-
Ο χρήστης ΝΙΠΑ έγραψε:
Tο τάσι, γνήσιο: 45 euroΤο αλλο με τον Τοτο το ξερετε;
Tα τασια εχουν:
5416Ε7.... 21euro.
5416C9.... 26euro.
Το πρωτο ειναι με τις πιο χοντρες ακτινες.
Καλημερα!
-
Σίγουρα είναι αναλώσιμα, οπως π.χ. είναι και τα τακάκια των φρένων, αλλά από προσωπική εμπειρία μπορείς να πιέσεις για μία γενναιόδωρη έκπτωση.
Σε εμένα αλλάξανε συνεμπλόκ άνω βάσης πίσω αμορτισέρ και μου κάνανε έκπτωση 75% (αρχικό κόστος 300e), εκτός εγγύησης όταν τους πίεσα οτί το πρόβλημα προϋπήρχε εξ΄αρχης και ότι είμαι καλός πελάτης. Bέβαια το service γίνεται σε ένα και μόνο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και έπειτα απο αυτό ούτε που σκέφτομαι να το αλλάξω. -
Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:
Tο τάσι, γνήσιο: 45 euro
Το αλλο με τον Τοτο το ξερετε;
Tα τασια εχουν:
5416Ε7.... 21euro.
5416C9.... 26euro.
Το πρωτο ειναι με τις πιο χοντρες ακτινες.
Καλημερα!
Μάλλον με κοροϊδέψανε!!!
Ευτυχώς που δεν το αγόρασα όταν το έφαγα λίγο σε ένα κράσπεδο! -
to να βγει νεο μοντελο 16βαλβιδο δεν ειναι κοροιδια. ετσι γινεται παντα. παιρνεις ενα αυτοκινητο και μετα βγαινει με λιγο καλυτερο εξοπλισμο. ποσο μαλλον μετα απο 3 χρονια. δεν φταινε σ αυτο ουτε οι εταιρειες ουτε οι αντιπροσωπειες.
Η μαμακία βέβαια είναι να τους ρωτάς το Σεπτέμβριο 'θα βγει ο νεος κινητήρας' και να σου λένε όχι. Ή να πηγαίνεις να το παραγγείλεις ενώ έχουν αρχίσει οι προπαραγγελίες για το νέο μοντέλλο και να μη σ ενημερώνουν.
αλλά απο την άλλη, και το 16βαλβιδο 1.4 εχει μονο 1500 ευρώ διαφορά από το 1.6. οποτε και παλι δεν μου φαίνεται και τοσο δελεαστική πρόταση. Η διαφορά δεν είναι μόνο στα άλογα, αλλα εδω το ξεχνάμε λόγω γορολογίας. τελος πάντων.
ούτε για τον κλιματισμό έχεις δίκιο μιχάλη. Άλλο το κόστος ενός εξαρτήματος που μπαίνει στο εργοστάσιο κι άλλο μετά. κι επιπλέον το παραπάνω κέρδος το λαμβάνουν υπόψην τους όταν τιμολογούν το αυτοκίνητο: Τόσα θα κερδίσουμε απο την πωληση, τωσα απο ανταλλακτικα΄, τοσα απο αξεσουαρ κλπ
-
Παιδια ασχετο τελειως, την Κυριακη που μας ερχεται ισχυει το side show στα Μεγαρα?
-
Νικο δεν καταλαβες τι εγινε...
Το αμαξι ΔΕΝ το δινανε με τον κλιματισμο στανταρ αλλα σου κανανε προσφορα να τον βαλουν στην Ελλαδα ...
Και γω που το ειχα ΗΔΗ παρει και τους ειχα πληρωσει με τιμωρουσανε οι ηλιθιοι -
Μπορεί το φλας να το αλλάζουν, μιας και είναι στη εγγύηση, αλλά εγώ δεν είμαι πλέων, πάντως το κορυφαίο είναι ότι τους το είχα πει στο πρώτο service που έκανα και μου είπανε ότι δεν είχε κάποιο πρόβλημα , άντε τώρα να τους ξαναπείς και να στο κάνουν τσάμπα…..
Μετά από μελέτη αρκετών παλαιοτέρων post έχω μια απορία, τι είναι το ζουαν?? -
Ο χρήστης frixos έγραψε:
ασχετό,αλλά είμαι τσαντισμένος .....
Μέσα σε ένα μήνα και μετά από 2 χρόνια κυκλοφορίας (42,000 χλμ) 2 φορές η λάμπα μεσαίων μπροστινών αριστερού φωτός και ένα του φλας πάλι αριστερού.
Ρε μπας και τα φώτα μου είναι κυβερνητικά και αρνούνται να δουλέψει οτιδήποτε μη δεξιό?ki egw sta idia peripou km sto idio fanari??????
what can i say!!! -
Ο χρήστης @ndy έγραψε:
Μετά από μελέτη αρκετών παλαιοτέρων post έχω μια απορία, τι είναι το ζουαν??
Ο καρκινος των 307.... Ψαχνουν τη θεραπεια οπως καταλαβαινεις, ακομη!
-
e, οχι και καρκινος.... περισσότερο κάτι σαν κρυολόγημα.
Στο δικό μου δεν έχει εμφανιστεί ακόμη, ίσως κάνει την εμφάνισή του το καλοκαίρι με τα παράθυρα ανοιχτάΖουαν είναι ένας σύνδεσμος στην εξάτμιση που συμτονίζεται στις 2.800 στροφές και παράγει ένα σκούγιμο σαν παπούτσι που τρίβεται σε παρκέ (όπως τα σκουικ σκουικ στο μπασκετ)
Επειδη δεν το εχω ακουσει ο ιδιος, αν κανω λαθος διορθωστε με.
-
Ο χρήστης nikapos έγραψε:
Ζουαν είναι ένας σύνδεσμος στην εξάτμιση που συμτονίζεται στις 2.800 στροφές και παράγει ένα σκούγιμο σαν παπούτσι που τρίβεται σε παρκέ (όπως τα σκουικ σκουικ στο μπασκετ)Επειδη δεν το εχω ακουσει ο ιδιος, αν κανω λαθος διορθωστε με.
ακριβώς αυτό είναι δεν είμαι σίγουρος αν έχει να κάνει με τον συντονισμό στις 2.800 όμως. αυτός ο συντονισμός που αναφέρεις, νίκο, παράγει έναν άλλο θόρυβο, σαν ελαφρύ βουητό στην καμπίνα, που παρουσιάζεται σχεδόν στιγμιαία όταν στο κατέβασμά τους οι στροφές περνάνε από το 2.800. το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι από την τελευταία αλλαγή ζουάν που είχα κάνει, δεν είχε ξανακουστεί, κι εχτές το βράδυ μιλούσα με κάποιον φίλο από εδώ μέσα, και με ρωτούσε τι ήχο ακριβώς παράγει. ε, σήμερα το πρωί, ξαναεμφανίστηκε
όχι τίποτα άλλο, αλλά ανοίγει και ο καιρός σιγά σιγά, και με κατεβασμένα τζάμια θα μας σπάνε τα νεύρα...
για τον φίλο @ndy, νομίζω πως το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο στα 16v της πεζώ, οπότε ίσως είναι λογικό να μην έχει ακούσει τίποτα ακόμα...
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
όχι τίποτα άλλο, αλλά ανοίγει και ο καιρός σιγά σιγά, και με κατεβασμένα τζάμια θα μας σπάνε τα νεύρα...
Γι'αυτο βγαινει με standard a/c το 307. Για να εχεις κλειστα τα παραθυρα και να μην ακους το ζουαν! Ειναι ολα μελετημενα....
-
Εγω αλλαξα ενα ζουαν ηδη πριν απο 2000 χλμ και προχτες το ξανακουσα. @#@$%#%^. Δεν υπαρχει καποιο αφτερμαρκετ εξαρτημα(?), κατι διαβασα για πλεκτα ζουαν.
-
Δεν ξέρω πώς πάνε οι προσπάθειες για ένα κοινό site όλων των Πεζαίων αλλά οι κάτοχοι Porsche οργανώθηκαν και πήραν και επίσημη άδεια λειτουργιάς απο την Porsche AG για να χρησιμοποιούν το λογότυπο της. Η ονομασία του Porsche club Hellas.
Άντε και στα δικά σας -
Ο χρήστης gmantz έγραψε:
κατι διαβασα για πλεκτα ζουαν.Ναι υπαρχει....Να πας στο factory outlet εκει που πουλανε πλεκτα πουλοβερ και να ζητησεις ενα για 307
Ρε δεν σας ειπα την λυση....Αφηστε τονα κανει τα δικα του και θα σταματησει απο μονο του....
(εχετε χαρη που τωρα τελευταια κοντευω να παθω εγκεφαλικο απο την δουλεια και δεν μπορω να γραφω...φαντασου να μπορουσα!!!!!!
θα την βαφατε ΜΠΟΡΝΤΩ) -
Ο χρήστης gmantz έγραψε:
.............. κατι διαβασα για πλεκτα ζουαν.Ο φίλος έχει δίκιο.
Γιατί παιδεύεστε παιδιά ;;; Την επόμενη φορά πηγαίνετε σε έναν καλό εξατμισά. Πέστε του μήπως μπορεί να σας φτειάξει ένα ωραίο flexible και το περίφημο 'ζουάν' θα γίνει μιά παλιά ανάμνηση.
Αντε σας μαρτυράω και τα μυστικά !!!! -
ΗΙ
Σχετικά με το θέμα του ζουάν έχω κάνει post στη σελίδα 73 του forum αλλά μάλλον κανείς δεν το είδe
Για διαβάστε το.
Εδώ και δυο εβδομάδες που πήγσ το άμάξι για service δεν μου το ξαναπαρουσίασε. -
Εάν το ζουαν είναι ο θόρυβος στην καμπίνα με ανοιχτό το παράθυρο τότε συμβαίνει κατά πολύ και στο δικό μου και σίγουρα δεν είναι 'ελαφρύς θόρυβος' αλλά υπέρ του δέοντος σπαστικός. Μου φαίνεται περίεργο παρόλα αυτά να φταιει η εξάτμιση για αυτό, παντος σε κάνα δυο βδομάδες μιας και έχω προγραμματισμένο service θα του ρίξω μια ματιά, πρέπει να αντικατασταθεί κάτι για να σταματήσει να συμβαίνει αυτό? Και αν ναι πόσο κοστίζει?
-
.............. κατι διαβασα για [b]πλεκτα[/b] ζουαν.
Ο φίλος έχει δίκιο.
Γιατί παιδεύεστε παιδιά ;;; Την επόμενη φορά πηγαίνετε σε έναν καλό εξατμισά. Πέστε του μήπως μπορεί να σας φτειάξει ένα ωραίο flexible και το περίφημο 'ζουάν' θα γίνει μιά παλιά ανάμνηση.
Αντε σας μαρτυράω και τα μυστικά !!!!Πες μας και εμάς που έφτιαξες το δικό σου,δεν μα λυπάσε?
Εμένα άρχισε να μου κάνει μαγκιές τώρα,μετά από 42.000 χλμ (26 μήνες κυκλοφορία) -
Ρε που+@# έφαγα μούτζα ακούστε πρόβλημα: ανάβω αριστερό φλάς και αντί το συνηθισμένο τακ τακ που έκανε, τώρα κάνει σαν παλαβό, σταματάω λοιπόν στους Γίγαντες της condor έρχεται ο τεράστιος ηλεκτρολόγος το κοιτάει και τι λέει?
΄΄Εχει χαλάσει το ντουί τους φλάς και πρέπει να αλλάξεις όλο το φανάρι, γιατί όλα είναι φιξ στο φανάρι΄΄!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πήγα να τον βουτήξω από τον λαιμό.Τελικά πήγα στο σπίτι και τώρα πριν από 1 ώρα μέσα στα σκοτάδια σαν τον τρελό, το ξεβίδωσα μόνος το καθάρισα και το βίδωσα πάλι και ωωωωωωω τι θαύμα!!!!! δουλεύει κανονικά το φλας!!!!!!
Μιλάμε ότι θα το παρακολουθήσω κανά 2 ημέρες και αν δεν το ξανακάνει,θα γίνει της που%&#ας,θα πάω και θα τους σκυλοβρίσω τους αλήτες!!!
Ουφ τα είπα και ξαλάφρωσα!!!! (μα τι έχω πάθει τσαντίζομαι για ένα φλας?μάλλον θα φταίει που δουλεύω 10 ώρες την ημέρα και κάπου πρέπει να ξεσπάσω και εγώ ο καημενούλης )
PEUGEOT FORUM