-
Ο χρήστης monty έγραψε:
Φιλε eddie_147 αν δε δω απο κοντα χρωμα δεν μπορω να αποφασισω.Απο κοντα την εχω δει σε μαυρη και γκρι.Το σιελ απο τις φωτο φαινεται απιστευτο παντως
Ρώμη δεν είσαι;Πετάξου σε κάποιο από τα showrooms της concessionaria Rosati να δεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ποικιλία χρωμάτων δια ζώσης και όχι σε δείγματα.
Μακριά μόνο από κόκκινο.Είναι μια αθλιότητα,που δεν έχει καμία σχέση με τις αποχρώσεις των διαφόρων κόκκινων που χρησιμοποιούσε παραδοσιακά η Lancia στα μοντέλα της (rosso corsa,rosso HF,rosso La Plata κλπ).Ακόμα και σήμερα στον όμιλο τελεί εν ισχύ ένα diktat του Cantarella,από τα μέσα της δεκαετίας του 90,που απαγορεύει να διατίθενται μοντέλα της Lancia σε κόκκινο χρώμα,αν στην ίδια κατηγορία..... υπάρχει μοντέλο της Alfa Romeo -
Έχω την εντύπωση ότι αν ο εγκέφαλος των Ιταλών το επέτρεπε, μια Delta σε κόκκινο βαθύ χρώμα Rosso Alfa με μαύρη οροφή θα ήταν πανέμορφη
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Φιλε eddie_147 αν δε δω απο κοντα χρωμα δεν μπορω να αποφασισω.Απο κοντα την εχω δει σε μαυρη και γκρι.Το σιελ απο τις φωτο φαινεται απιστευτο παντως
Ρώμη δεν είσαι;Πετάξου σε κάποιο από τα showrooms της concessionaria Rosati να δεις όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ποικιλία χρωμάτων δια ζώσης και όχι σε δείγματα.
Μακριά μόνο από κόκκινο.Είναι μια αθλιότητα,που δεν έχει καμία σχέση με τις αποχρώσεις των διαφόρων κόκκινων που χρησιμοποιούσε παραδοσιακά η Lancia στα μοντέλα της (rosso corsa,rosso HF,rosso La Plata κλπ).Ακόμα και σήμερα στον όμιλο τελεί εν ισχύ ένα diktat του Cantarella,από τα μέσα της δεκαετίας του 90,που απαγορεύει να διατίθενται μοντέλα της Lancia σε κόκκινο χρώμα,αν στην ίδια κατηγορία..... υπάρχει μοντέλο της Alfa RomeoΑκολουθησα τη συμβουλη σου κ πηγα στη Rosati στη via Tiburtina...Σε κοκκινο δεν την ειχε..Μαυρη κ λευκη ασημι κ μελιτζανι ειδα..Απο αυτα τα 4,μαυρη...Η απτη ποιοτητα της εσωτερικα ειναι παντως πολυ καλυτερη του golf v.Και αλλη αισθηση τελειως..Κρατωντας μια μικρη επιφυλαξη για το καθισμα και τη στηριξη που προσφερει,οι εντυπωσεις που μου αφησε ειναι αριστες..
-
Καλησπέρα,
Φίλε monty ήμου στην ίδια θέση με εσένα ακριβώς προ 5ετίας, όντας κάτοχος Punto GT3 και νέος πατήρ.....το τι φόρτωμα έπεφτε στις αρχές στην σχάρα που είχα τοποθετήσει στο GT, δεν περιγράφεται..*****
Οι ανάγκες λοιπόν για αυτ/το άκρως αξιόπιστο και με καλούς χώρους αλλά με περιορισμένο Budget της τάξης των 16000 ευρώ, με οδήγησαν στο υπέροχο Nissan Almera Challenge (115PS) sedan. Το κράτησα 3 έτη και πραγματικά το ευχαριστήθηκα, αξιόπιστο έως αηδίας, οικονομικό, σπιρτόζικο και πολύ ευκολοδήγητο. Οι χώροι δε ικανοποιητικοί και σαφώς πολύ καλύτεροι από το 'κουτί' του Punto GT3.
Σου έγραψα την παραπάνω προσωπική μου εμπειρία για 2 λόγους:
α) Να μην πάρεις hatchback αυτ/το, το sedan έχει - νομίζω - περισσότερους χώρους πάντα, ειδικά εάν έχει και 5η πόρτα.
β) Να πάρεις γιαπωνέζικο για να μην ασχολείσαι καθόλου με το αμάξι πλην τα προγραμματισμένα σέρβις.
Η παραπάνω άποψή μου επήλθε μετά από προσωπική κατοχή-εμπειρία από τα παρακάτω - με σειρά κατοχής - αυτ/τα:
- VW Golf III 1.4
- Fiat Punto GT3
- Nissan Almera Challenge 1.5
- Το αυτ/το της υπογραφής μου
Καλή επιτυχία στην επιλογή σου
\πότε με το καλό έρχεται το νέο μέλος??
*****Να λείπουν σχόλια τύπου 'Punto GT με σχάρα???'
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλησπέρα,Φίλε monty ήμου στην ίδια θέση με εσένα ακριβώς προ 5ετίας, όντας κάτοχος Punto GT3 και νέος πατήρ.....το τι φόρτωμα έπεφτε στις αρχές στην σχάρα που είχα τοποθετήσει στο GT, δεν περιγράφεται..*****
Οι ανάγκες λοιπόν για αυτ/το άκρως αξιόπιστο και με καλούς χώρους αλλά με περιορισμένο Budget της τάξης των 16000 ευρώ, με οδήγησαν στο υπέροχο Nissan Almera Challenge (115PS) sedan. Το κράτησα 3 έτη και πραγματικά το ευχαριστήθηκα, αξιόπιστο έως αηδίας, οικονομικό, σπιρτόζικο και πολύ ευκολοδήγητο. Οι χώροι δε ικανοποιητικοί και σαφώς πολύ καλύτεροι από το 'κουτί' του Punto GT3.
Σου έγραψα την παραπάνω προσωπική μου εμπειρία για 2 λόγους:
α) Να μην πάρεις hatchback αυτ/το, το sedan έχει - νομίζω - περισσότερους χώρους πάντα, ειδικά εάν έχει και 5η πόρτα.
β) Να πάρεις γιαπωνέζικο για να μην ασχολείσαι καθόλου με το αμάξι πλην τα προγραμματισμένα σέρβις.
Η παραπάνω άποψή μου επήλθε μετά από προσωπική κατοχή-εμπειρία από τα παρακάτω - με σειρά κατοχής - αυτ/τα:
- VW Golf III 1.4
- Fiat Punto GT3
- Nissan Almera Challenge 1.5
- Το αυτ/το της υπογραφής μου
Καλή επιτυχία στην επιλογή σου
\πότε με το καλό έρχεται το νέο μέλος??
*****Να λείπουν σχόλια τύπου 'Punto GT με σχάρα???'
Mπορω να εχω το αυτοκινητο της υπογραφη σου??Εχω συνυπαρξει με γιαπωνεζικο,το πρωτο primera..Μονο λαδακι ηθελε,κ αμα δεν του εβαζες δεν ετρεχε και τιποτα.Δε με συγκινουν ομως τα γιαπωνεζικα.Ξερω πως με ενα auris πχ θα εχω το κεφαλι μου ησυχο και την καλυτερη after sales αντιμετωπιση..Οσο για το sedan με την πεμπτη πορτα,με το ζορι να σκεφτω octavia κ αυτο λογω ειδικων συνθηκων(γαμπρος με εξουσιοδοτημενο συνεργειο scoda)
Εσυ το almera το κρατησες 3 χρονια.Εγω αυτο που θα παρω θα το κρατησω πολυ παραπανω.Θα εχω φτασει να δωσω 45000 σε 3 χρονια για αγορα αυτοκινητου.Κ να μου περισσευανε κιολας..
Ο μπεμπης ερχεται το Μαη..
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Να λείπουν σχόλια τύπου 'Punto GT με σχάρα???'Οκ.
με οδήγησαν στο υπέροχο Nissan Almera Challenge (115PS) sedan.
Να σχολιασουμε το 'υπεροχο'...?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
παντως το παραδοξο της υποθεσης ειναι οτι αφου σου εκλεψαν το γερμανικο σου αυτοκινητο ιταλοι, εσυ θα πας να παρεις ιταλικο αυτοκινητο! -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
........με οδήγησαν στο υπέροχο Nissan Almera Challenge (115PS) sedan.
Να σχολιασουμε το 'υπεροχο'...?
Μετά από κατοχή 8 ετών Fiat, ξέρεις πως σου φαίνεται το γιαπωνέζικο????
-
Βρε Puntolord... δεν σου λεει κανεις γιατι κατακρινεις η οχι τον Ιταλικο κουβα... καλα κανεις... εεε αλλα οχι ρε αδερφε με το Almera
Προτιμω δλδ να ειμαι καθε μερα στο συνεργειο...να μαθω απταιστα Ιταλικα, να να να... αλλα οχι Almera! Εχει τοσα αλλα καλα αμαξια για να θαψεις το Punto! -
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Μετά από κατοχή 8 ετών Fiat, ξέρεις πως σου φαίνεται το γιαπωνέζικο????
Το Almera ομως το προσεχες. Δεν το φορτωνες με σχαρες κτλ...
Φτου κι απ' την αρχη....