-
οχι
-
Όποιος μπορεί ας βοηθήσει! :
Λοιπόν, έχουμε ένα αυτοκίνητο (με ABS) στο οποίο τα φρένα είναι εντελώς ψόφια, αποκλείεται δηλαδή να έπιαναν έτσι όταν ήταν καινούριο. Τακάκια,δίσκοι καινούριοι και έχω αλλάξει και τα υγρά. Στην αντιπροσωπεία όλα.
Και ακόμα δεν φρενάρει....
Καμία γνώμη? -
Ποιο αμαξι και ποσο χρονων ειναι;Οτι δεν φρεναρει πως το εννοεις ακριβως;
Μπορει τα μαρκουτσια να φουσκωνουν απο την πιεση.Μπορει η τρομπα να εχει προβλημα.
-
Celica '00.
-
...η αίσθηση ειναι σαν να θέλει εξαέρωση. Τσαρούχωμα το πεντάλ μέχρι κάτω αλλά πολύ λίγη επιβράδυνση. Τέτοιο αμάξι λογικά θα έπρεπε να φρενάρει πολύ καλά...
-
Eκεί που έγινε η αλλαγή όλων αυτών, δεν έκαναν δοκιμή για να δουν πως φρενάρει;
Όταν λες κυριολεκτείς;Φτάνει στο πάτωμα; -
Για το ''μέχρι το πάτωμα'' μεταφορικά μιλάω.Εννοώ μέχριτο τέρμα της διαδρομής. Αλλά και όταν το πατήσεις μέχρι το τέρμα δεν θυμίζει και τόσο φρενάρισμα πανικού.Εξάλλου και τα μέτρα στα οποία θα σταματήσει δεν είναι ικανοποιητικά.
Πρόσφατο κριτήριο έχω ένα ολοκαίνουριο C2 (1400 cc) ενός φίλου, με το οποίο όταν φρενάρω είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. -
Όσο για την αντιπροσωπεία στην οποία έκανα το σέρβις είπαν πως πρέπει να πατήσουν λίγο τα τακάκια και κάτι τέτοια...
-
Ο χρήστης alfasud78 έγραψε:
Όσο για την αντιπροσωπεία στην οποία έκανα το σέρβις είπαν πως πρέπει να πατήσουν λίγο τα τακάκια και κάτι τέτοια...Δεν τα εχεις στρωσει τα τακακια ακομα;Αν δεν στρωσουν δεν εχεις καλο φρενο,νιωθεις το αμαξι να μην θελει να σταματησει.Ποσα χλμ εχεις κανει απο την αλλαγη;
-
Συνήθως στα 50 χλμ πατάνε, άντε να είναι τίποτα περίεργα ( με την έννοια της σκληρότητας ) και να θέλουν 150 χλμ, κάνε αυτά τα χλμ και πες μας εντυπώσεις.
Έτσι όπως μας τα λες δεν έχεις πρόβλημα αφού πρώτα πατήσουν τα τακάκια, αλλιώς θέλεις εξαέρωση, έλεγχο στο servo, έλεγχο στην αντλία μήπως έχει φθορά και ανακυκλώνει στο εσωτερικό της τα υγρά οπότε σπάει η πίεση, κλπ.
-
Τα τακάκια είναι σίγουρα πατημένα.
Τα έχω υποψιαστεί και εγώ αυτά (τρόμπα κ σεβρο) και σκέφτομαι ότι πρέπει να παώ να τα κοιτάξουν.
Επειδή μηχανολογικά ξέρω πολύ λίγα πράγματα έψαξα να μάθω, έστω θεωριτικά, πως λειτουργεί ένα σύστημα πέδησης.
Για τα μη συμβατικά (δηλαδή με ABS) συστήματα πέδησης βρήκα πως υπάρχουν και κάποιοι αισθητήρες, βαλβίδες κ.α. εξαρτήματα (τα οποία ούτε που θυμάμαι!) που δεν υπάρχουν στα συμβατικά.
Έτσι τα έχω και αυτά στα υπ'όψιν...
Γενικά θέλω όταν πηγαίνω στο συνεργείο για κάτι μή προγραμματισμένο, όπως αυτό το πρόβλημα με τα φρένα, να ξέρω περίπου τί να ζητήσω να κάνουν και όχι να αναφέρω μόνο το πρόβλημα.
Ειδικά αν έχεις πάρει το αμάξι από το συνεργείο, οι μάστορες τα βλέπουν όλα καλά και εσύ φεύγεις απογοητευμένος αφού εξακολουθείς να έχεις το πρόβλημα που είχες και πριν πας στο συνεργείο... -
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Από εκεί και πέρα, αν μιλάμε για 'τσαρούχωμα' πρέπει να ξεκαθαρίσουμε το εξής: Έχει νόημα να μιλάμε για 'ευαισθησία' του ABS όταν 'τσαρουχώνουμε'? Όταν, δηλαδή, στην ουσία του λέμε 'ενεργοποιήσου όσο πιο γρήγορα μπορείς!'... Διότι άλλο 'ευαισθησία' (π.χ. το αν θα επέμβει ή όχι σε στιγμιαία μικρο-μπλοκαρίσματα του ενός εκ των τεσσάρων τροχών κατά το σχεδόν οριακό φρενάρισμα), άλλο 'χρόνος απόκρισης'. Στο 'τσαρούχωμα' μας ενδιαφέρει το δεύτερο. Αλλά είτε συμβατικά είναι τα σωληνάκια είτε υψηλής πίεσης, αν ξαφνικά 'ανέβουμε πάνω στο φρένο' με 50km/h σε ένα συνηθισμένο δρόμο θα μπλοκάρουμε σε 'dt' και το ABS θα ενεργοποιηθεί, στην ουσία, ακαριαία.
Νομίζω ότι πρέπει να επιστρέψουμε λίγο στα βασικά γιατί έχουμε παρερμηνεύσει μερικά πράγματα. Αυτό που γράφεις δεν έχει νόημα γιατί το ABS δεν ενεργοποιείται 'μία φορά'. Δεν έχει διαφορά το τσαρούχωμα από το απλό πάτημα για τις μικρομετρικές αλλαγές που κάνει το ABS. Ο κύκλος που περιγράφεις, το 'έλεγξε για μπλοκάρισμα-άσε φρένο-ξαναπάτα-επανέλαβε' γίνεται συνεχώς από το ABS. Όταν γίνεται αυτό με λχ. 50-100Hz η απόκριση που έχουν τα τακάκια μετά την κίνηση της αντλίας είναι που έχει σημασία και με τα braided σωληνάκια υπάρχει μικρότερη απόσβεση αυτής της κίνησης (γιατί ο όγκος του κυκλώματος παραμένει σταθερός).
Καταλαβαίνω τι λες, αλλά προφανώς εσύ δεν κατάλαβες τι λέω εγώ:
Μη μπερδεύουμε την 'ευαισθησία' του ABS (πόσο 'νωρίς' μπαίνει, i.e. πόσο 'κοντά' στο απόλυτο μπλοκάρισμα πρέπει να φτάσει κάποιος τροχός για να ενεργοποιηθεί η αντίστοιχη ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα) με το πόσο γρήγορα αποκρίνεται το όλο κύκλωμα (=response time) στις εντολές του λογισμικού. Τα σωληνάκια υψηλής μπορεί να επηρεάσουν το δεύτερο [με τον τρόπο που περιγράφεις κι εσύ πιο πάνω] αλλά δεν κάνουν το ABS περισσότερο ή λιγότερο 'ευαίσθητο', i.e. να εμπλέκεται 'νωρίτερα' ή 'πιο δύσκολα' όταν προσπαθούμε να φρενάρουμε αρκετά δυνατά μεν, χωρίς να το ενεργοποιήσουμε δε. Όταν μιλάμε για 'τσαρούχωμα', παίζουμε διαφορετικό παιχνίδι. -
Ήρθε ο καιρός για αλλαγή δίσκων-τακακίων στο punto μου (mkIIb 1.4 sporting)
Τώρα φοράει μαμά δίσκους (257mm) με ferodo premium τακάκια. Νταξ, έχει καλό bite, αλλά πάνω απ τα 140 μάλλον δεν πολυδουλεύουν.Θέλουμε μια κάποια αναβάθμιση χωρίς να ξεφύγουμε στο κόστος (πρωτότυπο έ; ). Ο μηχανικός μου πρότεινε δίσκους zimmermann ως πολύ καλό value for money, μάλλον σε τρυπητή έκδοση. Οι χαρακτοί textar (g88? ) ξεφεύγουν σε τιμή. Πχ οι zimmermann πρέπει να χουν γύρω στα 150 το σετ, ενω οι textar τα διπλά.
Επίσης προτείνει τακάκι από trw/lucas (δεν ξέρω τι ακριβώς, δεν βρίσκω και στο site).
Έχω στο μυαλό μου και τα κλασσικά ferodo ds 2500, αγνώστου τιμή.Αγνώστου τιμής και ευκολίας εύρεσης είναι και τα ebc. Η εταιρία προτείνει συνδιασμό τακάκια green - δίσκους usr (τρυπητοί-χαρακτοί)
http://www.ebcbrakes.com/auto-pads.html
Ωραία φαίνονται.Pagid, mintex που κοίταξα στο νετ, μάλλον βγάζουν μόνο απλούς δίσκους, άρα απορρίπτονται.
Οποιαδήποτε πρόταση/βοήθεια, δεκτή.
btw βρήκα παλιό ποστ το κουκ που λέει ότι έμεινε ευχαριστημένος απ' τους zimmermann
viewtopic.php?p=214315#p214315
Μιας και έχει αλλάξει ολόκληρο το αυτοκίνητο 2-3 φορές, κάτι θα ξέρει.εδιτ-εδιτ: Προτάθηκαν και κάποιοι δίσκοι ονόματι national, για τους οποίους ακούω πρώτη φορά στη ζωή μου.
-
με δισκους μην ασχολεισαι,βαλε τα ferodo ds 2500 που φοραω κι εγω στην λαντσια και θα σαι ενταξει.
-
Πισω εχεις δισκοφρενα?
Σωληνακια υψηλης? -
Πίσω ταμπούρα, σωληνάκια μαμά (και δεν πρόκειται ν' αλλάξει κάτι απ' αυτά )
-
Γιατι?
Εχω την εντυπωση περισσοτερο θα κερδισεις αν βαλεις σωληνακια και πισω δισκοφρενα, παρα αεριζομενα δισκοφρενα μπρος.
(εκτος αν οι μπροστα δισκοπλακες χρηζουν αλλαγης)Τα αεριζομενα εχουν να κανουν πιο πολυ με την αντοχη σε διαδοχικα φρεναρισματα, οχι τοσο σε αποτελεσματικοτητα.
-
Δεν υπάρχει περίπτωση να μπω σε διαδικασία να αλλάξω πίσω άξονες.
Οι δίσκοι μπροστά μετά από 80Κ χλμ σα να θέλουν αλλαγή. Σήμερα διαπίστωσα ένα μικρό σπάσιμο στην εσωτερική πλευρά του ενός. (άρα αρχίζει να διαλύεται, άρα θέλει άλλαγμα, σωστά; ) Ευκαιρία για μια αναβάθμιση. Δεν θέλω να ξεφύγω στο κόστος, η μετατροπή για πίσω δισκόφρενα έχει τουλάχιστον ένα 300αρι με το καλημέρα.
-
Aρα θες να αλλαξεις λογω φθορας και οχι επειδη δεν εισαι ικανοποιημενος απο το φρεναρισμα στα 140.
Γνωμη μου ειναι να αλλαξεις δισκους μπροστα (οχι απαραιτητα τρυπητους, δε νομιζω να βελτιωθει κατι) και σωληνακια. Μαζι με ενα καλο υγρο φρενων και καθαρισμα σε δαγκανες και ταμπουρα ,νομιζω θα εισαι οκ.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Aρα θες να αλλαξεις λογω φθορας και οχι επειδη δεν εισαι ικανοποιημενος απο το φρεναρισμα στα 140.δεν είναι τόσο δύσκολο
μιας και θέλουν άλλαγμα, ας βάλω κάτι καλύτερο
δεν είναι αυτό το θέμα μας βασικά
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις