Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    JETTA TSI ή OCTAVIA 5 TSI ???
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. JETTA TSI ή OCTAVIA 5 TSI ???
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    67
    270
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chris-astra last edited by

      συμφωνοι, αλλα ειμαι σε μεγαλο δηλυμμα...
      βολευει το octavia και οσον αφορα την αξια μεταπωλησης δεν με ενδιαφερει και τοσο διοτι σκεφτομαι οτι θα τα κρατησω περιπου 10 χρονια...
      με ενδιαφερει η ποιοτητα του αυτικινητου, να κρατησει καμια 10ρια χρονια και να μην τριζει και ξυλωνεται απο τα 2 χρονια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 1
        106_4_ever last edited by

        κοιτα οπως και να το κανουμε ειναι πολυ ποιοτικα μοντελα και τα δυο .... βεβαια δεν λείπουν και καποια προβληματακια οπως θα βρεις και σε ΟΛΑ τα μοντελα στην αγορα για αυτο να εισαι σιγουρος... τιποτα δεν ειναι αψεγαδιαστο και ας σου το λενε μην τους πιστεύεις...εδω θυμαμαι οταν πρωτοβγηκε το golf 5 επεφτε το παραθυρο του συνοδηγου ...κατι που ουτε στα lada δεν συνέβαινε αλλα αυτα ειναι μικρες εξαιρέσεις. το να σ τριζουν στα 2 χρονια ειναι πολυ δυσκολο ολο κ κατι ψηλα θα βγαλουν αλλα σε νορμαλ επιπεδα....σ αυτο που θα σ εστιαζα την προσοχη κατα την ταπεινή μου γνωμη ειναι η αξιοπιστια του tsi.... χρεαζεται ψαξιμο....

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          chris-astra last edited by

          αμ,μπραβο..
          η αξιοππιστια του tsi ειναι κατι που με εχει προβληματησει στο φουλ, αλλα ενα συμπερασμα δεν εχω βγαλει...αλλοι λενε οτι ειναι οκ και αλλοι οτι λογικο ειναι να εχει προβληματα απο την στιγμη που εχει turbo..εχω ρωτησει και συνεργειο της vw αλλα ματαια προσπαθουσα να καταλαβω, μου ελεγαν οτι ειναι αστερι αλλα μεταξυ μας υπηρχαν πολλα tsi μεσα στον χωρο επισκευης...!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • M
            manosk last edited by

            Για πληροφορήσου και τις τιμές των service από την αντιπροσωπεία. Η VW πουλάει πολύ ακριβά την 'ποιότητά' της, λες κι αγοράζεις Mercedes. Η Skoda ίσως έχει πιο λογικές τιμές (αν και τα ανταλλακτικά είναι λίγο-πολύ ίδια).

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • C
              chris-astra last edited by

              το service ειναι μια η αλλη, στα ανταλλακτικα η skoda ειναι λιγο φθηνοτερη..

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • 1
                106_4_ever last edited by

                καλα αυτο το επειδη εχει turbo ειναι η αιτία για τα προβληματακια δεν το πολυ πιστυω και σ φερνω το παραδειγμα του Daihatsu Charade που με τουρμπο στα 1000 κ.εκ τρικυλινδρος και αν και πολυυυυ παλιας τεχνολογιας (1983) δεν εκανε τσικ μεχρι και τα 190,000 χλμ.και βαλε ......σκεψου τωρα η βαρύτητα της vw θα επρεπε να ειχε εξαλείψει τις όποιες αμφιβολίες....κατι αλλο παιζει με τον tsi γεγονος που θα επρεπε να σε κάνει να φρενάρεις λιγο κατα την αποψη μου διοτι δεν ειναι και λιγα τα χρηματα που θα διαθεσεις

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • C
                  chris-astra last edited by

                  Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                  κατι αλλο παιζει με τον tsi γεγονος που θα επρεπε να σε κάνει να φρενάρεις λιγο κατα την αποψη μου διοτι δεν ειναι και λιγα τα χρηματα που θα διαθεσεις

                  δηλαδη??
                  εχεις κατι κατα νου?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • 1
                    106_4_ever last edited by

                    συγκεκριμένα μηχανολογικα να σου πω οχι δεν εχω.... απλα οσο καλη πιστη και αν μπορω να εχω στους γερμανους μηχανικους τα 'γεγονοτα' γυρω μου και τα προβληματα που ακουω απο φιλους και διαβαζω στα περιοδικα μου δινουν την εντύπωση πως δεν εχει μελετηθεί οσο θα επρεπε αυτος ο κινητηρας απο την vw το δίλημμα μαλλον τωρα ειναι tsi η μη???
                    ενα συν που μπορω να σου πω ειναι οτι συμφωνα με τον χαρακτηρα των αυτοκινητων δεν πιστευω να τους πινεις το αιμα....αρα σιγουρα στα χερια σου θα αντεξουν πολυ περισσοτερο!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Ο χρήστης CHRIS-ASTRA έγραψε:
                      αμ,μπραβο..
                      η αξιοππιστια του tsi ειναι κατι που με εχει προβληματησει στο φουλ, αλλα ενα συμπερασμα δεν εχω βγαλει...αλλοι λενε οτι ειναι οκ και αλλοι οτι λογικο ειναι να εχει προβληματα απο την στιγμη που εχει turbo..εχω ρωτησει και συνεργειο της vw αλλα ματαια προσπαθουσα να καταλαβω, μου ελεγαν οτι ειναι αστερι αλλα μεταξυ μας υπηρχαν πολλα tsi μεσα στον χωρο επισκευης...!!

                      Κοίτα, είπαμε πως ο TSI δεν έχει προβλήματα αξιοπιστίας, ποτέ δεν είπαμε πως ...δεν χρειάζεται συντήρηση! Πρέπει να του αλλάζεις λάδια και φίλτρα, οπότε πρέπει να το πας και στο συνεργείο κάποια στιγμή!

                      Μια χαρά αξιόπιστο είναι το μοτέρ πάντως, όσοι τα λένε, δεν έχουν πραγματική εικόνα συνήθως και δεν είναι καν κάτοχοι. Πάρε αυτό που σου αρέσει, ειδικά ο 1.4 ΤSI στα λεφτά του και σε όλες τις καρότσες, είναι διαμαντάκι από τα λίγα, καμία σχέση με ό,τι άλλο κυκλοφορεί και σε απόλυτη απόδοση και σε οικονομία. Ο,τι άλλο και να δοκιμάσεις, θ' απογοητευτείς.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        chris-astra last edited by

                        μεχρι πριν απο 2 χρονια το astra δεν παταγε στον δρομο αλλα 'πεταγε' ειδικα σε επαρχιακο δικτυο φτιαχνομουνα....αυτα ομως ειναι παρελθον λογω οικογενειας και αντιληψης του κινδυνου, τωρα απλα θελω ενα δυνατο μοτερ για ασφαλεις μετακινησεις και ευρυχωρο αυτοκινητο για να χωραει ολα τα συμπρακαλα του πιτσιρικα ...
                        Τωρα, εαν δεν παρω tsi θα κοιταξω για ατμοσφαιρικο 1,6 cc...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stanfromgreece last edited by

                          Ο χρήστης CHRIS-ASTRA έγραψε:
                          μεχρι πριν απο 2 χρονια το astra δεν παταγε στον δρομο αλλα 'πεταγε' ειδικα σε επαρχιακο δικτυο φτιαχνομουνα....αυτα ομως ειναι παρελθον λογω οικογενειας και αντιληψης του κινδυνου, τωρα απλα θελω ενα δυνατο μοτερ για ασφαλεις μετακινησεις και ευρυχωρο αυτοκινητο για να χωραει ολα τα συμπρακαλα του πιτσιρικα ...
                          Τωρα, εαν δεν παρω tsi θα κοιταξω για ατμοσφαιρικο 1,6 cc...

                          Φίλε έτσι ήμουν και εγώ... πέταγα με το Megane CC...αλλά τώρα...πάνε αυτά... όλα για την μπεμπούλα μας... γι'αυτό και 'σκότωσα' το Cabrio... αντε να έρθει το Insignia τώρα
                          Από αυτά που έχεις επιλέξει, όποιο και αν πάρεις να είναι καλοτάξιδο και να το ευχαριστηθείς με τον πιτσιρικά σου!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            chris-astra last edited by

                            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                            Κοίτα, είπαμε πως ο TSI δεν έχει προβλήματα αξιοπιστίας, ποτέ δεν είπαμε πως ...δεν χρειάζεται συντήρηση! Πρέπει να του αλλάζεις λάδια και φίλτρα, οπότε πρέπει να το πας και στο συνεργείο κάποια στιγμή!

                            σιγουρα, αλλα μονο τα tsi πανε για λαδια??? τα ατμοσφαιρικα οχι??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 1
                              106_4_ever last edited by

                              high fidelity εχω ακουσει παρα πολλες περιπτωσεις γυρω μου για αυτον τον κινητηρα και ακομη ακουγεται και στην 'πιατσα' το θεμα της αξιοπιστιας του
                              το να λεμε με στυλ 'ωχ αδελφε μια χαρα ειναι' σ εναν πιθανο αγοραστή που εχει δουλεψει για το χρηματικο ποσο που θα διαθεσει και οταν εχει οριζοντα τα δεκα χρονια κατι που απαιτει αξιοπιστια πιστευω πως θελει ψαξιμο....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chris-astra last edited by

                                Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                                το να λεμε με στυλ 'ωχ αδελφε μια χαρα ειναι' σ εναν πιθανο αγοραστή που εχει δουλεψει για το χρηματικο ποσο που θα διαθεσει και οταν εχει οριζοντα τα δεκα χρονια κατι που απαιτει αξιοπιστια πιστευω πως θελει ψαξιμο

                                εχεις απολυτο δικιο, διοτι τα χρηματα βγαινουν με πολυ κοπο και χρονο...
                                Το βλεπω στο τελος να πηγαινω για ατμοσφαιρικο 1,6cc...

                                να σου ζησει η μπεμπουλα σου και καλοταξηδο το insignia...πολυ space το οχημα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 1
                                  106_4_ever last edited by

                                  κατα την ταπεινη μου γνωμη καλα θα κανεις ...δοκιμασμενες λυσεις οταν προκειται για το αυτοκινητο της οικογενειας ...αυτη ειναι η αποψη μου...
                                  ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣOYN και των δυο τα μωρακια ΠΑΝΤΑ με υγεια κ τυχη να ειναι .... ειστε πολυ τυχεροι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    Ο χρήστης CHRIS-ASTRA έγραψε:

                                    Κοίτα, είπαμε πως ο TSI δεν έχει προβλήματα αξιοπιστίας, ποτέ δεν είπαμε πως ...δεν χρειάζεται συντήρηση! Πρέπει να του αλλάζεις λάδια και φίλτρα, οπότε πρέπει να το πας και στο συνεργείο κάποια στιγμή!

                                    σιγουρα, αλλα μονο τα tsi πανε για λαδια??? τα ατμοσφαιρικα οχι??

                                    Ποια ατμοσφαιρικά; Το σύνολο των VW από Golf και πάνω που πουλήθηκαν τα 2 τελευταία χρόνια, είναι με turbo. Μόνο το Polo έχει ατμοσφαιρικά μοτέρ. Τα ίδια συμβαίνουν και στην Seat και στην Skoda, με τα ατμοσφαιρικά μοτέρ να βαίνουν πως εξαφάνιση (έχουν κρατήσει κάτι έρμα 1.4 με 80 άλογα για να βοηθάνε τους ρύπους, που δεν τ' αγοράζει και κανένας...).

                                    Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν με το ζόρι, αλλά το ν'αφήνει κάποιος τον TSI για ένα ατμοσφαιρικό 1.6 που πιθανόν να το πληρώσει και παραπάνω, βασιζόμενος σε φήμες, βρίσκω πως ΔΕΝ τον συμφέρει.

                                    Εγώ ούτε VW , ούτε TSI έχω, και σίγουρα δεν έχω μετοχές καμιάς εταιρείας. Από κει και πέρα, είναι θέμα του καθενός, ποιο αμάξι θα επιλέξει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stanfromgreece last edited by

                                      Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις ευχές σας!

                                      Και για να πάμε στα του θέματος... οι turbo κινητήρες αυτή την στιγμή δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι σε θέματα αξιοπιστίας από τους ατμοσφαιρικούς (πήρα το 1.6Τ 180ΗΡ)... απλά δέν θέλουν να σκίζεις το αμάξι όσο είναι κρύο,και πρίν το σβήσεις στο τέλος της διαδρομής να το αφήσεις λίγο να ηρεμίσει... Τώρα αν τα 'καγκούρια' παίρνουν Turbo και τα σκίζουν...ε...τί να πώ... λογικό να είναι 'γεμάτα' τα συνεργεία από αυτά...
                                      Και ο High Fidelity έχει δίκιο... η πληοψηφία των VW που έχουν πουληθεί τα τελευταία χρόνια έχουν Turbo... λογικό να έχουν και πολλά από αυτά για service

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 1
                                        106_4_ever last edited by

                                        μιλαμε για οριζοντα δεκαετιας και ως οικωγενειακο αυτοκινητο για πανω απο 150,000 με 180,000 χλμ
                                        ακομα δεν εχουν δοκιμαστει αυτοι οι κινητηρες σ τετοια επιπεδα...απλα προτείνω να μην ειναι απο τους πρωτους ο φιλος μας που θα το κανει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chris-astra last edited by

                                          106 4 ever, εχω μπερδευτει διοτι συμφωνω με αυτα που λες...η αληθεια πιστευω οτι ειναι καπου στην μεση για τους tsi ή turbo γενικοτερα...
                                          stanfromgreece, θα ηθελα μετα απο λιγα χιλιομετρα να μας πεις την γνωμη σου για το insignia..
                                          ποσο σου κοστισε? εαν επιτρεπεται..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            neos last edited by

                                            Αν έχεις φοβία ως προς τους TSI, οκ απέφυγέ τους. Αλλά προς Θεού, μην πάρεις ατμοσφαιρικό για οικογενειακό όταν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου με 1.4Τ και 1.6Τ Δλδ τόσα υπάρχουν T-Jet (Fiat), THP (Citroen-Peugeot), Opel turbo... διάλεξε κάποιο που να θεωρείς αξιόπιστο αλλά απέφυγε τα ατμοσφαρικά σε αυτή την κατηγορία τιμής για αμάξι που πρόκειται να κάνει ταξίδια φορτωμένο (προφανώς κάτι τέτοιο σκοπεύεις για να κοιτάς σε sedan με χώρους)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr