-
Πάτερ δεν είναι κοπέλα μου. Συνεργάτιδα είναι. Ας κάνει ότι θέλει δεν της προτείνω τπτ. Άσε μετά μην δεν της αρέσει και μας κοιτάει με μισό μάτι
-
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
Όλοι οι κομπλεξικοί γάλλοι-ιταλοί με τα γερμανικά αυτοκίνητα το thread της OPEL παρακολουθούν...?Just wondering....
Ενώ της Οπελ είναι Παναγίες ?
-
-
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
Όλοι οι κομπλεξικοί γάλλοι-ιταλοί με τα γερμανικά αυτοκίνητα το thread της OPEL παρακολουθούν...?Just wondering....
Σερφαρουμε απλα
Γιατι ειμαστε λατρεις των αυτοκινητων γενικα, και οχι των εγγυησεων... -
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
Όλοι οι κομπλεξικοί γάλλοι-ιταλοί με τα γερμανικά αυτοκίνητα το thread της OPEL παρακολουθούν...?Just wondering....
τουλαχιστον δεν ειμαστε καγκουρες εμεις οι ιταλοι,
για τους γαλλους δεν ξερω -
ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΒΡΑΔΥ,
ΔΙΑΘΕΤΩ ΜΕΤΡΗΤΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 4500 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ CORSA 1200 CC ΑΠΟ Α ΧΕΡΙ ΜΕ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΒΡΗΚΑ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΗ ΜΟΝΤΕΛΟ 7/2001 ΤΥΠΟΣ C 1200 CC ΔΙΠΟΡΤΟ ELEGANCE ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟ ΜΕ 73000 ΧΙΛ ,
ΜΕ ΣΕΡΒΙΣ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ OPEL , ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΚΤΕΟ ΠΡΙΝ 5 ΜΗΝΕΣ ,ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ
ΕΙΝΑΙ 3000 ΕΥΡΩ. Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΗΛΗ , ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΜΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑΝ - ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ - ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ EΠΑΘΕ ΖΗΜΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙ ΤΑ 1300 ΕΥΡΩ Η ΠΕΡΙ ΤΑ 500 ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ + 300 ΓΙΑ 4 ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ + 100 ΓΙΑ ΑΛΑΓΗ ΤΟΥ ΕΜΠΡΟΣ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΑΙΣΜΕΝΟ.
ΜΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ ΣΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΥΝΟΛΟ ΠΕΡΙ ΤΙΣ 4000 ΕΥΡΩ...
Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΥ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ................ -
Πλάκα έκανα βρε σχετικά με τους λοιπούς ευρωπαίους κατασκευαστές! Μέτοχος της GM είμαι στο κάτω κάτω; Σήμερα έχω οpel και αύριο ότι μου κάνει περισσότερο! Για μένα το momentum στα μικρά είναι to fiesta, ούτε το Corsa, ούτε το ibiza, ούτε το mito, ούτε το 207. Τέρμα όμως η κουβέντα γιατί είμαστε
Γιώργο (Saxon_747), κάτσε καλά γιατί αύριο θα σε μαζέψω....και σένα και το spaghetti σου...βρωμο ιταλιάνε μακαρονά!
-
Ο χρήστης kap55 έγραψε:
ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΒΡΑΔΥ,ΔΙΑΘΕΤΩ ΜΕΤΡΗΤΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 4500 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑ CORSA 1200 CC ΑΠΟ Α ΧΕΡΙ ΜΕ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΒΡΗΚΑ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΗ ΜΟΝΤΕΛΟ 7/2001 ΤΥΠΟΣ C 1200 CC ΔΙΠΟΡΤΟ ELEGANCE ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟ ΜΕ 73000 ΧΙΛ ,
ΜΕ ΣΕΡΒΙΣ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ OPEL , ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΚΤΕΟ ΠΡΙΝ 5 ΜΗΝΕΣ ,ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ
ΕΙΝΑΙ 3000 ΕΥΡΩ. Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΗΛΗ , ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΜΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑΝ - ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ - ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ EΠΑΘΕ ΖΗΜΙΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙ ΤΑ 1300 ΕΥΡΩ Η ΠΕΡΙ ΤΑ 500 ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ + 300 ΓΙΑ 4 ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ + 100 ΓΙΑ ΑΛΑΓΗ ΤΟΥ ΕΜΠΡΟΣ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΑΙΣΜΕΝΟ.
ΜΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ ΣΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΥΝΟΛΟ ΠΕΡΙ ΤΙΣ 4000 ΕΥΡΩ...
Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΥ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ................Στο 1.2 δεν εμφανίστηκαν προβληματάκια όπως τον 1.4 ecotec. Εκεί που πονάει το μοτέρ είναι στην τρόμπα νερού και βενζίνης, και στο σύστημα διέυθυνσης, που από ότι βλέπω το έβγαλε, αλλά αύτο έχει να κάνει και με τον τρόπο οδήγησης. Επίσης κοντά είσαι και για αλλαγή των ημιαξονιών και αμορτισέρ, αν δεν έχουν αλλαχτεί. Ρώτησε επίσης και για σετ συμπλέκτη αν και πότε αλλάχτηκε! Κατα τα λοιπά, το μοτέρ είναι πεθαμένο απο πλευράς επιδόσεων, και τα 73.000 χλμ θα έχουν σκοτώσει και κάποια άλογα ακόμα! Πιστέυω ότι αν θες συγκεκριμένα corsaκι οι ευκαιρίες είναι πολλές αν ψάξεις λίγο!
-
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
Για μένα το momentum στα μικρά είναι to fiesta, ούτε το Corsa, ούτε το ibiza, ούτε το mito, ούτε το 207. Τέρμα όμως η κουβέντα γιατί είμαστε...που για να παρει τα ποδια του πρεπει να ειναι 1600αρι...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Για μένα το momentum στα μικρά είναι to fiesta, ούτε το Corsa, ούτε το ibiza, ούτε το mito, ούτε το 207. Τέρμα όμως η κουβέντα γιατί είμαστε
...που για να παρει τα ποδια του πρεπει να ειναι 1600αρι...
Ε και! Το 1.4 και το 1.6 τα ίδια τέλη έχουν! Εσύ πάρε το Panda....αφού δεν παίζεσαι βρε!
-
Εγω θελω 1000-1200κεκ με τουρμπακι και ειμαι οκ.
Με βλεπω για κανα Polo... -
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μια κοπέλα από το γραφείο θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο. Έχει καταλήξει στο corsa και αμφιταλαντεύεται μεταξύ 1.2 και 1.4. Επειδή δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με τους συγκεκριμένους κινητήρες ποιόν προτείνετε οι γνώστες της opel?
ΕυχαριστούμεΤο 1.2 δεν υπάρχει. Το 1.4 είναι απλά αργό και εκνευριστικό. Να ψάξει και αλλού, αν δεν βαριέται. Αν βαριέται, να το πάρει. Και μετά από λίγο καιρό να σε πρήζει που δεν πάει βήμα.
Καταπληκτική επιτάχυνση μέχρι τα 80. Δεν το καταλαβαίνεις πότε φτάνεις εκεί, ένεκα κοντού κιβωτίου, ηχομόνωσης και ένεκα και της κοινωνίας. Από 80 και μετά, ανάβεις τσιγάρο.
Καλά ρε παιδιά 1.4 90+ άλογα και είναι αργό? Τι στο καλό, όλοι οδηγοί αγώνων ειναι?
πριν 15 με 20 χρονια που οι μπαμπάδες μας οδηγούσαν με 70 άλογα , τι να πούνε?
Peace -
Ο χρήστης Tolen έγραψε:
Μια κοπέλα από το γραφείο θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο. Έχει καταλήξει στο corsa και αμφιταλαντεύεται μεταξύ 1.2 και 1.4. Επειδή δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με τους συγκεκριμένους κινητήρες ποιόν προτείνετε οι γνώστες της opel?
ΕυχαριστούμεΤο 1.2 δεν υπάρχει. Το 1.4 είναι απλά αργό και εκνευριστικό. Να ψάξει και αλλού, αν δεν βαριέται. Αν βαριέται, να το πάρει. Και μετά από λίγο καιρό να σε πρήζει που δεν πάει βήμα.
Καταπληκτική επιτάχυνση μέχρι τα 80. Δεν το καταλαβαίνεις πότε φτάνεις εκεί, ένεκα κοντού κιβωτίου, ηχομόνωσης και ένεκα και της κοινωνίας. Από 80 και μετά, ανάβεις τσιγάρο.
Καλά ρε παιδιά 1.4 90+ άλογα και είναι αργό? Τι στο καλό, όλοι οδηγοί αγώνων ειναι?
πριν 15 με 20 χρονια που οι μπαμπάδες μας οδηγούσαν με 70 άλογα , τι να πούνε?
PeaceΠριν 15-20 χρόνια οι μπαμπάδες μας δεν είχαν και Internet, ούτε κινητά.
Να τα κόψουμε και αυτά. -
Αργο δεν ειναι, απλα τα περισσοτερα αυτοκινητα πλεον ειναι πιο γρηγορα.
-
90hp - 1200kg δεν είναι και πολύ καλή αναλογία, τα 70 που οδηγούσαν οι πατεράδες μας ήταν με το ζόρι στα 1000kg. Επίσης, η νωθρότητα που έχουν επιβάλλει ψεκασμοί, φαρδιά λάστιχα (αν βρεις πατέρα με 17αρες σε αυτοκίνητο 1300αρι σφύρα μου) και μακριές σχέσεις είναι πρόβλημα σε σχέση με παλιότερα. Αν βάλεις στο θέμα και την πρόοδο σε δρόμους και ταχύτητες, πόσω μάλλον την προσθήκη έξτρα κίνησης σε σχέση με παλιότερα...καταλαβαίνεις ότι δεν μιλάμε με τα ίδια σταθμά.
Επίσης, κάποια στιγμή πρέπει να σημειωθεί πρόοδος σε σχέση με παλιότερα.
Τρίτον και τελευταίο, δεν το κρίνουμε ως αργό μόνο απόλυτα αλλά και σχετικά με τον ανταγωνισμό. Όταν άλλοι σου τα προσφέρουν, γιατί να μην προχωρήσεις. Αυτό συνδυαζόμενο και με τα άλλα 2, για να μην θεωρηθούμε μονόπλευροι.
-
γεια σας παιδια! Αποφασισα να παρω τελικα το astra 1.6 5θ 115 elegance ή Sport. Το σπορ μου αρεσει πιο πολυ εμφανισιακα μεσα αλλα το elegance εχει αυτα που θελω(πλην φωτων ομιχλης) και ειναι πιο οικονομικο. Αυτο που με απασχολει ειναι
Το σπορ ειναι πιο σκληρο και λιγοτερο ανετο ετσι κι αλλιως ή μονο αν πατησει το κουμπι σπορ λειτουργιας ? Ποιες οι διαφορες οδηγικα με το elegance, αν καποιος εχει οδηγησει και τα δυο?
Και οποιοδηποτε αλλο σχολιο, δεκτο ! -
Πόσο σου βγαίνει;
-
αν ρωτας εμενα (επειδη μπερδευομαστε καμμια φορα ) 16.300 η elegance και +1300 η σπορ
-
Δοκίμασε κάτι: επειδή ορισμένα από τα χαρακτηριστικά της Elegance είναι σε κάποιους περιττά ενώ άλλα θα χρειαστεί να τα πληρώσουν εξτρά, δες αν σου έρχεται φθηνότερα η Enjoy με όσα εξτρά θες εσύ. Η διαφορά στο θέμα της εμφάνισης (εκτός του εξοπλισμού) είναι στο σχέδιο στις ζάντες και σε κάποιες σχεδιαστικές προσθήκες (που σε κάποιους δεν αρέσουν).
OPEL FORUM