Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με την BMW! ::[ΛΥΘΗΚΕΕΕΕ!!!]::
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με την BMW! ::[ΛΥΘΗΚΕΕΕΕ!!!]::
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 17
    • 18
    • 4 / 18
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    48
    347
    1409
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Οχι βρε Αντρέα!!!Δίκηο έχεις όντως!!

      Το αντίθετο...το Vanos είχε μπλοκάρει στις μοίρες για ψηλές στροφές και πήγαινε πάρα πολύ καλά!!

      Τώρα παρακαλάω να κάνει πάλι κρύο για να δω αν είναι ΟΚ...αν και θα μπορέσω να καταλάβω τι γίνεται όταν το βάλω μπρός και ξεκινήσω!Αν δεν είναι ΟΚ θα σκορτσάρει!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        Τελικά ΔΕΝ ήταν η βλάβη στο Vanos!!
        Αλλαξε προς το καλύτερο αλλά το ξαναέκανε!!

        Πάμε για αισθητήρα λ....έτσι Βασίλη??!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Μην σε πάρω και στο λαιμό μου ...... γιατί είναι και ακριβοί οι 'λ'
          Αν έχεις καμμιά άκρη να έβαζες έναν 'λ' επάνω , έστω μεταχειρισμένο, να δεις τη συμπεριφορά του ;;;
          Το ίδιο πάλι για τον εγκέφαλο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kouk last edited by

            300 ευρώ + εργασία!!!

            Αλλά πριν τον εγκέφαλο....ας αποκλείσουμε και αυτή την πιθανότητα!!

            Πάντως ο cpp μου είπε ότι ακόμα μια BMW φίλου του (εισαγωγή απο Γερμανία) εχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!!!

            Ο λ μοιάζει λογικό....αλλά θα είναι??!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Αουτς !!! 300 είναι πολλά για κάτι που δεν είναι ....... σίγουρο

              Μήπως έψαχνες για κανέναν μεταχειρισμένο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                servmx last edited by

                Πρόεδρε,
                Δεν είναι απαραίτητη η αλλαγή του 'λ' για την επαλλήθευση της σωστής λειτουργίας.
                Αν η έξοδος του 'λ' είναι milliamber ένα αμπερόμετρο ακριβείας εν σειρά, αν είναι millivolt παράλληλη σύνδεση βολτομέτρου.
                Η έξοδος της συσκευής αναγράφεται πάνω στο 'λ'.
                Απαιτείται μια ματιά όμως και στην σωστή εφαρμογή του φίλτρου καθώς πρέπει να διασφαλιστεί ότι το Dp εισόδου αέρα (που μεταφράζεται σε ροή από την ECU) ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

                Γιάννης

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouk last edited by

                  Ο χρήστης servmx έγραψε:
                  Πρόεδρε,
                  Δεν είναι απαραίτητη η αλλαγή του 'λ' για την επαλλήθευση της σωστής λειτουργίας.
                  Αν η έξοδος του 'λ' είναι milliamber ένα αμπερόμετρο ακριβείας εν σειρά, αν είναι millivolt παράλληλη σύνδεση βολτομέτρου.
                  Η έξοδος της συσκευής αναγράφεται πάνω στο 'λ'.
                  Απαιτείται μια ματιά όμως και στην σωστή εφαρμογή του φίλτρου καθώς πρέπει να διασφαλιστεί ότι το Dp εισόδου αέρα (που μεταφράζεται σε ροή από την ECU) ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

                  Γιάννης

                  Γιάννη,ποιου φίλτρου?...Του αέρα?!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    servmx last edited by

                    Ο χρήστης kouk έγραψε:

                    Γιάννη,ποιου φίλτρου?...Του αέρα?!!

                    Ναι του αέρα.
                    Συνήθως αλλαγή φίλτρου, τοποθέτηση χοάνης κτλ δε δημιουργεί προβλήματα, αλλά κακή προσαρμογή αυτών ενδέχεται να δημιουργήσουν προβλήματα στον αισθητήρα ροής (τύπου orifice, ή τύπου vortex ή τύπου annubar ή άλλου) [δεν γνωρίζω τι είδους αισθητήρα φορά η BMW] που στέλνει την ένδειξη στο AFM.

                    Ελπίζω να μη σε μπέρδεψα,
                    Γιάννης

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kouk last edited by

                      Γιάννη,το φίλτρο είναι κάτι που με απασχολεί γιατι είναι η πρώτη φορά που έβαλα J&R!!

                      Ολο το σύστημα εισαγωγής παραμένει το ίδιο (σωλήνες,αισθητήρες κλπ)!

                      Φοβάμαι ότι μπορεί να μπαίνει πολύ περισσότερος αέρας απο ότι πρέπει και το μίγμα να γίνεται πολύ πλούσιο,ειδικά όταν κάνει πολύ κρύο!

                      Κατά την BMW,το πρόβλημα δεν είναι στον εγκέφαλο (κάνει δικό του self test) αλλά ούτε και στον αισθητήρα λ!!(παρόλο που με τόση άκαυστη που έχει φάει δεν τον βλέπω να είναι στα καλύτερα του!!)

                      Το άφησα για να το μετρήσουν το πρωί και βλέπουμε!!

                      Καλού κακού...εγω θα αλλάξω και το φίλτρο αέρα με ένα εργοστασιακό!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        servmx last edited by

                        Ο χρήστης kouk έγραψε:
                        Γιάννη,το φίλτρο είναι κάτι που με απασχολεί γιατι είναι η πρώτη φορά που έβαλα J&R!!

                        Ολο το σύστημα εισαγωγής παραμένει το ίδιο (σωλήνες,αισθητήρες κλπ)!

                        Φοβάμαι ότι μπορεί να μπαίνει πολύ περισσότερος αέρας απο ότι πρέπει και το μίγμα να γίνεται πολύ πλούσιο,ειδικά όταν κάνει πολύ κρύο!

                        Κατά την BMW,το πρόβλημα δεν είναι στον εγκέφαλο (κάνει δικό του self test) αλλά ούτε και στον αισθητήρα λ!!(παρόλο που με τόση άκαυστη που έχει φάει δεν τον βλέπω να είναι στα καλύτερα του!!)

                        Το άφησα για να το μετρήσουν το πρωί και βλέπουμε!!

                        Καλού κακού...εγω θα αλλάξω και το φίλτρο αέρα με ένα εργοστασιακό!!

                        Μια μικρή διόρθωση.
                        Εισάγοντας περισσότερο αέρα το μίγμα γίνεται φτωχότερο και όχι πλουσιότερο.
                        Μερικές σκέψεις:
                        Με περίσσεια όμως αέρα, ιδιαίτερα σε συνθήκες cold start, η εντολή του 'λ' είναι να κοπεί αυτή η περίσσεια, (γιατί αυξάνεται η παραγωγή των ΝΟx) και το μίγμα να γίνει στοιχειομετρικό ή ελάχιστα πλούσιο (πολύ πλούσιο μίγμα εμπεριέχει τον κίνδυνο αυτανάφλεξης των HC στην καταλυτική επιφάνεια με αποτέλεσμα την καταστροφή του καταλύτη).
                        Από ότι φαίνεται εκεί κάτι δεν πάει καλά καθώς το μίγμα γίνεται πολύ πλούσιο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Νίκο , απο το *troubleshooting chart *μήπως έβγαλες καμιά άκρη , εσύ που ξέρεις ακριβώς τη συμπεριφορά του κινητήρα ;;

                          Το πιθανότερο να είναι στη στήλη 'Hard or Very Hard Start' σε συνδοιασμό με 'Cold Engine Warm Up Problems'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kouk last edited by

                            Στις Ε36 όμως ο 'λ' δεν λειτουργεί κρύος (ζεσταίνεται μέσω ενός ρελέ)!!

                            Ελεγα για πλούσιο μίγμα,θεωρώντας ότι βλέποντας περισσότερο αέρα θα πρέπει να δώσει περισσότερες βενζίνες για να κρατήσει το μίγμα στην σωστή αναλογία!~
                            Αν αυτό είναι σωστό,μπορεί απλά να μην μπορεί να το κάψει!!Και να μπουκώνει (κάπως έτσι κάνει...σαν μπουκωμένο,για 1 λεπτό περίπου)!!

                            Και όταν ζεσταθεί ελάχιστα ή ανέβει η θερμοκρασία περιβάλλοντος,απολύτως κανένα πρόβλημα!!

                            Ακόμα κάτι.
                            Το αυτοκίνητο τραβάει πάρα πολύ καλά ( )...καλύτερα απο πριν...αλλά έχει και μικρή διαφορά στην κατανάλωση (καίει περισσότερο!!)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kouk last edited by

                              Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                              Νίκο , απο το *troubleshooting chart *μήπως έβγαλες καμιά άκρη , εσύ που ξέρεις ακριβώς τη συμπεριφορά του κινητήρα ;;

                              Το πιθανότερο να είναι στη στήλη 'Hard or Very Hard Start' σε συνδοιασμό με 'Cold Engine Warm Up Problems'

                              Δεν το έχω κοιτάξει Βασίλη,θα το κάνω τώρα!
                              Οταν το είχα κοιτάξει έλεγε 'λάθος μπουζί' ή 'πρόβλημα συμπίεσης στους κυλίνδρους'!!

                              Βασίλη,μπορείς να μου το ξαναστείλεις...το έχασα με το πέρασμα των ΧΡ!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ναι , το excel που σου έστειλα σήμερα με e-mail έχει μια σελίδα με troubleshooting.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kouk last edited by

                                  Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                  Ναι , το excel που σου έστειλα σήμερα με e-mail έχει μια σελίδα με troubleshooting.

                                  Μόλις το πήρα Βασίλη...το 'ξεκοκαλίζω' άμεσα!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kouk last edited by

                                    Ρε παίδες...τα μπουζί που έβγαλα σήμερα...ήταν μαύρα και άραχνα!!
                                    Προφανώς το μίγμα είναι πάρα πολύ πλούσιο..και γίνεται πλουσιότερο όταν το νερό του κινητήρα είναι πολύ κρύο σε συνδυασμό με χαμηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος!

                                    Ερωτήσεις:
                                    1.Στο φιλτροκούτι καταλήγουν δύο σωλήνες νερού που ενώνονται σε μια βαλβίδα που διαθέτει και αισθητήρα ο οποίος βρίσκεται μέσα στο φιλτροκούτι!!!!

                                    Παίζει κανένα ρολο?

                                    2.Υπάρχει περίπτωση να είναι χαλασμένος ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης?

                                    3.Υπάρχει περίπτωση να φταίει ο αισθητήρας θαρμοκρασίας νερού κινητήρα?!!!

                                    Πάει....θα τα παίξω!!!...Θα το πάω για ξεμάτιασμααα!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      1. Ανάλογα τη χρονολογία κατασκευής του μοτέρ ο air temp sensor βρίσκεται είτε στην εισαγωγή , είτε στο φιλτροκούτι !!!
                                        Οταν είπες ότι άλλαξες air temp sensor ποιόν σου άλλαξαν ;;;
                                      2. Αποκλείεται
                                      3. Φυσικά και παίζει ρόλο ο water temp sensor

                                      Στις πιθανές αιτίες για προβλήματα στην εκκίνηση με χαμηλές θερμοκρασίες είναι:

                                      AFM : περιέχει flow και press , αλλά αφού έχει αλλαχθεί αποκλείεται
                                      ICV : αφού έχει αλλαχθεί αποκλείεται
                                      AIR TEMP SENSOR :
                                      COOLANT TEMP SENSOR :
                                      'λ' SENSOR :

                                      Υπομονή

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kouk last edited by

                                        Μόνο τον λ δεν έχω αλλάξει και τον ένα απο τους δύο αισθητήρες (όχι αυτόν που είναι πάνω στην εισαγωγή)!!

                                        Πάντως σε ένα πρόγραμμα της BMW (TIS) που βρήκα,τα προβλήματα στην εκκίνηση με κρύο κινητήρα,τα συνδέει με την πίεση καυσίμου!! Λές?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Είναι εξαιρετικά σπάνιο.
                                          Τουλάχιστον είναι σχετικά εύκολο να μετρηθεί η πίεση καυσίμου
                                          Μετά προχωράς στην αντικατάσταση του αισθητήρα που έμεινε * και σαν έσχατη λύση ο 'λ'

                                          • Αν είναι αυτός πάνω στο φιλτροκούτι είναι πολύ ύποπτος
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cmarin last edited by

                                            Άσε Βασίλη, χθες τον πείσαμε να το πουλήσει (να το πετάξει δεν ήθελε...)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 4 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr