-
τον ΣΙΣΑ και τον αγώνα του, τον ανέφερα όχι ως συγκρίσιμο μέγεθος, αλλά ως τροφή για σκέψη, αν γινοταν ενας τετοιος αγώνας,φετος που το ιστορικό είναι 'αόρατο' και απρόσιτο για τους περισσότερους, τι θα γινόταν?
Μαστρο Χρήστο, τα λεφτά είναι υπερβολικά για εναν αγώνα που δεν μας έχει πείσει πως θα είναι όπως ήταν τα προηγούμενα χρόνια.
Επίσης μια ένσταση ακόμα, πλέον, και το να φτιάξεις αγωνιστικό δεν είναι εύκολο.
Τέλος πάντων , μακάρι να γίνει ενας αγώνας όπως οι προηγούμενοι και να γκρινιάζουμε άδικα. -
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
.......................................................................................
.................................................................................................................
Τέλος πάντων , μακάρι να γίνει ενας αγώνας όπως οι προηγούμενοι και να γκρινιάζουμε άδικα.Ξαναδιαβασε 'προσεχτικα' το υστερογραφο μου
-
καλα τα λεει ως ειθισται ο χρησταρας...
Προς 2002
Ο χρήστης APR έγραψε:
Οταν απ'την μια βγαινουν ολοι οι χλιμιτζουριδιδες και πουλανε μουρη οτι .....εχουν τρεξει στα ταδε Ακροπολις , και καμαρωνουν σαν γυφτικα σκεπαρνια οτι εκαναν κατι σπουδαιο στην ζωη τους .... ε δεν μπορει να μην την πληρωσουν και αναλογα την πουλμουρια τους ...
φιλακιαρε γιαννη παμε να τρεξουμε ρε, θα πλερωσουμε κατι παραπανω θα πατωσουμε αλλα μετααα θα ... γ@μησουμε!
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
[
ααααρε απρ που σας χρειαζεται!!!!Πριτς .....
Ο απρ το βλεπει νορμαλ , για να μην σου πω .... τσαμπα !
Αρα .. δεν τους χρειαζεται
ααααααααρε ΕΛΠΑ που σου χρειαζεται.......
-
κυριε Κάρολε, το διάβασα το υστερόγραφο και θα ειναι κρίμα
Στουκερμαν...ελα εσυ και φτιάχνω πρόγραμμα δράσης...
-
Θέλοντας να κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου θα ήθελα να σας ρωτήσω, όταν η συμμετοχή για το Κορίνθου ήταν 550 ευρώ και χωρίς καμία έκπτωση για τα ιστορικά, χωρίς διαμονή χωρίς φαγητά και με μόλις μια ημέρα αγώνα, γιατί σας φαίνονται πολλά τα 1150? (γιατί τόσα είναι με το -15%). Επιπλέον, όσο αφορά τη κατηγορία sporting δε νομίζω ότι υπάρχουν ιδιαίτερες διαφορές (για την ακρίβεια είναι 50 ευρώ φθηνότερα) σε σχέση με το περσινό αγώνα. Το μόνο που μπορώ να δεχτώ είναι τα παράπονα για τη κατηγορία των regularity που αντί για 4 ημέρες είναι 3 και έτσι ο αγώνας είναι πιο ακριβός φέτος.
-
Ο χρήστης George 504 - 1502 έγραψε:
Θέλοντας να κάνω λίγο το συνήγορο του διαβόλου θα ήθελα να σας ρωτήσω, όταν η συμμετοχή για το Κορίνθου ήταν 550 ευρώ και χωρίς καμία έκπτωση για τα ιστορικά, χωρίς διαμονή χωρίς φαγητά και με μόλις μια ημέρα αγώνα, γιατί σας φαίνονται πολλά τα 1150? (γιατί τόσα είναι με το -15%). Επιπλέον, όσο αφορά τη κατηγορία sporting δε νομίζω ότι υπάρχουν ιδιαίτερες διαφορές (για την ακρίβεια είναι 50 ευρώ φθηνότερα) σε σχέση με το περσινό αγώνα. Το μόνο που μπορώ να δεχτώ είναι τα παράπονα για τη κατηγορία των regularity που αντί για 4 ημέρες είναι 3 και έτσι ο αγώνας είναι πιο ακριβός φέτος.πριν από λιγο γύρισα από το βουνο, που είχα παει να δω το κορίνθου. Οχι, δεν αξιζε τα 550. Για 300 καλός αγώνας θα ήταν.
Αν ακολουθήσουμε την λογική σου, εχεις δίκιο, ΑΛΛΑ
το ακροπολις δεν ξερουμε καν αν θα γινει
ενημερωση δεν υπαρχει, λες και γινεται στα κρυφα
φιλοξενια αντιστοιχη με πέρυσι δεν θα εχει
συμμετοχές δεν θα έχει
τα λεφτα για περίοδο κρίσης ειναι πολλάαυτοι ήταν οι λόγοι που γκρινιάζουμε
μακαρι να γινει, και να ειναι το καλύτερο ιστορικό που έχει γίνει ποτέ.
-
Αυτο που δεν εχουν καταλαβει οι Ελληνες ......και δεν προκειτε γιατι ειναι ξερολες , ειναι οτι .... το να φτιαξεις αγωνιστικο αυτοκινητο δεν ειναι τοσο δυσκολο για τους περισσοτερους , οσο το να το τρεχεις ...... και δεν συμβαινει αποκλιστικα στην Ελλαδα , αλλα σε ολο τον κοσμο , απλα εξω αλλαζουν τα δεδομενα .
[quote]
Πόσο δίκιο έχεις!! -
Συγνώμη αλλά ο αγώνας έχει αναρτηθεί κανονικά στο site της ΕΛΠΑ δε νομίζω ότι υπάρχει πλέον κάτι κρυφό
-
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
ΚΥΡΙΕ Κάρολε, το διάβασα το υστερόγραφο και θα ειναι κρίμα............................Κερια και λιβανια !!!!.................ΚΥΡΙΕ Γιαννη !!
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
[
ααααααααρε ΕΛΠΑ που σου χρειαζεται.......Σας ...φιλε μου , σας ειναι το σωστο ....
Και πραγματικα ,εχουν οτι τους χρειαζεται και οτι τους αρμοζει ......
Ημουν περιεργος πριν μερικα χρονια , και ειχα ελπιδες , μηπως οι διαφερουν απ'τους αλλους χαβαλεδες ελληνες οδηγους αγωνων .......
Αμ δε ........για να μην σου πω ,οτι ειναι και πιο ...κουκουρουκου
εχουν ομως και τον Γιαννακη 2002 που σε λιγο θα τον θεωρουν γραφικο σαν τον απρ των αλλων
Αρε Γιαννακη ρομαντικε των ιστορικων ... κατσε να δεις ποσο μονος θα εισαι (με δεκαδες γυρω σου που θα συμφωνουν σε ολα) σε λιγα χρονακια ......
-
Ο χρήστης George 504 - 1502 έγραψε:
Συγνώμη αλλά ο αγώνας έχει αναρτηθεί κανονικά στο site της ΕΛΠΑ δε νομίζω ότι υπάρχει πλέον κάτι κρυφόσε συγχωρώ, αλλά θυμάσαι πότε αναρτήθηκε? θυμάσαι πέρυσι και τα προηγούμενα χρόνια πότε είχε αναρτηθεί?
δεν θα συνεχίσω άλλο να λέω γιατί θεωρώ πως ο αγώνας αυτός ΔΥΣΤΥΧΩΣ δείχνει πως κατρακυλάει.
μακάρι να γίνει, μακάρι να εχει επιτυχία και να τα πούμε στα βουνά. εγώ θα είμαι εκεί, είτε σε κανα δεξί μπάκετ είτε σέρβις σε κανα φίλο, εκεί θα είμαι, όπως και τις προηγούμενες χρονιές. -
Υ.Γ. Και πριν το ξεχασω , αν δεν κλεισει απο χορηγο μια μεγαλουτσικη 'τρυπα' , μην ετοιμαζεστε για θερμολουτρα.....
Ο τρομερος καπτεν εγραψε αυτο και περαστικε στο ντουκου .....
αραγε τι να εννοει .......
-
δεν πέρασε στο ντούκου, ειναι αυτό που ψιθυρίζεται εντόνως, πως ο αγώνας κινδυνεύει να μην γίνει.
-
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
δεν πέρασε στο ντούκου, ειναι αυτό που ψιθυρίζεται εντόνως, πως ο αγώνας κινδυνεύει να μην γίνει.Η τρυπα δηλαδη ... μπορει να ειναι και τουνελ ....
δηλαδη.....αααααααααααααρε Αλεκος που σας χρειαζεται , αλλα ....που ?.
Αλλα ως γνωστον ...καθε μερα δεν ειναι του Αη Γιαννιου
-
Και περσι τελευταια στιγμη δεν ειχε βρεθει χορηγός? Η κανω λαθος? Ξερεις κατι αλλο 'προεδρε'
-
-
Λοιπον, τελευταια νεα ('Επι του πιεστηριου' που λεγαν παλια οι εφημεριδαδες) και 'off the record' ενημερωση :
Το 'Ιστορικο Ακροπολις' θα γινει κανονικα και ο'τι 'τρυπες' μεινουν ανοιχτες θα καλυφθουν απο τον ...αγωνα του επομενου μηνα .........
-
Tα τελευταια νεα ...... τα παιρνετε απο την σχετικη ανακοινωση κοριτσια ............... H ΕΛΠΑ για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Η Οργανωτική Επιτροπή του “8ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις” επιθυμεί να δώσει μία απάντηση σε όλους εκείνους που εδώ και μέρες αναφέρονται σε διάφορες ιστοσελίδες, με δυσμενή και επικριτικά σχόλια σε ότι αφορά στη διοργάνωση του φετινού αγώνα, με σημείο αιχμής το παράβολο συμμετοχής.
-Αρχικά θα υπενθυμίσουμε σε όλους, ότι το “Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις” είναι αγώνας ευρωπαϊκού επιπέδου που συμπεριλαμβάνεται στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Αυτό, για όσους δεν γνωρίζουν, αν και δυστυχώς οι περισσότεροι από αυτούς που γράφουν ανήκουν στο χώρο αυτό, ισοδυναμεί με αυξημένες απαιτήσεις σε ότι έχει να κάνει με την όλη εικόνα της διοργάνωσης• απαιτήσεις που μεταφράζονται σε κόστος για τη διοργανώτρια λέσχη. Ένα μικρό παράδειγμα αποτελεί το ειδικό τέλος που καταθέτουμε προς τη ΔΟΑ και τα έξοδα των απεσταλμένων της.
Με αφορμή λοιπόν τα διάφορα σχόλια θα θέλαμε να αναφέρουμε επιγραμματικά κάποια σημεία που προφανώς ηθελημένα ξεχνούν, όσοι με προκατάληψη σχολιάζουν .- Το πολυσυζητημένο παράβολο συμμετοχής επισημαίνουμε, ότι έχει την ίδια τιμή που είχε πριν δύο χρόνια, παρόλο που η βάση του αγώνα έχει μεταφερθεί πιο μακριά, στην πόλη των Καμένων Βούρλων, που προσφέρει μοναδικές παλιές Ακροπολικές διαδρομές αλλά, που αυξάνει το κόστος της σχεδίασης και της οργάνωσης γενικότερα, αφού οι χιλιομετρικές αποστάσεις είναι μεγαλύτερες.
-Ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του φετινού Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις θα πραγματοποιηθεί στην Τεχνόπολις στο Γκάζι, ένα χώρο μοναδικής προβολής και αξίας που προσδίδει αίγλη και αναβαθμίζει την εικόνα της διοργάνωσης με το ανάλογο βέβαια χρηματικό κόστος.
-Η εκκίνηση και ο τερματισμός που πραγματοποιούνται στην Ακρόπολη γίνεται από ειδικά κατασκευασμένη ράμπα όπως αρμόζει στον εθνικό μας αγώνα, ενώ τα αγωνιστικά αυτοκίνητα πριν από την τελετή εκκίνησης σταθμεύουν σε χώρο περιφραγμένο με κάγκελα και φυλασσόμενο από άτομα της οργάνωσης. Υπολογίστε λοιπόν, όσοι από εσάς αβασάνιστα γράφετε για την τιμή του παράβολου, και το κόστος που έχει η μεταφορά, η συναρμολόγηση και αποσυναρμολόγηση της ράμπας που πραγματοποιείται 2 φορές, μία στην εκκίνηση και μία στον τερματισμό καθώς και το κόστος προετοιμασίας του χώρου αναμονής.
-Η απονομή των επάθλων πραγματοποιείται στο λόφο του Φιλοπάππου και ακολουθεί δεξίωση σε πολυτελή εστιατόρια. Οι καλοθελητές θα τρέξουν βέβαια να πουν: πληρώνετε και τον βράχο? Όχι τον βράχο δεν τον πληρώνουμε αλλά ο χώρος πρέπει να διαμορφωθεί κατάλληλα για την συγκεκριμένη εκδήλωση, χρειάζεται να μεταφερθούν τραπέζια, κάγκελα, κοντάρια για τις σημαίες, χρειάζεται μεγαφωνική και απασχολούνται άτομα για το σωστό συντονισμό της εκδήλωσης . Δυστυχώς για μας δεν υπάρχει ένα κουμπί να το πατήσουμε και να είναι όλα έτοιμα και ανέξοδα.
-Αναφέρουμε ακόμα ότι είναι ο μόνος αγώνας στην Ελλάδα που οι αγωνιζόμενοι παίρνουν μεταλλικές πινακίδες και μεταλλικά σήματα με τον αριθμό συμμετοχής τους ώστε να τα έχουν ως ενθύμιο, κάτι που καμία άλλη λέσχη δεν κάνει γιατί όπως αντιλαμβάνεστε το κόστος είναι υψηλό. Το ίδιο ισχύει και για τα αναμνηστικά μετάλλια, τις τσάντες και τις μπλούζες που δίνονται σε όλους του συμμετέχοντες.
-Υπενθυμίζουμε επίσης, ότι σε αγώνες που διοργανώνει η ΕΛΠΑ γίνεται αυτόματη ηλεκτρονική χρονομέτρηση και τα αποτελέσματα ανακοινώνονται άμεσα στο internet, έτσι ώστε οι αγωνιζόμενοι να ενημερώνονται και να διορθώνουν τυχόν λάθη τους, ενώ για όσους δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, υπάρχουν άνθρωποι της οργάνωσης σε όλες τις ανασυγκροτήσεις και μοιράζουν αποτελέσματα. Η γρήγορη και ακριβείας μετάδοση των αποτελεσμάτων έχει επαινεθεί τόσο από τους παρατηρητές και εκπροσώπους της FIA, όσο και από τους ξένους αγωνιζόμενους.
Αυτές είναι μερικές μόνο από τις παροχές υψηλών standards που προσφέρει το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις και που το κάνουν να ξεχωρίζει από τους άλλους αγώνες.
Αν όλοι εσείς που στηρίξατε τόσα χρόνια το θεσμό, πιστεύετε ότι πρέπει να μετατρέψουμε το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις σε «ραλλάκι», με χαμηλές προδιαγραφές και φτηνό κόστος σε όλα, τότε η Ελλάδα δεν αξίζει να έχει κανένα διεθνή αγώνα. Και δυστυχώς φτάνουμε για άλλη μια φορά στο συμπέρασμα ότι εμείς οι Έλληνες, όσα με κόπο φτιάχνουμε, στο τέλος πάντα δίνουμε μια και τα γκρεμίζουμε για τους δικούς μας ιδιοτελείς σκοπούς…_(Από την Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα)
τότε η Ελλάδα δεν αξίζει να έχει κανένα διεθνή αγώνα.
Για το πουλμουρε σας ( συμπληρωνω ) καντε την καρδια σας πετρα ....κι αγνοηστε τα καβουρια ,
- Το πολυσυζητημένο παράβολο συμμετοχής επισημαίνουμε, ότι έχει την ίδια τιμή που είχε πριν δύο χρόνια, παρόλο που η βάση του αγώνα έχει μεταφερθεί πιο μακριά, στην πόλη των Καμένων Βούρλων, που προσφέρει μοναδικές παλιές Ακροπολικές διαδρομές αλλά, που αυξάνει το κόστος της σχεδίασης και της οργάνωσης γενικότερα, αφού οι χιλιομετρικές αποστάσεις είναι μεγαλύτερες.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
:ysterical:Tα τελευταια νεα ...... τα παιρνετε απο την σχετικη ανακοινωση κοριτσια ............... H ΕΛΠΑ για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
Η Οργανωτική Επιτροπή του “8ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις” επιθυμεί να δώσει μία απάντηση σε όλους εκείνους που εδώ και μέρες αναφέρονται σε διάφορες ιστοσελίδες, με δυσμενή και επικριτικά σχόλια σε ότι αφορά στη διοργάνωση του φετινού αγώνα, με σημείο αιχμής το παράβολο συμμετοχής.
-Αρχικά θα υπενθυμίσουμε σε όλους, ότι το “Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις” είναι αγώνας ευρωπαϊκού επιπέδου που συμπεριλαμβάνεται στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Αυτό, για όσους δεν γνωρίζουν, αν και δυστυχώς οι περισσότεροι από αυτούς που γράφουν ανήκουν στο χώρο αυτό, ισοδυναμεί με αυξημένες απαιτήσεις σε ότι έχει να κάνει με την όλη εικόνα της διοργάνωσης• απαιτήσεις που μεταφράζονται σε κόστος για τη διοργανώτρια λέσχη. Ένα μικρό παράδειγμα αποτελεί το ειδικό τέλος που καταθέτουμε προς τη ΔΟΑ και τα έξοδα των απεσταλμένων της.
Με αφορμή λοιπόν τα διάφορα σχόλια θα θέλαμε να αναφέρουμε επιγραμματικά κάποια σημεία που προφανώς ηθελημένα ξεχνούν, όσοι με προκατάληψη σχολιάζουν .- Το πολυσυζητημένο παράβολο συμμετοχής επισημαίνουμε, ότι έχει την ίδια τιμή που είχε πριν δύο χρόνια, παρόλο που η βάση του αγώνα έχει μεταφερθεί πιο μακριά, στην πόλη των Καμένων Βούρλων, που προσφέρει μοναδικές παλιές Ακροπολικές διαδρομές αλλά, που αυξάνει το κόστος της σχεδίασης και της οργάνωσης γενικότερα, αφού οι χιλιομετρικές αποστάσεις είναι μεγαλύτερες.
-Ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του φετινού Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις θα πραγματοποιηθεί στην Τεχνόπολις στο Γκάζι, ένα χώρο μοναδικής προβολής και αξίας που προσδίδει αίγλη και αναβαθμίζει την εικόνα της διοργάνωσης με το ανάλογο βέβαια χρηματικό κόστος.
-Η εκκίνηση και ο τερματισμός που πραγματοποιούνται στην Ακρόπολη γίνεται από ειδικά κατασκευασμένη ράμπα όπως αρμόζει στον εθνικό μας αγώνα, ενώ τα αγωνιστικά αυτοκίνητα πριν από την τελετή εκκίνησης σταθμεύουν σε χώρο περιφραγμένο με κάγκελα και φυλασσόμενο από άτομα της οργάνωσης. Υπολογίστε λοιπόν, όσοι από εσάς αβασάνιστα γράφετε για την τιμή του παράβολου, και το κόστος που έχει η μεταφορά, η συναρμολόγηση και αποσυναρμολόγηση της ράμπας που πραγματοποιείται 2 φορές, μία στην εκκίνηση και μία στον τερματισμό καθώς και το κόστος προετοιμασίας του χώρου αναμονής.
-Η απονομή των επάθλων πραγματοποιείται στο λόφο του Φιλοπάππου και ακολουθεί δεξίωση σε πολυτελή εστιατόρια. Οι καλοθελητές θα τρέξουν βέβαια να πουν: πληρώνετε και τον βράχο? Όχι τον βράχο δεν τον πληρώνουμε αλλά ο χώρος πρέπει να διαμορφωθεί κατάλληλα για την συγκεκριμένη εκδήλωση, χρειάζεται να μεταφερθούν τραπέζια, κάγκελα, κοντάρια για τις σημαίες, χρειάζεται μεγαφωνική και απασχολούνται άτομα για το σωστό συντονισμό της εκδήλωσης . Δυστυχώς για μας δεν υπάρχει ένα κουμπί να το πατήσουμε και να είναι όλα έτοιμα και ανέξοδα.
-Αναφέρουμε ακόμα ότι είναι ο μόνος αγώνας στην Ελλάδα που οι αγωνιζόμενοι παίρνουν μεταλλικές πινακίδες και μεταλλικά σήματα με τον αριθμό συμμετοχής τους ώστε να τα έχουν ως ενθύμιο, κάτι που καμία άλλη λέσχη δεν κάνει γιατί όπως αντιλαμβάνεστε το κόστος είναι υψηλό. Το ίδιο ισχύει και για τα αναμνηστικά μετάλλια, τις τσάντες και τις μπλούζες που δίνονται σε όλους του συμμετέχοντες.
-Υπενθυμίζουμε επίσης, ότι σε αγώνες που διοργανώνει η ΕΛΠΑ γίνεται αυτόματη ηλεκτρονική χρονομέτρηση και τα αποτελέσματα ανακοινώνονται άμεσα στο internet, έτσι ώστε οι αγωνιζόμενοι να ενημερώνονται και να διορθώνουν τυχόν λάθη τους, ενώ για όσους δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, υπάρχουν άνθρωποι της οργάνωσης σε όλες τις ανασυγκροτήσεις και μοιράζουν αποτελέσματα. Η γρήγορη και ακριβείας μετάδοση των αποτελεσμάτων έχει επαινεθεί τόσο από τους παρατηρητές και εκπροσώπους της FIA, όσο και από τους ξένους αγωνιζόμενους.
Αυτές είναι μερικές μόνο από τις παροχές υψηλών standards που προσφέρει το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις και που το κάνουν να ξεχωρίζει από τους άλλους αγώνες.
Αν όλοι εσείς που στηρίξατε τόσα χρόνια το θεσμό, πιστεύετε ότι πρέπει να μετατρέψουμε το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις σε «ραλλάκι», με χαμηλές προδιαγραφές και φτηνό κόστος σε όλα, τότε η Ελλάδα δεν αξίζει να έχει κανένα διεθνή αγώνα. Και δυστυχώς φτάνουμε για άλλη μια φορά στο συμπέρασμα ότι εμείς οι Έλληνες, όσα με κόπο φτιάχνουμε, στο τέλος πάντα δίνουμε μια και τα γκρεμίζουμε για τους δικούς μας ιδιοτελείς σκοπούς…_(Από την Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα)
τότε η Ελλάδα δεν αξίζει να έχει κανένα διεθνή αγώνα.
Για το πουλμουρε σας ( συμπληρωνω ) καντε την καρδια σας πετρα ....κι αγνοηστε τα καβουρια ,
AΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για κειμενο 'Οργανωτικης Επιτροπης' οιουδηποτε αγωνα ,ποσο μαλλον του Ιστορικου Ακροπολις .
Πιο πολυ θυμιζει εντονη xαζο-αντιπαραθεση μελων του Forum , παρα υπευθυνη απαντηση Οργανωτικης Επιτροπης . Αραγε, ειχαν ΟΛΑ τα μελη της επιτροπης γνωση του 'παιδικου' αυτου κειμενου ,πριν κυκλοφορηση και ως Δελτιο Τυπου σε ολους τους δημοσιογραφους; (που γελαν ακομα ) - Το πολυσυζητημένο παράβολο συμμετοχής επισημαίνουμε, ότι έχει την ίδια τιμή που είχε πριν δύο χρόνια, παρόλο που η βάση του αγώνα έχει μεταφερθεί πιο μακριά, στην πόλη των Καμένων Βούρλων, που προσφέρει μοναδικές παλιές Ακροπολικές διαδρομές αλλά, που αυξάνει το κόστος της σχεδίασης και της οργάνωσης γενικότερα, αφού οι χιλιομετρικές αποστάσεις είναι μεγαλύτερες.
8ο Iστορικο Ακροπολις 2009