-
Πως ένας τόσο υποσχόμενος, ταλαντούχος, παθιασμένος οδηγός με ένα πρωτάθλημα στο παλμαρέ του έχει καταντήσει έτσι; Ήττα απο subaru, νόσοι Λεγεωναρίων, κλοπές και συνεδευόμενα απο τραγικές εγκαταλείψεις μάλιστα.
Μήπως είναι ο ορισμός του γκαντέμη στη Νορβηγία; (σ.σ. Μητσοτάκης);
δεν μπορώ να καταλάβω!!!SOLBERG ΚΑΝΕ ΕΥΧΕΛΑΙΟ
-
Πως ένας τόσο υποσχόμενος, ταλαντούχος, παθιασμένος οδηγός με ένα πρωτάθλημα στο παλμαρέ του έχει καταντήσει έτσι; Ήττα απο subaru, νόσοι Λεγεωναρίων, κλοπές και συνεδευόμενα απο τραγικές εγκαταλείψεις μάλιστα.
Μήπως είναι ο ορισμός του γκαντέμη στη Νορβηγία; (σ.σ. Μητσοτάκης);
δεν μπορώ να καταλάβω!!!SOLBERG ΚΑΝΕ ΕΥΧΕΛΑΙΟ
-
Πως ένας τόσο υποσχόμενος, ταλαντούχος, παθιασμένος οδηγός με ένα πρωτάθλημα στο παλμαρέ του έχει καταντήσει έτσι; Ήττα απο subaru, νόσοι Λεγεωναρίων, κλοπές και συνεδευόμενα απο τραγικές εγκαταλείψεις μάλιστα.
Μήπως είναι ο ορισμός του γκαντέμη στη Νορβηγία; (σ.σ. Μητσοτάκης);
δεν μπορώ να καταλάβω!!!SOLBERG ΚΑΝΕ ΕΥΧΕΛΑΙΟ
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Πως ένας τόσο υποσχόμενος, ταλαντούχος, παθιασμένος οδηγός με ένα πρωτάθλημα στο παλμαρέ του έχει καταντήσει έτσι; Ήττα απο subaru, νόσοι Λεγεωναρίων, κλοπές και συνεδευόμενα απο τραγικές εγκαταλείψεις μάλιστα.
Μήπως είναι ο ορισμός του γκαντέμη στη Νορβηγία; (σ.σ. Μητσοτάκης);
δεν μπορώ να καταλάβω!!!SOLBERG ΚΑΝΕ ΕΥΧΕΛΑΙΟ
Δεν πειράζει, εμείς μαζί του έιμαστε!
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Πως ένας τόσο υποσχόμενος, ταλαντούχος, παθιασμένος οδηγός με ένα πρωτάθλημα στο παλμαρέ του έχει καταντήσει έτσι; Ήττα απο subaru, νόσοι Λεγεωναρίων, κλοπές και συνεδευόμενα απο τραγικές εγκαταλείψεις μάλιστα.
Μήπως είναι ο ορισμός του γκαντέμη στη Νορβηγία; (σ.σ. Μητσοτάκης);
δεν μπορώ να καταλάβω!!!SOLBERG ΚΑΝΕ ΕΥΧΕΛΑΙΟ
Δεν πειράζει, εμείς μαζί του έιμαστε!
_
+100000000
-
Η Prodrive του κατεστρεψε τη καριερα.
-
Να κάνω το συνήγορο του διαβόλου λίγο!
Την περίπτωση οι δυνατότητες του να είναι μέχρι αυτό που είδαμε, δεν το εξετάζετε καθόλου;
Γιατί τα τελευταία χρόνια τον 'εξέθεσε' και ο Άτκισον' και αυτός στην ίδια ομάδα ήταν και να μην βάλω ότι συχνά πυκνά τον 'εκθέτει' και ο 'αργός' αδερφός του.Εγώ εδώ και τρία χρόνια τουλάχιστον πιστεύω και το έγραφα άμα ψάξετε ότι η πορεία του δεν έχει 'επιστροφή'.
Νομίζω ότι οι περισσότεροι από τους οπαδούς του μπερδεύεται-μπερδεύουν την επικοινωνιακή του υπεροχή έναντι των άλλων με τα πραγματικά του προσόντα-αποτελεσματικότητα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι καλός οδηγός.
Τα είπα και ξαλάφρωσα΄περιμένω τα μπινελίκα τώρα
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Γιατί τα τελευταία χρόνια τον 'εξέθεσε' και ο Άτκισον' και αυτός στην ίδια ομάδα ήταν και να μην βάλω ότι συχνά πυκνά τον 'εκθέτει' και ο 'αργός' αδερφός του.
Ποτε ο Ατκινσον τον εξεθεσε? Πολυ λιγες φορες βρισκοταν μπροστα απο τον Σολμπεργκ. Τα δυο τελευταια χρονια που η Σουμπαρου βρισκοταν στην απολυτη πτωση λογικο να τον περνουσε και ο αδερφος του. Αργος παντως δεν ειναι ο Χενινγκ αφου πολλες φορες πλασαρεται στη πρωτη τριαδα, ακομα και πρωτος, σε χρονους ειδικων.
Νομιζω οτι οι φετινες εμφανισεις του Σολμπεργκ ειναι αποδειξη του ταλεντου του. Δεν ειναι και λιγο πραγμα να καταφερνεις με ενα αυτοκινητο το οποιο σε συγκριση με τους αντιπαλους του υπολειπεται τουλαχιστον σε αποδοση κινητηρα να εισαι τη πρωτη μερα της Αργεντινης 18 δευτερολεπτα απο τη κορυφη. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Να κάνω το συνήγορο του διαβόλου λίγο!Την περίπτωση οι δυνατότητες του να είναι μέχρι αυτό που είδαμε, δεν το εξετάζετε καθόλου;
Γιατί τα τελευταία χρόνια τον 'εξέθεσε' και ο Άτκισον' και αυτός στην ίδια ομάδα ήταν και να μην βάλω ότι συχνά πυκνά τον 'εκθέτει' και ο 'αργός' αδερφός του.Εγώ εδώ και τρία χρόνια τουλάχιστον πιστεύω και το έγραφα άμα ψάξετε ότι η πορεία του δεν έχει 'επιστροφή'.
Νομίζω ότι οι περισσότεροι από τους οπαδούς του μπερδεύεται-μπερδεύουν την επικοινωνιακή του υπεροχή έναντι των άλλων με τα πραγματικά του προσόντα-αποτελεσματικότητα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι καλός οδηγός.
Να σου πω την αλήθεια ο Atkinson δεν είναι ακριβώς μέτρο σύγκρισης...
O Solberg θεωρώ ότι κυνηγούσε πάντα την κορυφή και προσπαθούσε -αν όχι για τη νίκη- τουλάχιστον για το podium...
Για το λόγο αυτό πίεζε πάνω από όσο έπρεπε...
Είχε βέβαια και -σπαστικές- ατυχίες, μήπως όμως δεν άντεχε και το Subaru;Τα είπα και ξαλάφρωσα΄περιμένω τα μπινελίκα τώρα
Αν είναι δυνατόν να 'πέσουν' μπινελίκια...
-
Φέτος πάντως με ένα γερασμένο Citroen ( τυχαίο άραγε ? ) κάθε άλλο παρά αργός και μη ανταγωνιστικός δείχνει.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Φέτος πάντως με ένα γερασμένο Citroen ( τυχαίο άραγε ? ) κάθε άλλο παρά αργός και μη ανταγωνιστικός δείχνει.H γρια xsara εχει το ζουμι
-
Δεν ειναι βλακες παντως στην citroen και δεν του εδωσαν C4!!!!
Και στον Atcinson, ενω τα πηγε πολυ καλα στον πρωτο αγωνα δεν βλεπω να του ξανα δινουν την ευκαιρια!!!!Γιατι τοτε φανταζομαι οτι θα ηταν πολυ δυσκολα τα πραγματα για τον Sordo και σε αρκετους αγωνες και για τον Loeb.
-
Ο άνθρωπος είναι καρά-γκαντέμης - του κερ@τ@!!!!!!!!
Σε αντίθεση με το Λεμπ που έχει το κοκαλάκι της νυχτερίδας!!!!
Χωρίς να υπενίσσομαι ότι ο Λεμπ δεν είναι ότι πιο γρήγορο υπάρχει στο χώρο, θα μπορούσε να έχει κάποιες εγκαταλήψεις (όπως τότε με τη γελάδα στη Ζηλανδία κλπ, κλπ) σε ατυχίες που του συμβαίνουν, αλλά ουσιαστικά, δεν τον αγγίζουν!!!
Ο Πέτερ είναι πιο γκαντέμης κι απ' τον Σαινθ , πλέον...
Τώρα για τις δυνατότητές του, δεν πιστεύω ότι είναι πιο γρήγορος απ' τον Γκρόνχολμ, ας πούμε, οπότε δε νομίζω ότι θα ήταν πρόβλημα για τον 'κοντό', συνολικά. Δηλαδή μπορεί σε κάποιους χωμάτινους και στα χιόνια να έχανε. Θα κέρδιζε πάλι σε όλα τα ασφάλτινα, + κάποια χώματα και πάλι πρωταθλητής 5ντακις θα ήταν....
Απλά, με Γκρονχλμ εκτός, Σολμπεργκ μη ανταγωνιστικό, Άτκινσον εκτός, ποιος να συναγωνιστεί το Λεμπ;;;;
μακάρι να έπαιρνε και μια C4 o peter , να βλέπαμε και κανέναν αγώνα...Ποιος ξέρει, αν πιεζόταν από κάποιον πραγματικά γρήγορο (Πέτερ, Γκρόνχολμ) με ίδιο αυτοκίνητο, ίσως έφτανε στο λάθος κι ο Λεμπ....
Γιατί, απ' ότι δείχνουν κι οι επιδόσεις της Ξαρά, μάλλον η Citroen κάνει τη διαφορά..... -
Ο χρήστης ΜΠΑΜΠΑΝΙΩΤΗΣ ΤΑΣΟΣ έγραψε:
Δεν ειναι βλακες παντως στην citroen και δεν του εδωσαν C4!!!!
Και στον Atcinson, ενω τα πηγε πολυ καλα στον πρωτο αγωνα δεν βλεπω να του ξανα δινουν την ευκαιρια!!!!Γιατι τοτε φανταζομαι οτι θα ηταν πολυ δυσκολα τα πραγματα για τον Sordo και σε αρκετους αγωνες και για τον Loeb.
)
+1000 -
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Φέτος πάντως με ένα γερασμένο Citroen ( τυχαίο άραγε ? ) κάθε άλλο παρά αργός και μη ανταγωνιστικός δείχνει.
H γρια xsara εχει το ζουμι
-
Ο μονος οδηγος που εχει τα @ρχιδι@ να πει οτι τα S2000 ειναι βαρετα αυτοκινητα και οτι πλεον θα ευχαριστηθει καθε χιλιομετρο που απομενει να κανει με WRC (η δηλωση του βρισκεται στο γερμανικο http://www.rallye-magazin.de, χρησιμοποιηστε και καποιο μεταφραστη). O κωλοτουμπας Loeb απο εκει που απειλουσε οτι θα αποχωρησει αν αποσυρονταν τα WRC εκανε στροφη 360 μοιρων και αλλαξε γνωμη.
-
Πάντως η επίκληση από πολλούς του θέματος τύχης σε ένα άθλημα ως επι το πλειστον που ο ορθολογισμός έχει τον πρώτο λόγο είναι τουλάχιστον υπερβολικό!
Επίσης η θεώρηση ότι φέτος με ένα ¨γέρικο¨ αυτοκίνητο κάνει πράγματα που δεν έκανε με το εργοστασιακό, νομίζω τελικά θίγει τον Σολμπεργκ αφού είναι σαν να λέτε ότι ο οδηγός δεν μπορούσε να αντέξει την πίεση.
Άμα διαβάζει ο Λώρης τον παρακαλώ να μας πει την γνώμη του για το τελευταίο γιατί το ξέρει καλά από μέσα.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Επίσης η θεώρηση ότι φέτος με ένα ¨γέρικο¨ αυτοκίνητο κάνει πράγματα που δεν έκανε με το εργοστασιακό, νομίζω τελικά θίγει τον Σολμπεργκ αφού είναι σαν να λέτε ότι ο οδηγός δεν μπορούσε να αντέξει την πίεση.Μαλλον την Subaru θιγει αφου δειχνει οτι ειναι υποδεεστερη ακομα και απο την παλαιομενη Xsara.
-
Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
Επίσης η θεώρηση ότι φέτος με ένα ¨γέρικο¨ αυτοκίνητο κάνει πράγματα που δεν έκανε με το εργοστασιακό, νομίζω τελικά θίγει τον Σολμπεργκ αφού είναι σαν να λέτε ότι ο οδηγός δεν μπορούσε να αντέξει την πίεση.
Μαλλον την Subaru θιγει αφου δειχνει οτι ειναι υποδεεστερη ακομα και απο την παλαιομενη Xsara.
+1
-
Ειναι ακομα γρηγορος ο νορβηγος και το απεδηξε με την xara,πολλες φορες φετος,με ενα αυτοκινητο φετινο c4 η focus θα μπορουσε να εκθεσει κοσμο,αυτο που με εξεπληξε πιο πολυ με τις επιδοσεις του φετος ηταν η ταχυτητα της subaru τα δυο τελευτεα χρονια,απλα απολεσε μερικα απο τα καλητερα χρονια της αγωνιστηκης του αιχμης,δηκεωλογημενα για την prodrive αφου ηταν με το 1ποδι στην f1 και το αλλο στο wrc,οταν αποφασησε ο david να ασχοληθει με το wrc στα μεσα του 2007 ηταν ηδη αργα και οι εποχες δεν ειναι αρχες 90ς για δυναμικα cumback και επαναστατικες λυσεις,μενεις πισω σε εξεληξη?εκει θα μηνεις!!
To αντι-φαινόμενο Ηollywood!