όχι πως έχει σημασία, αλλά οι (πειστικές) απαντήσεις του τεχνικού διευθυντή δίνουν το μέτρο της μη-προβλεψιμότητας των πολύ-πολύ μικρών αυτών παραγόντων που καθορίζουν ένα αποτέλεσμα. Δεν δικαιολογείται η ομάδα (ειδικά στο θέμα του evaluation του νέου αεροδυναμικού πακέτου), αλλά τουλάχιστον δεν λέει και φούμαρα.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Timo Glock was surprised to discover that his grid girl for the Spanish Grand Prix was a man. Holding the placard bearing his race number in Barcelona was Thomas, a model from London. 'I've never seen that before,' the Toyota driver smiled. 'At least a girl is holding the German flag,' Glock added.
Ο αγώνας του Harvey Milk τώρα δικαιώνεται...
-
Βασικά έχω να προτείνω ένα άλλο σενάριο για τον αγώνα, όπως το είδα εγώ. Υποθετικά μιλώντας πάντα:
Ο Μάσσα είναι έναν αιώνα πιο αργός από τον Φέτελ, ο οποίος όμως στη Βαρκελώνη (που προσωπικά δεν θυμάμαι σχεδόν κανένα προσπέρασμα υπό κανονικές συνθήκες) ΔΕΝ μπορεί να περάσει. Αν και ο Βραζιλιάνος έχει καύσιμο για 2-3 γύρους παραπάνω, ξέρουν ότι και να μείνει στην πίστα ελαφρύς -με τον Φέτελ να κάνει νωρίτερα τον ανεφοδιασμό- θα γυρίζει πιο αργά από τον φορτωμένο Φέτελ αν ο πιτσιρικάς έχει άδειο δρόμο μπροστά του. Για να μη φάει προσπέρασμα στα pit, τον καλούν με το που βλέπουν τη Red Bull να κάνει το ίδιο.
Καταδικάζουμε ως μετριοπαθή τη στρατηγική της Red Bull, όμως έχω την αίσθηση ότι το δεύτερο pit stop του Γερμανού ήταν νωρίτερα από το κανονικό, ακριβώς για να βρει ελεύθερο δρόμο μπροστά του. Μάγκες όμως στη Ferrari, βάζουν το Μάσσα επίσης στον ίδιο γύρο, για να μπουν και να βγουν και πάλι κολλητά. Στην πορεία αποδεικνύεται ότι ήταν τελικά τζάμπα μάγκες, γιατί τα κάνανε θάλασσα. Όσο για τις αντλίες, ε, κάτι θα λέγανε. Πιο πιθανό μου φαίνεται μέσα στη βιασύνη τους να τον βάλουν με το που είδαν κινητικότητα στη Red Bull, να..κάνανε λάθος στη διαίρεση...
Το ότι ο Webber βρέθηκε μπροστά απ' το πουθενά, δείχνει, πιστεύω, πόσο πιο γρήγορα μπορούσε να κινηθεί ο Vettel. Ίσως αν έστριβε αυτός πρώτος, να ήταν νικητής τώρα! Βαρέθηκα να κερδίζει συνέχεια η Brawn
Υπάρχει όντως θέμα με τα προσπεράσματα στη Βαρκελώνη, χρόνια τώρα, και δε γίνεται τίποτα με κομμένες στροφές.
Παρατηρήσατε κι ένα θέμα με τις εκκινήσεις του Μπάτον μήπως;
Στη Ferrari ξεχάσανε και να βιδώνουν μου φαίνεται. Αυτό που λείπει αυτή τη στιγμή πολύ φοβάμαι είναι αυτό που μας έκανε κάποτε οπαδούς αυτής της ομάδας: Το πάθος για τη νίκη. Γυρνάνε τώρα στο μυαλό μας τα λόγια του Λάουντα για κάτι ζυμαρικά. Ωστόσο ενθαρρυντική η βελτίωση ομολογουμένως.
Τραγικός ο Brawn... Πιο άκομψο και από την Αυστρία του '02...
-
Ross: Rubens, ο Jenson το γυρισε στο plan B
Rubens: Plan B? Μα δεν εχουμε plan B...
Ross: Γκουχ, γκουχ. Ξερεις, χθες, μετα που εφυγες για υπνο, καναμε και ενα 2ο σχεδιο για περιπτωση αναγκης. Δεν ειναι τοσο καλο οσο το δικο σου βεβαια, αλλα το προτιμησε, τι να πω...
Rubens: But we' re still OK, right?
Ross: Εεεε, σε χανω, δεν εχεις καλο σημα μαλλον. Μηπως μπηκες σε κανενα ασανσερ; Κλεινω, και καλη επιτυχια. -
Ο Μάσσα είναι έναν αιώνα πιο αργός από τον Φέτελ, ο οποίος όμως στη Βαρκελώνη (που προσωπικά δεν θυμάμαι σχεδόν κανένα προσπέρασμα υπό κανονικές συνθήκες) ΔΕΝ μπορεί να περάσει. Αν και ο Βραζιλιάνος έχει καύσιμο για 2-3 γύρους παραπάνω, ξέρουν ότι και να μείνει στην πίστα ελαφρύς -με τον Φέτελ να κάνει νωρίτερα τον ανεφοδιασμό- θα γυρίζει πιο αργά από τον φορτωμένο Φέτελ αν ο πιτσιρικάς έχει άδειο δρόμο μπροστά του. Για να μη φάει προσπέρασμα στα pit, τον καλούν με το που βλέπουν τη Red Bull να κάνει το ίδιο.
Εδώ έχασε την 5η θέση από τον Alonso και κόντεψε να μην τερματίσει. Αν δεν κάνω λάθος τον έβγαλαν αρκετά γρήγορα και είχε σημαντική διαφορά από τον Vettel μετά τα τελευταία pit stops.
-
Ο Μασσα, απ' οτι φαινεται, ειχε προβλημα υψηλης καταναλωσης, οχι λαθος υπολογισμων ή προβληματικης αντλιας.
Q & A with Stefano Domenicali
http://www.autosport.com/news/report.php/id/75252Q. Looking at the fuel weights from Saturday, Felipe should have gone in the first stint much longer than the Brawns. Why did he come in so early?
SD: I think that there is an interesting point to see what is the situation with the fuel consumption. It could be an interesting element for the future. I would say, that is it.Q. On the fuel thing, you seem to be suggesting that the engine is thirsty?
SD: I don't know, to be honest, we need to see. Looking at the weight of the car, it seems it can be a factor with fuel consumption and driving style. For sure we need to understand that. -
Αυτό που είπαν στη μετάδοση ότι με το KERS θα μπορούσε να κάνει οικονομία, ισχύει; Λίγο παράδοξο μου φαίνεται... Μήπως υπολογίζανε έτσι σε μικρότερη κατανάλωση και δεν τους βγήκε;
Όπως και να'χει αν ανεφοδιαζόταν σωστά το μονοθέσιο στο δεύτερο pit, και θα έβγαινε μπροστά απ' τον Φέτελ και θα τον κρατούσε πίσω του. Δεν θα 'ταν άσχημη η 4η θέση.
Όσο για το Plan B αποκρυπτογραφήθηκε: Όποτε το ακούμε θα ξέρουμε ότι ο Ρουμπίνιο πρέπει να κάνει στην άκρη να περάσει o Μπάτον! Αφού απαγορεύονται και οι team orders
-
Εδω θα συμφωνησω με τον παραπανω φιλο οτι αν κραταγαν εστω μερικα δεκατα παραπανω τον Μασσα στο 2ρο πιτ στοπ και περναγε μπροστα ο Βεττελ θα ηταν καλυτερα απο την 6η θεση.
Τωρα εχω μια επιφυλαξη σχετικα με την καταναλωση του kERS δεδομενου της πιεσης της διατηρησης της 4ης θεσης και της στρατηγικης!
Αν αυτο βεβαια μπορει να θεωρηθει αιτια αποτυχιας για την ομαδα με τις πιο αποτελεσματικες τακτικες στην f1!
Επίσημο thread: GP Ισπανίας-Montmelo 2009 (5th Round)