Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 106
    • 107
    • 108
    • 109
    • 110
    • 270
    • 271
    • 108 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5412
    71453
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      saxon_747 last edited by

      Ο χρήστης corsair έγραψε:

      Αν απλα εχουν υγρασια, τα στεγνωνει, τα καθαριζει... και παιρνει καινουργια καπακια με κανα 20ευρω... και το πιθανοτερο ειναι να μην ξαναπαθει ποτε τιποτα! Το ειχα παθει και εγω σε ενα φαναρι... με μια αλλαγη του πισω καπακιου εναντι λιγων ευρω λυθηκε το ζητημα οριστικα.

      Τις βαζελινες και λοιπες πατεντες αστες για αλλες χρησεις

      Εσυ εισαι καπιταλας.
      Εμεις, παιδια του λαου. Και χρησιμοποιουμε βαζελινη οπου μπορουμε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        corsair last edited by

        Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

        Εμεις, παιδια του λαου. Και χρησιμοποιουμε βαζελινη οπου μπορουμε...

        Ατσα ρε... σε λιγοθα μας πεις πως εχεις και Volkswagen

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tall last edited by

          Όταν λές για τα ηλεκτρικά παίζει ρόλο η μπαταρία τι ακριβώς εννοείς και τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για να προφυλαχτούμε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            saxon_747 last edited by

            Παιζει ρολο η κατασταση της μπαταριας.
            Πριν 2-3 χρονια μου ειχε βγαλει σφαλμα το τιμονι, αναψε λαμπακι και εχασε την υποβοηθηση.
            Αλλαξα το μοτερ υποβοηθησης (ετσι εκριναν οι 'μηχανικοι' της Fiat), αλλα μετα απο μερικους μηνες, ξαναεβγαλε βλαβη.
            Επισκευτηκα αλλο (εξουσιοδοτημενο) συνεργειο, εκτος αντιπροσωπειας.
            Αλλαχτηκε η μπαταρια και καποιος ηλεκτρολογος με συμβουλεψε να μη βαζω κατευθειαν μπροστα, αλλα να γυρναω πρωτα το κλειδι στη θεση 1, και αφου σβυσουν τα λαμπακια να το γυρναω στη θεση 2.
            Απο τοτε, κανενα προβλημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tall last edited by

              Ποιο PUNTO έχεις.Σου έχει βγάλει προβλήματα.Πόσα χλμ έχεις κάνει?Το λαμπάκι μου είχε ανάψει και μένα έχασα την υποβοήθηση για μια μέρα αλλά μετά ξαναήρθε.Κουλό ε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                saxon_747 last edited by

                Ο χρήστης TALL έγραψε:
                Ποιο PUNTO έχεις.Σου έχει βγάλει προβλήματα.Πόσα χλμ έχεις κάνει?Το λαμπάκι μου είχε ανάψει και μένα έχασα την υποβοήθηση για μια μέρα αλλά μετά ξαναήρθε.Κουλό ε?

                8/2000 ειναι το δικο μου, με 98000χλμ

                Απο σοβαρα προβληματα: Θερμοστατη (που οδηγησε σε καμμενη φλατζα), μοτερ τιμονιου.

                Υπ'οψιν, το τιμονι ενδεχεται να χασει την υποβοηθηση προσωρινα αν ζεσταθει κατοπιν χρησης σε μανουβρα για παρκαρισμα πχ. Το αναφερει και στο μανουαλ.

                Λοιπα προβληματα:
                Σε καποια φαση, αναβε μονο το δεξι φαναρι, το αριστερο ποτε αναβε ποτε δεν. Καθαρισα τις επαφες και ολα οκ
                Παρουσιασε αρρυθμια στο ρελαντι. Αλλαξα μπουζοκαλωδιο, ειχε διαρροη (σκισμενο).Ολα οκ.

                Δε θυμαμαι τιποτα αλλο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tall last edited by

                  9/2001.80000 xlm.φλάντζα και έγω όπως και όλα τα Πουντο πιστεύω.Θέλω να αλλάξω και αμορτισερ κάτι κοντά στα μαμίσια γιατί κοπανάει ήδη αρκετά.Bilstein μαύρα ή SACHS?Το καλό είναι οτι έχει φτηνά ανταλλακτικά.Νομίζω γενικά οτι είναι αξιόπιστο και ολα είναι μύθος.Έιδαμε και τα Toyota.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    saxon_747 last edited by

                    H φλατζα (και οι δυο βασικα) νομιζω εχει αντικατασταθει (σαν κωδικος) απο τη Fiat, οποτε λογικα η πρωτη 'φουρνια' ηταν ελαττωματικη. Γεγονος ειναι οτι τα μοντελα μετα το 02 δεν παρουσιαζουν τοσο συχνα το συγκεκριμενο προβλημα.

                    Περι αμορτισερ:
                    Τα bilstein ειναι σκληρα.
                    Για τα Sachs εχω ακουσει καλα λογια, ψιλοσκληρα και αυτα.
                    Τα Kayaba, συμφωνα με χρηστες, δινουν λιγη ανεση στο αμαξι.
                    Τα monroe επισης, αλλα η αποδοση τους πεφτει σχετικα συντομα

                    Αν αλλαξεις αμορτισερ, αλλαξε και top mounts και ελεγξε την κατασταση των silent blocks.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tall last edited by

                      Θα αλλάξω σύντομα τι ακριβώς να κοιτάξω?αλλάζεται και κάτι άλλο μαζί με τα αμορτισέρ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Ανάκληση αυτοκινήτων Fiat 500 και Ford KA
                        http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/03/13/1640708.htm

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Fiat Grande Punto Facelift First Spy Photos
                          http://www.worldcarfans.com/9090217.004/fiat-grande-punto-facelift-first-spy-photos
                          Fiat Grande Punto Facelift 5-door Spy Photos
                          http://www.worldcarfans.com/9090313.003/fiat-grande-punto-facelift-5-door-spy-photos
                          Fiat Sedici 2009: Αλλάζει, άρα υπάρχει
                          http://www.in.gr/auto/espionage/espionage.asp?lngEntityID=59773
                          Και κάπου είδα και το νέο Doblo καμουφλαρισμένο.

                          Ετος αλλαγών...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            neuge last edited by

                            Τα συνηθεστερα σοβαρα προβληματα του Punto ειναι:

                            1. Μοτερ ηλεκτρικου τιμονιου , κοστος 200-250€
                            2. Θερμοστατης , κοστος 15-20€. Αν δε το αντιληφθεις, πας για φλατζα, κοστος 200-250€
                            3. Εγκεφαλος. Ανακατασκευη απο τη Fiat, κοστος 250€

                            Μέσα είσαι. Το πρώτο μου παρουσιάστηκε αμέσως.. και τα 2,3 αρκετες φορές σε Punto ενός φίλου.

                            Το συνεργείο όμως της Renault στο οποίο πήγα το αυτοκίνητο, μου ζήτησε 400 Ευρώ για το μοτέρ τιμονιού και 50 για την εργασία του ηλεκτρολόγου.

                            Τα δεδομένα άλλαξαν και δεν πλήρωσα μοτερ, αλλά...θεωρείς ότι προσπάθησαν να με κλέψουν;

                            (Σημείωσε ότι δεν έχω ιδέα όσον αφορά το τεχνικό μέρος του αυτοκινήτου, πράγμα το οποίο πρέπει να είχαν καταλαβει...)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              saxon_747 last edited by

                              Ο χρήστης Neuge έγραψε:

                              Τα δεδομένα άλλαξαν και δεν πλήρωσα μοτερ, αλλά...θεωρείς ότι προσπάθησαν να με κλέψουν;

                              211,36€ το αγορασα απο τη Fiat πριν 2-3 χρονια, και δε πληρωσα εργατικα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                megane98hp last edited by

                                Πρώτη μέρα στη δουλειά σήμερα και ήρθα αντιμέτωπος με τα πρώτα προβλήματα. Μεγάλος αριθμός Grande Punto έχουν πρόβλημα και στα 2 χερούλια των πίσω πορτών. Αλλάζονται βέβαια στα πλαίσια της εγγύησης αλλά αν είναι ένα ελλατωματικό υλικό γιατι δεν γίνεται η επισκευή του απο το εργοστάσιο?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stavrosg last edited by

                                  Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                                  Πρώτη μέρα στη δουλειά σήμερα και ήρθα αντιμέτωπος με τα πρώτα προβλήματα. Μεγάλος αριθμός Grande Punto έχουν πρόβλημα και στα 2 χερούλια των πίσω πορτών. Αλλάζονται βέβαια στα πλαίσια της εγγύησης αλλά αν είναι ένα ελλατωματικό υλικό γιατι δεν γίνεται η επισκευή του απο το εργοστάσιο?

                                  Γιατί μπορεί το πρόβλημα να ανακαλύφθηκε εκ των υστέρων. Γι'αυτό δεν γίνονται και οι ανακλήσεις;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    saxon_747 last edited by

                                    Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                                    Μεγάλος αριθμός Grande Punto έχουν πρόβλημα και στα 2 χερούλια των πίσω πορτών.

                                    Μου εχει τυχει και εμενα. Δεν ανοιγει?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      megane98hp last edited by

                                      Ο χρήστης StavrosG έγραψε:

                                      Πρώτη μέρα στη δουλειά σήμερα και ήρθα αντιμέτωπος με τα πρώτα προβλήματα. Μεγάλος αριθμός Grande Punto έχουν πρόβλημα και στα 2 χερούλια των πίσω πορτών. Αλλάζονται βέβαια στα πλαίσια της εγγύησης αλλά αν είναι ένα ελλατωματικό υλικό γιατι δεν γίνεται η επισκευή του απο το εργοστάσιο?

                                      Γιατί μπορεί το πρόβλημα να ανακαλύφθηκε εκ των υστέρων. Γι'αυτό δεν γίνονται και οι ανακλήσεις;

                                      Ναι αλλά ανάκληση για αυτο το πρόβλημα δεν έχει γίνει.

                                      Saxon ναι όλα τα χερούλια άχρηστα. Οι πόρτες δεν ανοίγουν ούτε με ευχέλαιο!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        adis4gr last edited by

                                        μηπως ειναι απο το εργοστασιο του τζιτζιμπριτζινο?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          corsair last edited by

                                          Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                                          μηπως ειναι απο το εργοστασιο του τζιτζιμπριτζινο?

                                          ειρωνευεσε νεος?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • elteo
                                            elteo last edited by

                                            .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 108 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr