-
Oι πίσω ουρές με ευαισθησίες καταργήθηκαν α) γιατί ο τύπος τις χαρακτήριζε έως και επικίνδυνες και β) λόγω βάρους που είναι σημαντικά λιγότερο με την λύση του ημιάκαμπτου.
Α και το Clio RS δεν το λές οτι κοπανάει. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δεν ειναι για πολλα πολλα στις στροφεςεννοειται οτι το κλιο 2 το κανεις οτι θες στις στροφες....στις εποχες της μεγαλης τρελας μου βεβαια...
δε ξερω για το καινουριο rs, παντως το παλιο ηταν κοντα στο τελειο για μενα..
anyway μιλαμε για πεθαμενο αμαξι πια!
για το μεγκαν (αν και περιμενω να δω τι θα γραφτει εδω) στο εξωτερικο λενε πολυ καλα πραγματα...
-
το κανεις οτι θες,αλλα δεν παυει να ειναι πολυ αργο και να στριβει πολυ αργα
τουλαχιστον σε σχεση με τα μετεπειτα αυτοκινητα μου.
και γω σε εποχη μεγαλης τρελας το ειχα για αυτο το στο τελος διαλυθηκε θεαματικαΟ χρήστης saxon_747 έγραψε:
εγω ειχα κλιο με τη σπορ αναρτηση μεχρι μου το στουκαρα και το πεταξαμε
Ποσα αυτοκινητα εχεις στουκαρει εσυ παιδι μου... ?
2 αυτοκινητα πηγαν για πεταμα και καμια 7αρια αλλα 'απλα' τρακαρισματα ..δε μετραω τα ακουμπηματα
οι ασφαλιστικες εχουν δεινοπαθησει
τουλαχιστον στο 2ο αυτοκινητο(clio) δεν εφταιγα εγω και πληρωθηκα
αν εξαιρεσεις τον πρωτο χρονο που οδηγουσα, γενικα δε φταιω και με πληρωνουν οι αλλοι
απλα παλιοτερα οταν ειχα προτεραιοτητα,την επαιρνα παααρα πολυ σοβαρα
μετα αποφασισα να αλλαξω νοοτροπια, γιατι δε γινοταν να κανω και το τωρινο μου αυτοκινητο μπουρουχι.τουλαχιστον τα τελευταια 3 χρονια ειμαι καθαρος!
εχω ενα που δεν εφταιγα με το c2 και ενα ακουμπημα πανω σε φιλο μου με τον πισω προφυλακτηρα του s3
(το εβαψα τοπικα chips away την επομενη μερα,ευτυχως ειναι το μονο που εχει παθει το παιδι μου )τεσπα τελος απο μενα το
-
i really dont think so και μη ξεχνας οτι ηταν αμαξι 98ιππων...
offtopic end
το διλιτρο τουρμπο μεγκαν ειναι σε σχετικα καλη τιμη αλλα αυτοι δε πουλανε ουτε νερο στην ερημο..
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
¨Όλοι εσείς που γράφετε για τον ημιάκαμπτο άξονα για 'κοπανήματα' 'πηδήματα' κλπ, σίγουρα μιλάτε για RENAULT ή μήπως μιλάτε για OPEL π.χ.;Η σωστή ερώτηση είναι η εξής:
Όλοι εσείς που γράφετε για τον ημιάκαμπτο άξονα για 'κοπανήματα' 'πηδήματα' κλπ, σίγουρα μιλάτε σοβαρά;
Αλλά στην πλάκα είναι που μαθαίνεις πράγματα και απόψεις, εκεί που δεν το περιμένεις. Ετοιμαστείτε πάντως για τις πρώτες αναπηδήσεις, εγκάρσιες μετατοπίσεις (δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο που δεν μετατοπίζεται σε ανωμαλία πάνω σε στροφή) και κοπανήματα άμα τη αφίξει του αυτοκινήτου στα τεστ.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αλλά στην πλάκα είναι που μαθαίνεις πράγματα και απόψεις, εκεί που δεν το περιμένεις. Ετοιμαστείτε πάντως για τις πρώτες αναπηδήσεις, εγκάρσιες μετατοπίσεις (δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο που δεν μετατοπίζεται σε ανωμαλία πάνω σε στροφή) και κοπανήματα άμα τη αφίξει του αυτοκινήτου στα τεστ.
Tη μετατόπιση του πίσω μέρους πάνω από εγκάρσια ενωμαλία ενώ έστριβα την βίωνα έντονα με το μοντ. 2001 Κλιό με τα 98 αλογάκια. Με το που πήρα το Φόκους πήγα περιχαρής στον ίδιο δρόμο, σίγουρος ότι δεν θα καταλάβαινα τίποτα. Διαψέυστηκα κατηγορηματικά, το μόνο που άλλαξε ήταν ο θόρυβος.....
-
Και το test του Autobild σε ηλεκτρονική μορφή:
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=2402
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το Clio 2 έβγαινε με την απλή και την σπορ ανάρτηση (Dynamique). Το σπορ κοπανούσε ελαφρώς αλλά όχι τραγικά. Το απλό ήταν αρκετά άνετο αλλα ψιλοέγερνε. Σαφώς και προτιμούσα την σπορ ανάρτηση προσωπικά. Ίσως συγκρίνετε διαφορετικές εκδόσεις παιδιά.Για την ιστορία.
Τα CLIO ΙΙ, φάση 1 δηλαδή αυτά που κατασκευάστηκαν μέχρι τον Μάϊο του 2001 δεν είχανε στις συνδέσεις του αξονα με το σασί ελαστικούς συνδέσμους εκτός από το 2λιτρο CLIO SPORT. Ο άξονας όμως ήταν σε όλα τα κυβικά και εκδόσεις ο ίδιος.Τα CLIO II, φάση 2 δηλαδή αυτά που κασκευάστηκαν από τον Ιούνιο του 2001 και μέχρι το τέλος παραγωγής του μοντέλου, απόκτησαν σε όλες τις εκδόσεις τον ελαστικές συνδέσεις στα σημεία σύνδεσεις με το σασί, πάντα με τον ίδιο άξονα, δηλαδή τον άξονα και την συνδεσμολογία του 2λιτρο CLIO SPRT της πρώτης φάσης παραγωγής.
Δηλαδή όλα τα μοντέλα με τον ίδιο άξονα και συνδεσμολογία.Φυσικά οι ελαστικοί σύνδεσμοι υπήρχαν για να γίνεται το αυτοκίνητο λιγότερο απόλυτο και για αποκτήσει και κάποια μικρά στοιχεία τετραδιεύθυνσης.
Τα Dynamique που αναφέρεις δεν είχαν καμία διαφορά στην ανάρτηση από τα άλλα μοντέλα, απλώς φορούσαν λάστιχα 15 ιντσών και αυτό ήταν που τα έκανε πιο απόλυτα στις αντιδράσεις τους σε σχέση με τις εκδόσεις που φορούσαν 14 ιντσών λάστιχα.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
¨Όλοι εσείς που γράφετε για τον ημιάκαμπτο άξονα για 'κοπανήματα' 'πηδήματα' κλπ, σίγουρα μιλάτε για RENAULT ή μήπως μιλάτε για OPEL π.χ.;
Η σωστή ερώτηση είναι η εξής:
Όλοι εσείς που γράφετε για τον ημιάκαμπτο άξονα για 'κοπανήματα' 'πηδήματα' κλπ, σίγουρα μιλάτε σοβαρά;
Αλλά στην πλάκα είναι που μαθαίνεις πράγματα και απόψεις, εκεί που δεν το περιμένεις. Ετοιμαστείτε πάντως για τις πρώτες αναπηδήσεις, εγκάρσιες μετατοπίσεις (δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο που δεν μετατοπίζεται σε ανωμαλία πάνω σε στροφή) και κοπανήματα άμα τη αφίξει του αυτοκινήτου στα τεστ.
Απλώς ήμουν πιο ευγενικός στο πως έθεσα το ερώτημα μου
Αυτό που δεν μπορώ να κατανοήσω με τίποτα αγαπητέ funkyreverend είναι το γεγονός ότι κάποιοι προσπαθούν να κρίνουν τα RENAULT δτον τομέα της οδικής συμπεριφοράς.
Να δεχτώ να τα κρίνουν για την ποιότητα κατασκευής τους. Το δέχομαι αφού πιστεύω ότι ακόμα και το MEGANE III υστερεί σε σχέση με μερικά αυτοκίνητα από τον ΓερμανοΙαπωνικό ανταγωνισμό.
Να δεχτώ να τα κρίνουν για τη αξιοπιστία τους στην πορεία του χρόνου και της χρήσης τους, να το δεχτώ και αυτό.
Αλλά έλεος ρε παιδιά.
Μην κάνετε αντιπολίτευση στην RENAULT για την οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων της!Εκεί παίζει στο δικό της γήπεδο, όπως και οι υπόλοιποι Γάλλοι.
Παθητική ασφάλεια, αλλά και ενεργητική ασφάλεια ( οδική συμπεριφορά , φρένα ) είναι τα ατού της και θα είναι για πάντα! -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Αλλά έλεος ρε παιδιά.
Μην κάνετε αντιπολίτευση στην RENAULT για την οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων της!Εκεί παίζει στο δικό της γήπεδο, όπως και οι υπόλοιποι Γάλλοι.
Παθητική ασφάλεια, αλλά και ενεργητική ασφάλεια ( οδική συμπεριφορά , φρένα ) είναι τα ατού της και θα είναι για πάντα!Θα αστειεύεσαι φυσικά. Το αλάθητο έχει;
-
Μμμμ...ψιλοσυμφωνώ με τον thvarveri όχι ακριβώς όμως όπως το γράφει.
Γνώμη μου είναι ότι όπως και σε πολλές άλλες περιπτώσεις (π.χ. Alfa - οδική συμπεριφορά, κινητήρες, Peugeot - Rallye) υπάρχει το φαινόμενο Great Expectations. Περιμένουμε κάτι καλύτερο από πριν, το οποίο λόγω μετάλλαξης δεν έρχεται και εστιάζουμε μόνιμα στο στοιχείο αυτό που δεν μας ικανοποίησε, αδιαφορώντας για τα υπόλοιπα ή και για τον ανταγωνισμό. Ανθρώπινο πάντως.
-
Στα 'προσεχώς' ...
-
Ελπίζω να το πετύχουν με την πρώτη αυτή την φορά. ΄Αλλωστε τώρα ξέρουν
-
Αν δεν αλλάζουν οι λάμπες πιο εύκολα απ' ότι στο προηγούμενο Megane αρνούμαι ν' ασχοληθώ μαζί του.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αν δεν αλλάζουν οι λάμπες πιο εύκολα απ' ότι στο προηγούμενο Megane αρνούμαι ν' ασχοληθώ μαζί του.!
Μη βάλεις Xenon και 'συ !
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Αλλά έλεος ρε παιδιά.
Μην κάνετε αντιπολίτευση στην RENAULT για την οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων της!Εκεί παίζει στο δικό της γήπεδο, όπως και οι υπόλοιποι Γάλλοι.
Παθητική ασφάλεια, αλλά και ενεργητική ασφάλεια ( οδική συμπεριφορά , φρένα ) είναι τα ατού της και θα είναι για πάντα!Θα αστειεύεσαι φυσικά. Το αλάθητο έχει;
Είδες ή κατάλαβες εσύ από αυτά που γράφω ότι προκύπτει η έννοια αλάθητο και μάλιστα για μία εταιρεία;
Και όχι δεν δεν αστειεύομαι καθόλου γιατί τουλάχιστον δύο με τρεις φορές εγώ έχω σώσει το τομάρι μου εξαιτίας αυτών των ιδιοτήτων που χαρακτηρίζουν τα αυτοκίνητα της RENAULT.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μμμμ...ψιλοσυμφωνώ με τον thvarveri όχι ακριβώς όμως όπως το γράφει.Γνώμη μου είναι ότι όπως και σε πολλές άλλες περιπτώσεις (π.χ. Alfa - οδική συμπεριφορά, κινητήρες, Peugeot - Rallye) υπάρχει το φαινόμενο Great Expectations. Περιμένουμε κάτι καλύτερο από πριν, το οποίο λόγω μετάλλαξης δεν έρχεται και εστιάζουμε μόνιμα στο στοιχείο αυτό που δεν μας ικανοποίησε, αδιαφορώντας για τα υπόλοιπα ή και για τον ανταγωνισμό. Ανθρώπινο πάντως.
Άμα ξαναγυρισεις και διαβάσεις τι έχω γράψει στο θέμα MEGANE III, ειδικά στο θέμα ανταγωνισμός θα καταλάβεις ότι δεν λιβανίζω την RENAULT ούτε κατά διάνοια!
Άμα ο ανταγωνισμός (GOLF) σου δίνει τέτοια τεχνολογία που σου δίνει (ειδικά με αυτό το σούπερ σύστημα μετάδοσης που διαθέτει) δεν μπορεί να μένεις ευχαριστημένος με αυτά που την ίδια στιγμή σου δίνει η RENAULT, άσχετα αν η τιμή πώλησης του MEGANE III σώνει τελικά την παρτίδα.
Αλλά τελικά όπως ξέρείς και εσύ ένα αυτοκίνητο είναι μία πολύ σύνθετη και δύσκολη συνταγή όπου αναμιγνύεις πολλά πράγματα και το ζητούμενο σου είναι τελικά ένα προϊον που να είναι πρωτίστως ασφαλές (ενεργητικά και παθητικά) για τον κόσμο που θα μεταφέρει και τους για υπόλοιπους ανθρώπους που κυκλοφορούν στους δρόμους και δευτερευόντως διασκεδαστικό, αφού μιλάμε πάντα για αυτοκίνητα που είναι φτιαγμένα για καθημερινή χρήση και όχι για αγωνιστικά η spuer cars.
Πιστεύω δηλαδή ότι στην RENAULT τα καταφέρνουν πάντα τουλάχιστον καλά και βάλε.
Δηλαδή εκεί που όπως λες εστιάζω, (ενεργητική και παθητική ασφάλεια) πιστεύω ότι τελικά είναι και το ζητούμενο τουλάχιστον για τον περισσότερο κόσμο όσον αφορά ένα καθημερινό αυτοκίνητο.Τελικά όμως περιμένω από την RENAULT και την super τεχνολογία (σύγχρονους κινητήρες και κυρίως το CVT) γιατί θυμάμαι τα λόγια ενός Γάλλου στελέχους του εργοστασίου που είχε έρθει στην εμπορική παρουσίαση του CLIO φάση II το 2001 που είχε πει ότι η RENAULT είναι μία εταιρεία που κατέχει πολύ υψηλή τεχνολογία σε όλα της τα τμήματα (αφού τα αυτοκίνητα είναι μόνο ένα κομμάτι της δραστηριότητας της) και την οποία σκοπός της είναι να την παρέχει πάντα στον καταναλωτή στην μικρότερη δυνατή τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Τα τελευταία χρόνια είναι η αλήθεια αυτό δεν το βλέπω και μου κακοφαίνεται... -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Στα 'προσεχώς' ...Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα είναι όμορφο και εντυπωσιακό, όπως πάντα δηλαδή.
-
Εικασία (; ) από το L' Automobile ... -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Μμμμ...ψιλοσυμφωνώ με τον thvarveri όχι ακριβώς όμως όπως το γράφει.
Γνώμη μου είναι ότι όπως και σε πολλές άλλες περιπτώσεις (π.χ. Alfa - οδική συμπεριφορά, κινητήρες, Peugeot - Rallye) υπάρχει το φαινόμενο Great Expectations. Περιμένουμε κάτι καλύτερο από πριν, το οποίο λόγω μετάλλαξης δεν έρχεται και εστιάζουμε μόνιμα στο στοιχείο αυτό που δεν μας ικανοποίησε, αδιαφορώντας για τα υπόλοιπα ή και για τον ανταγωνισμό. Ανθρώπινο πάντως.
Άμα ξαναγυρισεις και διαβάσεις τι έχω γράψει στο θέμα MEGANE III, ειδικά στο θέμα ανταγωνισμός θα καταλάβεις ότι δεν λιβανίζω την RENAULT ούτε κατά διάνοια!
Δεν με κατάλαβες, δεν είπα τέτοιο πράγμα. Λέω απλώς ότι όσοι κράζουν π.χ. για τιμόνια και οδικές συμπεριφορές, εστιάζουν πολύ στα συγκεκριμένα μειονεκτήματα, χωρίς να φαίνεται έντονα ότι είναι μειονεκτήματα με βάση την προϊστορία. Π.χ. το Clio 172 αν θυμάται κανείς, έφαγε θάψιμο επειδή δεν ήταν Williams. Άντε να το πει κάποιος αυτό τώρα...
Renault Megane III