-
ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΞΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ?kw variant1,kw variant2,kw variant3 kai bilstein pss9.ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΙΑ ΤΟ FOCUS ΜΟΥ.ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΑ ΛΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΩ?
-
ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΞΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ?kw variant1,kw variant2,kw variant3 kai bilstein pss9.ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΙΑ ΤΟ FOCUS ΜΟΥ.ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΑ ΛΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΩ?
-
ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΞΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ?kw variant1,kw variant2,kw variant3 kai bilstein pss9.ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΙΑ ΤΟ FOCUS ΜΟΥ.ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΑ ΛΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΩ?
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΞΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ?kw variant1,kw variant2,kw variant3 kai bilstein pss9.ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΙΑ ΤΟ FOCUS ΜΟΥ.ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΑ ΛΕΤΕ ΝΑ ΒΑΛΩ?Variant 1 : Δεν είναι ρυθμιζόμενες.
Variant 2 : Ρυθμιζόμενες ως προς το rebound
Variant 3 : Ρυθμιζόμενες ως προς το bump και το reboundBilstein pss9: Όπως οι Variant 3 της KW.
Όλα είναι coilovers (ομόκεντρα τοποθετημένα ελατήρια στα αμορτισέρ).
Γνώμη μου είναι ότι, αν δεν έχεις δώσει ήδη ~8000 Ευρώ για λοιπές μετατροπές του Focus σου, σε κινητήρα, φρένα, μετάδοση, κλπ, είναι απλώς υπερβολή να βάλεις μια μικρή περιουσία για να βάλεις μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση, από την οποία θα χρησιμοποιείς την μία και μοναδική λάθος ρύθμιση!
Από τις παραπάνω θα έβαζα τις Variant 1. Επίσης θα κοίταζα για τις Sachs Performance. Το γεγονός ότι η ίδια η Ford τις προτείνει και τις χρησιμοποιεί (π.χ. Focus RS), κάτι πρέπει να λέει.
-
Για να ειμαστε πιο ακριβεις:
Variant1: ρυθμιζομενες μονο καθ'υψος και οχι κατα σκληροτητα
Οπως σου ειπα και αλλου, αμα δεν καθεσαι να ψαχνεσαι πολυ για τις ρυθμισεις, δεν εχει νοημα να ριξεις τοσα λεφτα για ρυθμιζομενη αναρτηση.
Το μονο που μπορω να σκεφω υπερ τους ειναι οτι ειναι πολυ καλυτερης ποιοτητας απο τις απλες αναρτησεις, οποτε για αυτο και μονο θα επαιρνα την ποιο απλη (Variant1) και θα την εβαζα με ενα μικρο χαμηλωμα. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Για να ειμαστε πιο ακριβεις:Variant1: ρυθμιζομενες μονο καθ'υψος και οχι κατα σκληροτητα
Βέβαια Προφανώς.
Εξακολουθώ να πιστεύω πάντως ότι και χωρίς καμία δυνατότητα ρύθμισης δεν πρόκειται να χάσεις κάτι, γι'αυτό ανέφερα και τις άλλες επιλογές. Ένας λόγος που πολλοί προτιμούν τις KW (και έχουν δίκιο) είναι η ποιότητα κατασκευής (υπεράνω κριτικής).
-
Παίδες , τίς έχω βάλει εγώ στο γάτο, τίς variant 2. ¨εχεις δυνατότητα ρύθμισης καθ ύψος από 2 έως 7 ακατοστά χαμήλωμα και πολλά κλίκ για μαλακό σκληρό. οι βάριαντ 1 είναι για χαμήλωμα 4 εκατοστά στάνταρ, δηλ, δεν ρυθμίζονται καθ ύψος.
Πάντως από ποιοτητα κατασκευής είναι όντως άπαικτες. Ειδικά η 2, είναι να μήν την βάλεις και να την έχεοις στο κουτί να τη βλέπεις έτσι όπως λάμπει. Γι αυτό έχει και 1200 -
StratosPuma καπου τα μπερδευεις, η KW Variant 1 ειναι τυπου coil-over με ρυθμιζομενα πιατελα και φυσικα ειναι ρυθμιζομενη καθ'υχος (αλλα μονο καθ'υψος). Τουλαχιστον ετσι λεει η KW στο site της
http://www.gewindefahrwerke.de/e_versio ... ianten.php
-
¨Εχεις δίκιο, το έιδα κι εγώ στο λίνκ. Παρόλα αυτά έτσι μου είχε πεί φίλος που εόχε βάλει την βάριαντ 1 σε πούμα, επίσης, γι αυτό το μετέφερα κι εγώ. Σόρρυι
τελικά,τί ακριβώς εννοεί όταν λέει rebound adjustment; Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει αυτό το γραφικό;
[url]http://www.gewindefahrwerke.de/e_version/gewindefahrwerke/einstellmoeglichkeiten.php
ευχαριστώ[/url] -
Ειναι ρυθμιση της σκληροτητας κατα το rebound
Το rebound ειναι η κινηση του ελατηριου προς την αρχικη του θεση. Δηλαδη, πεφτεις σε μια λακουβα, συμπιεζεται το ελατηριο (bound/compression) και μετα ξανα ανοιγει για να γυρισει στην κανονικη του θεση. Αυτο ειναι το rebound. -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ειναι ρυθμιση της σκληροτητας κατα το rebound
Το rebound ειναι η κινηση του ελατηριου προς την αρχικη του θεση. Δηλαδη, πεφτεις σε μια λακουβα, συμπιεζεται το ελατηριο (bound/compression) και μετα ξανα ανοιγει για να γυρισει στην κανονικη του θεση. Αυτο ειναι το rebound.Να το πω με λίγο διαφορετικό τρόπο αν μου επιτρέπεις?
Το rebound στο αμορτισέρ, αναφέρεται στον περιορισμό της 'ανοχής' του αμορτισέρ στις δυνάμεις επαναφοράς του ελατηρίου. Ορίζεται δηλαδή πόσο 'γρήγορα' θα αντιδράσει το αμορτισέρ, βέβαια αυτή η ενέργεια είναι πάντοτε προοδευτική οπότε ο όρος 'ταχύτητα' χρησιμοποιείται καταχρηστικά.
Στράτο, το Puma είναι ένα από τα πιο δύσκολα αυτοκίνητα στη βελτίωση της ανάρτησης. Είδες όντως μεγάλη διαφορά? Σε σχέση με 'φρέσκα' εργοστασιακά πάντοτε.
-
E ναι φυσικα, οταν αναφερομαστε στο αμορτισερ ρυθμιση rebound ειναι ρυθμιση της αντιστασης του αμορτισερ στην επαναφορα του ελατηριου στην αρχικη του θεση. Aπλως εννοουσα οτι το rebound ειναι η κινηση αυτη του ελατηριου να φγυρισει στην αρχικη του θεση.
-
Αγαπητέ Βασίλιε, ήμουν κι εγώ από τους εχθρούς(φανατικούς) του χαμηλώματος και γενικά του πειράγματος, ειδικά σε ένα αυτοκίνητο με ,κατα γενική ομολογία , τέλειο στήσιμο. Ώσπου , μέσω του κλάμπ μας, γνώρισα ένα φίλο που είχε βάλει τη βάριαντ 1 και του ζήτησα να με πάει μια βόλτα. Εκεί τα έιδα όλα . Επίσης του ζήτησα να το οδηγήσω και διαπίστωσα ότι δεν κοπάναγε , όπως φοβόμουν και τελικά, επειδή ήμουνα και στα χλμ για αλλαγή αμορτισέρ, τα φόρεσα κουστούμι. Αυτός που μου τα έβαλε, μου είπε ότι η β 2 είναι 'rechargable' δηλ όταν είναι για αλλαγή, δεν την αλλάζεις, όλη , αλλά κάποιο εξάρτημα(δε θυμάμαι ακριβώς) με μικρό κόστος, και είναι σαν καινούργια. τελικά ,ισχύει, ή όχι , δεν ξέρω να σας πώ....
Τώρα όσο αφορά την απόδοση, έχω να πώ ότι το αυτοκίνητο όντως βελτιώθηκε(με χαμήλωμα στα 50χιλιοστά) και έγινε πιό άμεσο στίς αντιδράσεις του χωρίς όμως να χάσει τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του .
Παρόλα αυτά, ακόμη το ψάχνω στο θέμα τής άνεσης, γιατί είναι τόσο χάλια οι δρόμοι στην Καλαμάτα, που δεν υποφέρεται το θέμα. Εξ ού και η ερώτησή μου για το γραφικό.
Με αυτά που λέτε δηλαδή, μπορώ να συμπεράνω το εξής: εφόσον η επαναφορά του ελατηρίου ρυθμίζεται σε ταχύτητα, και εφόσον θέλω λίγη άνεση παραπάνω, μπορώ να ρυθμίσω πρός το μαλακό χωρίς όμως να χάσω σε αμεσότητα, στην είσοδο της στροφής, εφόσον η συμπίεση του ελατηρίου είναι δεδομένη; Είναι σωστό αυτό το σκεπτικό..;
τελικά , Βασίλιε, είναι και λίγο μπελάς το θέμα ανάρτηση.... -
Καταπληκτική η Variant 1. Την έχω βάλει σε Leon 1.4 εδώ και μια εβδομάδα και είναι κυριολεκτικά άλλο αυτοκίνητο. Στρίβει πολύ καλά, δεν κοπανάει και δεν κουράζει σε ταξίδι.
-
H επαναφορα του ελατηριου δεν ρυθμιζεται...Τα ελατηρια δεν ειναι ρυθμιζομενα, τα αμορτισερ ειναι
Απο κει και περα νομιζω κατι μπορεις να κανεις για αυτο που ζητας παιζοντας με τα αμορτισερ, αλλα δεν μπορω να σε βοηθησω εγω γιατι απο αναρτησεις ακομα δεν ξερω πολλα. Παντως κατα κυριο λογο, η ανεση ειναι εις βαρος της συμπεριφορας και αντιστροφα (ΧΩΡΙΣ αυτο να ειναι παντα ετσι).
KW VARIANT 1-2-3