-
2400 ευρώ το dsg στο superb το οποίο δεν προσφέρεται στην έκδοση 1.4 αλλά από 1.8 και πάνω.
Είδα επίσης ότι εκτός από τα energy μερικά φοράνε και continental. Οπότε στην παραγγελία θα ζητήσω να γραφεί στο σχετικό δελτίο ότι θα έχει continental. Ελπίζω να το καταφέρω.
-
- καταναλωσεις του τυπου 5.5 και 6 lt/100 km τις βλεπει καποιος 'πορεια' με 6η και περιπου 2500 στροφες. ας δοκιμασεις να πατησεις λιιιιγο το γκαζακι για να ανεβεις, και αν δεν σκαρφαλωσει πανω απο τα 12-13 σφυρα μου.
2.ολα τα περιοδικα ειναι γνωστο πως δεν φερονται.. ομορφα στα μοντελα που δοκιμαζουν. ωστοσο μας δινουν ενα τυπικο δειγμα των δυνατοτητων στο... ρουφηγμα, το οποιο φυσικα με μια ελαχιστη παρατηρηση, απεχει ετη φωτος απο την ανακοινωσιμη του εργοστασιου. στον 1.8 στο passat cc δινουν μια μεση στα 13.5 lt/100 km. - μια αρκετα χρησιμη μεθοδος μετρησης της στιγμιαιας καταναλωσης σε ενα test drive, ειναι να παιξεις με το trip για να δεις ποσο ρουφαει. επιπλεον μπορεις να δεις και την μεση καταναλωση, απο την χρηση των προηγουμενων 'υποψηφιων'.
4.ας μην κρυβομαστε. ο 18αρης ειναι αεροπλανο, ωστοσο ολοι μας εχουμε στο πισω μερος του μυαλου μας το ενστικτο της.. επιβιωσης, η οποια μεταφραζεται σε περιπου 3 lt μικροτερη καταναλωση, 3000 euro μικροτερο κοστος, μικροτερα ασφαλιστρα (ιδιο σημα βεβαια) και γενικοτερα μικροτερο... αγχος. διαφορετικα το διλλημα αυτο δεν θα υπηρχε καν. στα leon, golf το 14αρη ειναι επαρκεστατο με το 18 να φανταζει λιγο υπερβολη. στα passat, superb το λογικο ειναι το 18 με το 14 να αποτελει ΚΑΘΑΡΑ οικονομικος συμβιβασμος με το ελαφρυντικο των ανεκτων επιδοσεων και οτι απλα δεν σερνεται. - η επιλογη ελαστικων περαν του κατασκευαστη, ειναι κατα την προσωπικη μου αποψη χαμενα λεφτα, κοπος, χρονος. συνυπολογιζοντας φυσικα και την χρηση για την οποια προοριζεται το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ αυτοκινητο.
- καταναλωσεις του τυπου 5.5 και 6 lt/100 km τις βλεπει καποιος 'πορεια' με 6η και περιπου 2500 στροφες. ας δοκιμασεις να πατησεις λιιιιγο το γκαζακι για να ανεβεις, και αν δεν σκαρφαλωσει πανω απο τα 12-13 σφυρα μου.
-
εαν υπαρχουν διαφορες τυπου 5 μετρων στο φρεναρισμα νομιζω οτι αξιζει η αλλαγη ελαστικων...
στα υπολοιπα ο νεος 1.8Τ πρεπει ναναι λιγο περιεργος στο θεμα καταναλωση...
-
τα περισσοτερα η λιγοτερα μετρα για την ακινητοποιηση ενος αυτοκινητου νομιζω πως δεν εχει απασχολησει ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΝΑΝ. αν ηταν ετσι, ολοι μας θα πηγαιναμε να βαζαμε σλικ, ημιαγωνιστικα ή και γω δεν ξερω τι.
την καταναλωση, μερικα περιοδικα την δημοσιευουν σε πραγματικες τιμες και οχι στις εργαστηριακες των εργοστασιων. ειναι λογικο για τον καθενα μας να μην πιστευει πως ενας τουρμπο 1800 κυβικων και 1.5 τονου μπορει να καψει μεσο ορο 7.5 και 8 λιτρα. και ολα αυτα αν δεν απατωμαι με super αμολυβδη ετσι? φαντασου χαρα οι βενζιναδες. και παλι καλα που οι τιμες εχουν πεσει!! -
Ο 1.8 t(f)si δεν απαιτεί 100 άρα βενζίνη.
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
τα περισσοτερα η λιγοτερα μετρα για την ακινητοποιηση ενος αυτοκινητου νομιζω πως δεν εχει απασχολησει ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΝΑΝ. αν ηταν ετσι, ολοι μας θα πηγαιναμε να βαζαμε σλικ, ημιαγωνιστικα ή και γω δεν ξερω τι.
την καταναλωση, μερικα περιοδικα την δημοσιευουν σε πραγματικες τιμες και οχι στις εργαστηριακες των εργοστασιων. ειναι λογικο για τον καθενα μας να μην πιστευει πως ενας τουρμπο 1800 κυβικων και 1.5 τονου μπορει να καψει μεσο ορο 7.5 και 8 λιτρα. και ολα αυτα αν δεν απατωμαι με super αμολυβδη ετσι? φαντασου χαρα οι βενζιναδες. και παλι καλα που οι τιμες εχουν πεσει!!για τα λαστιχα πολυ κακως δεν απασχολει...και φυσικα μιλαμε για λαστιχα νορμαλ..μια αποσταση 5 μετρων μπορει ναναι τεραστια...
οποιος βαζει 100αρα βενζινη ειναι στο περιπου πλουσιος...για μενα αυτη η βενζινη σταματησε το 2004 οσο ηταν ακομα affordable..
αναλογα το κιβωτιο μπορει ενα τυπου σουπερμπ να καιει 8-8,5 λιτρα σε απλο cruising των 100-110χλμ/ ωρα
το θεμα ειναι οτι ο 1.8Τ ο καινουριος δε φαινεται ναναι και το ακρον αωτον της οικονομιας παρα τα κιβωτια που συνδυαζεται.. -
...και όλοι οι δρόμοι οδηγούν στον 1.4
Πλάκα πλάκα ίσως με αυτόν τον κινητήρα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να είναι πολύ value for money. -
οταν καποιος τσαρουχωνεται για να σταματησει, δεν σκεφτεται μετα πως θα ηταν αν ειχε επιλεξει αλλα λαστιχα. εννοειται πως θα επρεπε να υπηρχε μια ευαισθησια παραπανω αλλα κυριως απο την πλευρα της πρωτης τοποθετησης δηλαδη των εργοστασιων. δεν τους ειναι τιποτα φοβερο κοστους πιστευω να βαλουν μια ποιοτητα παραπανω.
ενα απλο cruising εννοειται πως θα γινει για πολυ λιγο σε ενα ταξιδι. και αυτο δεν νομιζω να ειναι με 100-110 km/h.
το 14αρι ολοι συμφωνουν απο την αρχη πως αποτελει οικονομικη λυση μεγαλου βεληνεκους!! για κατι παραπανω(στην τσεπη καταρχας) παμε για 18..και οποιος αντεξει!! -
Eιδα ενα σημερα ενα superb παρκαρισμενο.Δε μπορεσα να καταλαβω αν ηταν το 1,4 ή το 1,8.
Παντως ειναι τεραστιο, το εσωτερικο του αχανες και καλοφτιγμενο, και απο κοντα δε δειχνει ασχημο το πισω του μερος χωρις βεβαια να ειναι και οτι καλυτερο.Μαλλον οι φωτογραφιες το αδικουν. -
Οι φωτογραφιες το αδικουν
-
Ο χρήστης GREVENA76FELLI έγραψε:
Οι φωτογραφιες το αδικουνΝαι, από κοντά είναι ακόμα πιο άσχημο...
Αλλά πολύ καλό αμάξι...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Οι φωτογραφιες το αδικουν
Ναι, από κοντά είναι ακόμα πιο άσχημο...
Αλλά πολύ καλό αμάξι...
+1X2
-
Θελω να βαλω στο εσωτερικο του superb ανοιχτο χρωμα (ivory) αλλα εχω και 3 παιδια και φοβαμαι να μη το καταστρεψουν.Εσεις τι λετε?
-
Αυτή η επιλογή στην έκδοση elegance δεν είναι μόνο?
-
Δεν ειναι η μοναδικη επιλογη,υπαρχει και σε μαυρο
-
Ο χρήστης GREVENA76FELLI έγραψε:
Θελω να βαλω στο εσωτερικο του superb **ανοιχτο **χρωμα (ivory) αλλα εχω και 3 παιδια και φοβαμαι να μη το καταστρεψουν.Εσεις τι λετε?Εγω θα σε συμβουλευα κατι αλλο ν'αγορασεις, αλλα αν το θελεις, παρτο.
-
Ο χρήστης GREVENA76FELLI έγραψε:
Θελω να βαλω στο εσωτερικο του superb ανοιχτο χρωμα (ivory) αλλα εχω και 3 παιδια και φοβαμαι να μη το καταστρεψουν.Εσεις τι λετε?Χαλάλι τους βρε!
-
Ο χρήστης GREVENA76FELLI έγραψε:
Θελω να βαλω στο εσωτερικο του superb ανοιχτο χρωμα (ivory) αλλα εχω και 3 παιδια και φοβαμαι να μη το καταστρεψουν.Εσεις τι λετε?Ιvory ειναι το μπεζ??
Δε θα το προτιμουσα με τρεις μπομπιρες...
Δες και το γκρι-μαυρο:
-
-
λοιπόν αν μια αφτερμάρκετ εταιρια βγάλει πίσω καπώ με επανασχεδιασμό του κωματιού των φώτων που είναι σε αυτό και το πουλάει σαν ανταλλακτικό με το κωδικό χρώματος που έχει ο καθένας, θα θησαυρίσει
μιλάμε είναι ποοοοοοοολύ δύσκολο να μπορέσεις να σχεδιάσεις κάτι χειρότερο απο το υπάρχον.
είχα κολήσει πίσω απο ένα χθες στη κίνηση και ανακατεύτηκα.
Skoda Superb II