-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στο 2:42 καθως στριβει σηκωνεται ο πισω τροχος..Kαι που είναι το περίεργο ωρέ?
Αυτό είναι το προσόν του ημιάκαμπτου
Από το καρτοδρόμιο προχθές στο 1o Alfa Trofeo του 2009
Και εδώ από το autocar
Kαι εδώ επίσης
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
.....τεχνολογικές λεπτομέρειες όπως η χρήση ενός ομόκεντρου ελατηρίου στο εσωτερικό του αμορτισέρ....
Μπορεις να δωσεις περισσοτερες πληροφοριες γι αυτο? Τι ακριβως εξυπηρετει?
Πληροφορίες για την πατέντα θα βρεις στο λίνκ παρακάτω
http://www.patentstorm.us/patents/51832 ... ption.htmlΜε λίγα λόγια αυτό το εσωτερικό ελατήριο βοηθά αρκετά στην απόσβεση επαναφοράς.
Να σου θυμίσω ότι η απόσβεση επαναφοράς είναι πού πιο σημαντική από την απόσβεση συμπίεσης. Μάλιστα σε ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με ταυτόχρονη ρύθμιση του bound-rebound το bound μπορεί να μεταβληθεί το πολύ κατα 20% ενώ το rebound κατά 200%. Σε σπόρ στήσιμο πάντα επιδιώκεις να έχεις γρήγορες αποσβέσεις επαναφοράς. Βέβαια αυτό μειώνει την άνεση, κουράζει τη μέση κάποιες φορές. Η contractive δεν το κάνει αυτό λόγω κατασκευής(το όνομα εξάλλου αυτό δείχνει-πάντα υπάρχει κάτι που αντιτίθεται στις αναπτυσσόμενες δυνάμεις), αλλά και λόγω φιλοσοφίας υπάρχει η τάση της προσπάθειας μείωσης των κλίσεων.... Κακά τα ψέματα είναι μια σοφιστικέ λύση που προσφέρει η Mito.
Μένει να δούμε την αντοχή αυτών των amortiseur στο χρόνο, αφού σίγουρα έχουν πιο αυξημένο κόστος από τα συμβατικά. -
Σε μεριδα του ειδικου τυπου γραφοταν οτι η MiTo παιρνει κλισεις, εγω γιατι δεν βλεπω κατι τετοιο στις παραπανω φωτογραφιες; Αν αυτες θεωρουνται εντονες κλισεις τοτε αυτες των Seicento 900 και 206 1.1 τι ηταν;
-
Το θέμα είναι στις φωτογραφίες με πόσα μπαίνουν στις στροφες αλλα μηπως αλλα αυτοκίνητα δεν σηκωνουν τροχο?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πω πω ρε skye, δεν ειπα οτι το αυτοκινητο απευθυνεται σε μετριους οδηγους,αλλα οτι εχει στησιμο και ηλεκτρονικα βοηθηματα ωστε να κολακεψει εναν μετριο οδηγο.εχεις δικιο. λαθος μου.
για τους νεους οδηγους θα επιμεινω παντως οτι θελει πολλη προσοχη. δεν με καταλαβες, δεν κανω παραπονα για τα φρενα (αυτο ελειπε, θα ημουν σχιζοφρενης αν ειχα παραπονο απ'τα φρενα ) απλα επειδη θυμαμαι πως οδηγουσα στα 18...
γι'αυτο λεω προσοχη. -
http://www.youtube.com/watch?v=KZfaWHU6 ... -fresh+div
Λετε να ειναι και στην πραγματικοτητα ετσι? -
Ο χρήστης skye έγραψε:
πω πω ρε skye, δεν ειπα οτι το αυτοκινητο απευθυνεται σε μετριους οδηγους,αλλα οτι εχει στησιμο και ηλεκτρονικα βοηθηματα ωστε να κολακεψει εναν μετριο οδηγο.
εχεις δικιο. λαθος μου.
για τους νεους οδηγους θα επιμεινω παντως οτι θελει πολλη προσοχη.
Oχι μονο το ΜιΤο, αλλα οποιοδηποτε αυτοκινητο.
Ευτυχως στη περιπτωση του ΜιΤο η τοποθετηση του τιμολογιακα στο ανω ακρο της κατηγοριας να αποτρεψει το φαινομενο saxorallye και τις οποιες τραγικες συνεπειες ειχαν. -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=KZfaWHU63Eg&feature=rec-HM-fresh+div
Λετε να ειναι και στην πραγματικοτητα ετσι?το ελπίζω..! αν και θα την ήθελα λίγο πιο επιθετική και φουσκομένη!!!!
-
Ποτε θα την εχουμε Ελλαδα την GTA?
Ασχημη δεν τη λες αλλα εχει μερικα επιμερους που με χαλανε (anyway) θα εχει στανταρ ημιαυτοματο? Ξερουμε αν ειναι διπλου συμπλεχτη? -
Ο χρήστης cooperS_JCW έγραψε:
Ποτε θα την εχουμε Ελλαδα την GTA?
Ασχημη δεν τη λες αλλα εχει μερικα επιμερους που με χαλανε (anyway) θα εχει στανταρ ημιαυτοματο? Ξερουμε αν ειναι διπλου συμπλεχτη?από Stergios 7K » 09/02/09 18:32
Δεν τα εβαλαν για μοστρα μαλλον...ειναι αληθεια οτι σε λιγο καιρο η mito θα διατηθεται και με ημιαυτοματο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη στα προτυπα των αλλων εταιριων...Τοσο στο in.gr σε ενα τεστ της mito οσο και στην αντιπροσωπεια που δουλευει ο θειος μου λενε οτι θα εχει σε λιγο τετοιο κιβωτιο. Οπως επισης (μαλλον) και ηλεκτρονικα ρυθμιζομενες αναρτησεις που θα ρυθμιζονται μεσω του DNA...Την περιμενουμε κοντα στον Σεπτεμβριο με Οκτωβριο...
Απο προηγουμενα posts μου τα παραπανω
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=KZfaWHU63Eg&feature=rec-HM-fresh+div
Λετε να ειναι και στην πραγματικοτητα ετσι?3 Μαρτιου στην Γενευη θα παρουσιαστει και θα ξερουμε!
-
http://www.motorauthority.com/alfa-rome ... debut.html
Αρχισαν τα πρωτα teasers
-
Παιδια θέλω να βάλω συναγερμό στη ΜΙΤΟ λετε να παώ σε κανα συνεργείο της αλφα ή σε κανεναν έξω?Φοβαμαι για τα πλαστικα και την ταπετσαρια αλλα και την εγγύηση τι λετε?
-
Ο χρήστης geleonti έγραψε:
Παιδια θέλω να βάλω συναγερμό στη ΜΙΤΟ λετε να παώ σε κανα συνεργείο της αλφα ή σε κανεναν έξω?Φοβαμαι για τα πλαστικα και την ταπετσαρια αλλα και την εγγύηση τι λετε?Μην βάλεις παρά μόνο αν ζεις σε καμιά γειτονιά όπου η κλοπή αυτοκινήτων είναι hobby.
-
Ζω Ανω Πατησσια με Γαλατσι τα τελευταια 11 χρονια δεν εχει ακουστει καμια κλοπη αυτοκινητων αλλα τον τελευταιο καιρο ειναι λίγο hobby.Ξέρετε αν μπορω να παω στην αντιπροσωπεια να βάλω οποιον τους πάω για να μην χάσω εγγύηση?Αυτοι έχουν εκει δικούς τους με ποικιλία?Θα ήθελα κάποιον με τηλεειδοποίηση
-
Ο χρήστης geleonti έγραψε:
Ζω Ανω Πατησσια με Γαλατσι τα τελευταια 11 χρονια δεν εχει ακουστει καμια κλοπη αυτοκινητων αλλα τον τελευταιο καιρο ειναι λίγο hobby.Ξέρετε αν μπορω να παω στην αντιπροσωπεια να βάλω οποιον τους πάω για να μην χάσω εγγύηση?Αυτοι έχουν εκει δικούς τους με ποικιλία?Θα ήθελα κάποιον με τηλεειδοποίησηΑν έχει κανέναν της ίδιας της εταιρείας, βαλε, αλλα δε νομίζω γιατι θα το είχε και στον εξοπλισμό.
Τα after market ειναι πανω κατω τα ίδια, το μαστόρι έχει σημασία... -
Μη κανουν καμια ζημια γιατι έλεγα να βαλω κανα συναγερμο με τηλεειδοποιηση και φοβαμαι καμια ζημια στο αμαξι απο μηχανικο και ετσι ελεγα να το παω στην αντιπροωπεια μηπως τειθεται και θεμα εγγυησης
-
-
μμμμμμμμμμ Σα να ειχε μια βαση το PS απο πισω...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
μμμμμμμμμμ Σα να ειχε μια βαση το PS απο πισω...Πάμε στο κεντρικό της Alfa.
Πόσο PS μπορεί να θεωρειταί δεν ξέρω πάντως....
Είναι επίσημο από Fiat group πάντως και όχι στην φαντασία κάποιου σκιτσογράφου
Alfa Romeo Mi.Τo 2008