-
Ο χρήστης BENZINAS έγραψε:
Αληθεια ξερει κανεις γιατι ενω στο 1.4 tsi οι ενδειξεις ειναι σε λευκο χρωμα,στο 1.8 ειναι ακομα με κοκκινο?Μήπως μπήκες σε 1.4TSI που ήταν facelift και σε ένα 1.8ΤFSI που δεν ήταν?
Γιατί από όσο ξέρω όλα τα Α3 πλέον έχουν λευκές ενδείξεις...Όντως μεγάλο φάουλ το υποβραχιόνιο γιατί:
1)βρίσκει (όταν το έχεις τέρμα κάτω) με το χειρόφρενο τραβηγμένο.Εντάξει...εγώ δεν το έχω ποτέ τόσο χαμηλά και δε με ενοχλεί αλλά είναι πρόβλημα...Επίσης για να το ασφαλίσεις σε κάποια θέση, πρέπει το υποβραχιόνιο να πάει τέρμα κάτω και μετά να το 'αφήσεις' στη θέση που θες για να 'ασφαλίσει'.ΑΝ έχει τραβηγμένο χειρόφρενο αυτό δεν μπορείς να το κάνεις.Από την άλλη, σιγά το θέμα γιατί κάθε φορά που μπαίνεις στο αμάξι,ρυθμίζεις και σε άλλη θέση το υποβραχιόνιο?
2)Έτσι όπως έχουν βάλει το υποβραχιόνιο, ουσιαστικά έχουν καταργήσει τις ποτηροθήκες... -
εγω το βρισκω μια χαρα πρακτικο το υποβραχιονιο..
ασε που χωραει μεσα ενα καρο πραγματα
η ποτηροθηκη ειναι ενα φαουλ του αυτοκινητου απο μονη της, καθως ειναι μολις μια
το να σηκωνω το τεμπελη οταν θελω να τη χρησιμοποιησω δε μου κανει κοπομονο κακο του τεμπελη το κουμπωμα του που σπαει μετα απο καποιο καιρο αμα το κλεινεις με δυναμη απο ψηλα(το εχω αλλαξει με εγγυηση) ,καλυτερα να κουμωνε με μαγνητακι οπως στο vectra που χαμε
-
[/quote]
Μήπως μπήκες σε 1.4TSI που ήταν facelift και σε ένα 1.8ΤFSI που δεν ήταν?
[/quote]
Δίκιο πρεπει να εχεις,αλλα ειχα πορωθει με το αμαξι που δεν το προσεξα εκεινη την ωρα και δεν το ρωτησα.Οσο για το υποβραχιονιο,ενω ηθελα να βαλω,αποφασισα οτι το συγκεκριμενο δεν μου κανει.Επειδη ειχα στο προηγουμενο golf (IV),που ομως ηταν πολυ πιο χρηστικο.Επισης δεν ξερω αν παρατηρησατε,αλλα αν το τερματισεις και βρει στην ακρη του χειροφρενου,με τον καιρο αρχιζει και φθειρεται(η ακρη).Λεπτομερειες βεβαια,αλλα νομιζω οτι και για αυτες πληρωνουμε κατι παραπανω.Τελος,το δεξι ποδι νιωθω λιγο να περιοριζεται απο την μπαρα διπλα στο τασακι(σα χειρολαβη που ειναι στην κεντρικη κονσολα).Αλλα αυτο ισως το συνηθισω με τον καιρο
-
το οτι βρισκει στο χειροφρενο και μενα με τσαντιζε στην αρχη, ομως υπαρχει 'σωστη' θεση στην οποια και δε βρισκει και δε σε ενοχλει να οδηγησεις.
η μπαρα στη μεση ειναι πολυ χρηστικη καθως οταν εχεις πολυ μεγαλοσωμους συνοδηγους δε μπλεκουν ποτε τα ποδια τους στο λεβιε σου,μου χει τυχει σε αλλο αυτοκινητο να μη μπορω να βαλω 5η
εμενα τον ιδιο δεν ενιωσα ποτε παντως οτι με περιοριζει, ισα ισα που μου αρεσει αυτος ο διαχωρισμος θεσεων
το μονο κακο που εχει το σαλονι του Α3 ειναι οτι αν θες να χαμουρευτεις με κανα γκομενακι τα πραγματα ειναι πολυ πολυ δυσκολα
(για sex δε συζηταω καν) -
Πόσο έχει η σπορτς κουπέ είπαμε;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Πόσο έχει η σπορτς κουπέ είπαμε;και τωρα θα πω το οτι λενε οι αλλοι για το golf
η sports coupe εχει πατωμα απο προηγουμενη c-class το οποιο εκτος απο αρχαιολογικο ειναι και κακο
πολυ κακος τροπος να πεταξεις τα λεφτα σου σε αντιθεση με τη νεα c-class που τα σπαει -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και τωρα θα πω το οτι λενε οι αλλοι για το golf
Χμμ...σε βλέπω ε;
Χαχαχα...βρε σύ...δεν έχω τίποτα με το Golf... -
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
και τωρα θα πω το οτι λενε οι αλλοι για το golf
Χμμ...σε βλέπω ε;
Χαχαχα...βρε σύ...δεν έχω τίποτα με το Golf...πλακα κανω
η sports coupe παντως ειναι μεγαλη απατη γιατι δεν εβαλαν το πατωμα της νεας c??
(αφου υπαρχει) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και τωρα θα πω το οτι λενε οι αλλοι για το golf
Χμμ...σε βλέπω ε;
Χαχαχα...βρε σύ...δεν έχω τίποτα με το Golf...πλακα κανω
η sports coupe παντως ειναι μεγαλη απατη γιατι δεν εβαλαν το πατωμα της νεας c??
Πράγματι... ποιός ξέρει πως να το σκέφτηκαν το πράγμα... πάντως σίγουρα γι αυτό το αυτοκίνητο δεν έχω ακούσει τα καλύτερα από όσους το έχουν... ειδικά από τα πρώτα μοντέλα... μου έχουν πεί για διάφορα 'παλαβά' σχετικά με τα ηλεκτρικά τους...
-
λοιπον αυτη τη χρησιμοτητα της μπαρας δεν την ειχα σκεφτει,οντως καμια φορα μπλεκεται το ποδι του ή της συνοδηγου.Οσο για τη δευτερη ...παραμετρο,παντρεμενοι ανθρωποι ειμαστε δεν κανουμε τετοια πραγματα (τωρα πια...)
-
Ο χρήστης BENZINAS έγραψε:
.Οσο για τη δευτερη ...παραμετρο,παντρεμενοι ανθρωποι ειμαστε δεν κανουμε τετοια πραγματα (τωρα πια...)καταλαβαινω.. και γω με 3,5 χρονια σχεση βλεπω πλεον τα 19 μου σα μακρινη αναμνηση...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
.Οσο για τη δευτερη ...παραμετρο,παντρεμενοι ανθρωποι ειμαστε δεν κανουμε τετοια πραγματα (τωρα πια...)
καταλαβαινω.. και γω με 3,5 χρονια σχεση βλεπω πλεον τα 19 μου σα μακρινη αναμνηση...
Χαχα, εγώ να δείς πώς τα βλέπω, 35 χρονών, παντρεμένος 4 χρόνια και με μπεμπούλα 6 μηνών!
-
εδω βλεπουμε τους αντιγραφεις τη pegeuot που εβαλαν μπαρα για να περιοριζει μονο το ποδι της συνοδηγου ωστε να σε αφηνει να κανεις ησυχος τη δουλεια σου, αλλα αν εσυ θες να το απλωνεις πανω στο λεβιε
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Χαχα, εγώ να δείς πώς τα βλέπω, 35 χρονών, παντρεμένος 4 χρόνια και με μπεμπούλα 6 μηνών!
να σου ζησει
-
Ευχαριστώ πολύ φίλε!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω το βρισκω μια χαρα πρακτικο το υποβραχιονιο..
ασε που χωραει μεσα ενα καρο πραγματα
η ποτηροθηκη ειναι ενα φαουλ του αυτοκινητου απο μονη της, καθως ειναι μολις μιαΜια χαρά πολυ πρακτικό και πολύ βολικό είναι.Ίσα-ίσα που το έχω γεμίσει με πράγματα που χρειάζομαι ενώ οδηγώ ή με κάποια ψιλολοΐδια που δεν μπορώ να τα βάλω πουθενά αλλού γιατί θα 'χαθούν' μέσα στο χαμό πχ στο ντουλαπάκι.
Επιπλέον βολεύει πολύ στα ταξίδια.το να σηκωνω το τεμπελη οταν θελω να τη χρησιμοποιησω δε μου κανει κοπο
Εμένα δεν μπορείς να το κάνεις αυτό γιατί στον τεμπέλη-υποβραχιόνιο έχω βάλει στυλό,ένα μπλοκάκι, ένα πανάκι για γυαλιά, κάτι τσίχλες, ένα σουγιαδάκι, ένα εξάρτημα που ξεβιδώνει βαλβίδες, ένα μπρελόκ για τύχη και για το 'μάτι' που μου έκαναν δώρο με το που πήρα το αμάξι και άλλα ψιλολοΐδια, οπότε με το που το σηκώνω κάθετα, ακούγονται όλα τα πράγματα να 'πέφτουν' στο πλάι...Μετά άντε πάλι να τα τακτοποιήσεις...
Επιπλέον...φαντάσου να πας ταξίδι...Θα κρατάς τον καφέ πχ? ή το νερό?το βάζεις στην ποτηροθήκη, κατεβάζεις τον τεμπέλη (για να ακουμπάς όσο οδηγείς).Μετά από λίγο, θες άλλη μία γουλιά καφέ-νερό.Ξανασηκώνεις τον τεμπέλη (ακούς πάλι τα πάντα να διαλύονται μέσα του ), πίνεις 1-2-3γουλιές, το ξαναβάζεις στην ποτηροθήκη και ξανακατεβάζεις τον τεμπέλη.
Μετά από 3 επαναλήψεις, απλά σιχτιρίζεις και σταματάς να πίνεις.
Συν του ότι κάποια φορά αγόρασα καφέ σε κανονικό ποτήρο και δεν μπορούσε να κατέβει ο τεμπέλης γιατί έβρισκε πάνω στο ποτήρι, οπότε δεν μπορούσα να και τον στερεώσω στη θέση που ήθελα μετά (Αφού πρέπει να τον πας τέρμα κάτω και μετά να τον αφήσεις εκεί που θες να για να στερεωθεί).
Καταργείς την ποτηροθήκη και τέλος.
Για μένα πλέον είναι σα να μην έχει το αμάξι ποτηροθήκη και άλυσα το 'πρόβλημά' μου.stanfromgreece, να σου ζήσει...
ΥΓ:Μετά από 7 χρόνια εγώ έχω ξεχάσει πλέον τι σημαίνει 'απλώνομαι πάνω σου'.
ΥΓ2:Ούτε εγώ είχα σκεφτεί για ποιό λόγο να υπάρχει αυτή η μπάρα...εκ των υστέρων πάντως κρίνοντας (αρχικά με είχε ψιλοξενίσει να πω την αλήθεια), είναι πολύ καλή σκέψη. -
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ φίλε!Αυτό πάει και σε εσένα φίλε Κάβουρα!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Πόσο έχει η σπορτς κουπέ είπαμε;
και τωρα θα πω το οτι λενε οι αλλοι για το golf
η sports coupe εχει πατωμα απο προηγουμενη c-class το οποιο εκτος απο αρχαιολογικο ειναι και κακο
πολυ κακος τροπος να πεταξεις τα λεφτα σου σε αντιθεση με τη νεα c-class που τα σπαειελα ρε που ειναι και κακο το προηγουμενο πλαισιο.....says who???
και να το παρουμε και αλλιως το θεμα... αυτος ειναι λογος για να μην το προτιμησει κανεις σε σχεση με το ρημαδο Α3???
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Πόσο έχει η σπορτς κουπέ είπαμε;
και τωρα θα πω το οτι λενε οι αλλοι για το golf
η sports coupe εχει πατωμα απο προηγουμενη c-class το οποιο εκτος απο αρχαιολογικο ειναι και κακο
πολυ κακος τροπος να πεταξεις τα λεφτα σου σε αντιθεση με τη νεα c-class που τα σπαειελα ρε που ειναι και κακο το προηγουμενο πλαισιο.....says who???
και να το παρουμε και αλλιως το θεμα... αυτος ειναι λογος για να μην το προτιμησει κανεις σε σχεση με το ρημαδο Α3???
πλαισιο τουλαχιστον απο το 2000 (δεν ξερω αν το w203 εχει σχεση με το w202) και χωρα κατασκευης Βραζιλια και ποιοτητα κατασκευης για τα μπαζα...
αυτο εγω δε το λεω καλη αγορα, καλυτερα το ρημαδο Α3
Εμένα δεν μπορείς να το κάνεις αυτό γιατί στον τεμπέλη-υποβραχιόνιο έχω βάλει στυλό,ένα μπλοκάκι, ένα πανάκι για γυαλιά, κάτι τσίχλες, ένα σουγιαδάκι, ένα εξάρτημα που ξεβιδώνει βαλβίδες, ένα μπρελόκ για τύχη και για το 'μάτι' που μου έκαναν δώρο με το που πήρα το αμάξι και άλλα ψιλολοΐδια, οπότε με το που το σηκώνω κάθετα, ακούγονται όλα τα πράγματα να 'πέφτουν' στο πλάι...Μετά άντε πάλι να τα τακτοποιήσεις...
Επιπλέον...φαντάσου να πας ταξίδι...Θα κρατάς τον καφέ πχ? ή το νερό?το βάζεις στην ποτηροθήκη, κατεβάζεις τον τεμπέλη (για να ακουμπάς όσο οδηγείς).Μετά από λίγο, θες άλλη μία γουλιά καφέ-νερό.Ξανασηκώνεις τον τεμπέλη (ακούς πάλι τα πάντα να διαλύονται μέσα του ), πίνεις 1-2-3γουλιές, το ξαναβάζεις στην ποτηροθήκη και ξανακατεβάζεις τον τεμπέλη.
Μετά από 3 επαναλήψεις, απλά σιχτιρίζεις και σταματάς να πίνεις.
Συν του ότι κάποια φορά αγόρασα καφέ σε κανονικό ποτήρο και δεν μπορούσε να κατέβει ο τεμπέλης γιατί έβρισκε πάνω στο ποτήρι, οπότε δεν μπορούσα να και τον στερεώσω στη θέση που ήθελα μετά (Αφού πρέπει να τον πας τέρμα κάτω και μετά να τον αφήσεις εκεί που θες να για να στερεωθεί).
Καταργείς την ποτηροθήκη και τέλος.
Για μένα πλέον είναι σα να μην έχει το αμάξι ποτηροθήκη και άλυσα το 'πρόβλημά' μου.ναι.. τωρα που το ξανασκεφτομαι εχεις δικιο
πολλη ταλαιπωρια -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Πόσο έχει η σπορτς κουπέ είπαμε;
και τωρα θα πω το οτι λενε οι αλλοι για το golf
η sports coupe εχει πατωμα απο προηγουμενη c-class το οποιο εκτος απο αρχαιολογικο ειναι και κακο
πολυ κακος τροπος να πεταξεις τα λεφτα σου σε αντιθεση με τη νεα c-class που τα σπαειελα ρε που ειναι και κακο το προηγουμενο πλαισιο.....says who???
και να το παρουμε και αλλιως το θεμα... αυτος ειναι λογος για να μην το προτιμησει κανεις σε σχεση με το ρημαδο Α3???
I SAY ρε, μπουρδελε ειναι... αμα νοιωθεις απο σασι βεβαια...
Χιλιες φορες το ρημαδοΑ3... χιλιες
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Χιλιες φορες το ρημαδοΑ3... χιλιεςΟΧΙ ΚΑΙ ΡΗΜΑΔΟ το super-ντούπερ-γαμάουα-απίστευτο αμάξι μου...
Σοβαρά είναι τόσο χάλια ή πλάκα κάνετε?
ΥΓ:Εμένα γιατί του πατέρα μου το αμάξι (προηγούμενη C-class) μου φαίνεται θεϊκό από άποψη σασί? Και επειδή έχω οδηγήσει και την καινούρια, δε μου φάνηκε ότι έχει και καμιά τρελή διαφορά στην βελτίωση πχ της ακαμψίας κτλ... (βέβαια την καινούρια την οδήγησα για καμιά 15ριά km μόνο... )
ΥΓ2:Πάντως κι εμένα μου φαίνεται τραγικό που κράτησαν το προηγούμενο σασί και δεν έβαλαν της καινούριας C.Στο κάτω κάτω δηλαδή άλλαξαν μόνο το 'φαίνεσθαι'?Για να δείχνει ίδια με την νέα C-class χωρίς να είναι?
AUDI A3 1.8TFSI