-
Δεν βρήκα παρόμοιο θέμα και θα ήθελα να μάθω αν ξέρει κανείς να δώσει περισότερο φώς!!!
-
Δεν βρήκα παρόμοιο θέμα και θα ήθελα να μάθω αν ξέρει κανείς να δώσει περισότερο φώς!!!
-
Δεν βρήκα παρόμοιο θέμα και θα ήθελα να μάθω αν ξέρει κανείς να δώσει περισότερο φώς!!!
-
ανοιγεις που ανοιγεις καινουριο τοπικ και καλα κανεις αλλωστε αλλα δωσε καμια πληροφορια περισσοτερο, τι αμαξι απο ατμοσφαιρα σε τουρμπο ?
σε τι stage θες να ειναι δηλαδη σε τι αλογα . . . πες λιγα πραγματα παραπανω να μπορεσουμε να βοηθησουμε και εμεις
-
Θέλεις πληροφορίες? Ευχαρίστως. Stage τί είναι? Στο θέατρο γίνεται η μετατροπή?
Προφανώς και είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα. Γενικά μίλησα ο καθένας μπορει να πεί ότι γνωρίζει. Τώρα, αν εσύ ή κάποιος μπορει να μου πεί για το δικό μου Megane πόσο θα κοστίσει δε θα με χαλούσε!!! -
Αν έχω καταλάβει καλά, τέτοιες μετατροπές καλό είναι να αποφεύγονται.
Αυτό διότι η υπερτροφοδότηση καταπονεί ιδιαίτερα κινητήρες που δεν έχουν κατασκευαστεί από υλικά που αντέχουν τις πιέσεις.
Ακόμα και ακριβώς ίδιοι να είναι δύο κινητήρες (ένας ατμοσφαιρικός και ένας υπερτροφοδοτούμενος), ο τελευταίος θα έχει κατασκευαστεί με ανθεκτικότερα υλικά.
Μάλλον όλα γίνονται, ωστόσο μακροπρόθεσμα η αναμενόμενη διάρκεια ζωής του κινητήρα μικραίνει σημαντικά.Προτιμότερο θα ήταν να αλλάξει ο κινητήρας, πιο συμφέρον όμως θα ήταν να αγοραστεί εξ'αρχής μοντέλο με εργοστασιακή υπερτροφοδότηση...
_
-
To ελάχιστο κόστος είναι μια τουρμπίνα, πολλαπλή εξαγωγής, σωλήνες, μερικά αξεσουάρ και μερικές ώρες του μάστορα. Λίγες χιλιάδες ευρώ.
Το μέτριο κόστος περιλαμβάνει και προγραμματισμό, καλύτερους σωλήνες, φίλτρα, ιντερκούλερ, μεγαλύτερα μπεκ, αντλία βενζίνης, φλάντζες για να πέσει η συμπίεση... Αρκετούτσικες χιλιάδες ευρώ.
Πιο πάνω πας σε μεγαλύτερο ιντερκούλερ, καλύτερες ψύξεις για τουρμπίνα, αέρα του ιντερκούλερ, λάδια, θάλαμο καύσης (με ψεκασμό νερού). Ίσως και μεγαλύτερη ή πειραγμένη τουρμπίνα. Περισσότερες χιλιάδες ευρώ.
Ακόμα πιο ψηλά μπορεί να χρειαστείς σφυρήλατα πιστόνια, μπιέλες, ζυγισμένο στροφαλοφόρο, ελαφρυμένο βολάν... Πολλές ως πάρα πολλές χιλιάδες ευρώ....
Η απλά πας και με λίγες χιλιάδες ευρώ παίρνεις τον καλό κινητήρα της σειράς που βγάζει όλα τα άλογα που σου λείπουν από τη μάνα του, καίει αυτά που λένε οι μπροσούρες, που μπορεί να συντηρήσει ο κάθε μάστορας σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες και που προβλέπεται να αντέξει για μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα! -
megane98bhpliverpoolfanl200lover ισως να υπαρχει κανα bolt on κιτ για σενα, νομιζω οτι καπου ειχα δει αλλα ο bagus θα ξερει αν εχει παιξει κατι τετοιο στο grc...το drive ειχε τουρμπισει το 1.6 οσο θυμαμαι..
βασικα ψιλοχαζομαρες...πας ψωνιζεις ενα διλιτρο μοτορι στα 140 και τελειωνει η υποθεση...και πιο λιγα λεφτα θα δωσεις και αμα ο μηχανικος ειναι καλος θα εισαι και πιο ησυχος..
-
Με μια τουρμπινιτσα να δουλευει σταθερα στο 0,6 ,ιντερκουλερ,σωληνωσεις ,προγραμμα,εξατμηση ολοκληρη και εχεις 160 με 170 αλλογα αναλογα την δουλεια στον προγραμματισμο και την εξατμηση.
Βαλε και 3μιση χιλιαρικακια στην τσεπη και ελα να το βαλουμε! -
Κάντο.Προχώρα.Σε στηρίζουμε.
(έχω τρελή περιέργεια να δω πόσο μεγάλο μπαμ θα κάνει.)
-
ΝΟΜΙΖΕΙΣ Η ΞΥΝΙΖΕΙΣ?
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
ΝΟΜΙΖΕΙΣ Η ΞΥΝΙΖΕΙΣ?ΩΠ.Σόρυ.Τώρα είδα οτι την κάνεις εσύ την δουλειά,οπότε μένω ήσυχος.
(πλακίτσα έπαιξε,η αλήθεια είναι όμως οτι δεν συμφωνώ σε αυτή την μετατροπή)
-
Ενα απλο θα πω.Ενα φιατ κουπε με τα νορμαλ εντοσθια εβγαλε 510 αλλογα σε δυναμομετρο στη Θηβα με μπολοκ απο stilo 2,5 .
Δεν μπορω να πω πως ειναι αξιοπιστο αλλα αμεσως συνειδητοποιεις τι ανοχες εχει το μπλοκ .
Επισης σιγουρα με ενα 'σκισιμο' θα παει συνεργειο αλλα ομως μην νομιζουμε οτι με μικρες μετατροπες παλι εχουμε χασει την αξιοπιστια μας.!
Το αν ημαστε υπερ η κατα ειναι μια αποψη αναλογα στο τι ζηταμε τι φοβομαστε ποσα δινουμε και τι μας αρεσει! -
Μην μπερδεύετε τις υπόλοιπες ECU, με τις ECU των Renault Siemens ή Sagem, δεν είναι τόσο εύκολο να βάλεις χέρι στους χάρτες, ειδικά όταν πρέπει να δουλεύει υποπίεση / πίεση.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μην μπερδεύετε τις υπόλοιπες ECU, με τις ECU των Renault Siemens ή Sagem, δεν είναι τόσο εύκολο να βάλεις χέρι στους χάρτες, ειδικά όταν πρέπει να δουλεύει υποπίεση / πίεση.Σωστα και γι'αυτο ανεβαινει και το κοστος μετατροπης αναγκαστικα η συμβιβαζομαστε με τα υπαρχοντα δεδομενα!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Ενα απλο θα πω.Ενα φιατ κουπε με τα νορμαλ εντοσθια εβγαλε 510 αλλογα σε δυναμομετρο στη Θηβα με μπολοκ απο stilo 2,5 .
Δεν μπορω να πω πως ειναι αξιοπιστο αλλα αμεσως συνειδητοποιεις τι ανοχες εχει το μπλοκ .
Επισης σιγουρα με ενα 'σκισιμο' θα παει συνεργειο αλλα ομως μην νομιζουμε οτι με μικρες μετατροπες παλι εχουμε χασει την αξιοπιστια μας.!
Το αν ημαστε υπερ η κατα ειναι μια αποψη αναλογα στο τι ζηταμε τι φοβομαστε ποσα δινουμε και τι μας αρεσει!Κι ο 2JZ της Toyota,o RB26DETTI6 του Skyline (nissan) είναι επίσης μοτέρ εξαιρετικών αντοχών σε ιπποδυνάμεις.Εδω πέρα δεν έχουμε τέτοια περίπτωση μοτέρ.
Η ερώτηση μου είναι οι εξής: τι αντοχές μπορεί να έχει ο 1.4 της Renault κ με χιλιόμετρα πλέον πάνω του?
Πόσο σωστή κίνηση δηλ είναι να τουρμπίσεις ΤΩΡΑ ένα τέτοιο μοτέρ?Για μένα,καλύτερα να κάνει κάποιο engine swap με τον αμέσως δυνατότερο της γκάμας.
-
'Νταξ, παιζει ρολο και η χαρα (?) της μετατροπης...
Προσωπικα δε θα με χαλουσε να εχω ενα μικρο τουρμπακι στο Πουντο.
Να πληρωνω τελη, ασφαλειες, βενζινες για 1200κεκ και να εχω 100-110 αλογακια στο ελαφρυ αμαξωμα του... -
συμφωνώ και εγώ με τους προλαλήσαντες. Είναι σαφώς προτιμότερο η αλλαγή με ένα μεγαλύτερο κινητήρα παρά το τούρμπισμα του υπάρχοντος. Μερικά πράγματα φτιάχνονται για συγκεκριμένες χρήσεις. Δεν χρειάζεται να τα 'βιάζουμε' περαιτέρω !
Εντελώς άσχετο αλλά δείχνει μια εικόνα του τι σημαίνει 'τούρμπισμα' (από άποψη διαδικασίας) ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα (και μάλιστα ενός δυνατού τέτοιου) . Μερακλίδικη δουλειά σαφώς από τους Αμερικανούς !
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
συμφωνώ και εγώ με τους προλαλήσαντες. Είναι σαφώς προτιμότερο η αλλαγή με ένα μεγαλύτερο κινητήρα παρά το τούρμπισμα του υπάρχοντος. Μερικά πράγματα φτιάχνονται για συγκεκριμένες χρήσεις. Δεν χρειάζεται να τα 'βιάζουμε' περαιτέρω![/url]Εγώ θεωρώ ότι ακόμα και αυτό είναι βιασμός οπότε το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να αλλάξεις αυτοκίνητο με ένα μεγαλύτερου κυβισμού. Έχεις π.χ. megane 1400 tou 2005? Βρίσκεις ένα 1600 του 2005 ή ακόμα καλύτερα του 2006 δίνεις το δικό σου και τη διαφορά και τελείωσες. Θα έρθει σίγουρα πιο οικονομικά και θα έχεις και ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί σωστά.
-
Συμφωνώ και εγώ με αυτή την προσέγγιση απόλυτα. Είμαι γενικά της άποψης ότι όσο περισσότερο σκαλίζεις κάτι (πόσο μάλλον δε όταν μιλάμε για αντικατάσταση ή τούρμπισμα ενός κινητήρα. Μεγάλες δουλειές.) τόσο πιο πολύ προκαλείς το θεό των βλαβών να σε επισκεφτεί. Απλά έγραψα ότι έγραψα σε περίπτωση που ο φίλος εννοούσε ενδυνάμωση του ίδιου σασί το οποίο δεν θέλει να αλλάξει για τους χ, ψ λόγους.
Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??