-
Moderators Sorry gia to off-topic …
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον νομίζω έχει η μέτρηση εγκάρσιων και διαμήκεων τιμών επιτάχυνσης. Αυτή μάλιστα είναι η πλέον αξιόπιστη από πλευράς ακρίβειας αφού πρόκειται για απευθείας μέτρηση από τους αισθητήρες του οργάνου χωρίς καμία άλλη επεξεργασία που πιθανά εισάγει λάθη. Αυτά τα διαγράμματα μάλιστα είναι και τα περισσότερο ενδεικτικά για τις ανεπάρκειες και τα λάθη του οδηγού.
Στο http://www.zweiter.org/multimedia/Lims.jpg έχω ανεβάσει ένα αντιπροσωπευτικό διάγραμμα επιταχύνσεων όπως το παράγει το DCAT πρόγραμμα του AP-22 (που δυστυχώς όμως κολλάει αρκετές φορές). Το διάγραμμα αφορά στη διαδρομή Φούρνος Γεωργιάδη (Βάρκιζα) – Λίμνη βουλιαγμένης με κάμποσο κυκλοφοριακό κυρίως στα άκρα της διαδρομής. Προσοχή: Υπάρχει διαφορετική βαθμονόμηση των κατακόρυφων αξόνων για εγκάρσια και διαμήκη επιτάχυνση, συνεπώς ανάλογα με το τί μας ενδιαφέρει κοιτάμε την αντίστοιχη κλίμακα.
Ευτύχης
-
Aν θελετε δοκιμαστε εδω:
http://www.gtc.gr/Tech/power-calc.htm
Ειναι ο υπολογισμος βαση του τυπου που αναφερθηκε παραπανω.
Απώλειες! (από στρόφαλο σε τροχό)