-
Ρε μπας και ο Δανιηλ θα ζαλιζεται και θα τραυλιζει αντι να διαβαζει σωστα ;
-
Ευχάριστα τα νέα με την ανακοίνωση σημετοχής του Gronholm με Impreza WRC ’08 στην Πορτογαλία!! ΕΝΑΣ μεγάλος οδηγός όπως ο Gronholm, σαφώς και δίνει κύρος στον θεσμό!!
Από την άλλη πάντα σε σχέση με την Πορτογαλία, φήμες αναφέρουν ότι οι Solberg-Mills θα έχουν στην διάθεση τους C4 , μιας και δημοσιεύματά από το εξωτερικό αναφέρουν ότι από την Citroen-Sport από την Πορτογαλία θα υπάρχει διαθέσιμο αυτοκίνητό!!Μακάρι.. -
Ο ΜΠΑΓΑΣΑΣ Ο ΨΗΛΟΣ,ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ,ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ.
Ο ΧΩΡΟΣ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
Ευχάριστα τα νέα με την ανακοίνωση σημετοχής του Gronholm με Impreza WRC ’08 στην Πορτογαλία!! ΕΝΑΣ μεγάλος οδηγός όπως ο Gronholm, σαφώς και δίνει κύρος στον θεσμό!!
Από την άλλη πάντα σε σχέση με την Πορτογαλία, φήμες αναφέρουν ότι οι Solberg-Mills θα έχουν στην διάθεση τους C4 , μιας και δημοσιεύματά από το εξωτερικό αναφέρουν ότι από την Citroen-Sport από την Πορτογαλία θα υπάρχει διαθέσιμο αυτοκίνητό!!Μακάρι..MOΛΙΣ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ PHILL (MILLS) ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η CITROEN ΕΙΠΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ C4.
ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΦΗΜΕΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΦΗΜΕΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Τα S2000 (σκέτα όχι plus) κορυφαια κατηγορία του WRC από του χρόνου?
Ρε τι κατάντια ειναι αυτή!!!
Πιστεύω ο Loeb να τους ξαναπειλήσει με αποχωρηση, όπως ειχε ξανακανει, γιατι αυτές εκει οι γερονταρες της FIA θα το καταστρέψουν το αθλημα. Πραγματικα αυτοι οι ανθρωποι ειναι στο κοσμο τους και μυρωδια δεν εχουν απο ράλυ. -
Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
Τα S2000 (σκέτα όχι plus) κορυφαια κατηγορία του WRC από του χρόνου?
Ρε τι κατάντια ειναι αυτή!!!
Πιστεύω ο Loeb να τους ξαναπειλήσει με αποχωρηση, όπως ειχε ξανακανει, γιατι αυτές εκει οι γερονταρες της FIA θα το καταστρέψουν το αθλημα. Πραγματικα αυτοι οι ανθρωποι ειναι στο κοσμο τους και μυρωδια δεν εχουν απο ράλυ.Απο την μια πλευρα ο ΛΕΜΠ απο την αλλη η ΦΙΑΤ που εχει ετοιμο s2000 χαμος γινετε στο wrc αλλα το κακο εχει γινει και πρωτος υπευθηνος ο κ Ριτσαρς της προντριβε που προσπαθησε τα ραλλυ να τα κανει φορμουλα για την τηλεθεαση και απετυχε
-
Κοίτα τώρα τι θυμήθηκα. Το 1987 που οι Ιταλοί είχαν έτοιμο αυτοκίνητο (Lancia Delta) τότε και πάλι ¨τυχαία¨ θεσμοθετήθηκε το Gr A και οι Ιταλοί πρωταγωνίστησαν στο χώρο για πολλά χρόνια. Λέτε να είναι σύμπτωση με τα τωρινά νέα;
Επίσης θυμήθηκα και θα το θυμούνται οι παλιότεροι, ότι κάποτε ο Σάϊνθ είχε εισηγηθεί να καταργηθούν τα τετρακίνητα τούρμπο και το πρωτάθλημα να γίνεται με δικίνητα ατμοσφαιρικά και τότε είπαν ότι ήταν ¨δάκτυλος¨ της Πεζώ και της Ρενώ που είχαν έτοιμα το 306 και το Μεγκάν αντίστοιχα ενώ οι υπόλοιποι δεν είχαν αυτοκίνητα. Φυσικά δεν έγινε, οπότε πολύ πιο μάγκες οι Ιταλοί σε αυτά τα κόλπα!
Τέλος πάντων για το θέαμα και κατ΄ επέκταση για το σπορ οι εξελίξεις αυτές δεν είναι καλές, αλλά από την άλλη θα ξεχωρίσουν οι πολύ καλοί οδηγοί από τους καλούς νομίζω καθώς τα αυτοκίνητα αυτά δεν συγχωρούν ούτε ¨ανάσα¨ λάθος που λέει ο λόγος.
Θα δούμε! -
Έ δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα..
Σε αντίθεση με τότε, οι Ιταλοί έχουν απέναντί τους την Peugeot με έναο 207 μάλλον καλύτερο ως τώρα από το αυτοκίνητό τους, ενώ και η VAG έχει ετοιμο το πολλα υποσχομενο Fabia...
Άρα, μάλλον αδίκως τους 'κατηγορούμε' τους γείτονες!
-
Γενικώς η ιστορία πάντα επαναλαμβάνετε.Βεβαίως οι εποχές του 86-87 για τους Ιταλούς έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
Το ότι κάτι προσπαθούν να μαγειρέψουν είναι εμφανές νομίζω.Άλλα πλέον δεν παίζουν μονοί τους αφού σαφώς τα τελευταία χρόνια οι Γάλλοι κατά κύριο λόγο, και η Ford, έχουν πάρει τα σκήπτρα, ενώ από την άλλη οι επιδόσεις των Ιταλών στο WRC σε ότι μορφή και αν συμμετάσχουν είναι μέτριες(Pounto S1600/ G.Pounto S2000).
Συμπέρασμα?? Η PSA τούς περιμένει στην γωνία!!! -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Έ δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα..Σε αντίθεση με τότε, οι Ιταλοί έχουν απέναντί τους την Peugeot με έναο 207 μάλλον καλύτερο ως τώρα από το αυτοκίνητό τους, ενώ και η VAG έχει ετοιμο το πολλα υποσχομενο Fabia...
Άρα, μάλλον αδίκως τους 'κατηγορούμε' τους γείτονες!
-
Παντως το γεγονος οτι η συγκεκριμενη εξελιξη, φωτογραφιζει-ευννοει συγκεκριμενους κατασκευαστες (fiat - peugeot)
Που και αυτοκινητα διαθετουν και τουλαχιστον τρια χρονια εξελιξης πανω τους ειναι καταφανεστατο. Το θεμα ειναι να μην πληγει (τουλαχιστον πολυ) το θεαμα. Φσνταστειτε αυτοκινητο
S2000 να προσπαθει να 'ξεκολησει' απο κλειστη ανηφορικη Ακροπολικη (και οχι μονο) φουρκετα και κανετε στο μυαλο σας αντιστοιχια το ιδιο στιγμιοτυπο με πρωταγωνιστη αυτοκινητο
Wrc αυτη τη φορα. Χαμενο απο χερι το θεαμα στην πρωτη εκδοχη. Βαλτε το ετσι και αλλιως κοντυτερο μεταξονιο που παλι δεν βοηθαει το θεαμα. (Τουλαχιστον στα ανοικτα κομματια) κατα την γνωμη μου , οποτε συνολικα οι εξελιξεις δεν ειναι και πολυ αισιοδοξες ως προσ το θεαμα.Και ρισκαρω και μια προβλεψη. Ο Λοεμπ με ενα Peugeot S2000 η κατι αντιστοιχο , θα παιρνει τον τιτλο μεχρι να φυγει η να το 'διωξουν' απο το θεσμο.
Εχει τη εμπειρια σε μικροτερα αυτοκινητα απο παλια, το βολευουν και τα οδηγικα χαρακτηριστικα των 'καινουργιων' αυτοκινητων, οποτε...
Σιγα την προβλεψη που κανω δηλαδη...Συγνωμη για την κακη εικονα του κειμενου, αλλα ειναι γραμμενο σε
BlackBerry... -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Παντως το γεγονος οτι η συγκεκριμενη εξελιξη, φωτογραφιζει-ευννοει συγκεκριμενους κατασκευαστες (fiat - peugeot)
Που και αυτοκινητα διαθετουν και τουλαχιστον τρια χρονια εξελιξης πανω τους ειναι καταφανεστατο. Το θεμα ειναι να μην πληγει (τουλαχιστον πολυ) το θεαμα. Φσνταστειτε αυτοκινητο
S2000 να προσπαθει να 'ξεκολησει' απο κλειστη ανηφορικη Ακροπολικη (και οχι μονο) φουρκετα και κανετε στο μυαλο σας αντιστοιχια το ιδιο στιγμιοτυπο με πρωταγωνιστη αυτοκινητο
Wrc αυτη τη φορα. Χαμενο απο χερι το θεαμα στην πρωτη εκδοχη. Βαλτε το ετσι και αλλιως κοντυτερο μεταξονιο που παλι δεν βοηθαει το θεαμα. (Τουλαχιστον στα ανοικτα κομματια) κατα την γνωμη μου , οποτε συνολικα οι εξελιξεις δεν ειναι και πολυ αισιοδοξες ως προσ το θεαμα.Και ρισκαρω και μια προβλεψη. Ο Λοεμπ με ενα Peugeot S2000 η κατι αντιστοιχο , θα παιρνει τον τιτλο μεχρι να φυγει η να το 'διωξουν' απο το θεσμο.
Εχει τη εμπειρια σε μικροτερα αυτοκινητα απο παλια, το βολευουν και τα οδηγικα χαρακτηριστικα των 'καινουργιων' αυτοκινητων, οποτε...
Σιγα την προβλεψη που κανω δηλαδη...Συγνωμη για την κακη εικονα του κειμενου, αλλα ειναι γραμμενο σε
BlackBerry...+1000
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Φσνταστειτε αυτοκινητο
S2000 να προσπαθει να 'ξεκολησει' απο κλειστη ανηφορικη Ακροπολικη (και οχι μονο) φουρκετα και κανετε στο μυαλο σας αντιστοιχια το ιδιο στιγμιοτυπο με πρωταγωνιστη αυτοκινητο
Wrc αυτη τη φορα.Πολύ σωστή η παρατηρησή σου. Σκεφτείται οτι η ροπή των S2000 ειναι η μιση από αυτην των WRC.
Παντως αυτο που με νευριαζει περισσοτερο ειναι οτι αυτα που εμεις μπορουμε και καταλαβαινουμε σαν απλοι θεατες αφου εχουμε δει και συγκρινει σε αυτα τα δυσκολα αργα κομματια ποια ειναι η διαφορα ενος ροπατου WRC από ενα Ν αυτοκινητο, αυτα ουτε που τα εχουν ποτε σκεφτει αυτες εκει οι γερονταρες της FIA. Σιγα μην εχει παει ποτε καποιος απαυτους σε ειδικη σαν θεατης μες στη σκονη και στο καυσωνα. -
Μα τους θεατες τους εχουν γραμμενους εδω και χρονια,και κανενας να μην παει στις ειδικες δεν τους νοιαζει(βλ. Τουρκια πχ)
Αυτο που τους νοιαζει ειναι το τηλεοπτικο πακετο, αλλα και εκει σκ@τα τα εχουν κανει -
Να μην πηγαίνετε σε ανηφορικές φουρκέτες.
-
Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
Φσνταστειτε αυτοκινητο
S2000 να προσπαθει να 'ξεκολησει' απο κλειστη ανηφορικη Ακροπολικη (και οχι μονο) φουρκετα και κανετε στο μυαλο σας αντιστοιχια το ιδιο στιγμιοτυπο με πρωταγωνιστη αυτοκινητο
Wrc αυτη τη φορα.Πολύ σωστή η παρατηρησή σου. Σκεφτείται οτι η ροπή των S2000 ειναι η μιση από αυτην των WRC.
Παντως αυτο που με νευριαζει περισσοτερο ειναι οτι αυτα που εμεις μπορουμε και καταλαβαινουμε σαν απλοι θεατες αφου εχουμε δει και συγκρινει σε αυτα τα δυσκολα αργα κομματια ποια ειναι η διαφορα ενος ροπατου WRC από ενα Ν αυτοκινητο, αυτα ουτε που τα εχουν ποτε σκεφτει αυτες εκει οι γερονταρες της FIA. Σιγα μην εχει παει ποτε καποιος απαυτους σε ειδικη σαν θεατης μες στη σκονη και στο καυσωνα.ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜEΓΕΘΗ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ
S-2000 ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ 25 ΚΙΛΑ
GROUP N ΓΥΡΩ ΣΤΑ 57-60 ΚΙΛΑ
WRC ΤΟ C-4 ΕΧΕΙ 93 ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΤΟ FOCUS 85OΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΚΑΜΜΙΑ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Δηλαδή η συζήτηση είναι ποιό αυτοκίνητο είναι πιο θεαματικό, αυτό που κοστίζει 1 εκατομμύριο ή αυτό που κοστίζει 300 χιλιάδες ?
Αυτό που βλέπω εγώ είναι πως η τρέχουσα φόρμουλα των 'WRC' αυτοκινήτων έχει 'φάει τα ψωμιά της'. Διαφωνώ με το να είναι τα S2000 χωρίς τούρμπο η κορυφαία κατηγορία αλλά καθόμαστε τώρα και κάνουμε άκυρες συγκρίσεις...
Και δεν κάνω πλάκα, πηγαίνετε και σε κανένα κατηφορικό κομμάτι...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δηλαδή η συζήτηση είναι ποιό αυτοκίνητο είναι πιο θεαματικό, αυτό που κοστίζει 1 εκατομμύριο ή αυτό που κοστίζει 300 χιλιάδες ?Ανεφερε κανεις για τα λεφτα?
-
γενικός εμένα μου φαίνεται ότι το νέο Progect θα είναι μεγάλη 'μουφα'!!Και σε 2-3 χρόνια πάλι ξανά μανά με τα ίδια θέματά θα ασχολούμαστε, και οι ιθύνοντες θα ψάχνουν για νέες κατηγορίες.
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜEΓΕΘΗ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ
S-2000 ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ 25 ΚΙΛΑ
GROUP N ΓΥΡΩ ΣΤΑ 57-60 ΚΙΛΑ
WRC ΤΟ C-4 ΕΧΕΙ 93 ΚΙΛΑ ΚΑΙ ΤΟ FOCUS 85OΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΚΑΜΜΙΑ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
90 και 85 κιλα ροπης τα WRC? Σε οποιο site στο internet εχω ψαξει, ακόμα και στο επισημο της ford http://www.wrcford.com/servlet/ContentS ... me=DFY/WRC, λενε για 550-580Nm.
Διάφορα Νέα από το WRC