-
Δεν διαφωνώ, απλά το μεταχειρισμένο θα είναι πολύ πολύ φθηνότερο (αλήθεια, εσύ δεν ειχες ψάξει για μεταχειρισμένο ή δεν είχες βρει?) και αν το κρίνει ο μηχανικός το πολύ πολύ να χρειάζεται μια βόλτα στο μηχανουργείο για ένα ισιωματάκι στην επιφάνεια που είναι σε επαφή με φλάτζα-κορμό. Άλλωστε οι όποιες μικροπαραμορφώσεις (κυρίως από ανεβάσματα θερμοκρασίας) τις περισσότερες φορές βρίσκονται στο καπάκι και δεν είναι ούτε δύσκολη ούτε ακριβή η επισκευή.
-
Ο χρήστης vassilis35gr έγραψε:
Τωρα απλα ελεγχω την σταθμη του και συμπληρωνω καθε 2500χλμ (πεφτει στο μισο)
Στο μισό στη βέργα (ανάμεσα στο max & min) αναφέρεσαι φαντάζομαι, όχι στο πραγματικό.....
Πόσα ml καίει, δηλαδή, ανά 1000km? Δεν είναι και τόσο τραγικό αν πέφτει από το max στο min μέσα σε 5000 χλμ και κατά τ' άλλα δε δείχνει να έχει πρόβλημα. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Δεν διαφωνώ, απλά το μεταχειρισμένο θα είναι πολύ πολύ φθηνότερο (αλήθεια, εσύ δεν ειχες ψάξει για μεταχειρισμένο ή δεν είχες βρει?) και αν το κρίνει ο μηχανικός το πολύ πολύ να χρειάζεται μια βόλτα στο μηχανουργείο για ένα ισιωματάκι στην επιφάνεια που είναι σε επαφή με φλάτζα-κορμό. Άλλωστε οι όποιες μικροπαραμορφώσεις (κυρίως από ανεβάσματα θερμοκρασίας) τις περισσότερες φορές βρίσκονται στο καπάκι και δεν είναι ούτε δύσκολη ούτε ακριβή η επισκευή.Εύρισκα μεταχειρισμένο φτηνό, αλλά ο μηχανισκός δεν με σιγούρευε ότι θα καθήσει καλά -αλουμινιο/ελαφρύ κράμα κορμός και καπάκι γαρ- και προτίμησα τη μεταμόσχευση κινητήρα.
-
Aκούγεται πολύ λογικό.
-
Καλημερα,
μετα απο αδεια επεστρεψα χθες.Ταξιδακι με την corolla και το νου μου στο λαδακι κλασσικα.
Γυρνωντας που λετε χθες ειπα να σταματησω στην Toyota Πειραιως.Του λεω το προβλημα και παιρνω την απαντηση απο τον αρχιμηχανικο :
το ξερουμε το προβλημα, με 3000 θα την κανουμε τζι τζι την μηχανη.ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.Τελος παντων,ξεκιναω αναζητηση συνεργειου,θα εχω το νου μου στη σταθμη του λαδιου και θα ξαναποσταρω οταν εχω νεοτερα.
Επισης θα παρατηρησω ποσο λαδι χανω στα 1000 χλμ.
Και κατι αλλο,μεταξυ των ενδειξεων min-max η ποσοτητα λαδιου ειναι ενα 1 λιτρο?Επισης θα ανοιξω λιγο αργοτερα thread για γνωμες για αγορα και νεου αυτοκινητου.Την corolla θα την κρατησω τελικα και θα την 'αποσυρω' προς την οικογενεια.
Εχω διαβασει αρκετα εδω μεσα αλλα θα χρειαστω λιγη βοηθεια,εχω καταληξει σε μερικα μοντελαΣας ευχαριστω πολυ
-
Ο χρήστης vassilis35gr έγραψε:
Και κατι αλλο,μεταξυ των ενδειξεων min-max η ποσοτητα λαδιου ειναι ενα 1 λιτρο?
Ενδέχεται να διαφέρει από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο αλλά συνήθως είναι περ. 1 λίτρο.
-
Ο χρήστης vassilis35gr έγραψε:
Τελος παντων,ξεκιναω αναζητηση συνεργειου,θα εχω το νου μου στη σταθμη του λαδιου και θα ξαναποσταρω οταν εχω νεοτερα.
Επισης θα παρατηρησω ποσο λαδι χανω στα 1000 χλμ.
Και κατι αλλο,μεταξυ των ενδειξεων min-max η ποσοτητα λαδιου ειναι ενα 1 λιτρο?Επισης θα ανοιξω λιγο αργοτερα thread για γνωμες για αγορα και νεου αυτοκινητου.Την corolla θα την κρατησω τελικα και θα την 'αποσυρω' προς την οικογενεια.
Εχω διαβασει αρκετα εδω μεσα αλλα θα χρειαστω λιγη βοηθεια,εχω καταληξει σε μερικα μοντελαΣας ευχαριστω πολυ
Αν δεν το έχεις κάνει ήδη, τσέκαρε και το μάνιουαλ να δεις πόσο λάδι θεωρεί αποδεκτό ο κατασκευαστής να καίει κάθε 1000 χλμ. Και λίγο παραπάνω να θέλει, αν αυτό είναι το μοναδικό του σύμπτωμα δεν υπάρχει λόγος να μπαίνεις σε περιπέτειες και να ρίχνεις χρήμα να το κάνεις 'τζιτζί'. Απλά έχε το νου σου.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αν δεν το έχεις κάνει ήδη, τσέκαρε και το μάνιουαλ να δεις πόσο λάδι θεωρεί αποδεκτό ο κατασκευαστής να καίει κάθε 1000 χλμ.
Στο λέω εγώ: μέχρι 1 λίτρο!
-
Εύρισκα μεταχειρισμένο φτηνό, αλλά ο μηχανικός δεν με σιγούρευε ότι θα καθήσει καλά -αλουμινιο/ελαφρύ κράμα κορμός και καπάκι γαρ- και προτίμησα τη μεταμόσχευση κινητήρα.
Καλά αυτό είναι πρωτάκουστο. Το 40% των μοτέρ είναι με κορμό αλουμίνιο και καπάκι αλουμίνιο, με ένα πλάνισμα 1-2 δέκατα θα γίνει ίσιο, 50 χρόνια έτσι φτιάχνουν τα καπάκια, μετά μια καινούργια φλάτζα και είσαι έτοιμος. Ο μηχανικός σου μάλλον κάτι άλλο θέλει να σου πασσάρει και το λέει αυτό.
Βέβαια τα καπάκια ΄περπατάνε΄ ούτως ή άλλως και δεν έχει να κάνει από το υλικό του κορμού και του καπακιού, αλλά από τη φλάτζα και τις βίδες, το θέμα είναι τεράστιο και σχεδόν κανείς δεν δίνει την πρέπουσα προσοχή, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
-
Ανάλογα με το αλουμίνιο που είναι φτιαγμένο το καπάκι και αν έχει πάθει ζημιά (αν παθαίνει λόγω κράματος) από θερμοκρασία. Το θέμα είναι πολύ μεγάλο και δεν είναι εύκολο να βάλεις κανόνες.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Εύρισκα μεταχειρισμένο φτηνό, αλλά ο μηχανικός δεν με σιγούρευε ότι θα καθήσει καλά -αλουμινιο/ελαφρύ κράμα κορμός και καπάκι γαρ- και προτίμησα τη μεταμόσχευση κινητήρα.
Καλά αυτό είναι πρωτάκουστο. Το 40% των μοτέρ είναι με κορμό αλουμίνιο και καπάκι αλουμίνιο, με ένα **πλάνισμα **1-2 δέκατα θα γίνει ίσιο, 50 χρόνια έτσι φτιάχνουν τα καπάκια, μετά μια καινούργια φλάτζα και είσαι έτοιμος. Ο μηχανικός σου μάλλον κάτι άλλο θέλει να σου πασσάρει και το λέει αυτό.
νομιζω ο κορμος ειναι απο μαντεμι.Αλλα αμα το πλανισει το καπακι δεν θα ενεβει η συμπιεση της μηχανης
Βέβαια τα καπάκια ΄περπατάνε΄ ούτως ή άλλως και δεν έχει να κάνει από το υλικό του κορμού και του καπακιού, αλλά από τη φλάτζα και τις βίδες, το θέμα είναι τεράστιο και σχεδόν κανείς δεν δίνει την πρέπουσα προσοχή, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Τωρα απλα ελεγχω την σταθμη του και συμπληρωνω καθε 2500χλμ (πεφτει στο μισο)
Στο μισό στη βέργα (ανάμεσα στο max & min) αναφέρεσαι φαντάζομαι, όχι στο πραγματικό.....
Πόσα ml καίει, δηλαδή, ανά 1000km? Δεν είναι και τόσο τραγικό αν πέφτει από το max στο min μέσα σε 5000 χλμ και κατά τ' άλλα δε δείχνει να έχει πρόβλημα.αν όλη η βεργα είναι 1000ml (που δεν είναι, γύρω στα 750 θα είναι), σου καιει 2λίτρα στα 5000χλμ, δηλαδή 400ml/1000χιλιόμετρα (ή 300ml).
μια χαρά είναι και το μοτέρ δεν θα κολήσει ποτέ
μη σκαλίσεις τίποτα γιατί τα μαστόρια είναι τελείως τρόμπες. 3 αμάξια ξέρω που έχουν κάνει το 'φτιάξιμο' για να μην καίνε λάδι και τα 3 δεν φτιαχτήκαν ποτέ -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ανάλογα με το αλουμίνιο που είναι φτιαγμένο το καπάκι και αν έχει πάθει ζημιά (αν παθαίνει λόγω κράματος) από θερμοκρασία. Το θέμα είναι πολύ μεγάλο και δεν είναι εύκολο να βάλεις κανόνες.Μα τι λέμε τώρα ? Το κράμα του καπακιού είναι αυτό που έχει προβλέψει και κατασκευάσει το εργοστάσιο, δεν υπάρχουν ανάλογα το ένα και ανάλογα το άλλο. Έκαψε φλάτζα, πετσικάρησε, του πήραν το πρόσωπο και καθάρισε, οπότε είναι ΟΚ, δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα, μιλάμε πάντα για εμπορικά αυτοκίνητα και όχι για Dragster κατασκευές που τα καπάκια και οι κορμοί είναι Billet.
Oι κανόνες ισχύουν ξεχωριστά για κάθε κινητήρα, ο κατασκευααστής δίνει τις απαιτούμενες ανοχές και τις ακολουθεί το ρεκτιφιέ, δεν είναι δα και πυρηνική φυσική, με τα σημερινά ψηφιακά εργαλεία η εργασίες είναι και πιο σωστές, εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα έχουν περάσει από τα ρεκτιφιέ, ούτε το πρώτο θα είναι ούτε το τελευταίο.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Τωρα απλα ελεγχω την σταθμη του και συμπληρωνω καθε 2500χλμ (πεφτει στο μισο)
Στο μισό στη βέργα (ανάμεσα στο max & min) αναφέρεσαι φαντάζομαι, όχι στο πραγματικό.....
Πόσα ml καίει, δηλαδή, ανά 1000km? Δεν είναι και τόσο τραγικό αν πέφτει από το max στο min μέσα σε 5000 χλμ και κατά τ' άλλα δε δείχνει να έχει πρόβλημα.αν όλη η βεργα είναι 1000ml (που δεν είναι, γύρω στα 750 θα είναι), σου καιει 2λίτρα στα 5000χλμ, δηλαδή 400ml/1000χιλιόμετρα (ή 300ml).
Για 750-1000ml 'απόσταση' max-min στη βέργα είναι 150-200ml /1000χλμ
-
Συγνωμη βρε παιδια αλλα δεν ειναι τραγικο να πεφτει η σταθμη του λαδιου απο το max στο min μεχρι τα 5000χιλ χλμ?
Ελεος !
Χανει απιστευτο λαδι,Corolla VVT-i 2000 sedan,βοηθειστε!!!