-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Επίσης το τι ιδιαίτερο πουλάει η abarth ρώτα τους ιδιοκτήτες των 207 GT/rallye που τα βλέπουν με τα κυάλια....
Έτσι σας είπαν στην Abarth??
Γιατί οι μετρήσεις άλλα λένε (gpa και rallye χιλιόμετρο γύρω στα 29.5 sec)....Ενταξει στα νουμερα οι διαφορες (για νορμαλ παντα μιλαμε) ειναι πολυ μικρες, εκει
που υπαρχει πραγματικη διαφορα ειναι στο γενικοτερο στησιμο και συμπεριφορα σε σπορ οδηγηση, οπου το Abarth σαφως υπερεχει απεναντι στα 207.
Οπως εχουν γραψει και σε αντιπαραθεση μεταξυ τους στους 4τροχους,
το GP ειναι abarth, αλλα το 207 δεν ειναι Rallye (τουλαχιστον με την εννοια
που ξεραμε στο παρελθον)...
Αμα ακους ομως ομως για σερβις που ειναι για κλαματα, κριμα και το στησιμο
κριμα και το αυτοκινητο... -
αλλο abarth και αλλο ραλλυ ετσι,τι ειναι το ραλλυ δλδ δεν καταλαβα,αντε μην αρχισω και χωνω βραδιατικα [οχι σε σενα].
και οπως και να το κανουμε η φιατ εχει μεγαλυτερη ιστορια στα σπορ αμαξια. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αλλο abarth και αλλο ραλλυ ετσι,τι ειναι το ραλλυ δλδ δεν καταλαβα,αντε μην αρχισω και χωνω βραδιατικα [οχι σε σενα].
και οπως και να το κανουμε η φιατ εχει μεγαλυτερη ιστορια στα σπορ αμαξια.εδω που τα λεμε αν το πας χρονολογικα απο οσο ξερω και μαθαινω εχει μεγαλη ιστορια αλλα μην ξεχναμε το 205 gti το 106 ραλλυ η το 206 rc και τωρα τα νεα μικρα διαβολακια με το καλλυτερο σε πληροφωρηση τιμονι στην κατηγορία που εμαθε φουρνιες οδηγων να μαθουν να ζουν( με ενα αγριο και ατιθασο λιονταρακι) ( αυτο δηλ δεν ειναι σπορ????, καλα ειναι τα πολλα αλογα αλλα τα μουτρα στις στροφες και το τιμονι ειναι απιστευτα βασικος τομεας στην οδηγηση) τι να το κανω το τρελο το turbo οταν παλευω να με την υποστροφη!!! τα σπορ (και οχι μονο)πεζο παντα ειχαν το πανω χερι στις στροφες και οχι τοσο στην ευθεια
-
για να ειμαι δικαιος το grande punto στις σπορ εκδοσεις στριβει εκπληκτικα!!!! αλλα το τιμονι ρε παιδι μου
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
το abarth ειναι οτι ειναι το 207 με το χερακι της peugeot sport ..αν δεις και μπεις σε ραλλυ 207 απο τα χερια της peugeot sport θα τσιμπιεσαι!!! μιλαμε για αναρτησεις peugeot sport και 180 αλογα!!!.... το απλο 207 ραλλυ οντως ειναι πιο μαλακο απο το abarth!!! αλλα το μαρκετινγκ της φιατ ειναι πολυυυυ καλυτερο και το πλασαρει πολυ σωστα και οργανομενα
πιστευω οτι μιας και το ραλυ ειναι ελληνικη πατεντα (αρα απο το ιδιο εργοστασιο δεν προοριζεται να πασαριστει ως καποια ειδικη εκδοση) , δε θα πρεπε να το συγκρινουμε αμεσα με το αντιστοιχης ιπποδυναμης gp abarth που τελοσπαντων εχει το σηματακι abarth, ο,τι κι αν σημαινει αυτο..
η 'σωστη' συγκριση ειναι 207 rc(που κλεινει αυτο το απαραδεκτο esp) με abarth ss.
περιπου ιδια ιπποδυναμη, οι πιο ειδικες εκδοσεις των δυο μοντελων και οσο πιο πολλα σπορ χαρακτηριστικα εχουν να επιδειξουν οι δυο αυτες φιρμες -
δεν πρεπει να ξεχναμε ομως το φιατ κουπε των 225ιππων και 250 τελικης βεβαια αλλη κατηγορια σπορ αμαξιων ,παντως το 205 ανωτερο απτο 106.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
δεν πρεπει να ξεχναμε ομως το φιατ κουπε των 225ιππων και 250 τελικης βεβαια ...πολλη δυναμη
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
δεν πρεπει να ξεχναμε ομως το φιατ κουπε των 225ιππων και 250 τελικης βεβαια αλλη κατηγορια σπορ αμαξιων ,παντως το 205 ανωτερο απτο 106. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δεν πρεπει να ξεχναμε ομως το φιατ κουπε των 225ιππων και 250 τελικης βεβαια ...
πολλη δυναμη
αλλος εχει τονομα και αλλος την χαρη.
η αλφα φημιζεται για τα σπορ αμαξια αλλα η φιατ βγαζει πιο γρηγορα τελικα. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
δεν πρεπει να ξεχναμε ομως το φιατ κουπε των 225ιππων και 250 τελικης βεβαια ...
πολλη δυναμη
αλλος εχει τονομα και αλλος την χαρη.
η αλφα φημιζεται για τα σπορ αμαξια αλλα η φιατ βγαζει πιο γρηγορα τελικα. -
και η brera 3.2(οχι 4κινητη) που την πετυχα και τρεχαλιζαμε ανοιγει ωραια!
πιο ωραια απο οτι περιμενα για να πω την αληθεια , αλλα το κουπε ειναι αρκετα πιο ισχυρο μιας και ειναι παναλαφρο το ατιμο! -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
δεν πρεπει να ξεχναμε ομως το φιατ κουπε των 225ιππων και 250 τελικης βεβαια ...
πολλη δυναμη
αλλος εχει τονομα και αλλος την χαρη.
η αλφα φημιζεται για τα σπορ αμαξια αλλα η φιατ βγαζει πιο γρηγορα τελικα.πες το ψεματα ....εδω ο κολλητος με gt 1.8 τρωει κατι φυστικια απο πολλα μικρα τουρμπατα....η για να δεις σπορ επιδoσεις σε brera πρεπει να πας στην 3.2
εγω να δεις τι εκανα μια φορα σε μια αλφα 156,το φυσαει και δεν κρυωνει και οχι σε φαναρι
αλλα σε ρεπριζ,ηθελε και κοντρα ο τυπος.
ενας συγγενης μου εχει αλφα 90 1.8 αλλα δεν τον παω κοντρα γιατι θα καψω τσαμπα βενζινη. -
ποια lancia εχεις????
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ποια lancia εχεις????http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=35222&start=0
-
ρε αυτη ειναι συλλεκτικο κομματι ...!!!!!
-
εμενα δεν ειναι ιντεγκραλε δυστιχως.
ειναι προσθιοκινητο οχι τετρακινητο. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
εμενα δεν ειναι ιντεγκραλε δυστιχως.
ειναι προσθιοκινητο οχι τετρακινητο.να αυτο ηταν που λεω τα παλια καλα αντρικα αυτοκινητα!!! εχουν μια γοητεια!!!! που με τρελαινει!!!! ωραια lancia
-
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
εμενα δεν ειναι ιντεγκραλε δυστιχως.
ειναι προσθιοκινητο οχι τετρακινητο.να αυτο ηταν που λεω τα παλια καλα αντρικα αυτοκινητα!!! εχουν μια γοητεια!!!! που με τρελαινει!!!! ωραια lancia
και που να δεις τιμονι που εχει,τιμονι οχι αρχιδιες.
οσο πιο πολυ γκαζι πατας τοσο πιο καλο γινεται,το μονο μειονεκτιμα οτι πρεπει να το κρατας καλα γιατι ακομα και ενα πετραδακι να πατησεις στριβει μονο του,
ειναι το τιμημα που πληρωνεις για καλο τιμονι. -
οταν εγω τα λεω οτι καλα και χρυσα τα συγχρονα αυτοκινητα αλλα αυτη η πληροφορηση που διαθετουν ειναι πολυυυυυυυ μετρια και αν δεν εχουν πληροφορηση δεν λεγονται σπορ ολοι μου την λενε.φτασαμε σε σημειο να θεωρουμε σπορ οτι εχει πολλα αλογα και κουτσουρο αναρτησεις και ξεχασαμε την αισθηση που παιρνεις απο τιμονι και πηδαλια .....
Fiat Grande Punto ABARTH