-
Λόγω του ότι είμαι στην περίοδο αναζήτησης αυτοκινήτου και δεδομένης της κατάστασης των τιμών μεταχειρισμένων και καινούργιων θα θελα να ακούσω γνώμες.
Τα δεδομένα είναι τα εξής..
Χρήματα από 15.000-25.000 (ανάλογα τι θα βρεθεί)
Κυβικά εώς 2.0 (κατά προτίμηση κάτω απο 2.0 αλλά σε καμιά καλή περίπτωση συζητιέται..)
Να είναι αρκετά αξιοπρεπές σε επιδόσεις
Καινούργιο ή μεταχειρισμένο
2πορτο (κατά προτίμηση)Ακόμα δεν έχω αποφασίσει καινούργιο ή μεταχειρισμένο..
Το καλό του μεταχειρισμένου είναι ότι μπορείς στα λεφτά αυτά να πάρεις πολλά μοντέλα ενώ το καλό του καινούργιου είναι ότι είναι... καινούργιοΘα θελα να ακούσω απόψεις και περί αξιοπιστίας διαφόρων μοντέλων από προσωπική εμπειρία.
(επίσης δεκτά και pm s με μετ/να)
-
Λόγω του ότι είμαι στην περίοδο αναζήτησης αυτοκινήτου και δεδομένης της κατάστασης των τιμών μεταχειρισμένων και καινούργιων θα θελα να ακούσω γνώμες.
Τα δεδομένα είναι τα εξής..
Χρήματα από 15.000-25.000 (ανάλογα τι θα βρεθεί)
Κυβικά εώς 2.0 (κατά προτίμηση κάτω απο 2.0 αλλά σε καμιά καλή περίπτωση συζητιέται..)
Να είναι αρκετά αξιοπρεπές σε επιδόσεις
Καινούργιο ή μεταχειρισμένο
2πορτο (κατά προτίμηση)Ακόμα δεν έχω αποφασίσει καινούργιο ή μεταχειρισμένο..
Το καλό του μεταχειρισμένου είναι ότι μπορείς στα λεφτά αυτά να πάρεις πολλά μοντέλα ενώ το καλό του καινούργιου είναι ότι είναι... καινούργιοΘα θελα να ακούσω απόψεις και περί αξιοπιστίας διαφόρων μοντέλων από προσωπική εμπειρία.
(επίσης δεκτά και pm s με μετ/να)
-
Λόγω του ότι είμαι στην περίοδο αναζήτησης αυτοκινήτου και δεδομένης της κατάστασης των τιμών μεταχειρισμένων και καινούργιων θα θελα να ακούσω γνώμες.
Τα δεδομένα είναι τα εξής..
Χρήματα από 15.000-25.000 (ανάλογα τι θα βρεθεί)
Κυβικά εώς 2.0 (κατά προτίμηση κάτω απο 2.0 αλλά σε καμιά καλή περίπτωση συζητιέται..)
Να είναι αρκετά αξιοπρεπές σε επιδόσεις
Καινούργιο ή μεταχειρισμένο
2πορτο (κατά προτίμηση)Ακόμα δεν έχω αποφασίσει καινούργιο ή μεταχειρισμένο..
Το καλό του μεταχειρισμένου είναι ότι μπορείς στα λεφτά αυτά να πάρεις πολλά μοντέλα ενώ το καλό του καινούργιου είναι ότι είναι... καινούργιοΘα θελα να ακούσω απόψεις και περί αξιοπιστίας διαφόρων μοντέλων από προσωπική εμπειρία.
(επίσης δεκτά και pm s με μετ/να)
-
Καμία πρόταση..?
-
Eχεις καοποια προτιμηση σε μαρκα αυτοκινητου? 2πορτα και αξιοπρεπη σε επιδοσεις υπαρχουν πολλα...χατσμπακς, coupe ακομη και καινουρια(βλεπε vw scirocco) στο ευρος τιμων που λες...
-
Ως προς μάρκα αν πας σε καινουργιο συζητάς astra, 207, polo-scirocco, ισως κανενα σεατ αντε και mito αν και ειναι πιο μικρο και με φοβιζει η αξιοπιστια του..
Σε μετ/νο απλα νομιζω ειναι ευκαιρια να παρεις καποιο πιο καλο στα λεφτα αυτα (πχ sports coupe, s3 κτλ)Ως προς τις επιδοσεις θα θελα να ειναι σε κατηγορια κατω των 9 sec..
To mito το εχω κανει test drive ωραιο εσωτερικο, μικρο βεβαια (σχετικα) καλες επιδοσεις (οχι οπως το περιμενα να πω την αληθεια.. γενικα καλο αλλα φοβαμαι την alfa) -
Την mito την ειχα κανει και εγω test drive, αλλα οπως λες και εσυ ειναι μικρο και λιγο 'επιφοβο' για πολλους...
Το 160αρι scirocco ειναι μια παρα πολυ καλη επιλογη στα επιπεδα που θες, με 24000 περιπου(μαζι με πινακιδες κλπ), οποτε εχεις ενα μικρο περιθωριο 1000 ευρω για καποια μικρα εξτρα...
Αν δεν θες να κινηθεις ως εκει, θα σου προτεινα το νεο golf παλι με 160ps με περιπου 23000 στην εκδοση highline που ειναι και πληρως εξοπλισμενη!
Αλλα και η mito παραμενει μια πολυ καλη επιλογη!
Τα 207-astra-polo ειναι καπως λιγοτερο αδιαφορα οδηγικα...ετσι πιστευω δηλαδη, εκτος αν κοιτας τις εκδοσεις με turbo και 150+ αλογα...
Αυτα για τα καινουρια...οσον αφορα μεταχειρισμενα κανε μια περιηγηση στο car.gr να δεις τι παιζει, αν και πιστευω πως τα παραπανω που σου ειπα ειναι πολυ καλες και λογικες επιλογες! -
Ναι το scirocco ειναι πολυ ωραιο και γενικα τα εχει ολα.
Απλα αν σκεφτεις τι μπορεις να παρεις μετ/νο στα λεφτα αυτα λες τελικα τι αξιζει?Υπαρχει καποιος να μας πει εντυπωσεις - προβληματα κτλ απο τα παρακατω?
s3
celica ts
golf gt
astra turbo
megane gt -
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Ναι το scirocco ειναι πολυ ωραιο και γενικα τα εχει ολα.
Απλα αν σκεφτεις τι μπορεις να παρεις μετ/νο στα λεφτα αυτα λες τελικα τι αξιζει?Υπαρχει καποιος να μας πει εντυπωσεις - προβληματα κτλ απο τα παρακατω?
s3
celica ts
golf gt
astra turbo
megane gtΔεν γνωρίζω για όλα, αλλά επειδή είχα Megane, και μου έσπασε τα νεύρα με τα προβλήματα που έβγαζε αλλά και τα πανάκριβα σέρβις και ανταλλακτικά του θα έλεγα να το αποφύγεις...
Η celica... δεν είναι λίγο παλιά; Για τί MY αυτοκίνητο ψάχνεις; -
Αν θες ένα αμάξι για πολλά χλμ και καθημερινή μετακίνηση προσανατολίσου σε κάτι καινούριο και με λογική κατανάλωση.
Αν από την άλλη δεν προβλέπεται τέτοια χρήση αλλά περισσότερο βόλτες σκέψου το πιο 'μουράτο' μεταχειρισμένο πχ SLK (μάλλον σε αυτά τα χρήματα το προηγούμενο μοντέλο) ή ΤΤ (επίσης το προηγούμενο μοντέλο) αλλά και εκεί σκέψου ότι όσο πιο δυνατό τόσο πιο πιθανό είναι να είναι σκισμένο (εκτός αν πέσεις στην περίπτωση της συνταξιούχου εφοριακού που πήρε S3 (...) και όσο πιο μουράτο τόσο πιο ακριβά τα ανταλλακτικά και service (αν μιλάμε και για πολλά χλμ). -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αν θες ένα αμάξι για πολλά χλμ και καθημερινή μετακίνηση προσανατολίσου σε κάτι καινούριο και με λογική κατανάλωση.
Αν από την άλλη δεν προβλέπεται τέτοια χρήση αλλά περισσότερο βόλτες σκέψου το πιο 'μουράτο' μεταχειρισμένο πχ SLK (μάλλον σε αυτά τα χρήματα το προηγούμενο μοντέλο) ή ΤΤ (επίσης το προηγούμενο μοντέλο) αλλά και εκεί σκέψου ότι όσο πιο δυνατό τόσο πιο πιθανό είναι να είναι σκισμένο (εκτός αν πέσεις στην περίπτωση της συνταξιούχου εφοριακού που πήρε S3 (...) και όσο πιο μουράτο τόσο πιο ακριβά τα ανταλλακτικά και service (αν μιλάμε και για πολλά χλμ).Ξεχασα να γραψω, εχω ηδη ενα 106 1.3 rallye και λογικα θα το εχω για τα καθημερινα χιλιομετρα.
Εχω σκεφτει και για slk αλλα με προβληματιζει το 2θεσιο..Αν θελεις να κανεις κανενα ταξιδι θα σου σπασει ταα νευρα τυχον προβλημα με αποσκευες..
Ως προς την καταναλωση ειμαιπροθυμος να την πληρωσω αν βεβαια αξιζει..
Εχεις δικιο σε αυτο που λες για ανταλλακτικα στα πιο καλα.. -
Βλεπω αρκετα συζητιεται το leon 1.8 tsi.
Το εχει καποιος για να γραψει εντυπωσεις οπως καταναλωση, service ktl? -
Ως προς την καταναλωση ειμαιπροθυμος να την πληρωσω αν βεβαια αξιζει..
Χωρίς να το έχω οδηγήσει, RX8.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ως προς την καταναλωση ειμαιπροθυμος να την πληρωσω αν βεβαια αξιζει..
Χωρίς να το έχω οδηγήσει, RX8.
Εφόσον μιλάμε για αμάξι που δεν θα κάνει πολλά καθημερινά αστικά χιλιόμετρα +άπειρο.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ως προς την καταναλωση ειμαιπροθυμος να την πληρωσω αν βεβαια αξιζει..
Χωρίς να το έχω οδηγήσει, RX8.
Μακρια απο RX8,τρωει τα αντερα του πολυ μεγαλη καταναλωση
-
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Αν θες ένα αμάξι για πολλά χλμ και καθημερινή μετακίνηση προσανατολίσου σε κάτι καινούριο και με λογική κατανάλωση.
Αν από την άλλη δεν προβλέπεται τέτοια χρήση αλλά περισσότερο βόλτες σκέψου το πιο 'μουράτο' μεταχειρισμένο πχ SLK (μάλλον σε αυτά τα χρήματα το προηγούμενο μοντέλο) ή ΤΤ (επίσης το προηγούμενο μοντέλο) αλλά και εκεί σκέψου ότι όσο πιο δυνατό τόσο πιο πιθανό είναι να είναι σκισμένο (εκτός αν πέσεις στην περίπτωση της συνταξιούχου εφοριακού που πήρε S3 (...) και όσο πιο μουράτο τόσο πιο ακριβά τα ανταλλακτικά και service (αν μιλάμε και για πολλά χλμ).Ξεχασα να γραψω, εχω ηδη ενα 106 1.3 rallye και λογικα θα το εχω για τα καθημερινα χιλιομετρα.
Εχω σκεφτει και για slk αλλα με προβληματιζει το 2θεσιο..Αν θελεις να κανεις κανενα ταξιδι θα σου σπασει ταα νευρα τυχον προβλημα με αποσκευες..
***Ως προς την καταναλωση ειμαιπροθυμος να την πληρωσω αν βεβαια αξιζει..***Εχεις δικιο σε αυτο που λες για ανταλλακτικα στα πιο καλα.. -
Ο χρήστης romilos έγραψε:
Βλεπω αρκετα συζητιεται το leon 1.8 tsi.
Το εχει καποιος για να γραψει εντυπωσεις οπως καταναλωση, service ktl?Έχω πάρει το sport-Up πριν 3 εβδομάδες και είμαι ακόμα στο στρώσιμο. Service δεν έχω πάει ακόμα. Τώρα όσον αφορά οδηγικά χαρακτηριστικά, τουλάχιστον όσα έχω δει μέχρι στιγμής, μιλάμε για παιχνίδι για μεγάλα παιδιά, σφιχτό, κοφτερό τιμόνι και από γκάζι...με μισό στροφόμετρο πάει αέρα. Κατανάλωση τσιμπημένη, ίσως στην πορεία πέσει. Βέβαια όλα δεν μπορείς να τα έχεις και ως γνωστόν νηστικό αρκούδι δεν χορεύει.
Δεν θα ήθελα να σου προτείνω κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο, απλώς θα σε παρότρυνα να πάρεις καινούριο, όσο και αν είναι ελκυστικό το μεταχειρισμένο λόγω τιμής. Εκτός βέβαια και πρόκειται για 'περίπτωση' που γνωρίζεις.
Πάντα Φιλικά. -
Ο χρήστης gont έγραψε:
Ως προς την καταναλωση ειμαιπροθυμος να την πληρωσω αν βεβαια αξιζει..
Χωρίς να το έχω οδηγήσει, RX8.
Μακρια απο RX8,τρωει τα αντερα του πολυ μεγαλη καταναλωση
Ετσι εχω καταλαβει.. και νομιζω το εχωβαρεθει λιγο εξωτερικα..
Φιλε το leon ποσο σου δειχνει καταναλωση μεχρι τωρα?
υγ θεωρω πχ οτι αξιζει το ποσο καιει ενα evo για παραδειγμα
κανενας με εντυπωσεις απο astra turbo που νομιζω εχει καλο value for money?
-
μιας και το εχω και εγω
καταναλωση σε λεον 1,8 tsi: απο 6,5-13 λ/100.το 6,5 σε επαρχιακο με τα ορια (6η και cruise control) και 13 επιθετικη οδηγηση,τερμα γκαζι,κατεβασματα και προσπερασεις σε επαρχιακους με μεγαλες ανηφορες και στροφες που βαζεις και 2α.
νορμαλ ταξιδι με 140-150 7,9-8,1
170-200 σταθερα 8,8 λ/100
πολη με μποτιλιαρισμα 10,5-11,2
πολη νορμαλ 8,2-8,6
με 6η και 3500σαλ εχει 180 κοντερ.πραγματικα πας με μισο στροφομετρο χαρη στην ροπη. -
Eνταξει δεν το λες πολυ αυτο. Μια χαρα ειναι αν σκεφτεις κιλα και κυβικα!
Νομιζω το βασικο σε καποιο αυτοκινητο ειναι να μπορεις αν θελεις να κινηθεις με χαμηλες καταναλωσεις.Απο πλαστικα και τα σχετικα μεσα σε τι επιπεδο βρισκεται?
Αγορά αυτοκινήτου (γνώμες)