-
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 2004 επιτέλους αρχίζει και όλοι αναμένουμε μια χρονιά εξίσου συναρπαστική με την περσινή.
Πέρσι τέτοιο καιρό, αν θυμάστε όλοι ασχολούνταν με τους νέους κανονισμούς και (κυρίως) με το νέο σύστημα βαθμολόγησης που είχε εισάγει η FIA. Φέτος, όλοι το θεωρούμε ως δεδομένο έχοντας, πλέον, εξοικειωθεί μ'αυτό.
Πρόσφατα, μελετώντας τους πίνακες με τις βαθμολογίες και τους τερματισμούς των οδηγών μπήκα στον πειρασμό να βρω ποιά θα ήταν η βαθμολογία των τριών πρώτων οδηγών με το παλιό σύστημα βαθμολόγησης.
Τα αποτελέσματα είναι μάλλον ενδιαφέροντα...Michael Schumacher (Ν.Σ.) 93 (Π.Σ.) 77
Kimi Raikkonen (Ν.Σ.) 91 (Π.Σ.) 67
Juan Pablo Montoya (Ν.Σ.) 82 (Π.Σ.) 62...και αναρωτιέμαι τώρα εγώ.
Μήπως το περσινό, τόσο συναρπαστικό, πρωτάθλημα προέκυψε από το συγκεκριμένο τέχνασμα της FIA;
Κατά τη γνώμη μου σίγουρα! Όχι ότι με χάλασε... Αλλά όπως και να'χει δεν συμφωνώ με το νέο σύστημα βαθμολόγησης γιατί δεν ανταμείβει όπως πρέπει το νικητή του αγώνα, που όπως και να το κάνουμε είναι ένας. Αντίθετα, επιβραβεύει κάποιον που τερματίζει σταθερά και σε καλές θέσεις.
Έτσι, όμως αφαιρεί ακόμη ένα κίνητρο απ'τους οδηγούς για να παλέψουν για μια θέση και πιστεύω(μακάρι να κάνω λάθος) πως οι ομηρικές μάχες για τις πρώτες θέσεις θα εκλείψουν παντελώς, μιας και όλοι θα είναι βολεμένοι με τους βαθμούς που δίνει η θέση τους!
Αν θέλουν να βαθολογούνται οι 8 πρώτοι μπορούν να το κάνουν και διαφορετικά, με τον πρωτο να παίρνει 20 βαθμούς και τους υπόλοιπους αναλογικά από εκεί και κάτω... -
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 2004 επιτέλους αρχίζει και όλοι αναμένουμε μια χρονιά εξίσου συναρπαστική με την περσινή.
Πέρσι τέτοιο καιρό, αν θυμάστε όλοι ασχολούνταν με τους νέους κανονισμούς και (κυρίως) με το νέο σύστημα βαθμολόγησης που είχε εισάγει η FIA. Φέτος, όλοι το θεωρούμε ως δεδομένο έχοντας, πλέον, εξοικειωθεί μ'αυτό.
Πρόσφατα, μελετώντας τους πίνακες με τις βαθμολογίες και τους τερματισμούς των οδηγών μπήκα στον πειρασμό να βρω ποιά θα ήταν η βαθμολογία των τριών πρώτων οδηγών με το παλιό σύστημα βαθμολόγησης.
Τα αποτελέσματα είναι μάλλον ενδιαφέροντα...Michael Schumacher (Ν.Σ.) 93 (Π.Σ.) 77
Kimi Raikkonen (Ν.Σ.) 91 (Π.Σ.) 67
Juan Pablo Montoya (Ν.Σ.) 82 (Π.Σ.) 62...και αναρωτιέμαι τώρα εγώ.
Μήπως το περσινό, τόσο συναρπαστικό, πρωτάθλημα προέκυψε από το συγκεκριμένο τέχνασμα της FIA;
Κατά τη γνώμη μου σίγουρα! Όχι ότι με χάλασε... Αλλά όπως και να'χει δεν συμφωνώ με το νέο σύστημα βαθμολόγησης γιατί δεν ανταμείβει όπως πρέπει το νικητή του αγώνα, που όπως και να το κάνουμε είναι ένας. Αντίθετα, επιβραβεύει κάποιον που τερματίζει σταθερά και σε καλές θέσεις.
Έτσι, όμως αφαιρεί ακόμη ένα κίνητρο απ'τους οδηγούς για να παλέψουν για μια θέση και πιστεύω(μακάρι να κάνω λάθος) πως οι ομηρικές μάχες για τις πρώτες θέσεις θα εκλείψουν παντελώς, μιας και όλοι θα είναι βολεμένοι με τους βαθμούς που δίνει η θέση τους!
Αν θέλουν να βαθολογούνται οι 8 πρώτοι μπορούν να το κάνουν και διαφορετικά, με τον πρωτο να παίρνει 20 βαθμούς και τους υπόλοιπους αναλογικά από εκεί και κάτω... -
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 2004 επιτέλους αρχίζει και όλοι αναμένουμε μια χρονιά εξίσου συναρπαστική με την περσινή.
Πέρσι τέτοιο καιρό, αν θυμάστε όλοι ασχολούνταν με τους νέους κανονισμούς και (κυρίως) με το νέο σύστημα βαθμολόγησης που είχε εισάγει η FIA. Φέτος, όλοι το θεωρούμε ως δεδομένο έχοντας, πλέον, εξοικειωθεί μ'αυτό.
Πρόσφατα, μελετώντας τους πίνακες με τις βαθμολογίες και τους τερματισμούς των οδηγών μπήκα στον πειρασμό να βρω ποιά θα ήταν η βαθμολογία των τριών πρώτων οδηγών με το παλιό σύστημα βαθμολόγησης.
Τα αποτελέσματα είναι μάλλον ενδιαφέροντα...Michael Schumacher (Ν.Σ.) 93 (Π.Σ.) 77
Kimi Raikkonen (Ν.Σ.) 91 (Π.Σ.) 67
Juan Pablo Montoya (Ν.Σ.) 82 (Π.Σ.) 62...και αναρωτιέμαι τώρα εγώ.
Μήπως το περσινό, τόσο συναρπαστικό, πρωτάθλημα προέκυψε από το συγκεκριμένο τέχνασμα της FIA;
Κατά τη γνώμη μου σίγουρα! Όχι ότι με χάλασε... Αλλά όπως και να'χει δεν συμφωνώ με το νέο σύστημα βαθμολόγησης γιατί δεν ανταμείβει όπως πρέπει το νικητή του αγώνα, που όπως και να το κάνουμε είναι ένας. Αντίθετα, επιβραβεύει κάποιον που τερματίζει σταθερά και σε καλές θέσεις.
Έτσι, όμως αφαιρεί ακόμη ένα κίνητρο απ'τους οδηγούς για να παλέψουν για μια θέση και πιστεύω(μακάρι να κάνω λάθος) πως οι ομηρικές μάχες για τις πρώτες θέσεις θα εκλείψουν παντελώς, μιας και όλοι θα είναι βολεμένοι με τους βαθμούς που δίνει η θέση τους!
Αν θέλουν να βαθολογούνται οι 8 πρώτοι μπορούν να το κάνουν και διαφορετικά, με τον πρωτο να παίρνει 20 βαθμούς και τους υπόλοιπους αναλογικά από εκεί και κάτω... -
Σωστή παρατήρηση φίλε ''nickpaip''. Γενικότερα πια, από τους νέους κανονισμούς της FIA, δεν επιβραβέυεται ο ταχύτερος, αλλά ο πιο αξιόπιστος κατά την διάρκεια όλης της σεζόν. Φαντάσου φέτος πως θα διογκωθεί το πρόβλημα που ανέφερες σχετικά με τα προσπεράσματα, αφού ως γνωστόν, από το φετινό Πρωτάθλημα κάθε πιλότος, θα έχει στην διάθεσή του, μόνο έναν κινητήρα. Στους τελευταίους 10-15 γύρους κάθε αγώνα όλοι θα μειώνουν τον ρυθμό τους, φοβούμενοι έναν σπασμένο κινητήρα...
Μακάρι όμως τα πράγματα να μην γίνουν έτσι._
Σύστημα βαθμολόγησης...