-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ακόμη και έτσι να είναι τα πράγματα όπως τα λες πάντως, συζητάμε για το αυτονόητο; Από πότε είναι κατόρθωμα να ταξιδεύει ένα αυτοκίνητο που πωλείται καινούριο το 2009 με 120 χλμ/ώρα;
Εγώ δε μίλησα για κανένα κατόρθωμα! Ποιος είπε κάτι τέτοιο?
Εσύ έχρισες τη ξαδέρφη μου ήρωα!
Απλά ανέφερα ένα γεγονός ,μια προσωπική εμπειρία...Σε σχέση με την άποψη ότι 'το jimny δεν είναι για ταξίδια'.Υπάρχουν αντικειμενικά πλεονεκτήματα κατοχής ενός Jimny, ή ακόμη και η ...ξαδέρφη, θα ήταν κατευχαριστημένη αν είχε ένα άλλο αυτοκίνητο;
Για τη ξαδέρφη μου υπάρχουν.Το αγόρασε συνειδητά και αφού το είχαμε συζητήσει.
Η δουλειά της απαιτεί πολλά ταξίδια στη περιοχή των Πρεσπων ,μέσα απο αρκετά δύσβατες περιοχές με λάσπες οπότε τα πλεονεκτήματα είναι εμφανέστατα!
Ενα επιβατικό απλά δε θα τα κατάφερνε! -
Όπως έχουν πεί και οι προηγούμενοι, το GVitara έχει αργό. Εμένα με προβληματίζει το νεαρό της ηλικίας το οποίο δεν κολλάει - κατα τη γνώμη μου - με αυτά τα 2 αμάξια. Είναι δύσκολα στους χειρισμούς και θέλουν 'χέρια' και πείρα. Το καινούργιο φυσικά είναι (σχεδόν) πάντα καλύτερο του μεταχειρισμένου οπότε Jimny και απο μένα.
-
Φιλε christosl μην ακους αυτα που λενε οτι δεν μπορεις να ταξιδεψεις κλπ με το Jimny! Ειμαι κατοχος GVitara 1.6 του 2005 (το καθαροαιμο, οχι το ασφαλτινο το καινουριο, με αργα). Τοσοι κατοχοι Jimny δηλαδη πως τα καταφερνουν και πανε ταξιδια; τα φορτωνουν σε τρεηλερ και τα πανε; Δεν ειναι το jimny σαν το niva που λενε μερικοι. Καταρχας εχει 7-8 αλογα παραπανω. Με το δικο μου παω ταξιδια τρεχοντας με 120 και αντε και 140 σε ευθεια ή κατηφορα στην εθνικη. Με ποσα πρεπει να πηγαινουμε δηλαδη για να ειναι καποιοι ικανοποιημενοι εδω μεσα;;;!!! Αν καποιοι εχουν ορεξη να τρεξουν ας κατσουν στα sedan και λοιπα αμαξια με τα απειρα αλογα τους και ας τρεξουν στην μεσαια και ενιοτε αριστερη λωριδα! Δεν τους εμποδιζουμε! Αλλα οταν θα τελειωσει ο δρομος εμεις θα πατησουμε το κουμπακι ή θα βαλουμε πιο πανω το λεβιεδακι και θα συνεχισουμε χωρις να κοψουμε ταχυτητα! Και ας βαλουν τα σκουφακια στα λαστιχα τους ή τις αλυσιδες και θα δουμε που θα φτασουν!
Δεν την λεω τωρα στους φιλους απο το φορουμ, και ζητω συγγνωμη αν ακουγομαι επιθετικος, αλλα το 4x4 οχημα δεν ειναι μονο για την ασφαλτο ως το χιονοδρομικο. Ειναι και για τον παραπερα λασπο-χωματοδρομο που θες να δεις που καταληγει, ετσι... γιατι σου αρεσει η φυση και εισαι περιεργος!
Δεν συζηταω και το ποσο βολευουν στην σταθμευση τα jimny, μιας και ειναι πιο κοντα και απο τα σουπερ μινι, ενω το GVitara μου ειναι οσο ενα σουπερ μινι. Βασικο στην αστικη καθημερινοτητα (αν και καλυτερα να παιρνουμε τα μεσα μαζικης μεταφορας...).
Κλεινοντας οπως καταλαβαινεις θα σου προτεινα το jimny αλλα να ξερεις οτι επειδη ειναι κατα βαση πισωκινητο πρεπει να προσεχεις. Οταν δεν εχεις την 4κινηση, παει με τις πισω ροδες και ειναι οτι πρεπει για παιχνιδια αλλα με μετρο μην φας κανα πεζοδρομιο! -
σασ ευχαριστω ολους, για τις πληροφορίες και τις συμβουλες που μου δώσατε. δεν κατεληξα ακομα καπου! οταν θα το παρω θα σας ενημερωσω με τις εντυπωσεις μου. Ευχαριστώ.
jimny h oxi?