Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 192
    • 193
    • 194
    • 195
    • 196
    • 463
    • 464
    • 194 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    19481
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      @yugo
      κοιτα εγω δεν την οδηγουσα,εχω κανει απλα μεγαλες βολτες μαζι της μεγαλης διαρκειας σαν συνεπιβατης και απλα μετα απο καποια ωρα αρχιζε να με ενοχλει..
      ο κατοχος της και φιλος μου επειδη προφανως του αρεσει παρα πολυ δηλωνε οτι δεν τον ενοχλουσε καθολου,εγω που θεωρω οτι το βλεπω πιο αντικειμενικα και εκεινη την ωρα δε με ειχε 'συνεπαρει' η οδηγικη εμπειρια,αλλα παρατηρουσα την καθε μικρολεπτομερια ενιωθα οτι με ενοχλει.

      βεβαια αυτο παει με τον ανθρωπο και πώς εχει συνηθισει ο καθενας..επειδη ομως ειχα πιο σκληρο αυτοκινητο απο τη mito και οπως εχω ξαναπει υπεφερε η μεση μου απο αυτο,δε βλεπω θετικα το οτιδηποτε αβολο γιατι ξερω οτι εμενα τουλαχιστον μακροπροθεσμα θα με ενοχλησει και δεν προσπαθω να χρυσωσω το χαπι βαφτιζοντας το σπορ γιατι πλεον ξερω καλα οτι ενα σπορ αυτοκινητο δε χρειαζεται να σου σπαει τη μεση και τα νευρα..

      αν μου την εδινες να την οδηγησω για μια συντομη βολτα ή ακομα καλυτερα να τη σκισω ουτε εγω θα νοιαζομουν και θα προσεχα ιδαιτερα την ανεση της..
      αυτο ειναι δυστυχως κατι που παραβλεπει ο κοσμος στα test drive και το μετανιωνει μακροπροθεσμα,ειδικα αν αρχισουν οι τριγμοι..

      ξαναλεω οτι υπαρχουν ατομα που δε νοιαζονται ουτε λιγο για την ανεση,αλλα υπαρχουν και αυτοι που το λενε για να το παιξουν χαρντκοραδες και το μετανιωνουν αργοτερα..
      για αυτο προσοχη!

      @ krus εμενα στα ιδια λεφτα με τη mito, μου αρεσε και το στησιμο της αναρτησης του 207 gt στον τομεα της ανεσης,δυστυχως ομως δε το εχω δει να πιεζεται(να δω πως αντιδρα σε τετοιες περιπτωσεις) γιατι ο κατοχος του δε το πολυκατεχει το σπορ και δεν επιχειρει τετοια πραγματα
      (εχει και αυτο το σπαστικο esp που μπαινει με το παραμικρο )

      και για να μην πεσετε να με φατε,θα προτιμουσα μαλλον σιγουρα τη μιτο σε σχεση με το 207

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        yugo_para_siempre last edited by

        Qsi καταλαβαινω τι λες και οσον αφορα τα test drive με τον ενθουσιασμο που εχεις οταν ο πωλητης σου δινει ελευθεριες συμφωνω οτι μπορει να αφαιρεθεις και να μην σε νοιαξει η ανεση. Απλα εκτος απο τα γκαζια, τα φρεναρισματα και τα (λιγα αλλα δυνατα) στριψιματα που της εκανα, περασα και απο σημεια που ειχε κινηση και απαραδεκτες λακουβες ολων των ειδων, εκει λοιπον δεν ειχα το νου μου στα γκαζια αλλα να δω πως περνα πανω απο τις λακουβες. Διαπιστωσα λοιπον οτι ηταν καλυτερη απ' οτι την περιμενα και σε σχεση με αλλα αυτοκινητα που εχω μπει θα τη χαρακτηριζα αρκετα πανω απο το μετριο με βαση τον προσανατολισμο της. Επισης μιλας για τριγμους, δυστυχως στο test drive με τα 3500 χλμ που ειχε το αυτοκινητο δεν μπορεσα να διακρινω κατι, αλλα δεν αμφιβαλλω οτι μπορει να παρουσιασει, απλα με την αφη τουλαχιστον η ποιοτητα δεν φαινοταν κακη. Για supermini ειναι σε ικανοποιητικο επιπεδο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          καλα ουτε εγω λεω οτι ειναι βεβαιο οτι θα εμφανισει τριγμους
          θα ηταν πολυ αφελες και ξεκαθαρη προκαταληψη να μιλαμε για κατι τετοιο για ενα αυτοκινητο που μολις βγηκε!!

          αναφερμουν σε δικη μου πονεμενη ιστορια τριγμων και τεστ drive στο οποιο δεν προσεξα αυτα που επρεπε...

          απλα οταν εισαι ενθουσιασμενος με κατι παραβλεπεις και καποια στραβα του(και γω το κανω σε παρα πολλα θεματα)..
          και νταξει απο σουπερμινι των 22Κ οπως αναφερθηκε και παραπανω δε μπορεις να τα θες ολα,πρεπει να κανεις καποιες υποχωρησεις,αλλωστε δινει ηδη αρκετα πραγματα για τα λεφτα του για να ειμαστε και λιγο δικαιοι

          εγω παντως θα σκεφτομουν σοβαρα και τη 16αρα..

          επισης να πω πως οταν το αυτοκινητο παραδοθηκε 'ελεγμενο' και 'ετοιμο για ταξιδι' στο φιλο μου ειχε υπερβολικα πολυ αερα στα λαστιχα,μολις το πηγε στις τιμες του κατασκευαστη τα πραγματα εφτιαξαν σημαντικα.
          (δεν εχω δει αυτοκινητο να παραδιδεται με σωστο αερα ποτε,ανεξαρτητως μαρκας )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            geleonti last edited by

            Παιδιά μια ερώτηση, η ταξινομηση καινουργιου αυτοκινητου γίνεται κατά τον εκτελωνισμό ή κατα την έκδοση πινακίδων?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g60 last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
              σε σχετικα καλο οδοστρωμα ειναι υποφερτη,σε οδοστρωμα με καποιες ανωμαλιες αρχιζει και ενοχλει και σε μεγαλες ανωμαλιες ειναι ανυποφορη!!

              οταν περνας πανω απο σαμαρακια ακομα και με 10χλμ τρανταζεται υπερβολικα πολυ..ολα αυτα με 17αρες

              βεβαια ειναι και στημενη για στροφες και G60 με ολο το σεβασμο προς την εμπειρια σου, και τα γαλλικα που εχουν επισης καποιο σπορ στησιμο κοπανανε και αυτα σε αρκετα ενοχλητικο βαθμο..

              δε γινεται να εχεις 'σφιχτο' στησιμο χωρις ανεξαρτητη αναρτηση και να μην κοπαναει...

              Μίλησα εγώ για σεταπ ανάρτησης?

              Αλλο πράγμα να ακούς θόρυβο σαν είναι χαλασμένα τα αμορτισερ ή τα top mounts κι άλλο πράγμα να έχει σφιχτή ή χαλαρή ανάρτηση.
              Είναι τελείως διαφορετικά πράγματα.
              Ενα αμάξι ακόμα κι αν έχει ανάρτηση 'τραπέζι' (στην κυριολεξία) μπορεί να σου ρίχνει τις πέτρες απ τα νεφρά στην οδήγηση αλλά επ ουδενί λόγο πρέπει να ακούγονται θόρυβοι.
              Οταν ο καταναλωτής πληρώνει 20Κ ευρώ (7 εκατομυρια δρχ αν δεν το αντιλαμβάνονται μερικοί) για ένα αμάξι είναι αδιανόητο να ακούγονται θόρυβοι που σε άλλες περιπτώσεις παραπέμπουν σε φθαρμένα αμορτισέρ και σαφώς αν αυτό συμβαίνει και σε γαλλικά (γερμανικά/κινεζικα ή οτιδήποτε άλλο) είναι κατακριτέο.

              Είναι αδιανόητο αυτοκίνητα 30 ετίας (όταν ήταν καινούρια ή ακόμα και σημερινά καλοσυντηρημένα) με τρείς ράβδους στρέψης όλο κι όλο ως ανάρτηση να παραδίδουν ακόμα και σήμερα σεμινάρια οδικής συμπεριφοράς και να μην ακούγεται το παραμικρό από θορύβους.

              Τι να την κάνω την ανάρτηση χιλίων συνδέσμων τη στιγμή που είναι χειρότερο (και ποιό ευπαθές) απ τα παλιότερα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                ποσα χλμ ειχε η μιτο του φιλου σου??

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  g60 last edited by

                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                  ποσα χλμ ειχε η μιτο του φιλου σου??

                  Του αδερφού μου είναι,μόλις την έβγαλε απ τη βιτρίνα περπάτησε μια εβδομάδα εντός πόλης και ήρθε από Αθήνα-Λιτόχωρο,σύνολο είχε 650km.
                  Το προηγούμενο που είχε ήταν το Octavia με τα 190 ´αλογα και ανάρτηση KW χαμηλωμένο η οποία σαφώς και δεν ακουγόταν τπτ.
                  Τα συμπεράσματα του αδερφού μου απ τα λίγα km που είχε κάνει (γιατί εγώ δεν την έβγαλα έξω) καλύτερο τιμόνι και στήσιμο σε γρήγορη οδήγηση σε σχέση με το sκoda αλλά ποιό ομοιογενές και άνετο στα ταξίδια το skoda.
                  Αυτά απ τον οδηγό του όχι από μένα .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Στη βόλτα που είχα κάνει (είχε 17άρια) κοπανούσε άσχημα πίσω λόγω ιμιάκαμπτου, όπως παρομοίως κοπανάει και το 500άκι μας.

                    Το Μίτο που είχα πάει βόλτα είχε κάμποσους τριγμούς και είχε μόλις 1000κμ νομίζω.

                    Λίγα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει σε test drive έτριζαν με τόσα λίγα χιλιόμετρα. Πρόσφατη εμπειρία, ένα Renault Megane που δεν έκανε κιχ.

                    Τα συμπεράσματα δικά σας.

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      @G60
                      οταν περνας απο ψηλα σαμαρακια και μεγαλες λακουβες(ακομα και με 10km/h) κανει οντως πολυ εντονο κοπανημα και θορυβο και αυτο ειναι ισως που με ξενισε κι εμενα περισσοτερο..

                      ενταξει ειναι σχετικα σφιχτο αυτοκινητο,αλλα θα μπορουσε να αντιδρα καλυτερα στις μεγαλες ανωμαλιες,ειδικα οταν αυτες τις περνας πολυ σιγα.
                      αυτο παντως ισως ειναι και περισσοτερο ψυχολογικο,δε νομιζω καινουρια αυτοκινητα να ειναι χαλασμενα ή να εχουν τασεις να χαλασουν, απλα καποια μαλ@κια εχουν κανει εκει στην Α

                      @nikos

                      τριγμους εγω σε 1500+ χλμ εγω δεν εχω ακουσει.βεβαια εξαρταται και απο τη μεταχειριση..αν προσεχεις και δε περνας πανω απο τις λακουβες αερα, θα αντεξει περισσοτερο απο τα τεστ ντραιβ που θα τα οδηγει ο καθενας σημαδευοντας ολες τις πιθανες λακουβες

                      βεβαι οσο και προσεκτικος και να εισαι στην αρχη,απο ενα σημειο και μετα θα στη βιδωσει!
                      γιατι αν σκεφτειτε ποσες λακουβες εχουμε, ειναι πραγματικα δυσκολο να κοβεις και να τις περνας αργα μια μια..
                      μετα απο καποιο καιρο θα τις περνας ολες με κανονικη ταχυτητα,αποφευγοντας ή κοβοντας μονο στις πραγματικα επικινδυνες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        evgenios last edited by

                        Oλοι εσεις που (συν)οδηγησατε την Mito , ειδατε τι πιεση ειχαν τα ελαστικα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          εγω ειπα οτι του φιλου μου παραδοθηκε με εξωφρενικο αερα,τον οποιο μολις μειωσε στις τιμες που λεει ο κατασκευαστης, τα πραγματα εφτιαξαν αισθητα
                          αλλα η ενοχληση στα σαμαρακια παρεμεινε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            evgenios last edited by

                            Γνωμη μου , το πολυ 30 PSI στην Ελλαδα με αυτους τους δρομους.Εκτος απο το οτι θα δεις διαφορα στην ανεση , θα προστατεψεις την αναρτηση και το αμαξωμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              g60 last edited by

                              Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                              Oλοι εσεις που (συν)οδηγησατε την Mito , ειδατε τι πιεση ειχαν τα ελαστικα?

                              Ρε παιδιά καταλαβαίνετε τι λέμε?
                              Δε σχολιάζουμε το πόσο σφιχτή η χαλαρή είναι η ανάρτηση.
                              Μιλάμε για τον ενοχλητικό θόρυβο που κάνει λες κι έχουν τα αμορτισερ πάνω καμιά 300 000km.
                              Αν δεν μπορούν να κάνουν αυτοκινητα που να περπατάνε και σε ανωμαλίες ας κατασκευάσουν τραίνα.
                              Αλλά όχι να θεωρούμε και το σχεδιαστικό ελλάτωμα ως πλεονέκτημα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                evgenios last edited by

                                Στην Alfa Romeo το πηγατε?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                  Στην Alfa Romeo το πηγατε?

                                  αφου οι κατοχοι τους δε βρισκουν τιποτα το περιεργο σε αυτο και αφου ετσι ειναι απο το εργοστασιο να τα πανε να τα κανουν τι??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    g60 last edited by

                                    Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                    Στην Alfa Romeo το πηγατε?

                                    Oτι θέλει ας το κάνει.
                                    Το καρντάσι δεν ακούει κανέναν θόρυβο (σοβαρά μιλάω κι ο νοών νοείτω....) άρα δεν έχει κανένα πρόβλημα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      evgenios last edited by

                                      Παντως αν μπορεις ρωτησε τον και πες μας ποση πιεση εχει στα λαστιχα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                        Oλοι εσεις που (συν)οδηγησατε την Mito , ειδατε τι πιεση ειχαν τα ελαστικα?

                                        Ρε παιδιά καταλαβαίνετε τι λέμε?
                                        Δε σχολιάζουμε το πόσο σφιχτή η χαλαρή είναι η ανάρτηση.
                                        Μιλάμε για τον ενοχλητικό θόρυβο που κάνει λες κι έχουν τα αμορτισερ πάνω καμιά 300 000km.
                                        Αν δεν μπορούν να κάνουν αυτοκινητα που να περπατάνε και σε ανωμαλίες ας κατασκευάσουν τραίνα.
                                        Αλλά όχι να θεωρούμε και το σχεδιαστικό ελλάτωμα ως πλεονέκτημα.

                                        Ένα γκτουπ δε λες...ένα ξερό γκντουπ που νομίζεις ότι έμεινε ο πίσω άξονας στη λακούβα?

                                        Ε, έτσι κοπανάει και το 500 και έχει 15άρια

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          κι οχι μονο πισω και μπροστα..
                                          (οι κατοχοι πως και δε μας την εχουν πεσει τοση ωρα? )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            evgenios last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                            (οι κατοχοι πως και δε μας την εχουν πεσει τοση ωρα? )

                                            Πως να σας την πεσουν?
                                            Αφου και οι ιδιοι εχουν αγανακτησει με τα αυτοκινητα τους.
                                            Αστα χαλια χαλια αυτα τα Ιταλικα.Δεν επρεπε να υπαρχουν στην Ιστορια της αυτοκινησης με τις λαλακιες που βγαζουν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 194 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr