-
Ο χρήστης katsa έγραψε:
παιδια ειμαι απο καβαλα και ξερω σιγουρα οτι το abarth μπορω να το αγορασω απο την fiat της πολης μου και οτι τα service μπορω να τα κανω και εκει. ηταν τα πρωτα πραγματα που ρωτησα και ηταν σαφεστατος ο πωλητης...τωρα για την τιμη με την εκπτωση ακομα περιμενω τηλεφωνο......παντως μου ειπε οτι παιζει να ισχυει γιατι θελουν να το προωθησουν. αυριο θα περασω να δω τη γινεται...Και εμενα το ιδιο ισχυει εδω στην πατρα στην Fiat ζαφειροπουλος.Δεν εχω ρωτησει ακομα ομως αν ισχυει για το Abarth η επεκταση της εγγυησης και ποσο κανει η αλλαγη του Kit SS.
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
συγνωμη δηλ υπαρχουν πολλες αντιπροσωπειες που δινουν τα οχηματα τους για διωρα test drive????εγω δεν ξερω καποιαΕχω κανει για 2 ωρες μονος μου test drive την νεα Citroen C4 Turbo με τα 150 hp, για την οποια μολις ειπα οτι ενδιαφερομαι και θα ηθελα να την δοκιμασω, οι πωλητες ζητησαν τα στοιχεια μου και μου τηλεφωνησαν 2-3 μερες για να κανονισουν αυτοι μαζι μου το test drive μου.
-
εγω ακομα περιμενω νεα για την επεκταση εγγυησης αν τελικα γινεται η οχι......
ετωμεταξυ ειδα σε ενα φυλαδιο της SP PERFORMANCE εταρεια του ομιλου παζα οτι υπαρχει κιτ αναβαθμισης με χαρτογραφηση εγκεφαλου για tjet απο 120 Hp σε 140 hp και για abarth 500 απο 135 hp σε 155 hp για GP τιποτα υποθετω λογω ss αλλα ειχε βγει βρωμα πως θα βγαλει και για gp απο 155 Hp se 175 - 180 hp δηλ ιδιο πραγμα με ss απλα χωρις κανενα απο ταπ περιφερειακα και χωρις καμια αλλη αλλαγη σε μοτερ παρα μονο με χαρτογραφηση αλλα οσο υπαρχει ss δυσκοο να το βγακει αμεσα λογω κανιβαλισμου των δυο προιοντων. Αυτο που ελεγφα και για ιταλια κανεις δεν βαζει ss αλλα βαζουν asseto και μετα επαναχαρτγροαφουν τον εγκεφαλο και ως διαμαγειας ss+!!!!με πολυ χαμηλοτερο κοστος απο το ss κατα € 2000 - € 2500 -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
μας χαζευουνε η αληθεια.εμενα πιο συχνα με ρωτουν τι μαρκα ειναι αυτο και οταν τους το λεω με κοιτουν λες και ειμαι ο αντιχριστος.ασχετοσυνη χαχαχα!
ειμαι στα 4500 χλμ και νομιζω..αρχιζει καπωs και ανοιγει ο κινητηρας..καλά δεν αναγνωρίζουν το 99.99999% του αυτοκινήτου που είναι ένα grande punto και κολλάνε στο 0.00001% που αντιστοιχούν στα badges??
δλδ. αν ας πούμε έβαζα στο saxo μου σηματάκια από simca λες να με σταμάταγαν να μου πουν: 'ρε φίλε τι αμάξι είναι αυτό δεν το έχουμε ξαναδεί...'
ΕΛΑ ΝΤΕ? ΓΙΑ ΒΑΛΕ ΣΤΟ SAXO ΣΗΜΑΤΑΚΙΑ ΑΠΟ SIMCA ΚΑΙ BADGETS ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ: ? Η ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΡΕ ΕΝΑ ABARTH ΓΙΑ TEST DRIVE ΚΑΙ ΚΟΨΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΑΛΛΙΩΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΓΕΛΑΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ:
http://static.preloved.co.uk/uploads/us ... 7-438m.jpg
http://www.themotorreport.com.au/wp-con ... h-side.jpg -
αληθεια πιστευεις οτι ειναι τοσο ξεχωριστο το abarth?
αν ειχες καμια 430 πώς θα εκανες δηλαδη? -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αληθεια πιστευεις οτι ειναι τοσο ξεχωριστο το abarth?
αν ειχες καμια 430 πώς θα εκανες δηλαδη?Το Αbarth ειναι ενα ξεχωριστο Punto.
Οπως το S3 ειναι ενα ξεχωριστο A3, η Μ3 μια ξεχωριστη 3αρα κτλ.Η 430 ειναι απλα αλλη κατηγορια. Ξεχωριστη γενικα.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Οπως το S3 ειναι ενα ξεχωριστο A3
Πω πω... Saxon, αυτομαστιγωσου! Τετοια πραγματα δεν λεγονται ετσι ανοιχτα...
-
Δεν υπαρχει αντιστοιχο εικονιδιο....
-
τελικα η εκπτωση των 2000 ευρω δεν ισχυει μιλησα σημερα μαζι με τον πωλητη με την abarth θεσσαλονικης. τελικη τιμη με το κλειδι στο χερι στα 18300 αφου εχει μονο την εκπτωση απο το τελος ταξινομισεις...
-
Ο χρήστης katsa έγραψε:
τελικα η εκπτωση των 2000 ευρω δεν ισχυει μιλησα σημερα μαζι με τον πωλητη με την abarth θεσσαλονικης. τελικη τιμη με το κλειδι στο χερι στα 18300 αφου εχει μονο την εκπτωση απο το τελος ταξινομισεις...οπως λεει και ο ΡΟΚΚΟΣ στο χα πειιιιιιι........
δεν θα ισχυε φιλαρακι με την καμια παντως να ξερεις πως ΑΘηνα γνωστος μου που ρτησε για το abarth 500 του ειπαν παραδοσεις απο Σεπτεμβρη ακι δεν γλυτωνει ουτε τελος ταξινομησης -
Ο χρήστης katsa έγραψε:
τελικα η εκπτωση των 2000 ευρω δεν ισχυει μιλησα σημερα μαζι με τον πωλητη με την abarth θεσσαλονικης. τελικη τιμη με το κλειδι στο χερι στα 18300 αφου εχει μονο την εκπτωση απο το τελος ταξινομισεις...Αν στα 18 χιλιαρικα εισαι οντως με το κλειδι στο χερι, δεν ειναι και ασχημα.
Ας μην ξεχναμε πως το GPA ειναι ακρως ανταγωνιστικο, ενω ειναι και ξεχωριστο σχετικα με τα υπολοιπα -κατα τη γνωμη μου παντα. Και σε ανταγωνιστικη τιμη. Ναι, σιγουρα ενα clio rs ειναι καλυτερο αλλα αφενος σκαρφαλωνεις στα 20+ χιλιαρικα και εχεις και τα.. βαρια τελη των 2000 κυβικων. Tο opc απ'την αλλη πρεπει να'ναι αισθητα πιο γρηγορο αλλα και αυτο ειναι στα 21 χιλιαρικα, και κατα τη γνωμη μου δεν ειναι τοσο εμφανισιμο οσο το GPA.Οσο για test drive, μια καλη ιδεα θα ηταν να οδηγησετε το GPunto 120 και MiTo 155 αν δεν γινεται με τιποτα να οδηγησετε το GPA. Ενταξει, δεν θα ειναι το ιδιο ακριβως, αλλα απ'το ολοτελα... θα παρετε μια ιδεα αν οδηγησετε αυτα τα δυο
-
Ο χρήστης giugiaro έγραψε:
ΕΛΑ ΝΤΕ? ΓΙΑ ΒΑΛΕ ΣΤΟ SAXO ΣΗΜΑΤΑΚΙΑ ΑΠΟ SIMCA ΚΑΙ BADGETS ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ: ? Η ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΡΕ ΕΝΑ ABARTH ΓΙΑ TEST DRIVE ΚΑΙ ΚΟΨΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΑΛΛΙΩΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΓΕΛΑΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ:ένα απλό saxo vts..
ωχ τι εργαλείο είναι αυτό????
-
-
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=9239&start=225
εδω επρεπε να το βαλεις
-
αν σου δωθει ποτε η ευκαιρια βαλε το αμαξι σου διπλα σε ενα αbarth και ενα απλο Punto και απο εξω και μονο θα καταλαβεις ποσο διαφερουν μη σου πω για μεσα........................αλλοοοοοοο, δεν κανουν τα αυτοκολητακια το οχημα....αλλα το ολο συνολο ειχα οδηγησει το tjet με προγραμμα sp performance στα 140 hp Και παλι καμια σχεση με abarth
-
το όχημα είναι FIAT ακόμα δεν υπάρχει μοντέλο ABARTH.. τόσο δύσκολο είναι?
έχεις δει κανένα κάτοχο clio 197 να λέει ότι το αυτοκίνητό του είναι μάρκα RenaultSport?edit: και λογικά η άδεια κυκλοφορίας θα λέει fiat...
-
Η Abarth & C., είναι υπεύθυνη για τον αγωνιστικό τομέα: συμμετοχή σε όλους τους αθλητικούς αγώνες, σε αγώνες αυτοκινήτων με το ίδιο εμπορικό σήμα, αναβάθμιση αυτοκινήτων και την παραγωγή ειδικών κιτ αναβάθμισης, χορηγίες και πώληση αξεσουάρ και την επανακυκλοφορία ιστορικών αυτοκινήτων
Μια πραγματική αναγέννηση που ξεκινά με την πλήρη επιστροφή των δραστηριοτήτων της Abarth στην ιστορική τοποθεσία στο Corso Marche.
http://www.abarth-racing.gr/newsletter/ ... /page1.cfm -
δεν μπορω να καταλαβω γιατι διαφωνειτε.
ενα φιατ ειναι βελτιωμενο απο την αμπαρθ.
-
μα τα ψώνια της fiat το προμοτάρουν σαν Grande Punto Abarth και όχι Fiat Grande Punto Abarth... και το παραμύθι καλά κρατεί..
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
δεν μπορω να καταλαβω γιατι διαφωνειτε.ενα φιατ ειναι βελτιωμενο απο την αμπαρθ.
Να ειχαμε να λεγαμε ειναι η κατασταση Ιταλακια.
Fiat Grande Punto ABARTH