Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    67
    12566
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Δεν βρήκα παρόμοιο θέμα και θα ήθελα να μάθω αν ξέρει κανείς να δώσει περισότερο φώς!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Δεν βρήκα παρόμοιο θέμα και θα ήθελα να μάθω αν ξέρει κανείς να δώσει περισότερο φώς!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Δεν βρήκα παρόμοιο θέμα και θα ήθελα να μάθω αν ξέρει κανείς να δώσει περισότερο φώς!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iceman_n last edited by

            ανοιγεις που ανοιγεις καινουριο τοπικ και καλα κανεις αλλωστε αλλα δωσε καμια πληροφορια περισσοτερο, τι αμαξι απο ατμοσφαιρα σε τουρμπο ?

            σε τι stage θες να ειναι δηλαδη σε τι αλογα . . . πες λιγα πραγματα παραπανω να μπορεσουμε να βοηθησουμε και εμεις

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              megane98hp last edited by

              Θέλεις πληροφορίες? Ευχαρίστως. Stage τί είναι? Στο θέατρο γίνεται η μετατροπή?
              Προφανώς και είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα. Γενικά μίλησα ο καθένας μπορει να πεί ότι γνωρίζει. Τώρα, αν εσύ ή κάποιος μπορει να μου πεί για το δικό μου Megane πόσο θα κοστίσει δε θα με χαλούσε!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • kubiak
                kubiak last edited by

                Αν έχω καταλάβει καλά, τέτοιες μετατροπές καλό είναι να αποφεύγονται.
                Αυτό διότι η υπερτροφοδότηση καταπονεί ιδιαίτερα κινητήρες που δεν έχουν κατασκευαστεί από υλικά που αντέχουν τις πιέσεις.
                Ακόμα και ακριβώς ίδιοι να είναι δύο κινητήρες (ένας ατμοσφαιρικός και ένας υπερτροφοδοτούμενος), ο τελευταίος θα έχει κατασκευαστεί με ανθεκτικότερα υλικά.
                Μάλλον όλα γίνονται, ωστόσο μακροπρόθεσμα η αναμενόμενη διάρκεια ζωής του κινητήρα μικραίνει σημαντικά.

                Προτιμότερο θα ήταν να αλλάξει ο κινητήρας, πιο συμφέρον όμως θα ήταν να αγοραστεί εξ'αρχής μοντέλο με εργοστασιακή υπερτροφοδότηση...

                _

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  To ελάχιστο κόστος είναι μια τουρμπίνα, πολλαπλή εξαγωγής, σωλήνες, μερικά αξεσουάρ και μερικές ώρες του μάστορα. Λίγες χιλιάδες ευρώ.
                  Το μέτριο κόστος περιλαμβάνει και προγραμματισμό, καλύτερους σωλήνες, φίλτρα, ιντερκούλερ, μεγαλύτερα μπεκ, αντλία βενζίνης, φλάντζες για να πέσει η συμπίεση... Αρκετούτσικες χιλιάδες ευρώ.
                  Πιο πάνω πας σε μεγαλύτερο ιντερκούλερ, καλύτερες ψύξεις για τουρμπίνα, αέρα του ιντερκούλερ, λάδια, θάλαμο καύσης (με ψεκασμό νερού). Ίσως και μεγαλύτερη ή πειραγμένη τουρμπίνα. Περισσότερες χιλιάδες ευρώ.
                  Ακόμα πιο ψηλά μπορεί να χρειαστείς σφυρήλατα πιστόνια, μπιέλες, ζυγισμένο στροφαλοφόρο, ελαφρυμένο βολάν... Πολλές ως πάρα πολλές χιλιάδες ευρώ....
                  Η απλά πας και με λίγες χιλιάδες ευρώ παίρνεις τον καλό κινητήρα της σειράς που βγάζει όλα τα άλογα που σου λείπουν από τη μάνα του, καίει αυτά που λένε οι μπροσούρες, που μπορεί να συντηρήσει ο κάθε μάστορας σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες και που προβλέπεται να αντέξει για μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adis4gr last edited by

                    megane98bhpliverpoolfanl200lover ισως να υπαρχει κανα bolt on κιτ για σενα, νομιζω οτι καπου ειχα δει αλλα ο bagus θα ξερει αν εχει παιξει κατι τετοιο στο grc...το drive ειχε τουρμπισει το 1.6 οσο θυμαμαι..

                    βασικα ψιλοχαζομαρες...πας ψωνιζεις ενα διλιτρο μοτορι στα 140 και τελειωνει η υποθεση...και πιο λιγα λεφτα θα δωσεις και αμα ο μηχανικος ειναι καλος θα εισαι και πιο ησυχος..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coupeas last edited by

                      Με μια τουρμπινιτσα να δουλευει σταθερα στο 0,6 ,ιντερκουλερ,σωληνωσεις ,προγραμμα,εξατμηση ολοκληρη και εχεις 160 με 170 αλλογα αναλογα την δουλεια στον προγραμματισμο και την εξατμηση.
                      Βαλε και 3μιση χιλιαρικακια στην τσεπη και ελα να το βαλουμε!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        georgetz last edited by

                        Κάντο.Προχώρα.Σε στηρίζουμε.

                        (έχω τρελή περιέργεια να δω πόσο μεγάλο μπαμ θα κάνει.)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coupeas last edited by

                          ΝΟΜΙΖΕΙΣ Η ΞΥΝΙΖΕΙΣ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            georgetz last edited by

                            Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                            ΝΟΜΙΖΕΙΣ Η ΞΥΝΙΖΕΙΣ?

                            ΩΠ.Σόρυ.Τώρα είδα οτι την κάνεις εσύ την δουλειά,οπότε μένω ήσυχος.

                            (πλακίτσα έπαιξε,η αλήθεια είναι όμως οτι δεν συμφωνώ σε αυτή την μετατροπή)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coupeas last edited by

                              Ενα απλο θα πω.Ενα φιατ κουπε με τα νορμαλ εντοσθια εβγαλε 510 αλλογα σε δυναμομετρο στη Θηβα με μπολοκ απο stilo 2,5 .
                              Δεν μπορω να πω πως ειναι αξιοπιστο αλλα αμεσως συνειδητοποιεις τι ανοχες εχει το μπλοκ .
                              Επισης σιγουρα με ενα 'σκισιμο' θα παει συνεργειο αλλα ομως μην νομιζουμε οτι με μικρες μετατροπες παλι εχουμε χασει την αξιοπιστια μας.!
                              Το αν ημαστε υπερ η κατα ειναι μια αποψη αναλογα στο τι ζηταμε τι φοβομαστε ποσα δινουμε και τι μας αρεσει!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Μην μπερδεύετε τις υπόλοιπες ECU, με τις ECU των Renault Siemens ή Sagem, δεν είναι τόσο εύκολο να βάλεις χέρι στους χάρτες, ειδικά όταν πρέπει να δουλεύει υποπίεση / πίεση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coupeas last edited by

                                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                  Μην μπερδεύετε τις υπόλοιπες ECU, με τις ECU των Renault Siemens ή Sagem, δεν είναι τόσο εύκολο να βάλεις χέρι στους χάρτες, ειδικά όταν πρέπει να δουλεύει υποπίεση / πίεση.

                                  Σωστα και γι'αυτο ανεβαινει και το κοστος μετατροπης αναγκαστικα η συμβιβαζομαστε με τα υπαρχοντα δεδομενα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetz last edited by

                                    Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                    Ενα απλο θα πω.Ενα φιατ κουπε με τα νορμαλ εντοσθια εβγαλε 510 αλλογα σε δυναμομετρο στη Θηβα με μπολοκ απο stilo 2,5 .
                                    Δεν μπορω να πω πως ειναι αξιοπιστο αλλα αμεσως συνειδητοποιεις τι ανοχες εχει το μπλοκ .
                                    Επισης σιγουρα με ενα 'σκισιμο' θα παει συνεργειο αλλα ομως μην νομιζουμε οτι με μικρες μετατροπες παλι εχουμε χασει την αξιοπιστια μας.!
                                    Το αν ημαστε υπερ η κατα ειναι μια αποψη αναλογα στο τι ζηταμε τι φοβομαστε ποσα δινουμε και τι μας αρεσει!

                                    Κι ο 2JZ της Toyota,o RB26DETTI6 του Skyline (nissan) είναι επίσης μοτέρ εξαιρετικών αντοχών σε ιπποδυνάμεις.Εδω πέρα δεν έχουμε τέτοια περίπτωση μοτέρ.

                                    Η ερώτηση μου είναι οι εξής: τι αντοχές μπορεί να έχει ο 1.4 της Renault κ με χιλιόμετρα πλέον πάνω του?
                                    Πόσο σωστή κίνηση δηλ είναι να τουρμπίσεις ΤΩΡΑ ένα τέτοιο μοτέρ?

                                    Για μένα,καλύτερα να κάνει κάποιο engine swap με τον αμέσως δυνατότερο της γκάμας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      saxon_747 last edited by

                                      'Νταξ, παιζει ρολο και η χαρα (?) της μετατροπης...

                                      Προσωπικα δε θα με χαλουσε να εχω ενα μικρο τουρμπακι στο Πουντο.
                                      Να πληρωνω τελη, ασφαλειες, βενζινες για 1200κεκ και να εχω 100-110 αλογακια στο ελαφρυ αμαξωμα του...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        professeur last edited by

                                        συμφωνώ και εγώ με τους προλαλήσαντες. Είναι σαφώς προτιμότερο η αλλαγή με ένα μεγαλύτερο κινητήρα παρά το τούρμπισμα του υπάρχοντος. Μερικά πράγματα φτιάχνονται για συγκεκριμένες χρήσεις. Δεν χρειάζεται να τα 'βιάζουμε' περαιτέρω !

                                        Εντελώς άσχετο αλλά δείχνει μια εικόνα του τι σημαίνει 'τούρμπισμα' (από άποψη διαδικασίας) ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα (και μάλιστα ενός δυνατού τέτοιου) . Μερακλίδικη δουλειά σαφώς από τους Αμερικανούς !

                                        2008 Ηayabusa Turbo

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Ο χρήστης Professeur έγραψε:
                                          συμφωνώ και εγώ με τους προλαλήσαντες. Είναι σαφώς προτιμότερο η αλλαγή με ένα μεγαλύτερο κινητήρα παρά το τούρμπισμα του υπάρχοντος. Μερικά πράγματα φτιάχνονται για συγκεκριμένες χρήσεις. Δεν χρειάζεται να τα 'βιάζουμε' περαιτέρω![/url]

                                          Εγώ θεωρώ ότι ακόμα και αυτό είναι βιασμός οπότε το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να αλλάξεις αυτοκίνητο με ένα μεγαλύτερου κυβισμού. Έχεις π.χ. megane 1400 tou 2005? Βρίσκεις ένα 1600 του 2005 ή ακόμα καλύτερα του 2006 δίνεις το δικό σου και τη διαφορά και τελείωσες. Θα έρθει σίγουρα πιο οικονομικά και θα έχεις και ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί σωστά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            professeur last edited by

                                            Συμφωνώ και εγώ με αυτή την προσέγγιση απόλυτα. Είμαι γενικά της άποψης ότι όσο περισσότερο σκαλίζεις κάτι (πόσο μάλλον δε όταν μιλάμε για αντικατάσταση ή τούρμπισμα ενός κινητήρα. Μεγάλες δουλειές.) τόσο πιο πολύ προκαλείς το θεό των βλαβών να σε επισκεφτεί. Απλά έγραψα ότι έγραψα σε περίπτωση που ο φίλος εννοούσε ενδυνάμωση του ίδιου σασί το οποίο δεν θέλει να αλλάξει για τους χ, ψ λόγους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr