-
Για να δουμε θα εχουμε κλασσικη μαχη μεταξυ Sainz k Martin ως το τελος? Ελπιζω να μην την κανει κανεις κ να κριθουν ολα στην τελευταια! Τουλαχιστον να αποζημιωθουμε με μια καλη μαχη, με ολα τα στραβα που συμβαινουν στο WRC!
-
Ο Sainz τούμπαρε στην 13η ειδική κατάφερε και ολοκλήρωσε αλλά τώρα αφού τερμάτησε 1:13 στην ειδική είναι 1:25 πίσω στην γενική κατάταξη. Κρίμα αφού στην 12η ήταν ο πιο γρήγορος και ίσως είχαμε μάχη ως το τέλος. Δεδομένου τη μεγάλη διαφορά των Martin και Duval, η Ford μετά από καιρό θα κάνει ξανά το 1-2 και το πρωτάθλημα παίρνει νέο ενδιαφέρον, έστω και έτσι...
-
και είχα ελπίδες για τον Ισπανό. .. τουλάχιστον δεν εγκατέλειψε. κάτι είναι και αυτό... αλλά μπορούσε να παλέψει. Ας μη συμβεί τίποτα άλλο στις 2 τελευταίες ειδικές...
-
TA ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΔΙΚΗ.
ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΑΛΙ ΦΩΤΙΑ ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ MARTIN!!!
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ 1-2 ΓΙΑ ΤΗ FORD!
ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ CARLOS ΠΟΥ ΠΙΕΣΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ, ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ LOEB ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ 3/3!ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΚΑΙ ΤΟΝ PETTER SOLBERG, ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΔΙΕΛΥΣΕ ΤΟ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗ 2Η ΜΕΡΑ!
-
Οντως φωτια στο πρωταθλημα αν κ με χαλασε η τουμπα του Sainz μια κ ηλπιζα σε μαχη ως το τελος κατι που γενικα λειπει ή τουλαχιστον εχω καιρο να το δω.
Γενικοτερα απογοητευση απο την στιγμη που τα WRC cars ειναι ελαχιστα! Δηλαδη σε καποιον σκληρο αγωνα οπως Acropolis Κυπρος Τουρκια που ειναι πιθανον να υπαρχουν περισσοτερες εγκαταλειψεις με κανει ν αναρωτιεμαι ποσοι τελικα θα μενουν στο τελος στην 8αδα.
Ελπιζω σε πολυ κοντινο συναγωνισμο με οσους τρεχουν προσφεροντας θεαμα κ αδρεναλινη ως τον τελευταιο αγωνα!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ CARLOS ΠΟΥ ΠΙΕΣΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ,Σχετικά με την τούμπα του Sainz, από ότι διάβασα στο world rally news στην 13η ειδική είχε πρόβλημα με τα φρένα και ο ίδιος λέει ότι δεν πίεσε τόσο παραπάνω ώστε να βγει.
'We had a little bit of a problem with the brakes in the second stage,' explained the Spaniard. 'I start the stage really pushing but in the middle there was nothing on the pedal and we rolled. Sure I was pushing but not over pushing.'
Πληροφοριακά το γράφω, αφού λίγη σημασία έχει.
Έστω και έτσι η παρουσία του κρίνεται επιτυχημένη αν σκεφτεί κανείς ότι έβγαλε το 2 σκέλος με τα ίδια λάστιχα. -
Δυναμικά ο Martin με μία τακτική χωρίς λάθη έδειξε ότι θα είναι σίγουρα ένας από τους διεκδικητές του τίτλου. Εντυπωσιακή και η εμφάνιση της Ford!!! To 1-2 την θέτει απ'την αρχή υποψήφια. Ήταν τελικά η πλεόν αξιόπιστη στον αγώνα. Mπράβο και στον Duval που μας δείχνει ότι μπορεί και στα χωμάτινα. H Ford είχε να κάνει 1-2 από το Ακρόπολις του 2000 με McRae / Sainz!!!
Κρίμα για τον Sainz, που όμως σε τελική ανάλυση ήταν θετικό το αποτελεσμα του. Πολύ καλή εμφάνιση και από τον Loeb, αλλά έφυγε νωρίς. Είχε να εγκαταλέιψει από την Αργεντινή (Μάιος 03) και συνολικά 11 στην σειρά αγώνες.
Ο άνθρωπος του αγώνα ήταν όμως ο Solberg. Προσπάθησε να ανακάμψει μετά την ποινή και τα κατάφερε. Το αγώνα θα τον είχε στο χέρι του αλλά τον πρόδωσε το Impreza.
H Peugeot και ειδικά ο Gronholm ταιλαιπωρήθηκε για άλλη μία φορά και η εμφάνιση του ήταν μέτρια, ενώ και στην αρχή που δεν είχε προβλήματα, έδειξε ότι δεν μπορεί να ακολούθησει τους Solberg, Loeb. Το σίγουρο είναι ότι όποιος καταφέρει να τερματίσει παίρνει βαθμούς για τον κατασκευαστή τουλάχιστον!!!Eίχαμε και την αντίδραση του Sainz για τους νέους κανονισμούς http://www.worldrallynews.com/artman/publish/article_149.shtml
Αντε σε ένα μήνα έχουμε ΝΖ. Περισσότερα σχόλια αύριο μετά και από τις εικόνες που θα δούμε σήμερα το βράδυ!!!
-
ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΦΟΥ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗΣ Β' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ -ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟΥ- ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ...
ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΜΕΞΙΚΟ. ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΜΙΑ ΑΚΥΡΩΜΕΝΗ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΥΛΗΣΑΝ ΟΜΑΛΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΣΥΝ ΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
ΣΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΙΧΑΜΕ ΘΡΙΑΜΒΟ ΓΙΑ ΤΗ FORD! ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΚΕ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΑΤΥΧΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟ 1-2!
Ο MARTIN ΔΕΝ ΑΠΕΦΥΓΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΗΣΕ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ!
ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΗΤΑΝ Ο SOLBERG! ΑΝ Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ IMPREZA, ΤΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟΝ 2ο ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ...ΜΑΛΛΟΝ ΟΜΩΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ. ΤΑ PIRELLI ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΙΔΑΝΙΚΑ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗ ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ SOLBERG ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ, ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ. Η ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ -ΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ- ΤΟΥ HIRVONEN ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΗΣ SUBARU KAI THΣ PIRELLI!O DUVAL ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ MATADOR ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ Νο2 ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ! ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΓΩΝΑ(ΕΣ) ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΙΜΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟ 2005, ΣΤΑ 24 ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ!
Ο SAINZ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΤΗ ΝΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ AKOMA MIA ΦΟΡΑ ΣΤΟ PODIUM! ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ, Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΩΝ ΡΑΛΛΥ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ, ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΡΑΓΙΚΗ Η PEUGEOT ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ...ΔΕΝ ΑΠΕΔΩΣΕ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ LOIX ΜΕ ΤΟΝ ROVANPERA. ΜΕΤΡΙΟΣ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΦΙΝΛΑΝΔΟΣ, ΠΑΛΕΥΕ ΜΕ ΤΟΥΣ DUVAL ΚΑΙ HIRVONEN, ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ, ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ 307, ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΕΞΑΛΛΟ ΤΟΝ BOSSE. ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΚΗ ΟΜΑΔΑ AN ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ.
Ο LOEB ΕΔΕΙΞΕ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ! ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ 1ΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ? ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ! ΠΑΝΤΩΣ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΤΡΕΣ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ...
ΓΙΑ ΤΗΝ MITSUBISHI TI NA ΠΕΙΣ? ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ, ΟΔΗΓΟΙ ΑΡΓΟΙ (PANIZZI) ΑΠΕΙΡΟΙ (SOHLBERG,SOLA) ΚΑΙ ΖΗΜΙΑΡΗΔΕΣ (GALLI), ΤΙ ΓΥΡΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ?
ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ PCWRC ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΝΟΤΗΤΑ.
ΑΡΓΕΙ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ...ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ, ΙΣΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ!!!
-
Συμφωνώ σ' όλα με τον Χάρη.
Να προσθέσω τα εξής:- Ο αγώνας δεν είχε τους θεατές που θα έπρεπε και είναι λυπηρό
- Το 307 δείχνει ότι έχει την ταχύτητα να ανταγωνιστεί στα ίσια τους άλλους. Πέραν της αξιοπιστίας που αργά ή γρήγορα θα έρθει στα ίσα της, είναι ο δευτερος αγώνας που παρατηρώ ότι ενώ μέχρι και λίγο μετά την μέση της ειδικής το 307 πάει αέρα (ειδικά στις μεγάλες ειδικές) στα τελευταία 3-4 splits χάνει έδαφος. Πού μπορεί να οφείλεται αυτό; Στο στήσιμο; Επηρρεάζονται τα ελαστικά;
- Μόλις είδα το ψιλοέβγα του Solberg στην 4η ειδική. Πολύ τυχερός που δεν του στοίχισε κάτι πολύ σοβαρότερο. Το αυτοκίνητο σήκωσε το πίσω μέρος του σχεδόν 90 μοίρες
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
- Το 307 δείχνει ότι έχει την ταχύτητα να ανταγωνιστεί στα ίσια τους άλλους. Πέραν της αξιοπιστίας που αργά ή γρήγορα θα έρθει στα ίσα της, είναι ο δευτερος αγώνας που παρατηρώ ότι ενώ μέχρι και λίγο μετά την μέση της ειδικής το 307 πάει αέρα (ειδικά στις μεγάλες ειδικές) στα τελευταία 3-4 splits χάνει έδαφος. Πού μπορεί να οφείλεται αυτό; Στο στήσιμο; Επηρρεάζονται τα ελαστικά;
Το 307 που κάποιοι έλεγαν ότι θα κάνει περίπατο φέτος στην πρώτη του χρονιά έχει μετατραπεί στο απόλυτο ....γυμναστήριο για χέρια. Μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος προβλέπω τον gro πρωταθλητή στο ...μπρα ντε φερ Χωρίς υδραυλική υποβοήθηση είναι η απόλυτη γυμναστική για δικέφαλους - τρικέφαλους - καρπούς κλπ....
PS. ' Κάνε επιτέλους την πρώτη σου νίκη....σε διαγωνισμό μπρα ντε φερ'
-
Γενικά μου κάνει εντύπωση πόσο απροετοίμαστη μοιάζει η Peugeot μετά από ένα σχεδόν χρόνο δοκιμές (τι να πει και η Mitsubishi... ) Οι βλάβες του τιμονιού δείχνουν προχειρότητα και μικρή αξιοπιστία αλλά είναι κάπου φυσιολογικές ως προβλήματα νεότητας. Αλλά τα προβλήματα με το κιβώτιο, δηλ. το ό,τι δεν έχουν παρά μόνο το τεσσάρι τελικά, είναι απαράδεκτα, διότι δείχνουν επιπλέον των παραπάνω και κακό σχεδιασμό, δηλ. είτε ο κινητήρας δεν έχει τελικά την 'ηλεκτρική' ροπή που περίμεναν, είτε οι σχέσεις δεν είναι αυτές που ήθελαν, είτε έχουν προβλήματα με τον προμηθευτή του 5αριού (Hewland ?) είτε όλα αυτά μαζί. Σε αντιδιαστολή, όταν βγήκε το Focus 03 (με αρκετά καινοτόμο σχεδιασμό) είχε μεν προβλήματα αξιοπιστίας - νεότητας αλλά δεν έδειξε πουθενά κακό σχεδιασμό.
Ο Provera πάντως στην TV έδειχνε έξαλλος, αν είχε το πούρο θα το είχε φάει
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ο Provera πάντως στην TV έδειχνε έξαλλος, αν είχε το πούρο θα το είχε φάει
Mα αυτός φταίει!!! Δεν το ξέρει δηλαδή μετά από τόσες δοκιμές? Σε ποιους θέλει να ρίξει ευθύνη?
Βασικά πρώτη φορά βλέπω τον Bosse τόσο έξαλλο και αγανακτησμένο. Είπε και το θεικό ότι 'βαρέθηκε πια αυτό το αυτοκίνητο με τις βλάβες του'. -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Βασικά πρώτη φορά βλέπω τον Bosse τόσο έξαλλο και αγανακτησμένο.Ξεχνάς τα 'Γαλλικά' το 2002 (?) στη ΝΖ που του είχαν δείξει λάθος χρόνο στην τελευταία ειδική του σκέλους και την κέρδισε και θα ξεκίναγε πρώτος την άλλη μέρα
Χωρίς πλάκα όμως, το παραπάνω που είπε στον τερματισμό της ΕΔ ήταν όλα τα λεφτά, διότι ήταν αυθόρμητο.
-
Pola provlimata i Peugeot ta opia prepi na lithoun entos ton imeron!!! I idravliki ipovoeithisi taleporise poli tous odigous se aftous tous 3 protous agones!!!!
Oson afora ton Loeb o nearos exi ola ta fonta gia na gini pagkosmios protathlitis !! To melon einai mprosta tou!! Einai arketa grigoros se oles tis epifanies !! Grigoros itan ke sto xoma tou Mexicou kati pou ton kani os to aklonito favori mazi me to Martin pou epaksia kerdise ton agona!Tragiki ironia o Loeb stin Souidia klironomise ti protoporia apo to Martin kai tin kratise os to telos kai to antitheto egine sti Mexico o Martin klironomise ti protoporia apo to Loeb ke tin kratise mexri to telos!!
Akomi ena neo talento geniete ke akouei sto onoma Duval!! Se dio agones opou itan defteros odigos tis Ford eixai 2 podium mia defteri kai mia triti thesi!!!
To rithmo tou arxise na vriski kai o Hirvonen kai grafi kalous xronous stis idikes ke epaksia pire tin pempti thesi !!
O Valimaki me to Hyundai tou ekmetalevete ta lathi ton megalon odigon kai plasarete stin oktada me stathero odigima!!!
Enas minas apomeni mexri tin Nea Zilandia!! Gia na doume ti tha gini fetos!!!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ο Provera πάντως στην TV έδειχνε έξαλλος, αν είχε το πούρο θα το είχε φάει
Mα αυτός φταίει!!! Δεν το ξέρει δηλαδή μετά από τόσες δοκιμές? Σε ποιους θέλει να ρίξει ευθύνη?
κατά τα άλλα, τόσο καιρό ο λόιξ τούς έφταιγε που δεν έπαιρναν βαθμούς στο κατασκευαστών. άσχετα από συμπάθειες-αντιπάθειες, η απογοητευτική θέση του ροβάνπερα ήταν θεία δίκη για τις βεβιασμένες αποφάσεις της πεζώ, σε κάθε τομέα...
και κάτι άσχετο, δεν ξέρω για σας, αλλά πολύ πόνεσα στην τούμπα του σάινθ ο marti είναι μακράν η πιο επεισοδιακή-μαρτυρική φιγούρα στο wrc...
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
και κάτι άσχετο, δεν ξέρω για σας, αλλά πολύ πόνεσα στην τούμπα του σάινθ ο marti είναι μακράν η πιο επεισοδιακή-μαρτυρική φιγούρα στο wrc...μόνος του την έπαθε απο το βάρος της πόρτας ή ήταν πατάτα του sainz?...ο καημένος μπήκε μέσα και συνέχισε χωρίς να βγάλει άχνα
-
δεν ξέρω γιατί ακριβώς άλλα μου άρεσε πολύ το ράλι. είχε απ' όλα. Τα video χθες είχαν πολύ θέαμα (για όσους πιάνουν magic φυσικά). Τα είδα όλα:
1.Provera να λέει ότι όλα αυτά είναι απαράδεκτα για το επίπεδο της ομάδας
2.Marcus να τελειώνει ειδικές χωρίς υδραυλική υποβοήθηση τιμονιού και στο finish να έχει την άπαιχτη συζήτηση με το δημοσιογράφο:
Δημοσιογράφος: How was it marcus?
Marcus: Guess what!! We have no power steering again!!
Του αξίζουν τρομερά συγχαρητήρια για τον άθλο του (γιατί ο άνθρωπος έχει το απόλυτο δίκιο) όπως και στον Harri που έβγαλε τον τροχό όταν κατάρρευσε η κολόνα του τιμονιού και οδήγησε μέχρι το service στα 3.
3.τούμπα του Sainz και η εκπληκτική της συνέχεια
4.γραφικά inmarsat για την επεξήγηση της λειτουργίας των κινητήρων στα 3000 μέτρα και για το ότι χάνουν μέχρι και το 30% των ίππων που αποδίδουν σε μηδενικό υψόμετρο λόγω του αραιού αέρα στα βουνά
5.Loeb να προσπαθεί να φτιάξει το κάρτερ της xsara με κανένα αποτέλεσμα
6.τετ α κέ του Martin με 6η τελειωμένη
7.'ελαφρό' χτύπημα του Solberg δεξιά στην ανοιχτή αριστερή (το ερασιτεχνικό πλάνο ήταν άψογο)
8. Λώρη (που δεν είχα ξαναδεί) με καυστικά σχόλια κατά της FIA για ελαστικά και ονόματα συνοδηγών.Ήταν τόσο γεμάτο αυτό το ράλι...
Κοιτάξτε και το άρθρο στο worldrallynews με τον carlos που λέει ότι δε βλέπει νόημα σε όλες τις αλλαγές των κανονισμών και ότι όλα οδηγούν σε λιγότερη οδήγηση και πιο πολύπλοκα 'συστήματα'.
http://www.worldrallynews.com/artman/pu ... _149.shtmlΥ.Γ. Δεν τα λέω αυτά για να δελεάσω όσους δεν έχουν magic φυσικά. Και ελπίζω να μπορέσω να βάλω στο site κομμάτια από τη χθεσινή μετάδοση που έγραψα όλη στο pc.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Ο SAINZ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΤΗ ΝΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ AKOMA MIA ΦΟΡΑ ΣΤΟ PODIUM! ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ, Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΩΝ ΡΑΛΛΥ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ, ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Την 2η μερα ετρεξε το 2ο σκελος με τα ιδια λαστιχα κ στο τελος εκοψε κ απο τον Duvall κ απο τον Martin.
Την 3η μερα στην 30αρα την 1η νομιζω ηταν 0,2 αργοτερος του Markko κ οι 2 ηταν 9-10 μπροστα απο τον 3ο. Στην επομενη εκοψε αλλα 3 απο τον Markko.
Στην τουμπα που εφερε ειπαν οτι ειχαν πεσει τα φρενα του κ εστριψε γρηγοροτερα μ αποτελεσμα να βγει. Δικαιολογια; αυτο δεν το ξερω. Αλλα ηταν κ ατυχος (στην τυχη του) που δεν υπηρχαν θεατες να βοηθησουν. Ουτε καν θα εβγαινε απο τ αυτοκινητο.
Αν δεν μπορουσε θα ηταν εκτος απο μονος του. Αν δεν ηταν συναγωνισιμος δεν θα ειχε παει στον τελευταιο αγωνα περυσι διεκδικωντας! Ισως δεν εχει την απολυτη ταχυτητα κ διψα των Loeb Martin Solb αλλα μαζι κ με την εμπειρια του μπορει να τους παιξει στα ισια. Τα επομενα rally θα δειξουν αν αυτο ειναι σωστο ή λαθος, ουτως ή αλλιως αυτη η χρονια θα δειξει πολλα. Αν μεινει πισω πιστευω πως θα ειναι κ η τελευταια του χρονια στο WRC.
Αυτο που σιγουρα του εχει κοστισει αρκετα κ νομιζω θα πηγαινε καλυτερα ηταν ο χωρισμος του με τον Moya. Σ αυτο ας προσεχε μια κ εχω ακουσει οτι αυτος εφταιγε για το γεγονος...! -
Ο χρήστης kamil έγραψε:
και κάτι άσχετο, δεν ξέρω για σας, αλλά πολύ πόνεσα στην τούμπα του σάινθ ο marti είναι μακράν η πιο επεισοδιακή-μαρτυρική φιγούρα στο wrc...
μόνος του την έπαθε απο το βάρος της πόρτας ή ήταν πατάτα του sainz?...ο καημένος μπήκε μέσα και συνέχισε χωρίς να βγάλει άχνα
Η πατατα του Sainz ηταν που αφησε τον Moya να φυγει...
cmarin
Mα αυτός φταίει!!! Δεν το ξέρει δηλαδή μετά από τόσες δοκιμές? Σε ποιους θέλει να ρίξει ευθύνη?
Βασικά πρώτη φορά βλέπω τον Bosse τόσο έξαλλο και αγανακτησμένο. Είπε και το θεικό ότι 'βαρέθηκε πια αυτό το αυτοκίνητο με τις βλάβες του'.Σιγουρα σαν team manager το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης πεφτει σε αυτον. Δεν ξερω ομως κατα ποσο φταιει οταν εξαρτημα απο το εργοστασιο σε 3ο κατα σειρα αγωνα χαλαει. Κ με το 206 ειχαν ιδιο προβλημα κατα περιπτωσεις με την υποβοηθηση. Το κυριοτερο λαθος του νομιζω ειναι που δεν πηρε καποιον οδηγο απο πιο πριν ωστε να εχει κ χρονο με το καινουργιο αυτοκινητο. Ειτε Loix ειτε Rovanpera ή οποιονδηποτε αλλον. Αυτες ειναι λυσεις πανικου.
harriswrc
Ο MARTIN ΔΕΝ ΑΠΕΦΥΓΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΗΣΕ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ!
ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΗΤΑΝ Ο SOLBERG!Υποστηριζω οτι ταχυτερος ειναι αυτος που τερματιζει τον αγωνα 1ος κ οχι αυτος που κερδιζει τις περισσοτερες ειδικες.
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Υποστηριζω οτι ταχυτερος ειναι αυτος που τερματιζει τον αγωνα 1ος κ οχι αυτος που κερδιζει τις περισσοτερες ειδικες.
Κακώς το υποστηρίζεις
Ταχύτερος είναι αυτός που κερδίζει τις περισσότερες ειδικές.
Αυτός που κερδίζει τον αγώνα είναι καλύτερος (δηλ. ταχύς, φρόνιμος, ουσιαστικός και τυχερός στις σωστές ποσότητες)
WRC 2004 - 3ος γύρος Corona Rally Mexico