Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χαμηλό προφίλ ελαστικού = Κοπάνημα = Μύθος;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Χαμηλό προφίλ ελαστικού = Κοπάνημα = Μύθος;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    22
    590
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pg220 last edited by

      Ειναι γνωστό οτι αν βάλεις λάστιχο μικρότερου προφίλ χάνεις σε άνεση.
      Όμως η πρωσοπική μου πείρα δείχνει το αντίθετο.
      Πρόσφατα πήγα απο 195/45/15 σε 195/50/15 και νοιώθω το αυτοκίνητο πιο σκληρό.
      Παλιότερα σε άλλο αυτοκίνητο είχα βάλει απο 185/55/15, 195/50/15 και το αυτοκίνητο έδειχνε πιο μαλακό.
      Υπάρχει κάποια λογική σε αυτό;
      Ή είναι η ιδέα μου;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pg220 last edited by

        Ειναι γνωστό οτι αν βάλεις λάστιχο μικρότερου προφίλ χάνεις σε άνεση.
        Όμως η πρωσοπική μου πείρα δείχνει το αντίθετο.
        Πρόσφατα πήγα απο 195/45/15 σε 195/50/15 και νοιώθω το αυτοκίνητο πιο σκληρό.
        Παλιότερα σε άλλο αυτοκίνητο είχα βάλει απο 185/55/15, 195/50/15 και το αυτοκίνητο έδειχνε πιο μαλακό.
        Υπάρχει κάποια λογική σε αυτό;
        Ή είναι η ιδέα μου;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pg220 last edited by

          Ειναι γνωστό οτι αν βάλεις λάστιχο μικρότερου προφίλ χάνεις σε άνεση.
          Όμως η πρωσοπική μου πείρα δείχνει το αντίθετο.
          Πρόσφατα πήγα απο 195/45/15 σε 195/50/15 και νοιώθω το αυτοκίνητο πιο σκληρό.
          Παλιότερα σε άλλο αυτοκίνητο είχα βάλει απο 185/55/15, 195/50/15 και το αυτοκίνητο έδειχνε πιο μαλακό.
          Υπάρχει κάποια λογική σε αυτό;
          Ή είναι η ιδέα μου;

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • ?
            A Former User last edited by

            Ισως εβαλες λαστιχα με σκληροτερο σκελετο. Γενικα το χαμηλοτερο προφιλ συνεπαγεται περισσοτερο κοπανημα , αλλα βεβαια εξαρταται κι απο την αναρτηση....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • X
              xtkz last edited by

              τα run flat λαστιχα εχουν σκληρα τοιχοματα κ επηρεαζουν την ανεση. Μηπως αλλα3ες απο run flat(πολλα καινουρια αυτοκινητα ερχονται με τετοια λαστιχα απο το εργοστασιο) σε κανονικα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • P
                pg220 last edited by

                Απο Michelin Pilot Exalto 195/45
                πήγα σε Bridgestone Potenza S03 195/50

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Tα Michelin εχουν γενικα μαλακη γομα!
                  Τα Bridgestone εχουν αντιθετα σκληρη..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης elteo έγραψε:
                    Tα Michelin εχουν γενικα μαλακη γομα!
                    Τα Bridgestone εχουν αντιθετα σκληρη..

                    Μύθος !!! .....λάθος.

                    Τα SO3 είναι τα top της Bridgestone με κορυφαία κατασκευή και 'άκαμπτα' πλαινά , ενώ τα exalto είναι ένα σπορτίφ ελαστικό της Michelin (το sport θα ήταν συγκρίσιμο)
                    Είναι φυσικό να χτυπάνε πιό πολύ.......αλήθεια σε τι αυτοκίνητο φορέθηκαν και με τί δείκτη ταχύτητας ;;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pg220 last edited by

                      Το ξέρω οτι θα φρικάρετε όλοι και ίσως με κράξετε αλλά τα έβαλα σε 106 Rallye 16V.
                      Στη θεωρία βέβαια και με δείκτη W είναι έγκλημα αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πράξη στο δρόμο. Το αμάξι στρίβει καταπληκτικά ακόμη και με κρύα λάστιχα και δεν έχει καμία σχέση με τα Michelin που αν και ήταν 45άρια και με δείκτη V ήταν πολύ χειρότερα. Επίσης είναι πολύ πιο προβλέψιμα στο όριο.

                      Μην φανταστείτε βέβαια οτι τα αγόρασα γι'αυτό το αμάξι απλά ξέμειναν σε ένα φίλο μου και τα δοκίμασα.[/b]

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • A
                        andreasp last edited by

                        Παιδιά σιγά, γιατί μπερδεύτηκα...
                        Τα 195/50 έχουν χαμηλότερο προφίλ από τα 195/45;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • A
                          andreasp last edited by

                          Ο χρήστης andreasp έγραψε:
                          Παιδιά σιγά, γιατί μπερδεύτηκα...
                          Τα 195/50 έχουν χαμηλότερο προφίλ από τα 195/45;

                          Άκυρον!!!!
                          Πάλι τα μπέρδεψα! Άλλο λέει ο PG220 , άλλο κατάλαβα εγώ

                          Πάντως, εγώ το ψιλο-μετάνιωσα που άλλαξα από 195/65/14 σε 205/50/15, όλα Bridgestone. Τα επόμενα θα είναι 185/70/13 εκτός και κλείσει ο δήμαρχος καμιά λακούβα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • M
                            mdvq last edited by

                            Αγαπητοι φιλοι επειδη τυχαινει να δουλευω σε εταιρεια που εχει σχεση με ελαστικα θα σας πω κατι προχειρο, γιατι το θεμα εχει τεραστιες διαστασεις, και ισως βοηθησω να ξεμπερδεψουμε λιγο τα πραγματα
                            Οντως υπαρχει η θεωρια που λεει ορισμενα γενικα πραγματα πχ το λαστιχο με χαμηλοτερο προφιλ απο ενα αλλο, ειναι πιο σκληρο, αλλα η πραγματικοτητα ειναι οτι η καθε εταιρεια ακολουθει δικο της κατασκευαστικο δρομο με ενα σωρο παραγοντες που διαφερουν απο κατασκευαστη σε κατασκευαστη και απο λαστιχο σε λαστιχο του ιδιου.
                            Ετσι λοιπον χρησιμο θα ηταν να αντιμετωπιζουμε την καθε μαρκα τυπο και διασταση ελαστικου αυτονομα και να μην τον συγκρινουμε με αλλο.
                            Το ταδε ελαστικο συγκεκριμενου τυπου και διαστασης ειναι αυτο που ειναι...
                            Δηλ κραταει η δεν κραταει ετσι, κοπαναει η δεν κοπαναει ετσι, κανει θορυβο η δεν κανει ετσι......
                            Οποιαδηποτε αντιστοιχιση με αλλο κατασκευαστη μονο μπερδεματα προσφερει
                            Ο καλυτερος κριτης για ενα ελαστικο ειναι ο εαυτος μας και το αυτοκινητο μας

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • X
                              xtkz last edited by

                              η αγορα ειναι ελευ8ερη ομως κ τα προιοντα ανταγωνιστικα, οποτε κ οι συγκρισεις αναμεσα σε προιοντα εταιριων απαραιτητες..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                                Tα Michelin εχουν γενικα μαλακη γομα!
                                Τα Bridgestone εχουν αντιθετα σκληρη..

                                Μύθος !!! .....λάθος.

                                Τα SO3 είναι τα top της Bridgestone με κορυφαία κατασκευή και 'άκαμπτα' πλαινά , ενώ τα exalto είναι ένα σπορτίφ ελαστικό της Michelin (το sport θα ήταν συγκρίσιμο)
                                Είναι φυσικό να χτυπάνε πιό πολύ.......αλήθεια σε τι αυτοκίνητο φορέθηκαν και με τί δείκτη ταχύτητας ;;;;

                                Οντως αυτο ακριβως συμβαινει. Τα S03 εχουν πολυ σκληρο σκελετο και απ'οτι ξερω προοριζονται για τοποθετηση σε βαρυτερα αυτοκινητα απο το 106.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mdvq last edited by

                                  Φιλε xtkz και βεβαια να συγκρινεις προιοντα μεταξυ τους ,αλλο ελεγα εγω.
                                  Να μην αναρωτιομαστε γιατι ενα λαστιχο της ταδε εταιρειας που εχει ακριβως τις ιδιες διαστασεις και χαρακτηριστικα με αλλο λαστιχο της δεινα εταιρειας ,ειναι διαφορετικο.
                                  Ειναι διαφορετικο γιατι ειναι ΑΛΛΟ λαστιχο.
                                  Και φυσικα εμεις αγοραζουμε το ΚΑΛΥΤΕΡΟ διαφορετικο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    **Υποθέτω **ότι η σκληρότητα από πλευράς άνεση αλλάζοντας μόνο λάστιχα (όχι ζάντες όχι αναρτήσεις) πρέπει να εξαρτάται:
                                    1ον και κυριότερο από τις επιλογές του κατασκευαστή, πχ τα Michelin υποτίθεται έχουν μαλακά πλαινά άρα περιμένεις να είναι πιο άνετα...
                                    2ον από την πίεση αέρα που τους βάζεις και η σωστή δεν είναι απαραίτητα η ίδια με πριν λόγω του νο 1! (σωστή εννοώ ομοιογενή συμπεριφορά και ομοιόμορφη φθορά)
                                    3ον κατασκευή που έχει σχέση με αντοχή σε κακουχίες, υψηλές ταχύτητες (τα πιο υψηλών ταχυτήτων ίσως να είναι πιο σκληρά) ή το αντίθετο αργούν να ζεσταθούν και να ανεβάσουν πίεση (άρα πιο μαλακά) και ίσως βάρος ελαστικού (άρα αδράνεια κλπ)

                                    Πάντως αν αντικαταστήσεις λάστιχο με άλλο ίδιας μάρκας, μοντέλου, προδιαγραφών ταχύτητας, θερμοκρασίας, φθοράς αναμένεις με ίδιο πλάτος και χαμηλότερο προφίλ να σκληρύνει. Αν δεν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις το πράμα εξαρτάται από πολλούς αστάθμητους παράγοντες....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tony-pap last edited by

                                      ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:

                                      Φορούσα 'μαμά' Michelin energy 185/65/14 H.
                                      Εβαλα (για να κοντύνω λίγο το βήμα) Michelin energy E3A 185/60/14 H.
                                      Ε λοιπόν λόγω ίσως του ότι τα παλιά είχαν σκληρήνει, με τα καινούργια η άνεση είναι ένα κλικ καλύτερη.
                                      Πάντως προβληματίζομαι αν έπρεπε να βάλω 195/55/15 ή 195/60/14 καθότι φοράω Sachs performnce και H&R.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • G
                                        glf last edited by

                                        και γω φορούσα S-03 στο 106 και ήταν το καλύτερο λάστιχο που έβαλα ποτέ για καθημερινό-ανθεκτικό στο σκίσημο. Καλοζυγισμένο απο το εργοστάσιο και φυσικά με αρκετά σκληρά πλαϊνά τα οποία και τα καταλαβαίνες αμέσως. Θυσία στην άνεση, αλλά και το κράτημα στα πολλά ήταν πολύ καλύτερο από τα F1 που έβαλα μετά.

                                        Και μένα μου λέγανε ότι έκανα μ....κία που έβαλα ZR λάστιχο. Τελικά τα έβγαλα όταν έγιναν έτσι...

                                        http://www.galfas.gr/auto/images/S03-teleiomena.jpg

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • M
                                          mdvq last edited by

                                          Βρε παιδια ειλικρινα σας ευχαριστω που τα γραφετε αυτα γιατι οταν εγω εβαλα 225/45/17 στο 307 και το εγραψα σε ενα topic μονο που δεν με χαστουκισανε!!!!!
                                          Οταν δε, ειπα ' μην ακουτε κανενα πρωτα δοκιμαστε τα λαστιχα που θελετε και μετα βγαλτε συμπερασματα'αντιμετωπισα μεχρι και τον χλεβασμο....
                                          Και μετα αποδειχτηκε οτι αυτος που κυριως με επιασε απο τα μουτρα επαιρνε γνωμες απο τον λαστιχα που μενανε στην ιδια πολυκατοικια!!!(αληθεια λεω!!! )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • P
                                            pg220 last edited by

                                            Ο χρήστης glf έγραψε:
                                            και γω φορούσα S-03 στο 106 και ήταν το καλύτερο λάστιχο που έβαλα ποτέ για καθημερινό-ανθεκτικό στο σκίσημο. Καλοζυγισμένο απο το εργοστάσιο και φυσικά με αρκετά σκληρά πλαϊνά τα οποία και τα καταλαβαίνες αμέσως. Θυσία στην άνεση, αλλά και το κράτημα στα πολλά ήταν πολύ καλύτερο από τα F1 που έβαλα μετά.

                                            Και μένα μου λέγανε ότι έκανα μ....κία που έβαλα ZR λάστιχο. Τελικά τα έβγαλα όταν έγιναν έτσι...

                                            http://www.galfas.gr/auto/images/S03-teleiomena.jpg

                                            Το μόνο πρόβλημα είναι οτι είναι 50άρι το προφίλ και εμένα με μαμά ανάρτηση βρίσκουν λίγο όταν στρίβω τέρμα το τιμόνι.
                                            Οπότε για χαμήλωμα πρέπει να το ξεχάσω.
                                            Εσύ με τι ανάρτηση τα είχες;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr