-
Γεια σας παιδια.
Ακουστε ενα πολυ παραξενο θεμα που εχω με το skoda favorit μου.Μετα απο μερικες μερες που το ειχα εγκαταλειψει παω ενα πρωι να το βαλω μπρος και η μηχανη ρεταριζε τρομερα, μολις αφηνα το γκαζι εσβηνε αμεσως. Καυσαεριο δεν εβγαζε καθολου (συνηθως σε τετοιες περιπτωσεις βγαινει μπλε καπνος,αλλα εμενα τιποτα).Κοιταξα μπουζι και ηταν πεντακαθαρα.
Οταν πατουσα σταθερα το γκαζι δουλευε η μηχανη ρεταροντας αλλα ζεματισε ολη η εξατμιση απο κατω.Μιλαμε οτι σχεδον πυρωσε.
Φυσικα ουτε λογος να ξεκινησω να παω συνεργειο,φοβομουν μην παρει φωτια απο κατω λογο τοσο καυτης εξατμισης.Με πατημενο το γκαζι δουλευε μεν αλλα ασυγχονιστα,ρεταροντας και κανοντας σκασιματα βραστου αερα απο την εξατμιση(χωρις καπνο).
Επειδη δεν ειχα χρονο για οδικη βοηθεια και συνεργεια το αφησα μερικες μερες και καθε μερα το εβαζα μπρος μπας και στρωσει ,αλλα τιποτα.
Αποφασισμενος ενα πρωι να το παω με καποιο τροπο στο συνεργειο το βαζω μπρος και ολα δουλευαν τελεια!
Το πηγα συνεργειο τελικα εγιναν καποιοι ελεγχοι αλλα ολα δουλευαν κανονικα και δεν ειχαν σκοπο να ανοιγουν δουλειες.
TΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ?Τι να πρωτο-κοιταξω?Σιγουρα θα το ξανακανει παλι και θα μείνω καπου.... -
Γεια σας παιδια.
Ακουστε ενα πολυ παραξενο θεμα που εχω με το skoda favorit μου.Μετα απο μερικες μερες που το ειχα εγκαταλειψει παω ενα πρωι να το βαλω μπρος και η μηχανη ρεταριζε τρομερα, μολις αφηνα το γκαζι εσβηνε αμεσως. Καυσαεριο δεν εβγαζε καθολου (συνηθως σε τετοιες περιπτωσεις βγαινει μπλε καπνος,αλλα εμενα τιποτα).Κοιταξα μπουζι και ηταν πεντακαθαρα.
Οταν πατουσα σταθερα το γκαζι δουλευε η μηχανη ρεταροντας αλλα ζεματισε ολη η εξατμιση απο κατω.Μιλαμε οτι σχεδον πυρωσε.
Φυσικα ουτε λογος να ξεκινησω να παω συνεργειο,φοβομουν μην παρει φωτια απο κατω λογο τοσο καυτης εξατμισης.Με πατημενο το γκαζι δουλευε μεν αλλα ασυγχονιστα,ρεταροντας και κανοντας σκασιματα βραστου αερα απο την εξατμιση(χωρις καπνο).
Επειδη δεν ειχα χρονο για οδικη βοηθεια και συνεργεια το αφησα μερικες μερες και καθε μερα το εβαζα μπρος μπας και στρωσει ,αλλα τιποτα.
Αποφασισμενος ενα πρωι να το παω με καποιο τροπο στο συνεργειο το βαζω μπρος και ολα δουλευαν τελεια!
Το πηγα συνεργειο τελικα εγιναν καποιοι ελεγχοι αλλα ολα δουλευαν κανονικα και δεν ειχαν σκοπο να ανοιγουν δουλειες.
TΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ?Τι να πρωτο-κοιταξω?Σιγουρα θα το ξανακανει παλι και θα μείνω καπου.... -
Γεια σας παιδια.
Ακουστε ενα πολυ παραξενο θεμα που εχω με το skoda favorit μου.Μετα απο μερικες μερες που το ειχα εγκαταλειψει παω ενα πρωι να το βαλω μπρος και η μηχανη ρεταριζε τρομερα, μολις αφηνα το γκαζι εσβηνε αμεσως. Καυσαεριο δεν εβγαζε καθολου (συνηθως σε τετοιες περιπτωσεις βγαινει μπλε καπνος,αλλα εμενα τιποτα).Κοιταξα μπουζι και ηταν πεντακαθαρα.
Οταν πατουσα σταθερα το γκαζι δουλευε η μηχανη ρεταροντας αλλα ζεματισε ολη η εξατμιση απο κατω.Μιλαμε οτι σχεδον πυρωσε.
Φυσικα ουτε λογος να ξεκινησω να παω συνεργειο,φοβομουν μην παρει φωτια απο κατω λογο τοσο καυτης εξατμισης.Με πατημενο το γκαζι δουλευε μεν αλλα ασυγχονιστα,ρεταροντας και κανοντας σκασιματα βραστου αερα απο την εξατμιση(χωρις καπνο).
Επειδη δεν ειχα χρονο για οδικη βοηθεια και συνεργεια το αφησα μερικες μερες και καθε μερα το εβαζα μπρος μπας και στρωσει ,αλλα τιποτα.
Αποφασισμενος ενα πρωι να το παω με καποιο τροπο στο συνεργειο το βαζω μπρος και ολα δουλευαν τελεια!
Το πηγα συνεργειο τελικα εγιναν καποιοι ελεγχοι αλλα ολα δουλευαν κανονικα και δεν ειχαν σκοπο να ανοιγουν δουλειες.
TΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ?Τι να πρωτο-κοιταξω?Σιγουρα θα το ξανακανει παλι και θα μείνω καπου.... -
Μήπως είχε κολλήσει καμιά βαλβίδα εξαγωγής;
-
Τα εχω ακουσει ολα αυτα,κολλημα βαλβιδας,πολλαπλασιαστης,αισθητηρας λαμδα,καταλυτης...
Επισης και για σωληνακι υποπιεσης οτι τραβουσε αερα ακουσα..
Αντε να βρω ακρη. -
Οι διακοπές ήταν από υγρασία στην υψηλή τάση ( μπουζοκαλώδια, πίπες, πολλαπλασιαστής ) όταν το έσβυσες απορροφήθηκε αυτή η υγρασία από τη θερμοκρασία που ανέβασε την πρώτη φορά που το έβαλες μπροστά, και όταν το ξανάβαλες ήταν ΟΚ.
Στο 100% των περιπτώσεων αυτά τα ξαφνικά κόλπα προέρχονται από ρεύμα και κυρίως από το κύκλωμα υψηλής τάσης, επίσης τα ίδια συμπτώματα έχει το μοτέρ όταν παραμείνει για 1-2 μήνες χωρίς να πάρει μπροστά, εκεί στεγνώνουν από την βενζίνη τα μπέκ και μένουν κεραμικά κατάλοιπα και κόλλα ( gum ) που μπλοκάρουν τις διόδους ψεκασμού προκαλώντας και ανωμαλίες στις έδρες των μπέκ ώστε να μη στεγανoποιούν οι βελόνες τους οπότε κατουράνε ( bore wahsing ) λέγετε αυτό, το πρόβλημα έξαφανίζεται μετά 1-2 ημέρες ή συντομότερα αν ρίξεις στη βενζίνη κάποιο καθαριστικό για μπέκ.
-
Μήπως κατεβάζει νερά στον κύλινδρο?
Για παρακολούθησέ το αν συμπληρώνεις νερά..... -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Μήπως κατεβάζει νερά στον κύλινδρο?
Για παρακολούθησέ το αν συμπληρώνεις νερά.....Oχι δεν χανει σταγονα νερο.Προσφατα ειχα αλλαξει φλατζα κεντρικη και ειχε γινει ρεκτιφιε.Η μηχανη ειναι στα καλυτερα της.Εγινε και μετρηση συμπιεσης.Και δεν καιει καθολου λαδι επισης.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Οι διακοπές ήταν από υγρασία στην υψηλή τάση ( μπουζοκαλώδια, πίπες, πολλαπλασιαστής ) όταν το έσβυσες απορροφήθηκε αυτή η υγρασία από τη θερμοκρασία που ανέβασε την πρώτη φορά που το έβαλες μπροστά, και όταν το ξανάβαλες ήταν ΟΚ.Στο 100% των περιπτώσεων αυτά τα ξαφνικά κόλπα προέρχονται από ρεύμα και κυρίως από το κύκλωμα υψηλής τάσης, επίσης τα ίδια συμπτώματα έχει το μοτέρ όταν παραμείνει για 1-2 μήνες χωρίς να πάρει μπροστά, εκεί στεγνώνουν από την βενζίνη τα μπέκ και μένουν κεραμικά κατάλοιπα και κόλλα ( gum ) που μπλοκάρουν τις διόδους ψεκασμού προκαλώντας και ανωμαλίες στις έδρες των μπέκ ώστε να μη στεγανoποιούν οι βελόνες τους οπότε κατουράνε ( bore wahsing ) λέγετε αυτό, το πρόβλημα έξαφανίζεται μετά 1-2 ημέρες ή συντομότερα αν ρίξεις στη βενζίνη κάποιο καθαριστικό για μπέκ.
Δεν εφτιαξε την επομενη φορα που το βαλα μπροστα αλλα μετα απο μια βδομαδα.Καθε μερα το βαζα μπρος και τα κανε αυτα.Αυτο που λες με την υγρασια ειναι σωστο.Το ειχα παρατημενο διπλα σε θαλλασα με 90%+ υγρασια καθημερινα.
Και αυτη η πολυ υψηλη θερμοκρασια των καυσαεριων και το σκασιμο απο την εξατμιση απο τι προηλθε?Απο λαθος συνχρονισμο σπινθηρισμου των μπουζι? -
Συμφωνω με τον Γκουαντα και θα ελεγα οτι ειχε και υγρασια η δεξαμενη βενζινης ,αφου το ειχες εκει που ειπες .
Αλλαξε και κανενα φιλτρο ! -
να δω εσυ ποτε θα αλλαξεις το αβαταρ
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Συμφωνω με τον Γκουαντα και θα ελεγα οτι ειχε και υγρασια η δεξαμενη βενζινης ,αφου το ειχες εκει που ειπες .
Αλλαξε και κανενα φιλτρο !Και πως ξαφνικα εφυγε η υγρασια απο την δεξαμενη και δουλεψε?Φιλτρο αλλαξα σημερα εντελως προληπτικα.Ακομη και σημερα που δουλευει μια χαρα την ιδια βενζινη εχω μεσα.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Και αυτη η πολυ υψηλη θερμοκρασια των καυσαεριων και το σκασιμο απο την εξατμιση απο τι προηλθε?Απο λαθος συνχρονισμο σπινθηρισμου των μπουζι?Κακή ανάφλεξη και υπερβολική ποσότητα άκαυστης βενζίνης στον καταλύτη;
-
Με λιγα λογια πρεπει να μην αφηνω ποτε ακινητο πολλες μερες το αμαξι γιατι θα ''ξερασει'' πολλες ζημιες...αυτο καταλαβα και μαλλον ειναι το σωστο.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Συμφωνω με τον Γκουαντα και θα ελεγα οτι ειχε και υγρασια η δεξαμενη βενζινης ,αφου το ειχες εκει που ειπες .
Αλλαξε και κανενα φιλτρο !Και πως ξαφνικα εφυγε η υγρασια απο την δεξαμενη και δουλεψε?Φιλτρο αλλαξα σημερα εντελως προληπτικα.Ακομη και σημερα που δουλευει μια χαρα την ιδια βενζινη εχω μεσα.
Ειχες πολυ βενζινη μεσα? Εβαλες μετα?
Και υγρασια να μην ειχε η αλλαγη του φιλτρου ηταν αναγκαια φιλε μου.
Μαλλον θα πρεπει να ξαναλλαξεις μετα απο λιγο φιλτρο.Και που αλλαξες τωρα ισως ηταν το καλυτερο που εκανες!
Πολυ παραξενο συμπτωμα...