-
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
Δεδομένο δεν είναι τίποτα και για καμιά ομάδα.....
Ολα είναι ρευστά και αν δεν ξεκινήσει το πρωτάθλημα κανείς δεν μπορεί να βγάλει συμπεράσματα.
Τα πεωταθλήματα δεν κερδίζονται από τη μια μέρα στην άλλη ούτε και οι νικες έρχονται τόσο εύκολα.Σωστά τα παραπάνω που γράφεις. Όμως ούτε εγώ, αλλά ούτε και ο opterios, είπαμε ότι Toyota θα πάρει το πρωτάθλημα την επόμενη χρονιά.
Και οι δύο δώσαμε ένα χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον 4 χρόνων.
Οπότε...Ναι ρε παιδια δεν το παίρνω προσωπικά ούτε κατηγορώ κανέναν αλλά μακάρι να μπορούσαμε να προβλέψουμε και να είμαστε σίγουροι ότι ομάδες με βλέψεις και αξίες όπως TOYOTA ότι σε 1-2 χρόνια θα είναι στην κορυφή.Οτί είναι ένα από τα φαβορί ναι αλλά για να δουμε για να δουμε....
SIGNOMI POY EPENVENO PALI ALLA PROSOPIKA PISTEYO OTI H TOYOTA EINAI ENA BALONI POY THA XEFOYSKOSEI SINTOMA.DEN AMFISVITO TO MEGETHOS THS OYTE THN EMBIRIA STIS ALES KATIGORIES AGONON(C.A.R.T.,LEMANS,WRC) ALLA H F1 EINAI APOTHEDIGMENA KATI DIAFORETIKO.AN TO PRAGMATA HTAN TOSO APLA KAI ALES ETERIES (FORD,ALFA,LOTUS, K.T.L)DEN THA EIXAN FAEI TA MOYTRA TOYS.EINAI THEMA EMBIRIAS POLITIKIS KAI XRIMATON.DEN EINAI TIXEO POY DIO KOLOSOI (MERCEDES,BMW)DILEXANE NA SINERGASTOYN ME OMADES POU KATEXOY EMBIRIA TEXNOGNOSIA KAI DINATO ONOMA STHN F1 POU TOUS DINEI AMESA KAI POLITIKI DINAMI.H FERRARI EINAI EXERESI STON KANONA GIATI VRISKETE STHN F1 APO 1950! KAI EXEI OLA TA PARAPANO.OSO AYTO POY EIPA GIA THN HONDA TO LEO GIATI DEN EINAI KAPOIA OMADA POY PROTOEMFANISTIKE STON XORO.EXEI NIKES PROTATHLIMATA KAI TEXNOGNOSIA KAI PISTEYO OTI AN EIXE PARAMINI STHN JORDAN KAI THN IPOSTIRIZE SOSTA SIMERA THA TRIVAME TA MATIA MAS OPOS KANAME KAI THN DEKAETIA TOY 80' OTAN SINERGAZOTAN ME THN MACLAREN.OPOTE H GNOMH MOY EINAI OTI H TOYOTA THA PALEPSI GIA ARKETA XRONIA AKOMA GIA NA FTASEI KAPOY KAI DEN XERO AN AYTO TO KAPOY THA EINAI H KORIFH
-
Παντως η μεχρι στιγμης αξιοπιστια που εχει δειξει η Ferrari τα τελευταια
χρονια δειχνει οτι ξερει τι κανει πολυ καλα στο θεμα αξιοπιστια!
Αυτο ισως της δωσει πλεονεκτημα του χρονου εναντι αλλων ομαδων.
Βεβαια τα δεδομενα αλλαζουν παρα πολυ πια οποτε οι προβλεψεις δεν
στηριζονται καπου χειροπιαστα παρα μονον στο προσφατο παρελθον.
Λογικα Mercedes k ΒΜW θα δωσουν κ αυτες κατι καλο σε θεμα αξιοπιστιας απο δυναμη ομως; -
Ο χρήστης Enzo F. έγραψε:
ALLA H F1 EINAI APOTHEDIGMENA KATI DIAFORETIKO.AN TO PRAGMATA HTAN TOSO APLA KAI ALES ETERIES (FORD,ALFA,LOTUS, K.T.L)DEN THA EIXAN FAEI TA MOYTRA TOYS.Δε νομίζω ότι καμία από τις εταιρίες αυτές που αναφέρεις έφαγε τα μούτρα της με την εμπλοκή της στην Φ1. Η Ford συγκεκριμένα, αποτελεί τον πιο επιτυχημένο προμηθευτή κινητήρων στην ιστορία της Φ1, ενώ η Alfa και η Lotus έχουν ένα τσουβάλι επιτυχίες η κάθε μία.
Σχετικά με τη Honda, η διαφορά είναι πως η Honda ποτέ δεν έφτιαξε δική της ομάδα, ενώ η Toyota ξεκίνησε από το μηδέν με ένα πλήρες πακέτο.
Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι υποθέσεις. Αλλά όπως είπα και σε κάποιο προηγούμενο post, η αίσθηση που επικρατεί στους κύκλους της Φ1 (κατόπιν συνομιλίας που είχα με έναν άνθρωπο από μέσα), είναι πως η Toyota θα κάνει μπαμ σε λίγο καιρό και τελικά κάποια στιγμή θα κυνηγάει τίτλο. Κι εγώ μέχρι πριν λίγο καιρό συμμεριζόμουν τη γνώμη σου, αλλά σίγουρα μερικοί ξέρουν καλύτερα από μας
Υ.Γ.
Αν θες, μη γράφεις με κεφαλαία. Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Σχετικά με τη Honda, η διαφορά είναι πως η Honda ποτέ δεν έφτιαξε δική της ομάδα, ενώ η Toyota ξεκίνησε από το μηδέν με ένα πλήρες πακέτο.Δεν υπήρχε ομάδα Honda τη δεκαετία του '60 ? Με ένα αερόψυκτο μοτέρ ?
(όχι πως έχει σημασία, διότι όντως δεν έκαναν τίποτα) -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν υπήρχε ομάδα Honda τη δεκαετία του '60 ? Με ένα αερόψυκτο μοτέρ ?
(όχι πως έχει σημασία, διότι όντως δεν έκαναν τίποτα)Δηλώνω επίσημα πως πρέπει να πέσει φωτιά να με κάψει!!!!
Φυσικά και υπήρχε Honda τότε. Κάτασπρο μονοθέσιο με την κόκκινη βούλα στη μύτη
Ειλικρινά, δεν ξέρω πώς μου διέφυγε!!
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
ALLA H F1 EINAI APOTHEDIGMENA KATI DIAFORETIKO.AN TO PRAGMATA HTAN TOSO APLA KAI ALES ETERIES (FORD,ALFA,LOTUS, K.T.L)DEN THA EIXAN FAEI TA MOYTRA TOYS.
Δε νομίζω ότι καμία από τις εταιρίες αυτές που αναφέρεις έφαγε τα μούτρα της με την εμπλοκή της στην Φ1. Η Ford συγκεκριμένα, αποτελεί τον πιο επιτυχημένο προμηθευτή κινητήρων στην ιστορία της Φ1, ενώ η Alfa και η Lotus έχουν ένα τσουβάλι επιτυχίες η κάθε μία.
Σχετικά με τη Honda, η διαφορά είναι πως η Honda ποτέ δεν έφτιαξε δική της ομάδα, ενώ η Toyota ξεκίνησε από το μηδέν με ένα πλήρες πακέτο.
Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι υποθέσεις. Αλλά όπως είπα και σε κάποιο προηγούμενο post, η αίσθηση που επικρατεί στους κύκλους της Φ1 (κατόπιν συνομιλίας που είχα με έναν άνθρωπο από μέσα), είναι πως η Toyota θα κάνει μπαμ σε λίγο καιρό και τελικά κάποια στιγμή θα κυνηγάει τίτλο. Κι εγώ μέχρι πριν λίγο καιρό συμμεριζόμουν τη γνώμη σου, αλλά σίγουρα μερικοί ξέρουν καλύτερα από μας
Υ.Γ.
Αν θες, μη γράφεις με κεφαλαία. Ευχαριστώ.Iσως λιγο ασχετο ισως οχι, η Μercedes δεν μπηκε με την Sauber αρχικα στην F1 στηριζοντας την αρκετα στον οικονομικο τομεα; Αλλα το διαζυγιο ηρθε μετα απο λιγο για τα ματια της McLaren. Ωπου εκει βεβαια μπορουσε να πρωταγωνιστησει. H Sauber δεν ηταν πριν απο Merc στην F1, μαζι δεν μπηκαν σαν ομαδα; δεν θυμαμαι, θυμαται κανεις;
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Iσως λιγο ασχετο ισως οχι, η Μercedes δεν μπηκε με την Sauber αρχικα στην F1 στηριζοντας την αρκετα στον οικονομικο τομεα; Αλλα το διαζυγιο ηρθε μετα απο λιγο για τα ματια της McLaren. Ωπου εκει βεβαια μπορουσε να πρωταγωνιστησει. H Sauber δεν ηταν πριν απο Merc στην F1, μαζι δεν μπηκαν σαν ομαδα; δεν θυμαμαι, θυμαται κανεις;Ουσιαστικά έτσι είναι τα πράγματα. H Sauber ξεκίνησε το 1993 με κινητήρα Sauber, αλλά ήταν νομίζω κάποιο alias για τους Ilmor. To 1994 πάντως, ήταν και επισήμως Sauber - Mercedes.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Δηλώνω επίσημα πως πρέπει να πέσει φωτιά να με κάψει!!!!
Φυσικά και υπήρχε Honda τότε. Κάτασπρο μονοθέσιο με την κόκκινη βούλα στη μύτη
Ειλικρινά, δεν ξέρω πώς μου διέφυγε!!
Σου διέφυγε επειδή στο GPL τη λένε Murasama.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Σου διέφυγε επειδή στο GPL τη λένε Murasama.Μην προσπαθείς να με δικαιολογήσεις...!! Είναι δυνατόν να ξεχνάω ότι υπήρχε μονοθέσιο Φ1 το οποίο έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια και έχω ακούσει να λιώνει λάστιχο με τα ίδια μου τα αυτιά;;; Εδώ θυμάμαι άλλα κι άλλα, αυτό βρήκα να ξεχάσω;;
-
Ο χρήστης Enzo F. έγραψε:
DEN EINAI TIXEO POY DIO KOLOSOI (MERCEDES,BMW)DILEXANE NA SINERGASTOYN ME OMADES POU KATEXOY EMBIRIA TEXNOGNOSIA KAI DINATO ONOMA STHN F1 POU TOUS DINEI AMESA KAI POLITIKI DINAMI.Ε τώρα, μη συγκρίνουμε τους 'κολοσσούς' της BMW και της Mercedes με τον ΚΟΛΟΣΣΟ της Toyota, γιατί περί τέτοιου μεγέθους πρόκειται. Απλά σε ό,τι αφορά τους Τογιοταίους δεν υπάρχει άλλο μέτρο σύγκρισης. Το ότι θα πετύχουν είναι σχεδόν αναμφισβήτητο. Το πόσο ψηλά θα φτάσουν τον πήχη είναι το ερώτημα και το πότε, που δεν θα πρέπει να θεωρηθεί αποτυχία αν έρθει το ...2010! Ας μην είμαστε εύκολοι να κατακεραυνώσουμε (ή και να εξυψώσουμε από την άλλη) προσπάθειες, πολύ περισσότερο βάσει παραδειγμάτων του παρελθόντος. Υπομονή... μετά το πρωτάθλημα της Renault, μπορεί να παίρνει σειρά και η Toyota, η Honda και όποιος άλλος επιθυμεί!
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
ALLA H F1 EINAI APOTHEDIGMENA KATI DIAFORETIKO.AN TO PRAGMATA HTAN TOSO APLA KAI ALES ETERIES (FORD,ALFA,LOTUS, K.T.L)DEN THA EIXAN FAEI TA MOYTRA TOYS.
Δε νομίζω ότι καμία από τις εταιρίες αυτές που αναφέρεις έφαγε τα μούτρα της με την εμπλοκή της στην Φ1. Η Ford συγκεκριμένα, αποτελεί τον πιο επιτυχημένο προμηθευτή κινητήρων στην ιστορία της Φ1, ενώ η Alfa και η Lotus έχουν ένα τσουβάλι επιτυχίες η κάθε μία.
Σχετικά με τη Honda, η διαφορά είναι πως η Honda ποτέ δεν έφτιαξε δική της ομάδα, ενώ η Toyota ξεκίνησε από το μηδέν με ένα πλήρες πακέτο.
Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι υποθέσεις. Αλλά όπως είπα και σε κάποιο προηγούμενο post, η αίσθηση που επικρατεί στους κύκλους της Φ1 (κατόπιν συνομιλίας που είχα με έναν άνθρωπο από μέσα), είναι πως η Toyota θα κάνει μπαμ σε λίγο καιρό και τελικά κάποια στιγμή θα κυνηγάει τίτλο. Κι εγώ μέχρι πριν λίγο καιρό συμμεριζόμουν τη γνώμη σου, αλλά σίγουρα μερικοί ξέρουν καλύτερα από μας
Υ.Γ.
Αν θες, μη γράφεις με κεφαλαία. Ευχαριστώ.Sory katrxas gia ta kefalea.H ford simera pou les dixnei adinami kai ayto apo tote pou anelave na ta vgalei pera moni tis kai malon to 2005 tha doyme an vriskete se kaliteri mira oso gia tin alfa kai tin lotus simera apla thimoynte to endoxo parelthon giati apla den yparxoyn!!!!Oso gia ayto poy eipes gia thn hond pisteyo oti tin voithaei to oti den exei diko tis monothesio.Gia tin toyota eipa tin gnomi moy.Den kanei na ginomai koyrstikosEtsi kai alios diskola kaneis tha xeperasei toys 3 megloys kai idika tin agapimeni moy FERRARI
-
Φιλε Εντσο μια και εκανες τη χαρη στο Θεμη, κανε και σε εμενα αλλη μια:
αν θελεις γραφε στα Ελληνικα.Ευχαριστω!
moderator -
JarnoT εχεις λαθος...στην 1η σελιδα λες γιατι να μην ειναι κ ο πιο δυνατος αυτος της Renault...Αλλα αν ξεςχρησιμοποιει εξελιξη του Supertec του 99..κ αυτουνου που χρησιμοποιουσε η Arrows το 2000...Με το ζορι εφτανε τους 800 ιππους...
Κινητηριολογία