Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συνεντευξεις κ.α. του αθληματος
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Συνεντευξεις κ.α. του αθληματος
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Ελληνικοί Αγώνες
    17
    58
    142
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apr last edited by

      Ε δεν μπορει να μην διαβασατε την συνεντευξη του κ. Μ.Χαλιβελακη απο το νεο δημοσιογραφικο αστερι Β.Χ. .....στην πρωτη σελιδα του rally gr .......

      Δυστυχως το κατεβατο που ειχα γραψει λιγο πριν χαθηκε αδοξα απ'την κακη εκτελεση μου στην και οταν βρω την υπομονη θα επανελθω .... γιατι τετοια αραβουργηματα και και αγωνιστικα .... δεν μπορει να μενουν ασχολιαστα ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        apr last edited by

        Ε δεν μπορει να μην διαβασατε την συνεντευξη του κ. Μ.Χαλιβελακη απο το νεο δημοσιογραφικο αστερι Β.Χ. .....στην πρωτη σελιδα του rally gr .......

        Δυστυχως το κατεβατο που ειχα γραψει λιγο πριν χαθηκε αδοξα απ'την κακη εκτελεση μου στην και οταν βρω την υπομονη θα επανελθω .... γιατι τετοια αραβουργηματα και και αγωνιστικα .... δεν μπορει να μενουν ασχολιαστα ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          apr last edited by

          Ε δεν μπορει να μην διαβασατε την συνεντευξη του κ. Μ.Χαλιβελακη απο το νεο δημοσιογραφικο αστερι Β.Χ. .....στην πρωτη σελιδα του rally gr .......

          Δυστυχως το κατεβατο που ειχα γραψει λιγο πριν χαθηκε αδοξα απ'την κακη εκτελεση μου στην και οταν βρω την υπομονη θα επανελθω .... γιατι τετοια αραβουργηματα και και αγωνιστικα .... δεν μπορει να μενουν ασχολιαστα ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            apr last edited by

            Να μην την χασουμε αυτην την συνεντευξη ...

            Ο Μανώλης Χαλιβελάκης στο rally.gr

            Γιατί οι αγώνες στην Ελλάδα δεν βαδίζουν στο σωστό δρόμο, από τις 26 Φεβρυαρίου 1906 και τον αγώνα στην Συγγρού που υφίσταται ο ελληνικός μηχανοκίνητος αθλητισμός, οι αρμόδιοι φορείς δεν έχουν κάνει τα απαραίτητα βήματα για την εξέλιξή τους. Τι φταίει; «Τα προηγούμενα χρόνια οι αγώνες ήταν πιο καλοί και αυτό διότι τότε οι αγωνιζόμενοι επέλεγαν τις κατηγορίες για να τρέξουν σύμφωνα με την τσέπη τους, ενώ έβλεπαν σαν πρώτο πράγμα τη διασκέδαση. Σήμερα αυτό δεν υπάρχει. Οι αγωνιζόμενοι έχουν αλλάξει τρόπο σκέψης. Θα ήθελα δηλαδή να δημιουργηθεί μια κατηγορία με νορμάλ αυτοκίνητα, η οποία αν δεν έχει ομολογκασιόν να την φτιάχνουμε εμείς. Κάτι που έκανε φέτος η Ε.Θ.Ε.Α, όπου ο ιδιώτης μπορεί να έρθει και να του φτιάξουμε ομολογκασιόν. Μέχρι πέρσι για γίνει αυτό έπρεπε η εταιρεία να ζητήσει κάτι τέτοιο. Αυτό μάλιστα μπορεί να γίνει με πολύ απλό τρόπο βάσει των ανταλλακτικών που έχει το κάθε αυτοκίνητο και μετά να δώσεις τις απαραίτητες ελευθερίες. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορεί ο καθένας να πάρει το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί καθημερινά και να κάνει αγώνες. Για παράδειγμα θα σου πω ότι εγώ σαν αγωνιζόμενος το 1975, έτρεχα με ένα Toyota Corolla 1.200 κ.εκ., ένα αυτοκίνητο που είχε μόνο άλλες αναρτήσεις και ρολ –κέιτζ, τίποτα άλλο και την Δευτέρα πήγαινα για δουλειά. Τρέχαμε γιατί μας άρεσε να αγωνιζόμαστε και όχι για να δείξουμε ότι κάτι είμαστε, όπως συμβαίνει σήμερα στο χώρο μας».

            Πως ήταν δηλαδή οι αγώνες τότε και πως είναι σήμερα, τι αλλάξατε από τότε που κι εσείς μπήκατε στον πυρήνα και στο οργανωτικό μέρος και συγκεριμένα από το 1990; Τότε ήταν στο έλεος του Θεού. Δεν υπήρχαν ενδιάμεσοι κριτές, δεν έστρωναν τις ειδικές διαδρομές με τα γκρέϊντερ όπως κάνουν σήμερα, έχουν γίνει βήματα βελτιώσεις στο οργανωτικό μέρος, αλλά δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι επιβάλλεται να γίνουν ακόμη περισσότερα. Ο τομέας της ασφάλειας έχει σημειώσει πρόοδο και θεωρώ ότι μπορούμε να κάνουμε κι άλλα πράγματα, αρκεί να μας βοηθήσουν και οι αγωνιζόμενοι κι αυτοί που αγαπάνε τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Να έρθουν προτάσεις εγγράφως, να συζητηθούν και να βγει κάτι θετικό.

            Δηλαδή να διασκεδάζουμε και όχι να κοιτάξουμε να φτιάξουμε το σπορ επαγγελματικό και πιο ασφαλές; Γιατί δηλαδή να μην κάνουμε πρωταθλήματα δύο ταχυτήτων. Αυτό που λέτε με τα νορμάλ και όλα εκείνα τα αυτοκίνητα που δεν είναι αμιγώς αγωνιστικά κι ένα άλλο με τα αγωνιστικά; Να προτείνω κάτι ακόμη, να δοθούν και κίνητρα από το πρωτάθλημα των νορμάλ και ο καλύτερος να μεταπηδά στο επαγγελματικό. Επαγγελματίες είναι ο Γκρένχολμ, ο Λεμπ και αυτοί που πληρώνονται γι αυτό που κάνουν. Εδώ έχουμε ερασιτέχνες οδηγούς που προσπαθούν από τα προσωπικά τους χρήματα να κάνουν αυτό που τους αρέσει.

            Όταν λέω επαγγελματικό, δεν μπορώ να μην αναφέρω τον Άρη Βωβό, το ίδιο ισχύει και για τον Πάνο Χατζητσοπάνη, τον Σταμάτη Κατσίμη που με την στήριξη του Ολυμπιακού τρέχουν στο εξωτερικό και δείχνουν το σωστό δρόμο και όλοι θέλουν να τους μιμηθούν. Στη ζωή μας πρέπει να υπάρχουν πρότυπα! Τι λέτε γι αυτό; Εγώ δεν συμφωνώ μ΄αυτό. Εντάξει και στα δικά μου χρόνια υπήρχε μια Nissan που είχε 40 κιβώτια ταχυτήτων, 50 άξονες αλλά ήταν μια εργοστασιακή ομάδα. Δεν γίνεται όλοι να είμαστε με τα καλύτερα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Πάμε να κάνουμε το κέφι μας και να περάσουμε καλά. Θα σου πω και κάτι άλλο την προηγούμενη εβδομάδα ήμουν στην Κύπρο. Η οικονομική κρίση έχει προκαλέσει σημαντικές ζημιές σε όλα τα επίπεδα και συνάμα στους αγώνες. Για να διοργανωθεί ένας αγώνας WRC απαιτούνται 1-2 εκ. ευρώ, δηλαδή εάν έχει 40 συμμετοχές περίπου 50.000 ευρώ για κάθε πλήρωμα. Είναι τεράστια τα ποσά! Να σου κάτι ακόμα, έχει πέσει τόσο πολύ το επίπεδο του ανταγωνισμού, ελέω αποχώρησης των ομάδων, που δεν θα διστάσω να δηλώσω ότι το ελληνικό πρωτάθλημα είναι μακράν πιο εντυπωσιακό από εκείνο του WRC!

            Eκεί όμως υπάρχει ο Λεμπ! Αυτό είναι κάτι που πρέπει να σκεφτούμε. Κάτι παρόμοιο είχε γίνει και με την εποχή του Μichael Schumacher. Αυτοί οι δύο άνθρωποι είναι κομπιούτερ και δεν δίνουν περιθώρια με το οδηγικό τους ταλέντο σε κανέναν άλλο να χαρεί! Ας ευχηθούμε να φύγει να πάει στη F1 που έχει εκφράσει ότι θέλει, να ανοίξει ο δρόμος για νέους ανθρώπους. Είναι ήδη 35 ετών, έχει 50 νίκες και πέντε παγκόσμιους τίτλους.
            Εύχομαι να μείνει στους αγώνες και να βελτιωθούν οι υπόλοιποι οδηγοί. Θεωρώ ότι δεν έχει τύχη στη F1 και είναι από τους ανθρώπους που έχει να μάθει να πρωταγωνιστεί.

            Δεν το λέω αρνητικά. Αν ήταν 29 χρόνων θα συμφωνούσα να μείνει. Τώρα δεν υπάρχει ενδιαφέρον. Ειδικά από το 2011 που θα αλλάξουν τα αυτοκίνητα είναι ευκαιρία να δοθεί και μια νέα διάσταση στο πρωτάθλημα αυτό. Θα δείξει…

            Ας γυρίσουμε πάλι στα δικά μας. Τι πρέπει να κάνουμε δηλαδή, πως μπορούμε να πετύχουμε την πρόοδο των ελληνικών αγώνων, γιατί σήμερα είναι πιο πολύπλοκα τα πράγματα από ότι στο παρελθόν; Εμείς έχουμε δυσκολέψει τις καταστάσεις. Κι όταν λέω εμείς, εννοώ και τους αγωνιζόμενους και βάζω και τον εαυτό μου, διότι έχω κι εγώ δύο παιδιά που συμμετέχουν στους αγώνες, εγώ υπήρξα αγωνιζόμενος για μια 20ετία και θεωρώ και εμένα αγωνιζόμενο, ενώ και η σύζυγος μου, εμπλέκεται στους αγώνες που είναι αλυτάρχης στο Ολυμπιακό Ράλι και μάλιστα και χορηγός του ενός γιού μου! Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να φροντίσουν οι συμμετέχοντες να μην θεωρούν αναγκαίο να τρέξουν με ελαστικά Pirelli, όπου το καθένα από αυτά κοστίζει 250 ευρώ, υπάρχουν κι άλλες εταιρείες. Είναι και θέμα των αγωνιζομένων. Παλιά υπήρχε ο Σιρόκο, δεν προσπαθούσαμε να φτάσουμε όλοι σε εκείνο το επίπεδο. Ο Βωβός και ο κάθε Βωβός μπορεί να έχει τη οικονομική ευρωστία να αλλάζει ελαστικά κάθε ε.δ., εγώ για παράδειγμα δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Πρέπει να προσέχουν τα ελαστικά τους, να χρησιμοποιούν περισσότερο μυαλό στην οδήγησή τους. Ειδικότερα στα Ράλλυ, ξεκινάς πρώτα με το μυαλό και μετά έρχονται τα υπόλοιπα. Οι αγώνες σήμερα είναι μικροί, παλιά πηγαίναμε πιο γρήγορα στις απλές για να προλάβουμε στο Σ.Ε.Χ. Σήμερα αυτές είναι μικρότερες και οι δοκιμές είναι πολλές, δηλαδή δεν θα μάθουν ποτέ να οδηγούν. Εν κατακλείδι να φροντίζουν να μειώσουν τα έξοδά τους για κάθε αγώνα, έτσι ώστε να συμμετέχουν σε περισσότερους αγώνες κι ας μην είναι τόσο τέλειοι στον εξοπλισμό τους. Δηλαδή εσύ θεωρείς ότι από αυτούς που τρέχουν με τα αυτοκίνητα Ν, μπορούν να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητες των αυτοκινήτων αυτών; Να πάνε σε μικρότερες κατηγορίες, να αγωνιστούν σε περισσότερες αγώνες και να βελτιωθεί αρκετά ο αριθμός των συμμετοχών, έτσι θα γίνουν και καλύτεροι σαν οδηγοί. Να γίνουν επίσης πρωταθλήματα ενιαίου τύπου αυτοκινήτων να στηριχθούν και από εκεί μέσα να βγουν νέα ταλέντα. Οι δικοί μου γιοί γαλουχήθηκαν μέσα από τέτοιους θεσμούς, ο Κων/νος με τα Peugeot και ο Νίκος με τα Nissan το ίδιο και οι Βασίλης και Νίκος Ζάχος.

            Δηλαδή η Ε.Θ.Ε.Α δεν ευθύνεται πουθενά; Το φετινό σύστημα που είναι 5+1 και χρίζει πρωταθλητή είναι σωστό; Δεν θα πρέπει ένας πρωταθλητής σε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι να στεφθεί μέσα από έναν συνδυασμό ασφάλτινων και χωμάτινων αγώνων. Αυτά που σας λέω τώρα είναι παράπονα των οδηγών και έχω συζητήσει μαζί τους. Αυτοί είναι η ψυχή των αγώνων και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γι αυτό. Η αλλαγή έγινε για να μαζευτούν οι αγωνιζόμενοι σε ένα αριθμό αγώνων, αφού πριν είχαμε Κύπελλο Χώματος και Ασφάλτου, Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και τα Σπριντ που συνεχίζουν να υπάρχουν. Κατά τη διάρκεια της θητείας του κ. Μανιατόπολου, τον οποίο σέβομαι, δεν είχε αλλάξει τίποτα. Εμείς τι κάναμε; Μαζέψαμε τους αγώνες και τους κάναμε 11. Μπορεί λοιπόν ένας αγωνιζόμενος σήμερα για να κερδίσει το πρωτάθλημα ή για να πάρει κάποια καλή θέση να τρέξει σε όποιον αγώνα θέλει. Με το προηγούμενο καθεστώς υπήρχαν 5 χωμάτινοι και 3 ασφάλτινοι. Σήμερα με την αλλαγή που έγινε δίνουμε την ευκαιρία σε περισσότερους οδηγούς, που δεν είναι χωμάτινοι να κερδίσουν το πρωτάθλημα. Γιατί δεν είναι καλό τότε; Μεγαλώσαμε δηλαδή το ποσοστό των υποψηφίων πρωταθλητών και δεν θα είναι μόνο οι Βωβός, Χατζητσοπάνης και Κύρκος. Θεωρώ την άσφαλτο δηλαδή πολύ πιο δύσκολη επιφάνεια. Άρα κοιτάξαμε να αναβαθμίσουμε τους ασφάλτινους οδηγούς που ήταν παραγκωνισμένοι στην Ελλάδα και μπορούν να διεκδικήσουν το πρωτάθλημα!

            Μήπως αυτό θα έπρεπε να συζητηθεί με τους αγωνιζόμενους, γίνονται αγώνες χωρίς αυτούς; Αν δεν γίνουν μέλη των ΣΟΟΑ και ΣΒΟΑ, δεν μπορεί να υπάρξει συζήτηση. Έχουμε 500 – 1000 αγωνιζόμενους, ο καθένας έχει μια διαφορετική γνώμη ανάλογα με την χορηγία του, το συμφέρον του και τις οδηγικές του ικανότητες. Δεν μπορείς να συζητάς με τους οδηγούς, μπορείς όμως με τους συνδέσμους των οδηγών, οι οποίοι είναι μέσα στην Ε.Θ.Ε.Α και συμφώνησαν γι’ αυτούς τους κανονισμούς.

            Πρόσφατα είχα προτείνει με επιστολή μου στον Πρόεδρο της Ε.Λ.Π.Α, να γίνει μια έρευνα για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, να διοργανωθεί μια διήμερη ημερίδα με συμμετέχοντες όλους αυτούς που αγαπάνε τους αγώνες στο αμφιθέατρο του Υ.Μ.Ε και εκεί να υπάρξει τριβή να βγουν συμπεράσματα. Να παραστούν πολιτικοί που αγαπάνε κι έχουν στηρίξει το σπορ, να προσκαλέσουμε οικονομικούς παράγοντες που έχουν σταθεί στο σπορ, είτε σαν αγωνιζόμενοι, είτε σαν φίλοι, οδηγοί, θεατές, δημοσιογράφοι, αλλά να προσκαλέσουμε και έναν άνθρωπο από το εξωτερικό (Μάλκολμ Γουίλσον, Ντέιβιντ Ρίτσαρντς) που να γνωρίζει και κυρίως να μην έχει συμφέροντα. Δεν πήρα ποτέ απάντηση από τον κ. Δεσποτόπουλο. Παρά μόνο είδα άλλους να υιοθετούν τις ιδέες μου και να προσπαθούν να επωφεληθούν καταστάσεις. Το ζητούμενο είναι να βαδίζουμε όλοι μαζί. Μπορούμε;
            Δεν είμαστε αντίθετοι σε οτιδήποτε αναβαθμίζει το χώρο. Θα σου πω ότι οι ελευθερίες που δόθηκαν στο φετινό πρωτάθλημα, ήταν κάτι που ζητήθηκε από τους οδηγούς. Ήρθαν στα αυτιά μας και έγιναν πράξη. Όπως για παράδειγμα στα φρένα, στους εκκεντροφόρους, δώσαμε το τετραπετάλουδο που μπορείς να βρεις πιο φθηνό αρκεί να είναι ίδιο με αυτό της ομολογκασιόν. Σε διαβεβαιώνω ότι σήμερα η Ε.Θ.Ε.Α απαρτίζεται από ένα πολύ σωστό τιμ που συνεννοούνται και αποφασίζουν όλοι μαζί. Την προηγούμενη τετραετία είχα στείλει πολλές προτάσεις που δεν υλοποιήθηκαν την ίδια χρονιά αλλά την επόμενη, για να μην φανεί ότι της είχε προτείνει κάποιος άλλος. Δεν είναι όμορφα πράγματα αυτά. Οι αγώνες στην Ελλάδα μπορούν να πάνε μπροστά αρκεί, να υπάρχει συνεννόηση και όχι να γίνονται εκλογές στο ΣΟΟΑ με 30 άτομα οι οποίοι είναι φίλοι και ο ένας στηρίζει τον άλλον. Όχι τέτοια!

            Καλά αυτά δεν γίνονται μόνο εκεί! Είναι και αυτό μια από τις ανίατες ασθένειες που ταλανίζει το σύγχρονο πολιτικό, κοινωνικό, επιχειρηματικό και οικονομικό επίπεδο που σαν τελικό αποδέκτη έχει το συμφέρον των λίγων. Βασιλεύει ο ατομισμός και όχι η ανθρώπινη αλληλεγγύη. Δεν συμφωνείτε; Είναι κρίμα, πρέπει να σταματήσουν όλα αυτά, αν δηλαδή οι οδηγοί ήταν πιο οργανωμένοι, σήμερα την ΕΛΠΑ θα την διοικούσαν αυτοί και όχι κάποιοι που μπορεί να μην γνωρίζουν καν το αντικείμενο. Είναι λάθος!

            Υπάρχει μεγάλη διχόνοια στους ελληνικούς αγώνες, όσες φορές έχω πάει, γύρισα στεναχωρημένος και απογοητευμένος. Γιατί να γίνεται αυτό; Στον Μπράλο, ο Κυριακόπουλος φώναζε στον κ. Μαραντζίδη, ο Φωτεινέλης έλεγε πως κάνατε έτσι τους αγώνες, στα καρτ τα ίδια. Πρέπει να σταματήσουν αυτά και να δούμε τα πράγματα με θετική σκέψη και πως μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε! Αυτά είναι προσωπικά συμφέροντα που μια Ε.Θ.Ε.Α δεν μπορεί να τα προασπίσει. Κατά αρχήν, ο κ. Κυριακόπουλος γιατί ενοχλήθηκε, στην ίδια κατηγορία τρέχει και δεν άλλαξε τίποτα. Ο κ. Φωτεινέλης τώρα είχε ένα Suzuki 200 ίππους με 1.300 κ.εκ. που δεν έχει ομολογκασιόν, δεν παράγεται δηλαδή, κι έχει βάλει μηχανικά μέρη που δεν συνάδουν με την κατηγορία του. Δηλαδή επειδή είσαι ευνοημένος τα προηγούμενα χρόνια δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να είσαι και τα υπόλοιπα χρόνια των αγώνων! Εμείς προσπαθούμε να βάλουμε μια τάξη και να σταματήσουν, τα όποια νοσηρά φαινόμενα. Δεν μπορούν κάποια αυτοκίνητα να παραμένουν στην κατηγορία τους, αφού έχει λήξει η ομολογκασιόν τους, παρά το γεγονός ότι έχουμε δώσει μια παράταση.

            Με τα καρτ τι γίνεται, δεν ασχολείται κανείς, εγώ βρέθηκα σε δύο αγώνες και τα είδα. Εκεί είναι παραγκωνισμένοι οι οδηγοί. Γιατί η Ε.Θ.Ε.Α δεν εκμεταλλεύεται το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός συμμετέχει στην Superleague Formula και να δώσει ένα κίνητρο. Τι να κάνει δηλαδή, μέσα από έναν διαγωνισμό να επιλεχθεί ο καλύτερος του πρωταθλήματος και να κάνει δοκιμές με το μονοθέσιο του Ολυμπιακού, αν δεν γίνεται αυτό με την Formula Gloria που από τη φετινή χρονιά θα γίνει πρωτάθλημα. Κάτι παρόμοιο γίνεται στο νεοσύστατο πρωτάθλημα F2, εκεί όπου ο πρωταθλητής θα κερδίζει δοκιμές με το μονοθέσιο της Williams-Toyota; Έτσι δημιουργείς υποδομή, παιδεία και σαν αρχή του σπορ αποσπάς τον σεβασμό όλων. Μόνο τότε και αν υπάρξει διαφάνεια, μπορεί να βοηθήσει και η Πολιτεία. Σίγουρα! Εκεί υπάρχει ο κ. Αθανασέκος που είναι πολλά χρόνια στο χώρο των αγώνων, είναι γνώστης των αγώνων αλλά δεν υπάρχουν προτάσεις από τους συμμετέχοντες. Πέρσι στο Ράλλυ Κορίνθου είχα καθίσει να πιω ένα καφέ και ήμουν με ένα φίλο και μου έλεγε κάποιες προτάσεις. Δεν γίνεται έτσι, πρέπει να υπάρχει σωστή οργάνωση, όχι δουλειές στο πόδι!

            Εγώ που τις έστειλα στον κ. Δεσποτόπουλο τι έγινε, πήγαν να τις καρπωθούν άλλοι και μάλιστα με προσωπικό συμφέρον. Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά για μια αρχή που θέλει να επιβάλλεται στους αγωνιζόμενους. Όχι στον κ. Δεσποτόπουλο, αλλά στους συνεργάτες του, που πιθανόν να ξέρουν πολλά περισσότερα. Οι προτάσεις θα πηγαίνουν στον γραμματέα της Ε.Θ.Ε.Α, τον κ. Μπουρτζούλη και τότε να είσαι σίγουρος ότι θα συζητηθεί και δεν πάνε στο καλάθι των αχρήστων…

            Να πάμε λίγο στα Ιστορικά. Εκεί τι γίνεται, μου είπατε ότι εσείς δεν συμμετέχετε επειδή δεν είναι σωστά οργανωμένα. Τι εννοείτε; Kατά αρχήν, ιστορικό αυτοκίνητο δεν υπήρχε και η ΕΛΠΑ ήταν η μοναδική που δεν είχε. Αυτή την ιστορία την οργάνωσε ο κ. Αποστολίδης, όμως, αυτός ο άνθρωπος έχει γνώσεις μόνο ως προς τα Regularity και όχι της Sporting. Είναι λίγες για να μπορέσει να διοικήσει το χώρο των Ιστορικών και του το είχα πει. Δεν ήθελε να αποκτήσει κάποιους συνεργάτες που θα τον βοηθούσαν. Το θέμα αρχίζει και χαλάει, όταν προσπαθούμε να φτιάξουμε πρωταθλητές και αγωνιζόμενους. Υπήρχε πέρσι αγωνιζόμενος που έτρεχε μόνος του και πήρε κύπελλο! Δεν είναι σωστό αυτό.

            Αυτό είναι ένα άλλο θέμα, υπάρχουν περισσότερα κύπελλα από αγωνιζόμενους. Εντάξει, είπαμε να υπάρχει το κίνητρο, αλλά τελικά δικαίως σε πολλά θεωρούμαστε η χώρα της «υπερβολής». Τι λέτε; Για το κύπελλο τρέχω διότι υπάρχει ανταγωνισμός. Όταν επιλέγω σε ποια κατηγορία θα αγωνιστώ για να κερδίσω και μάλιστα είμαι και μόνος μου, όχι αυτό δεν είναι πρέπον! Εδώ να σου πω ότι με το μάζεμα που κάναμε στο πρωτάθλημα θα βοηθήσει και προς αυτή την κατεύθυνση…

            Υπάρχει αντικειμενικότητα; Θα το λέγατε αν δεν υπήρχε; Θεωρώ ότι ναι, κι αν δεν υπήρχε θα το έλεγα, άλλωστε είναι ένα πράγμα που με κάνει να έχω ξεχωρίσει στο χώρο των αγώνων είναι κι αυτό. Οι αγωνιζόμενοι πιστεύω ότι με θεωρούν δικό τους άνθρωπο. Δεν κρύβω τίποτα από κανέναν. Αντιθέτως θα τον βοηθήσω, αλλά αν πρέπει να τιμωρηθεί θα γίνει σίγουρα. Στα θέματα των κανονισμών και της οργάνωσης των αγώνων δεν υπάρχουν παρατυπίες. Θεωρώ απαράδεκτο να διοργανώνεις αγώνες και εσύ από κάτω να κάνεις διαπλοκή με τους χρόνους των αγωνιζομένων. Είμαι ο πρώτος που έφερε τα φωτοκύτταρα για την χρονομέτρηση των αυτοκινήτων. Όταν το ζήτησα μου είπαν ότι είσαι τρελός και τα κατάφερα και αυτόματα, η χρονομέτρηση έφυγε από το χέρι που μπορεί να έκανε λάθη, είτε εσκεμμένα είτε όχι.

            Με την προβολή των αγώνων τι γίνεται. Διαβάζω ένα βιβλίο του Νικόλα Σ. Ζαλμά «όθεν …ούζα καλά και άλλες ιστορίες» και έχω δει τον Νίκο Μαστοράκη να γράφει στην Απογευματινή, η Καθημερινή να αφιερώνει ολοσέλιδα, ο Ζάχος Χατζηφωτίου να είναι αγωνιζόμενος, η Βραδινή ήταν η πρώτη εφημερίδα που έδωσε χρηματικό ποσό μαζί με την Shell για να επιβραβευθούν οι νικητές. Σήμερα όλοι, σας έχουν γυρίσει την πλάτη. Σίγουρα δεν είναι κάτι τυχαίο αυτή η απαξίωση. Γιατί; Το 1984 είχα πάει στην Αυστρία και εκεί είχε κερδίσει για πρώτη φορά, ο Μπλόκμβιστ με το τετράθυρο Audi 80. Βρέθηκε εκεί για να αγοράσω το Audi και τότε είχα χορηγό τον Κελίδη. Όταν γύρισα η Βραδινή είχε πρωτοσέλιδο το Audi να ίπταται και να λέει «ο Χαλιβελάκης στην Αυστρία για να φέρει αγωνιστικό». Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω και δεν μπορώ να το δικαιολογήσω. Μήπως πρέπει να ρωτήσεις τους συναδέλφους σου, που δεν αφιερώνουν μεγάλο μέρος στα έντυπά τους.

            Οι δημοσιογράφοι έχουν γυρίσει την πλάτη τους, γιατί ακούνε για διαπλοκή, αδικίες και «κλίκες» και πρέπει να βρεθεί μια λύση σ΄αυτό το θέμα. Μήπως πρέπει να γίνουν ορισμένες αλλαγές στο θεσμικό, στο διοικητικό και στο οργανωτικό μέρος. Μήπως πρέπει να δούμε και νέο αίμα μέσα στα κέντρα λήψης αποφάσεων; Εγώ θεωρώ ότι φταίει η ΕΛΠΑ αλλά κι εσείς οι δημοσιογράφοι που μεταξύ σας έχετε αντιπάθειες. Υπάρχει πρόβλημα!

            Με τους αγώνες ταχύτητας τι έγινε, υπήρχε μια προσπάθεια συνεργασίας με την ΕΡΤ. Γιατί ολιγώρησε η Ε.Θ.Ε.Α; Ναι, εκεί έχεις δίκιο. Αλλά άκουσε και κάτι ακόμη για να δοθεί η κασέτα απαιτείται ένα κόστος παραγωγής, δεν ξέραμε τι ώρα θα το μεταδίδει, έτσι ώστε να μπορέσουμε να βρούμε χορηγούς. Δεν ξέραμε την ώρα μετάδοσης και αυτό είναι σημαντικό. Δεν έχει ατονήσει αυτή προσπάθεια και έχουμε αναθέσει την προσέγγιση αυτή των MEDIA σε μια εταιρεία. Υπάρχει η επαφή με την ΕΡΤ και ψάχνουμε τον χορηγό. Η ΕΛΠΑ δεν έχει χρήματα για να πληρώσει τα βασικά της έξοδα.

            Καλά αυτό το ακούω πολλά χρόνια. Eίδαμε κι άλλα σε εκπομπή τηλεόρασης για κατάχρηση χρήματος...
            Κοίταξε αν δεν ξεκαθαρίσει και δεν αυτονομηθεί η E.Θ.Ε.Α από την ΕΛΠΑ και την ΟΒΕΛΠΑ τότε δεν θα λυθεί ποτέ αυτό το πρόβλημα. Είναι κάτι που λειτουργεί από το 1950 και για να γίνει αυτό πρέπει να το αποφασίσει το διοικητικό συμβούλιο της ΕΛΠΑ. Υπάρχουν όμως μερικές λέσχες που στηρίζουν τους αγώνες και ο τοπικός Τύπος και τα Μ.Μ.Ε δίνουν μεγάλη διάσταση στους αγώνες. Ξέρεις τι έκανε η Κύπρος στον αγώνα προχθές βράβευσε όλους τους νικητές στην ιστορία του αγώνα. Τους τίμησε! Δεν επιτρέπεται η Ε.Θ.Ε.Α, να μην στέλνει προσκλήσεις σε τέτοια άτομα και να με παίρνει τηλέφωνο, ο Γεωργίτσης που ήταν ο συνοδηγός του Τζώνυ Πεσματόζογλου και να με παρακαλάει για πρόσκληση του «Ακρόπολις»! _Β.Χ.billhill@rally.gr

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sp0 last edited by

              Κι εγώ ξεκίνησα να σχολιάσω αλλά μετά από αυτά που διάβασα δεν μου έμεινε κουράγιο......

              (Μάλλον πλάκα μας κάνουν, δεν μπορεί.... )

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                apr last edited by

                Το θεμα σηκωνει πολυ συζητηση ....και για τις δυο πλευρες .

                Κατ'αρχη γνωριζει καποιος τι ειναι Β.Χ. ?

                Διαβαζω για προτασεις και ιδεες του που εχουν σταλει στην ΕΘΕΑ και περιμενω απο εσας που γνωριζετε να μας πητε που τον ειχατε κρυμενο τοσο καιρο τον ανθρωπο , κι αφησατε να κατρακυλισει το σπορ τοσο χαμηλα ..... μη λαβμανοντας υποψιν σας τις φαεινες του ιδεες .
                ( ειδικα αυτην με τον loeb .... απορρω τι κανουν αυτοι οι στο wrc !) κι αυτοι κουφοι θα ειναι ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mouri last edited by

                  Υπάρχει μεγάλη διχόνοια στους ελληνικούς αγώνες, όσες φορές έχω πάει, γύρισα στεναχωρημένος και απογοητευμένος. Γιατί να γίνεται αυτό; Στον Μπράλο, ο Κυριακόπουλος φώναζε στον κ. Μαραντζίδη, ο Φωτεινέλης έλεγε πως κάνατε έτσι τους αγώνες, στα καρτ τα ίδια. Πρέπει να σταματήσουν αυτά και να δούμε τα πράγματα με θετική σκέψη και πως μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε! [/color]Αυτά είναι προσωπικά συμφέροντα που μια Ε.Θ.Ε.Α δεν μπορεί να τα προασπίσει. Κατά αρχήν, ο κ. Κυριακόπουλος γιατί ενοχλήθηκε, στην ίδια κατηγορία τρέχει και δεν άλλαξε τίποτα. Ο κ. Φωτεινέλης τώρα είχε ένα Suzuki 200 ίππους με 1.300 κ.εκ. που δεν έχει ομολογκασιόν, δεν παράγεται δηλαδή, κι έχει βάλει μηχανικά μέρη που δεν συνάδουν με την κατηγορία του. Δηλαδή επειδή είσαι ευνοημένος τα προηγούμενα χρόνια δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να είσαι και τα υπόλοιπα χρόνια των αγώνων! Εμείς προσπαθούμε να βάλουμε μια τάξη και να σταματήσουν, τα όποια νοσηρά φαινόμενα. Δεν μπορούν κάποια αυτοκίνητα να παραμένουν στην κατηγορία τους, αφού έχει λήξει η ομολογκασιόν τους, παρά το γεγονός ότι έχουμε δώσει μια παράταση.

                  ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΥΤΕ ΜΕ ΕΚΠΛΗΣΟΥΝ.
                  ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΓΙ'ΜΕΝΑ ΜΕ ΕΚΠΛΗΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
                  ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΥΤΕ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ?
                  ΑΡΑΓΕ Ο Κος ΜΑΡΑΤΣΙΔΗΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΦΩΝΑΞΑ ΣΤΟΝ ΜΠΡΑΛΟ?
                  ΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ?
                  ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
                  1.ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ.
                  2.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΜΑΡΑΤΣΙΔΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
                  3.ΕΦΑΓΕ ΒΑΡΙΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΡΑΔΥ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΚΑΚΟ ΟΝΕΙΡΟ.

                  ΥΓ.ΚΑΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΘΕΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΓΕΓΟΝΟΣ.

                  Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    apr last edited by

                    ΥΓ.ΚΑΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΘΕΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΓΕΓΟΝΟΣ.

                    Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

                    Σ' αυτο τι να κανει βρε Γιωργο ?

                    Να παει να διασταυρωσει εκεινη την στιγμη αν ο δημοσιογραφος δεν λεει παπαριες ?

                    Στην αρχη αλλωστε ολους τους περνουμε στα σοβαρα .... μετα τις δυο τρεις αρχιζει ο καλοπροαιρετος ανθρωπος να εχει .... τις επιφυλαξεις του .

                    Θα μου πεις βεβαια ... οταν καποιος σου λεει οτι θελει να διωξει τον Λοεμπ γιατι κερδιζει στους αγωνες , για να φτιαξει το wrc ..... χρειαζεσαι κι αλλα ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      el-matador last edited by

                      εγω πήγα να διαβάσω και δεν έφτασα ούτε ως τη μεση...με το που διάβασα εκείνο με τον λέμπ... τι να πω...μηπως κάνανε χάκινγκ στο ραλλυ τζι αρ και το δημοσίευσαν απο κανένα αντίπαλο σάιτ?αλλα δεν μπορεί...τοσες ώρες θα το είχαν δει και θα το είχαν σβήσει...και μη χειρότερα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        apr last edited by

                        Οι αγωνιζόμενοι έχουν αλλάξει τρόπο σκέψης. Θα ήθελα δηλαδή να δημιουργηθεί μια κατηγορία με νορμάλ αυτοκίνητα, η οποία αν δεν έχει ομολογκασιόν να την φτιάχνουμε εμείς. Κάτι που έκανε φέτος η Ε.Θ.Ε.Α, όπου ο ιδιώτης μπορεί να έρθει και να του φτιάξουμε ομολογκασιόν. Μέχρι πέρσι για γίνει αυτό έπρεπε η εταιρεία να ζητήσει κάτι τέτοιο. Αυτό μάλιστα μπορεί να γίνει με πολύ απλό τρόπο βάσει των ανταλλακτικών που έχει το κάθε αυτοκίνητο και μετά να δώσεις τις απαραίτητες ελευθερίες. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορεί ο καθένας να πάρει το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί καθημερινά και να κάνει αγώνες.

                        Απ' τα ωραιοτερα ανεκδοτα του φιλου μας Εμμανουηλ !

                        Μιλαει για συγχρονους νεοελληνες που θελουν να κανουν αυτο το σπορ ...που απ'την μια λενε δεν εχουμε λεφτα να τρεξουμε στους αγωνες τους κανονικους .... κι απ'την αλλη οι ιδιοι αυτοι καραγκιοζαρεοι τυπου ( φρεντς καπ) ετρεχαν χθες στο καρτοδρομο κι οταν αρχισε βροχη μπηκαν και εβαλαν βροχινα racing !

                        Θα ηταν ωραια φιλε μου Eμανουηλ αυτα ..... για αλλους κατοικους αλλης χωρας , εδω , μονον σαν ανεκδοτα στεκουν .
                        Αλλη μια πατατα της εθεα θα ειναι , που θα διαιρεσει ακομα πιο πολυ το αξιολυπητο σπορ .
                        Οι αλλες χωρες δεν ειχαν τοσο εξυπνες ιδεες , και καποια στιγμη θα πρεπει να τους τους ξυπνησουμε κι αυτους .....τους καημενους .
                        φανταζεσαι απολαυση να εισαι φτωχος και να τρεχεις με Smart Humer χ5 m5 .....
                        δινει την δυνατοτητα και στον αμοιρο η λυση αυτη .

                        συνεχιζεται .....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          apr last edited by

                          Δηλαδή η Ε.Θ.Ε.Α δεν ευθύνεται πουθενά; Το φετινό σύστημα που είναι 5+1 και χρίζει πρωταθλητή είναι σωστό;
                          Η αλλαγή έγινε για να μαζευτούν οι αγωνιζόμενοι σε ένα αριθμό αγώνων, αφού πριν είχαμε Κύπελλο Χώματος και Ασφάλτου, Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και τα Σπριντ που συνεχίζουν να υπάρχουν. Κατά τη διάρκεια της θητείας του κ. Μανιατόπολου, τον οποίο σέβομαι, δεν είχε αλλάξει τίποτα. Εμείς τι κάναμε; Μαζέψαμε τους αγώνες και τους κάναμε 11. Μπορεί λοιπόν ένας αγωνιζόμενος σήμερα για να κερδίσει το πρωτάθλημα ή για να πάρει κάποια καλή θέση να τρέξει σε όποιον αγώνα θέλει. Με το προηγούμενο καθεστώς υπήρχαν 5 χωμάτινοι και 3 ασφάλτινοι. Σήμερα με την αλλαγή που έγινε δίνουμε την ευκαιρία σε περισσότερους οδηγούς, που δεν είναι χωμάτινοι να κερδίσουν το πρωτάθλημα. Γιατί δεν είναι καλό τότε; Μεγαλώσαμε δηλαδή το ποσοστό των υποψηφίων πρωταθλητών και δεν θα είναι μόνο οι Βωβός, Χατζητσοπάνης και Κύρκος. Θεωρώ την άσφαλτο δηλαδή πολύ πιο δύσκολη επιφάνεια. Άρα κοιτάξαμε να αναβαθμίσουμε τους ασφάλτινους οδηγούς που ήταν παραγκωνισμένοι στην Ελλάδα και μπορούν να διεκδικήσουν το πρωτάθλημα!

                          Εκβιασμο μας κανετε φιλε Εμμανουηλ ... στεγνο εκβιασμο , που κανεις δεν μπορει να βαλει εναν στοχο , ακολουθωντας αυτο το προγραμμα .
                          Απλως επειδη ξερατε οτι με το χαλι αυτο το μαυρο που εχουν φτασει το σπορ δεν θα εφταναν οι συμμετοχες ουτε τις κορδελλες της ελπα να πληρωσουν μετα την μεση της σαιζον , το μονο που σας εμενε ηταν να μας μαντρωσετε αχταρμα ασφλτοχωματινους ... στον δηθεν σουπερ τιτλο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ με το **αναλογο αντιτιμο **....

                          συνεχιζεται ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            apr last edited by

                            Μας μπερδευεις αγαπητε μας , δικε μας ανθρωπε Εμμανουηλ !

                            Τελικα αυτην την αποφαση την εκτελεσατε για τους 30 που στον ΣΟΑΑ ? για τους 500-1000 που τρεχουν με τους διεθνεις μεχρι τωρα κανονισμους και εχουν σκασει το αναλογο αντιτιμο με το υστερημα τους ? η γιαυτους που σας ζουζουνιζουν τα αυτια ?

                            Σας αγαπαμε , σας σεβομαστε ,σας εμπιστευομαστε .....

                            ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lef205 last edited by

                              Απορω παντως πως γινεται κουβεντα για τους αγωνες για πρωταθληματα για 5+1 τη στιγμη που δεν εχει γινει κουβεντα για τα ΒΑΣΙΚΑ πραγματα που αφορουν τους αγωνες!
                              Καλοι μου χρυσοι μου ανθρωποι εχετε κατσει πρωτα να ορισετε τι εστι αγωνιστικο αυτοκινητο σε αυτη τη Χωρα γιατι μεχρι τωρα ουτε να τα μεταβιβασουμε μπορουμε (ΚΤΕΟ) ουτε να τα παμε για μια ευθυγραμμιση μπορουμε αφου ουσιαστικα θεωρουντε παρανομα και εχουμε το φοβο να μας ξεβρακωσει σε ενα μπλοκο οποιοδηποτε οργανο της ταξης!
                              Πως πας να μου δημιουργησεις νεες κατηγοριες τη στιγμη που δεν μου εχεις ορισει καν νομικα τι εστι αγωνιστικο αυτοκινητο και τη μεταχειριση πρεπει να εχει!
                              Κανονικα θα επρεπε να καμαρωναμε σαν γυφτικα σκεπαρνια που εχουμε αγωνιστικα και μας εχετε κανει να ντρεπομαστε και να φοβομαστε σε καθε μετακινηση για επισκευη δοκιμη στρωσιμο μη φαμε το λιγοτερο 400 για ανυπαρκτο ΚΤΕΟ.
                              Πως εχουν πινακιδες ΙΟ τα σπορτινγκ και μπορουν να τα πηγαινουν για επισκευες κλπ? μη μου πειτε οτι εμειες εχουμε τις ΕΘΕΑ γιατι εδω ειναι για πολυ γελιο.
                              Δεν μπορουμε να τα ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ στον χωρο του αγωνα γιατι βλεπετε και τσεροκες να εχουμε που εχουν το επιτρεπομενο βαρος ελξης, ειναι ΙΧ και ΙΧ δεν μπορει να ελξει ΙΧ.
                              Δηλαδη πως να τα παμε στον αγωνα?Πετωντας?
                              Συγνωμη που δεν εχουμε ολοι ετειρειες να δηλωνουμε τρανζιτ σε αυτες για να τραβαμε, συγνωμη που δεν εχουμε ολοι τα 150 ευρω της αυτοκινηταμαξας .
                              Αντι να γουσταρουμε που τα εχουμε φορτωμενα και ουτε ενοχλουμε κανεναν ουτε μολυνουμε το περιβαλλον, εχουμε φτασει να βαζουμε αυτοκινητο να πηγαινει πιο μπροστα να τσεκαρει αν σε καθε διοδιο εχει μπλοκο μη φαμε προστιμο!!!
                              ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ??????
                              Το ασφαλιστηριο που ειχε γινει προπερσυ η αποχη τι γινεται?καλα? ή ειμαστε ακομη υπασφαλισμενοι για να μην πω ανασφαλιστοι χωρις να το ξερουμε?
                              Γιατι δεν εχουμε ολοι την ανεση να κοψουμε επιταγη ημερας στον ιδιοκτητη της μισογκρεμισμενης μαντρας που επεσε το αυτοκινητο (το λιγοτερο για να μην μιλησω για ζωες και φανω μακαβριος).
                              Για τους νεους οδηγους τι παροχες εχουμε φετος?
                              Γραμμενα στα ληγμενα μου παπουτσια εχω τα πρωταθληματα τα ΕΝ τα ΕΑ τα βαρη και τα στομια τη στιγμη που δεν καθεστε να λυσετε τα βασικα, ετσι μονο θα κερδισετε τον σεβασμο και την εμπιστοσυνη των αγωνιζομενων,δειξτε οτι ενδιαφερεστε και για τους νεους οδηγους για τους πιτσιρικαδες και μετα συζηταμε για οσα πρωταθληματα θελετε.
                              Γιατι προς το παρον σας σιχαινομαστε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                Εμενα μου αρεσε αυτο το κομματι:

                                *Να σου κάτι ακόμα, έχει πέσει τόσο πολύ το επίπεδο του ανταγωνισμού, ελέω αποχώρησης των ομάδων, που δεν θα διστάσω να δηλώσω ότι το ελληνικό πρωτάθλημα είναι μακράν πιο εντυπωσιακό από εκείνο του WRC! *

                                Πραγματι, αφου οι θεατες (ποιοι? ) φερνουν μαζι τους ενα τσουβαλι λιοσπορα για να μην τρωνε τα νυχια τους απο την αγωνια.

                                Τελοσπαντων, το μονο ουσιαστικο κατα τη γνωμη μου ειναι αυτο:

                                *Η ΕΛΠΑ δεν έχει χρήματα για να πληρώσει τα βασικά της έξοδα. *

                                Το μαγαζι εκλεισε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mouri last edited by

                                  ΥΓ.ΚΑΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΘΕΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΓΕΓΟΝΟΣ.

                                  Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

                                  Σ' αυτο τι να κανει βρε Γιωργο ?

                                  Να παει να διασταυρωσει εκεινη την στιγμη αν ο δημοσιογραφος δεν λεει παπαριες.

                                  ΟΧΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
                                  ΑΠΛΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ Η ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΤΙ ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΨΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.
                                  ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΣ.
                                  ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
                                  ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΑΞΙΩΜΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟ ΤΙ ΛΕΣ.
                                  ΑΠΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΟΛΑ.

                                  ΥΓ.Lef205 ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΟΥ.

                                  Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alpinestars last edited by

                                    Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                    *Η ΕΛΠΑ δεν έχει χρήματα για να πληρώσει τα βασικά της έξοδα. *

                                    Το μαγαζι εκλεισε.

                                    ....ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      apr last edited by

                                      Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
                                      Απορω παντως πως γινεται κουβεντα για τους αγωνες για πρωταθληματα για 5+1 τη στιγμη που δεν εχει γινει κουβεντα για τα ΒΑΣΙΚΑ πραγματα που αφορουν τους αγωνες!..................................
                                      .

                                      Απορεις ?

                                      Δεν πρεπει να απορεις , νομιζω οτι εζησες απο κοντα για μεγαλο διαστημα που πηγαινες στον ΣΟΑΑ την κατασταση , πρωτον , των ανεγκεφαλων συναθλητων σου που δεν πατησαν το ποδι τους εκει ποτε .... (κι εδω ο συνεντευξιαζομενος το λεει πεντακαθαρα για τα γιδια που ονομαζεις οδηγους με δικαιωματα και απαιτησεις , χωρις υποχρεωσεις ) ωστε να καταλαβουν οτι το τσουρμο που εκμεταλευοντε , εχει μυαλο και δεν μπορει τα το δουλευουν 10 μετριοι νεοελληνες βολεμενοι απ'την ηλιθιοτητα των οδηγων , και δευτερον οτι κι αυτοι που ειναι αυτην την στιγμη στον ΣΟΑΑ δειχνει οτι εχουν συμπραξει στα εργα τους .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        freeline last edited by

                                        LEF 205 τα ειπες Ο Λ Α! ΟΥΓΚΑΝΤΑ ΛΕΜΕ! Υ.Γ ΠΑΝΤΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΟΛΑ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟ Η ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ(ΒΛΕΠΕ ΤΡΕΙΛΕΡ,ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ,ΚΤΕΟ ΚΤΛ) ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΓΛΥΚΑ ΤΗΣ ...ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΠΩΣ........... ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 5+1! ΚΑΤΕΒΑΣΑΜΕ ΕΝΑΝ ΚΟΥΤΣΟ ΓΙΑ ΑΛΜΑ ΕΠΙ ΚΟΝΤΟ!ΟΛΕ!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          apr last edited by

                                          Kυριοι .....

                                          Σε ολα μας τα ποστ , συνηθως καταληγουμε στα κλασικα .... περι αχρηστων και αδιαφορων ανθρωπων στην αρχη του σπορ , εχουν αφησει το σπορ στο ελεος της καταστροφης .... και τα τοιαυτα .

                                          Ξεκινησα αυτο το ποστ , διαβαζοντας εναν ανθρωπο που θεωρειται , και παραπολλοι συναθλητες τον αναγνωριζουν ετσι , οπως και καποιοι αλλοι τον αμφισβητουν , και πιστευουν οτι εξυπηρετει δικα του και της ελπα τα συμφεροντα , χαιδευοντας-δουλευοντας τους οδηγους ......

                                          Για τα βασικα και σοβαρα ερωτηματα ως προς το σπορ (σαν αυτα που σωστα αναφερει ο Lef205 )... δεν νομιζω οτι υπαρχει Ελληνας δημοσιογραφος , που εχει να βαλει κατι μεσα στο παντελονι του , και θα μπορουσε να ρωτησει , εχοντας αποψη , και σοβαρη αντιπαραθεση στις απαντησεις , τοσο προς τον Εμμανουηλ οσο και αν υπηρχε εστω και καποιο αλλο σοβαρο ατομο που να εκπροσωπει την αρχη του σπορ , για τα εργα της .

                                          Μεσα απ'οσες ερωτησεις εχουν καποιο ενδιαφερον διαπιστωνουμε οτι ο κ. Εμμανουηλ ειναι ενας ανθρωπος με υγιεστατες αποψεις , αρα χρησιμοτατος στον χωρο .

                                          Ειναι φορεας της νοοτροπιας που επικρατουσε και επικρατει στον ιδεαλισμο για το σπορ στην Ελλαδα ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mpekas last edited by

                                            Καλοί μοι φίλοι (με ή χωρίς εισαγωγικά)

                                            Η κρίση μας έχει κάνει όλους να παραμιλάμε, ζαλιζόμαστε, ξεχνάμε και πολλά άλλα.
                                            ΄Ομως επειδή όπως λένε το ποδήλατο μόλις το μάθεις δεν το ξεχνάς ποτέ, έτσι και η αριθμητική της πρώτης δημοτικού.
                                            5+2 = 7
                                            5+3 = 8
                                            Αυτές είναι οι παραδοχές.
                                            Ρωτάω τώρα τον εαυτό μου Το 11 είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο από το 7 και το 8;
                                            Γιατί λέει ο άνθρωπός μας τη λέξη 'μαζέψαμε'; Μήπως τώρα με την κρίση το 7 και το 8 έγιναν μεγαλύτερα από το 11 και δεν το πήρα είδηση;

                                            Και γιά το θεσμό βρε παιδιά; Δεν έχει τίποτε να ρωτήσει ο ΄δημοσιογράφος. Ο άνθρωπος μας όμως δεν είχε κάτι να πει;

                                            Αχ αυτή η κρίση.

                                            ΜΠΕΚΑΣ

                                            Υ.Γ.
                                            Ανακρίβειες και αδιάφορα πράγματα ως συνήθως. Νερό στο μύλο της ΕΛΠΑ και πάλι. Λυπάμαι πολύ γιατί ο κ. Χαλιβελάκης, γέννημα θρέμα της άλλοτε Φόκα-Νέγκρα (Φωκίωνος Νέγρη) έχει το τσαμπουκά να επιβληθεί σε λεσχιάρχες και να τιμήσει μιά άλλη εποχή, όπως του αρέσει να λέει στη συνέντευξη. Χαραμίζεται

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr