-
Οχι βρε Αντρέα!!!Δίκηο έχεις όντως!!
Το αντίθετο...το Vanos είχε μπλοκάρει στις μοίρες για ψηλές στροφές και πήγαινε πάρα πολύ καλά!!
Τώρα παρακαλάω να κάνει πάλι κρύο για να δω αν είναι ΟΚ...αν και θα μπορέσω να καταλάβω τι γίνεται όταν το βάλω μπρός και ξεκινήσω!Αν δεν είναι ΟΚ θα σκορτσάρει!!
-
Τελικά ΔΕΝ ήταν η βλάβη στο Vanos!!
Αλλαξε προς το καλύτερο αλλά το ξαναέκανε!!Πάμε για αισθητήρα λ....έτσι Βασίλη??!!
-
Μην σε πάρω και στο λαιμό μου ...... γιατί είναι και ακριβοί οι 'λ'
Αν έχεις καμμιά άκρη να έβαζες έναν 'λ' επάνω , έστω μεταχειρισμένο, να δεις τη συμπεριφορά του ;;;
Το ίδιο πάλι για τον εγκέφαλο -
300 ευρώ + εργασία!!!
Αλλά πριν τον εγκέφαλο....ας αποκλείσουμε και αυτή την πιθανότητα!!
Πάντως ο cpp μου είπε ότι ακόμα μια BMW φίλου του (εισαγωγή απο Γερμανία) εχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!!!
Ο λ μοιάζει λογικό....αλλά θα είναι??!!
-
Αουτς !!! 300 είναι πολλά για κάτι που δεν είναι ....... σίγουρο
Μήπως έψαχνες για κανέναν μεταχειρισμένο
-
Πρόεδρε,
Δεν είναι απαραίτητη η αλλαγή του 'λ' για την επαλλήθευση της σωστής λειτουργίας.
Αν η έξοδος του 'λ' είναι milliamber ένα αμπερόμετρο ακριβείας εν σειρά, αν είναι millivolt παράλληλη σύνδεση βολτομέτρου.
Η έξοδος της συσκευής αναγράφεται πάνω στο 'λ'.
Απαιτείται μια ματιά όμως και στην σωστή εφαρμογή του φίλτρου καθώς πρέπει να διασφαλιστεί ότι το Dp εισόδου αέρα (που μεταφράζεται σε ροή από την ECU) ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.Γιάννης
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Πρόεδρε,
Δεν είναι απαραίτητη η αλλαγή του 'λ' για την επαλλήθευση της σωστής λειτουργίας.
Αν η έξοδος του 'λ' είναι milliamber ένα αμπερόμετρο ακριβείας εν σειρά, αν είναι millivolt παράλληλη σύνδεση βολτομέτρου.
Η έξοδος της συσκευής αναγράφεται πάνω στο 'λ'.
Απαιτείται μια ματιά όμως και στην σωστή εφαρμογή του φίλτρου καθώς πρέπει να διασφαλιστεί ότι το Dp εισόδου αέρα (που μεταφράζεται σε ροή από την ECU) ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.Γιάννης
Γιάννη,ποιου φίλτρου?...Του αέρα?!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Γιάννη,ποιου φίλτρου?...Του αέρα?!!
Ναι του αέρα.
Συνήθως αλλαγή φίλτρου, τοποθέτηση χοάνης κτλ δε δημιουργεί προβλήματα, αλλά κακή προσαρμογή αυτών ενδέχεται να δημιουργήσουν προβλήματα στον αισθητήρα ροής (τύπου orifice, ή τύπου vortex ή τύπου annubar ή άλλου) [δεν γνωρίζω τι είδους αισθητήρα φορά η BMW] που στέλνει την ένδειξη στο AFM.Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα,
Γιάννης -
Γιάννη,το φίλτρο είναι κάτι που με απασχολεί γιατι είναι η πρώτη φορά που έβαλα J&R!!
Ολο το σύστημα εισαγωγής παραμένει το ίδιο (σωλήνες,αισθητήρες κλπ)!
Φοβάμαι ότι μπορεί να μπαίνει πολύ περισσότερος αέρας απο ότι πρέπει και το μίγμα να γίνεται πολύ πλούσιο,ειδικά όταν κάνει πολύ κρύο!
Κατά την BMW,το πρόβλημα δεν είναι στον εγκέφαλο (κάνει δικό του self test) αλλά ούτε και στον αισθητήρα λ!!(παρόλο που με τόση άκαυστη που έχει φάει δεν τον βλέπω να είναι στα καλύτερα του!!)
Το άφησα για να το μετρήσουν το πρωί και βλέπουμε!!
Καλού κακού...εγω θα αλλάξω και το φίλτρο αέρα με ένα εργοστασιακό!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Γιάννη,το φίλτρο είναι κάτι που με απασχολεί γιατι είναι η πρώτη φορά που έβαλα J&R!!Ολο το σύστημα εισαγωγής παραμένει το ίδιο (σωλήνες,αισθητήρες κλπ)!
Φοβάμαι ότι μπορεί να μπαίνει πολύ περισσότερος αέρας απο ότι πρέπει και το μίγμα να γίνεται πολύ πλούσιο,ειδικά όταν κάνει πολύ κρύο!
Κατά την BMW,το πρόβλημα δεν είναι στον εγκέφαλο (κάνει δικό του self test) αλλά ούτε και στον αισθητήρα λ!!(παρόλο που με τόση άκαυστη που έχει φάει δεν τον βλέπω να είναι στα καλύτερα του!!)
Το άφησα για να το μετρήσουν το πρωί και βλέπουμε!!
Καλού κακού...εγω θα αλλάξω και το φίλτρο αέρα με ένα εργοστασιακό!!
Μια μικρή διόρθωση.
Εισάγοντας περισσότερο αέρα το μίγμα γίνεται φτωχότερο και όχι πλουσιότερο.
Μερικές σκέψεις:
Με περίσσεια όμως αέρα, ιδιαίτερα σε συνθήκες cold start, η εντολή του 'λ' είναι να κοπεί αυτή η περίσσεια, (γιατί αυξάνεται η παραγωγή των ΝΟx) και το μίγμα να γίνει στοιχειομετρικό ή ελάχιστα πλούσιο (πολύ πλούσιο μίγμα εμπεριέχει τον κίνδυνο αυτανάφλεξης των HC στην καταλυτική επιφάνεια με αποτέλεσμα την καταστροφή του καταλύτη).
Από ότι φαίνεται εκεί κάτι δεν πάει καλά καθώς το μίγμα γίνεται πολύ πλούσιο. -
Νίκο , απο το *troubleshooting chart *μήπως έβγαλες καμιά άκρη , εσύ που ξέρεις ακριβώς τη συμπεριφορά του κινητήρα ;;
Το πιθανότερο να είναι στη στήλη 'Hard or Very Hard Start' σε συνδοιασμό με 'Cold Engine Warm Up Problems'
-
Στις Ε36 όμως ο 'λ' δεν λειτουργεί κρύος (ζεσταίνεται μέσω ενός ρελέ)!!
Ελεγα για πλούσιο μίγμα,θεωρώντας ότι βλέποντας περισσότερο αέρα θα πρέπει να δώσει περισσότερες βενζίνες για να κρατήσει το μίγμα στην σωστή αναλογία!~
Αν αυτό είναι σωστό,μπορεί απλά να μην μπορεί να το κάψει!!Και να μπουκώνει (κάπως έτσι κάνει...σαν μπουκωμένο,για 1 λεπτό περίπου)!!Και όταν ζεσταθεί ελάχιστα ή ανέβει η θερμοκρασία περιβάλλοντος,απολύτως κανένα πρόβλημα!!
Ακόμα κάτι.
Το αυτοκίνητο τραβάει πάρα πολύ καλά ( )...καλύτερα απο πριν...αλλά έχει και μικρή διαφορά στην κατανάλωση (καίει περισσότερο!!) -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Νίκο , απο το *troubleshooting chart *μήπως έβγαλες καμιά άκρη , εσύ που ξέρεις ακριβώς τη συμπεριφορά του κινητήρα ;;Το πιθανότερο να είναι στη στήλη 'Hard or Very Hard Start' σε συνδοιασμό με 'Cold Engine Warm Up Problems'
Δεν το έχω κοιτάξει Βασίλη,θα το κάνω τώρα!
Οταν το είχα κοιτάξει έλεγε 'λάθος μπουζί' ή 'πρόβλημα συμπίεσης στους κυλίνδρους'!!Βασίλη,μπορείς να μου το ξαναστείλεις...το έχασα με το πέρασμα των ΧΡ!!
-
Ναι , το excel που σου έστειλα σήμερα με e-mail έχει μια σελίδα με troubleshooting.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ναι , το excel που σου έστειλα σήμερα με e-mail έχει μια σελίδα με troubleshooting.Μόλις το πήρα Βασίλη...το 'ξεκοκαλίζω' άμεσα!!!
-
Ρε παίδες...τα μπουζί που έβγαλα σήμερα...ήταν μαύρα και άραχνα!!
Προφανώς το μίγμα είναι πάρα πολύ πλούσιο..και γίνεται πλουσιότερο όταν το νερό του κινητήρα είναι πολύ κρύο σε συνδυασμό με χαμηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος!Ερωτήσεις:
1.Στο φιλτροκούτι καταλήγουν δύο σωλήνες νερού που ενώνονται σε μια βαλβίδα που διαθέτει και αισθητήρα ο οποίος βρίσκεται μέσα στο φιλτροκούτι!!!!Παίζει κανένα ρολο?
2.Υπάρχει περίπτωση να είναι χαλασμένος ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης?
3.Υπάρχει περίπτωση να φταίει ο αισθητήρας θαρμοκρασίας νερού κινητήρα?!!!
Πάει....θα τα παίξω!!!...Θα το πάω για ξεμάτιασμααα!!!
-
- Ανάλογα τη χρονολογία κατασκευής του μοτέρ ο air temp sensor βρίσκεται είτε στην εισαγωγή , είτε στο φιλτροκούτι !!!
Οταν είπες ότι άλλαξες air temp sensor ποιόν σου άλλαξαν ;;; - Αποκλείεται
- Φυσικά και παίζει ρόλο ο water temp sensor
Στις πιθανές αιτίες για προβλήματα στην εκκίνηση με χαμηλές θερμοκρασίες είναι:
AFM : περιέχει flow και press , αλλά αφού έχει αλλαχθεί αποκλείεται
ICV : αφού έχει αλλαχθεί αποκλείεται
AIR TEMP SENSOR :
COOLANT TEMP SENSOR :
'λ' SENSOR :Υπομονή
- Ανάλογα τη χρονολογία κατασκευής του μοτέρ ο air temp sensor βρίσκεται είτε στην εισαγωγή , είτε στο φιλτροκούτι !!!
-
Μόνο τον λ δεν έχω αλλάξει και τον ένα απο τους δύο αισθητήρες (όχι αυτόν που είναι πάνω στην εισαγωγή)!!
Πάντως σε ένα πρόγραμμα της BMW (TIS) που βρήκα,τα προβλήματα στην εκκίνηση με κρύο κινητήρα,τα συνδέει με την πίεση καυσίμου!! Λές?
-
Είναι εξαιρετικά σπάνιο.
Τουλάχιστον είναι σχετικά εύκολο να μετρηθεί η πίεση καυσίμου
Μετά προχωράς στην αντικατάσταση του αισθητήρα που έμεινε * και σαν έσχατη λύση ο 'λ'- Αν είναι αυτός πάνω στο φιλτροκούτι είναι πολύ ύποπτος
-
Άσε Βασίλη, χθες τον πείσαμε να το πουλήσει (να το πετάξει δεν ήθελε...)
Πρόβλημα με την BMW! ::[ΛΥΘΗΚΕΕΕΕ!!!]::