Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σκεψεις-Βλεψεις για Ford Puma 1.7
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Σκεψεις-Βλεψεις για Ford Puma 1.7
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    52
    206
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      ratanplan last edited by

      Σιγά το μπουρδελ@κι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mousatos last edited by

        Έχω διαβάσει για προβλήματα λίπανσης εξαιτίας της επίστρωσης των κυλίνδρων με nikasil .
        Αν βάλεις στο google ' puma nikasil problems' θα δεις αρκετά παράπονα.
        Έριξα μια γρήγορη ματιά και φαίνεται οτι βενζίνες με μεγάλη περιεκτικότητα σε θείο και nikasil δεν τα πάνε καλά.
        Τα τελευταία χρόνια βέβαια μειώθηκε το ποσοστό του θείου αλλά έβαζε από κάνα απατεώνα, who knows , η ζημιά λέει μπορεί να έχει ήδη γίνει.
        Αυτό σε συνδυασμό με μια προχωρημένη τεχνολογία( Nikasil) που έχει περάσει σε ένα καθημερινό αυτοκίνητο με όσο το δυνατόν μικρό κόστος και οικονομία φαίνεται οτι έχει οδηγήσει σε ποιοτικούς συμβιβασμούς??
        Αυτά βρήκα , αυτά γράφω .
        Ψάξε κι εσύ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ίδια προβλήματα με την ίδια επίστρωση με καύσιμα με πολύ θείο είχε και η BMW στην Ε39 στις πρώτες φουρνιές. Για το λόγο αυτό στην Αμερική και σε άλλες χώρες με μέτρια καύδιμα δεν έβγαινε με nikasil και πλέον στις επόμενες φουρνιές καταργήθηκε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stratospuma last edited by

            Συγνώμη για τήν καθυστερημένη απάντηση,αλλά μόλις αντελήθφην το τόπικ...
            Θα μιλήσω από προσωπική πείρα,καθότι 4 χρόνια κάτοχος Πούμα(1.4 όμως,λόγω φορολογίας τότε)και ιδρυτικό μέλος-μαζί με άλλους 2-του πούμα κλάμπ. Στήν Ελλάδα κυκλοφόρησαν 300 περίπου αυτοκίνητα(για καινούργια-εισαγόμενα δέν ξέρω να σου πώ). Βασικές αιτίες ο κυβισμός στο λανσάρισμα-1.7-δύσκολος για το μέγεθος του αυτοκινήτου.Στην πορεία βγήκε το 1.4 με 90 ιππους και μετά το 1.6 με 105. 'Αλλη αιτία η αισθητική του αυτοκινήτου που ήταν πολύ προχωρημένη,αν και ήταν σχεδιασμός του 1997! Προσωπικά,η αισθητική του με απογειώνει,και το αμάξι,10 χρόνια και πλέον μετά,δείχνει φρέσκο και πρωτότυπο.
            Όσον αφορά τήν αξιοπιστία,δέν είχα ποτέ κανένα μα κανένα πρόβλημα.Δίνω 10 με τόνο στη Φόρντ γι αυτό. Πολύ καλό τιμόνι,γρήγορο,με σωστή υποβοήθηση-υδραυλικό-όχι ηλεκτρικό. Πολύ όμορφος πίνακας οργάνων με λευκό φόντο και γλυκό πράσινο χρώμα το βράδυ. Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ επιλογέας ταχυτήτων,με αλουμινένιο κεφάλι(προσοχή μήν καείς το καλοκαίρι).Κοντές διαδρομές και αίσθηση σαν χτένι στίς αλλαγές.Θέση οδήγησης καλή,αλλά λίγο ψηλή για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου-συνηθίζεται όμως. ΑΠΑΡΑΜΙΛΛΗ οδική συμπεριφορά,διασκεδαστικότατη-διδακτικότατη, ρυθμίσημη σε υπερστροφή με άφημα πρίν τη στροφή-άν θές-αλλά με πλήρη έλεγχο! Το δικό μου το μόνο που υστερουσε ήταν ο μικρός κινητήρας,άν πάς όμως για 1.7,είναι το ιδανικό. Θα σοκάρω κάποιους,αλλά πιστεύω ακράδαντα ότι Σαξό και Ραλλύ 1.6,τα βλέπει στον καθρέφτη να μικραίνουν το 1.7....Το κιβώτιο έχει περιοριστή ροπής για πρώτη και δευτέρα,οπότε το 0-100 δέν είναι το φόρτε του,αλλά,πίστεψέ με,σε δρόμο επαρχιακό με στροφές τσαγιάζει πολλά αυτοκίνητα που έχουν το όνομα...Κατανάλωση από νορμάλ έως χαμηλή-λόγω χαμηλού βάρους(1050κιλά). Το 1.4 έκαιγε 6-6.5 το πολύ 7 στα κόκκινα...
            Πρακτικό μέγεθος αμαξώματος,πίσω θέσεις εκμεταλεύσιμες όταν οι μπροστινές δέν είναι τραβηγμένες τέρμα πίσω,βαθύ πορτμπαγκάζ αλλά με ψηλό κατώφλι.Ποιότητα κατασκευής κοντά στο άριστα(τριγμούς δέν θυμάμαι)τα πλαστικά στο ταμπλώ ήταν καλύτερα από το επόμενο φιέστα...
            Προσωπικά,είναι ένα αυτοκίνητο που θα μου μείνει αξέχαστο. Το μόνο που θα πρέπει να σε απασχολήσει,είναι να βρείς κάποιο καλομεταχειρισμένο,από κάποιο κολλημένο με το αμάξι. Κοίτα λίγο στο Φόντ νέτ,εγώ έχω χάσει πιά επάφη ,δέν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό. Καλή τύχη

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stayrros46 last edited by

              To πόσο καλή συμπεριφορά έχει το puma είναι γνωστό κ δν έχει νόημα να το ξαναπώ.
              Αλλά αν θες να το αγοράσεις προσπάθησε να μάθεις τι διαθεσιμότητα σε ανταλλακτικά έχει,γιατί είναι αρκετά σπάνιο μοντέλο,και δε λέει να χρειάζεται να περιμένεις ένα με δύο μήνες κάθε φορά που θα χρειαστείς κάτι να αντικαταστήσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                popol-ros last edited by

                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/228521

                τζαμπα το δινει το παλικαρι.... καντο εναν ελενχο και τσιμπα το....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • panos2171
                  panos2171 last edited by

                  Mονο που αυτο ειναι focus οχι puma.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    Nαι, καλημερα...
                    Aπλα του προτεινω ενα αυτοκινητο με παρομοιες επιδοσεις, παρομοια οδικη συμπεριφορα, χωρους να μπορει να βαλει και ενα φιλικο ζευγαρι, πορτ μπαγκαζ για τα συμπραγκαλα της γυναικας.... Και ολα αυτα σε απιστευτη τιμη και χιλιομετρα.... Mην ξεχνας οτι δυσκολα βρισκεις πουμα στην ελλαδα....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                      Nαι, καλημερα...
                      Aπλα του προτεινω ενα αυτοκινητο με παρομοιες επιδοσεις, παρομοια οδικη συμπεριφορα, χωρους να μπορει να βαλει και ενα φιλικο ζευγαρι, πορτ μπαγκαζ για τα συμπραγκαλα της γυναικας.... Και ολα αυτα σε απιστευτη τιμη και χιλιομετρα.... Mην ξεχνας οτι δυσκολα βρισκεις πουμα στην ελλαδα....

                      Επειδή εσύ φιλαράκι αγόρασες το συμπεθέρικο πρέπει όλοι να πάρουνε το ίδιο με σένα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        Eιχες δεν ειχες την ειπες την εξυπναδα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                          Eιχες δεν ειχες την ειπες την εξυπναδα....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            asproylis last edited by

                            Ελα υπαρχει ενα καλο Pouma 1.7 με πολλα εξτρα 6500Ε που πουλιεται τωρα μεσα στο http://www.fordnetwork.gr/forum/showthread.php?t=5812 .Δεν ξερω αν μπορεις να το δεις χωρις εγγραφη....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stratospuma last edited by

                              και μερικά εγκυκλοπαιδικά για το πούμα

                              το τιμόνι του puma απαιτεί μόλις 2,7 στροφές απο τέρμα σε τέρμα
                              -φθίνουσα και οχι σταθερή παροχή στην υδραυλική αντλία του συστήματος διεύθυνσης έτσι ωστε να έχει το τέλειο ζύγισμα ανάλογα την αύξηση της ταχύτητας
                              -μπροστινές αναρτήσεις , mc pherson των οποίων οι κάτω βραχίονες εδράζονται σε ξεχωριστό επιμέρους πλαίσιο μεγάλης αντοχής ,με συνέπεια η δομή του μπροστινού τμήματος να είναι βράχος και άριστος έλεγχος της γεωμετρίας των μπροστά τροχών!
                              -σωλήνας υποπίεσης φρένων διαμέτρου 228 χιλιοστών που σε συνδιασμό με τον σερβομηχανισμό προσφέρει χαμηλότερη προσπάθεια (μικρότερη πίεση) στο πεντάλ.
                              -σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που βοηθά να ξεκινά ομαλά πάνω σε ολισθηρούς δρόμους καθώς και κατά τις στοφές στις διασταυρώσεις

                              • ζάντες 6 άρες (ίντσες)
                                -μαξιλάρια αντιβήθησης στα μπροστινά καθίσματα
                                -εγκάρσια δοκό ενίσχυσης πίσω απο τον πίνακα οργάνων για την ασφάλεια και την σωστή δομή του αυτοκινήτου (παθητική ασφάλεια)
                                αδρανειακό διακόπτη διακοπής καυσίμου
                                -απόβαρο 1035 κιλά

                              έχει τον πρώτο κινητήρα με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων στη ιστορία της Ford(1.7 VCT)
                              To καπάκι του 1.7 η Ford το έστελνε στην Yamaha γιατί η ίδια δεν είχε την τεχνογνωσία να το επεξεργαστεί
                              Στο ντουλαπακι του συνοδηγού στο πάνω μέρος αν το ανοίξετε υπάρχει ενα καπάκι, αν το βγάλετε θα ψύχετε το ντουλαπάκι σας όταν έχετε ανοιχτό το A/C

                              'Tρία είναι τα σημεία του κινητήρα των 1,7 λίτρων της οικογένειας Zetec, στα οποία αξίζει
                              να επικεντρωθούμε και να αναλύσουμε με μεγαλύτερη λεπτομέρεια.
                              H συγγένεια με τους γνωστούς μας κινητήρες των 1,25 και 1,4 λίτρων, που τοποθετούνται στο
                              Φιέστα, φέρνει αμέσως στη μνήμη την τεχνολογία επίστρωσης των κυλίνδρων με νικασίλ. H
                              τεχνική αυτή, αν και χρησιμοποιείται ευρέως στους κινητήρες μοτοσικλετών, αποτελεί την
                              εξαίρεση στον τομέα του αυτοκινήτου. Aντί λοιπόν να χρησιμοποιηθούν τα κλασικά
                              εμβολοχιτώνια από χυτοσίδηρο, οι κύλινδροι επικαλύπτονται με μια ειδική επίστρωση
                              νικελίου/πυριτίου, που μειώνει τις εσωτερικές τριβές του κινητήρα από την κίνηση των
                              εμβόλων και το συνολικό βάρος του, με ευεργετικές επιδράσεις στην κατανάλωση, αλλά και
                              στη μακροζωία του. Tο πρόβλημα για τη Φορντ είναι πως τα μπλοκ των κινητήρων πρέπει να
                              αποστέλλονται στη Γιαμάχα, η οποία κατέχει την τεχνογνωσία για τη χρονοβόρα αυτή
                              διαδικασία, με αποτέλεσμα να περιορίζεται σημαντικά ο ρυθμός παραγωγής κινητήρων (μόλις
                              70 μονάδες ημερησίως)'

                              Awards

                              * 1997 - Named Top Gear's car of the year for 'the incredible feeling and driving sensation.
                              * 2001 - What Car's Used Sports Car Of The Year- Ford Puma 1.7
                              * 2004 - What Car's Best Used Sporting Car of the Year Under £10,000 - Ford Puma 1.7
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 3 / 3
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr